Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lomittaja
profiilit
lomittaja
lomittaja
Vapaa kuvaus
kaikesta suojaimista kiinnostunut maatalouslomittaja
Aloituksia
0
Kommenttia
113
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
erittäin+mukavia+päällä+kotona+kuin+töissä,+oikeat+suojakäsineet+vielä+antaa+niihin+lisämakua
04.07.2018 09:39
onkos+muut+tarvikkeet+mukana+esim+kumikäsineet
27.06.2018 20:07
kyllä,+mutta+nyt+sininen+delaval+essu+halkiolla+käytössä,,+mukava+väri+yhdistelmä+hunter+saappaat+essu+töissä
31.05.2018 16:05
Jep+niin+tullut+kunnon+kesä.+Saanut+olla+vähissä+kamppeissa+navetalla+.+Uusi+essu+on+tosi+makee+päälläni+ja+pitkät+suojakäsineet+kädessäni+työt+tunnustaa+mukavalta,+kyllä+puolinaamari+vielä+parantaa+siellä+oloa.++Eteenki+siinä+essussa+on+semmoinen+erikoisuus+että+kävelyn+helpottamiseksi+on+erityinen+halkio.+Lomittajan+varmaanki+kiinnosta++tosi++helppo+miehustaan+pääsy+.+Ja+nuo++"uudet"+kulkusaappaat+tekee+työreisuista+vielä+mukavampia.+nauttii+arjen+"mukavuuksista"+aina+näiden+kanssa.++Tosin++leikkikaverin+puutos+masentaa+menoa....
29.05.2018 12:28
työssä+joutuu+käyttämään+ja+katsella+kun+naiset+käyttävät+niitä
21.02.2018 16:20
työssä+saa+käyttää+ja+katsella+naisia+kumihanskoissa..
21.02.2018 16:19
matka+peruuntui..+:-(
16.02.2018 09:49
Mukava+viikonloppu+takana,+taitaa+tulla+lisätilaus+samaan++firmaan+,+käsineitä,suun+suojuksia+ja+essuun+sopivat+suojahousut(+ALBEKON+sadeasun)+mutta+ensin+varmaan+koulutus+nivalassa,+vk+8+jos+näkyy+"tuttuja"+siellä
12.02.2018 11:40
MOI
,+aivan++aatamin+asu+alla+oli+tuon+vihreän+essun+alla,+ja+nyt+on+likainen+vain+sisä+puolelta+kylläkin-++jostain+tahmeesta,+Olit+oikeassa+että+on+mahtava+suojaessu+kannatti+hankkia+aivan+omia+leikkiä+varten.+Huomannut+se+päällä+on+laatu+aikaa+harrastusten+parissa+ja+varmaanki+tiedät+mihin++päättyy+ihanaan+sellaisseen+;-)++Nyt+omakin+varasto+kasvanut+lisää+(mine+minä+tarvitsen)+kolmelle+normaali+sellaisella,+tosin+hanska+varasto+yrittänyt+pitää+kurissa,taas+tuli+hankittua+pitkiä+suojakäsineitä+muka+varastoon....+no+töissä+en+ole+pääsyt+kuin+kerran+essuilemaan+ja+todella+nautin+koko+ajasta,+kuvia+muistoina+pätkästä,,,+kädessä+on+jokasafella+tuunatut++mustat+tegrat+joissa+jatkovarsi,nam.++Taitaa+olla+huomen+aamuna+kun+oon+yksin+kotona+niin++tuo+todella+ihana+essu+päälläni+ja+ne+musta/keltaisen+muovihanskat+kädessäni.....+onneksi+taitaa+essun+etu+puoli+pysyä+puhtaana,,,+ihoa+vasten+olevasta+ei+ole+takeeta+mitäs+sieltä+voi+löytyä...pitäiskö++"suojata"+vai+aivan+ilman+sitä....++mukavempi+kun+kaveria+hieroo+pelkkä+essun+kangas.
