Millaisia fetissejä palstalaisilla?

Hartzu

Listataanpa tähän ketjuun, millaisia fetissejä palstalaisilla on! Omia on ainakin kolme:

1. Kuravaatteet ja kumpparit
2. Ulkoiluvaatteet ja sporttileggarit
3. Pitkähiuksiset pyöreät parikymppiset naiset

Parasta tietysti olisi jonkinlainen yhdistelmä noista kolmesta!

169

9623

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalle32v

      1) flaneli yöpuvut valkoiset pikkarit alla
      2) perinteiset tuhmat koulutytöt yms. asusteet
      3) urheilulliset naiset urheiluvaatteissa
      4) pyöreät ja muodokkaat alle 20 - 35 naiset
      5) tuhmat tytöt jotka tykkää vähän kovemmista otteista

    • kova.vai.pehmeä

      Onko nämä siis sellaisia, että jos nainen ei täytä jotakin noista ehdoista niin et halua harrastaa seksiä hänen kanssaan vai lähinnä mieltymyksiä?

      • Hartzu

        Mieltymyksiä, mutta aika voimakkaita sellaisia.


    • 1.Tiukat farkut/farkkuvaatteet
      2.Tiukat nahkahousut/nahkavaatteet
      3.Housuun pissaus
      4.Kaikenlainen vaatteiden kastelu/vaatteet päällä uiminen
      5.Nainen joka nauttisi myös näistä fetisseistä...

      • Tiukat farkut eli minihame jos nainen on hoikka!


    • Villapaitamies

      1.karkea villapaita ihoa vasten
      2.löysä villapaita tai muu laaja kaula-aukko esim napaan asti
      3. vaatteiden kastelu / vaatteet päällä uiminen (itse)
      4. naiseni märässä t-paidassa

      • Villapaidat on seksikkäitä!


    • Kumisaappaat-mukaan

      Kumisaappaat

    • jooseppä

      Meidän yhteinen harrastus on, että vaimo määrää ja mies tottelee. Alunperin se lähti siitä, kun vaimo aina kysyi miehen mielipidettä kaikkiin asioihin, eikä sanonut omiaan. Nyt on niin, että hän ottaa ohjat ja teettää mitä haluaa, ja jos ei hänen mielestä kaikki mene niin kuin pitää, on seurauksena rangaistus. Ankara selkäsauna remmillä tai ratsupiiskalla ja nurkkaan häpeämään.
      Hyvin menee!

    • Ne-jos-mitkä

      Ilman muuta kumisaappaat.

    • 1 .suojakäsineet
      2. muovi/kumi essut
      3 .hengityssuojaimet( koko ja puoli naamarit)
      4. turvasaappaat
      5. suoja-asut (kemikaalihaalarit,pelastuspuvut, ynnä muut paksut haalarit)
      6. sade asut

      • Anonyymi

        Aivan loistavaa että on muitakin. Itse rakastan myös kaasunaamareita ja sade sekä suoja-asuja. Onneksi nykyisessä työssä saa aika usein käyttää näitä. Hankalaa vaan tuo työnteko ajoittain kyrpä kovana:-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan loistavaa että on muitakin. Itse rakastan myös kaasunaamareita ja sade sekä suoja-asuja. Onneksi nykyisessä työssä saa aika usein käyttää näitä. Hankalaa vaan tuo työnteko ajoittain kyrpä kovana:-D

        Vain neljä vuotta. Tosi nopeeta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain neljä vuotta. Tosi nopeeta!

        Tärkeä huomio! 👍


    • 1.Tiukat farkut, farkkuhaalarit
      2.Ihonmyötäiset nahkahousut ja kiiltävät legginsit
      3.Housuun ja vaatteet päällä pissaaminen
      4.Kaikenlainen vaatteiden kastelu ja sotkeminen esim ruualla ja mudalla, vaatteet päällä uimine

    • Blerb

      Pitkät sukat ja sukkahousut. Myös paksut villaiset sukkahousut. Ylipolvensukat ja säärystimet. Myös ne jo muodista jääneet jenkki- tai aerobicsukat. Puhtaana ja ei mitään haisteluja.
      Nämä siis itselle päälle puettuna mutta myös poika- tai tyttöystävän päällä kiihottavat. Myös muu tyttöily kiihottaa. Sitten tietysti esim stay uppien käytöstä kiinnijäänti josta seuraa "rangaistuksena" imemistä ym... :D

      • Villaiset sukkahousut ja säärystimet!


    • Siis-tosi-kiihottavaa

      Kumisaappaat naidessa. Tosi kiihottavaa.

    • VirtuaalinenSiveysvyö
      • Kumisaappaista-fetissinä

        Kumisaappaat sängyssä ja pihtaaminen ei mieleen juolahda.


    • HuikeaGullitus

      1. Paskanen Mainoskauluspaita
      2. Pomarfinnin korkokengät (miesten)
      3. Formulalippis ja pussihousut

      Manne autokauppiaana

      • Kontiot-jalassa

        Sekä lantaset Kontiot.


    • Siivoojakorkareissa

      Tulisi sänkyyni. Tuhmien puhuminen ja flirttailu kiihottaa minua. Kultainen suihku Seksi luonnossa Seksi julkisilla paikoilla Filmattavana oleminen Katseltavana oleminen ;)

      • Kumisaappaista-fetissinä

        Sekä kumisaappaat.


      • Anonyymi

        Me vaimon kanssa kerroimme toisillemme "iltasatuja" mitkä käsittelivät omien nuoruuden aikaisia seksikokemuksia. Näin saimme kiihoketta seksiin.


    • paermais_24

      Pinkeät leggingsit
      Stayupit ylös nivusiin asti
      Värikkäät kynsilakat varpaissa
      Rengas keskimmäisessä varpaassa
      Nännilävistykset vaakasuorassa
      Ketju edellisten välillä
      Tissien sitominen pehmeällä narulla
      Pimpin ajelu loputtoman sileäksi
      Piukea yksivärinen latex- tai spandexasu
      Valokuvaus ulkona
      Nainen ilman alusvaatteita seuranani kaupungilla