10.02.2018 19:15
Pitkästä+aikaan+lypsyllä+pihatossa,ihanat+se+pitkät+kädessä,+muutenkin+suojautunut+hyvin,+ois+joku+nainen+kaverina
11.11.2017 07:03
1+.suojakäsineet
2.+muovi/kumi+essut
3+.hengityssuojaimet(+koko+ja+puoli+naamarit)
4.+turvasaappaat
5.+suoja-asut+(kemikaalihaalarit,pelastuspuvut,+ynnä+muut+paksut+haalarit)
6.+sade+asut
08.11.2017 06:01
Mukavaa+kun+olen+itse+essu+päällä+töissä,+mutta+on+kuitenkin+katsoa+kun+nainen+työskentelee+navetalta++valkoinen+muovi+essu+päällänsä
22.09.2017 15:43
muuten+asuillessa+on+mennyt+aika+tarkaan,,++essun+kanssa+peuhaaminen+jäänyt+ajan+käytön+takia+vähemmälle,mutta+hiplaus+ois+kivaa,+eteenkin+jos+olisit+sinä+pukeutuneena+
kunnolla+suojautuneena+,millaisia+käsineitä+käyttäsit+kyseisessä+hiplauksessa??+niiden+pitkien+kertakäyttökäsineiden+kanssa+mukavaa+olla+töissä,+monet+kyselee+mistä+saa
03.09.2017 18:44
olin+silloin+eilen+
+kun+jotain+isoja+härveleitä+meni+nesteen+ohi
23.08.2017 10:02
Kohta+kahvilla+neste+asemalla
22.08.2017 11:37
viikon+päästä+reisuun+ouluun,+matkani+käy+nivalan+kautta,,,,näilä+näkymin+puolenpäivän+maissa+kahvilla....
15.08.2017 06:30
eipä+kerkeä+nuihin+menoihin,+sinne+meni+qstok,kuhakunkku,neste+rally+monta+muuta+mielenkiintoista+tapahtumaan,+jyskälässä+on+lauantaina+näyty+sadeasuja+ja+parhaat+olleet+pikkuhousuissa+katsomassa+rallyä,,,+lehdessä+luin+että+oulussa+ollut+kanssa+jopa+märkäpukuja+naisien+päällä+uintikilpailut
31.07.2017 11:00
Ylläpito+näyttää+seuraavan+keskustelua+tosi+tiukkana,+nyt+toiset+hanskat+navetalla,tosi+tiukkat+kädessä+ja+erittäin+herkät+kirjoittaa+puhelin+keskustelua+käyttäen+,+kiinnostunut+kirjoittamaan+yv:nnä+ja+laittaa+kuvia+varusteista+saman+henkisen+ihmisen+kanssa,+vaihtaa+kuulumisia+välillä,en+hae+mitään+"seksi+seuraa"+tää+seuranta++ei+ole+mikään+mukavaa,+info+poksista+löytyy+kait+osoite++toivottavasti+uskallat+postitella+kanssani+😎😅🔬🖱️
28.07.2017 17:12
ei,+yrittänyt+pitää+puhtaana,+nytkin+kirjoittelen+essu+päällä+kylläkin+ja+luen+näitä+viestejä..+tuli+muuten+komeita+ja+pitkiä+kertakäyttö+käsineitä,+yli+40cm+pitkiä+,mukava+kiusata+muita+nuilla+hanskoilla.+Varmaan+alkavat+udella+mistä+mä+hommaan+niitä...tässä+essussa+on+huippua+nuo+hiat,+uuden+sadeasu+kankaan+haju,,ja+tasku+suojahanskoille,+ynnä+muille+tuhmille+jutuille.+no+hiat+mitkä+minua+säväyttää+edelleen+:-)+jos+tykkää+karvaisista+käsivarsista,,,+navetalla+en+taida+raskia+käyttää+tätä+essua,+toivottavasta+makuuhuoneessa+emännän+kanssa+jokus+voitaisiin+ottaa+kokeilemaan+hänen+päälä+ilman+muita+vaateita+ja+rauhallisessa+paikassa,,,+voikun+naiseni+haluaisi+kokeilla+muita+lisämausteita+kuin+viimeyönnä+suojakäsineet+kädessä+"tutkimuksen"+aikana.
26.07.2017 14:58
paketti+tuli+essu,+ja+kahdet+erinlaiset+lypsyhanskat+myöskin.+mukava+tää+lomittajan+ammatti+kun+saa+tilata+erinlaisia+työvaateita,,nyt+kokeilemaan+essu+päälle,,,+voi+tarvita+jotain+lisäksi,+no+ensi+kokeilu+varovasti,,,nam,,,,
25.07.2017 12:26
4 / 6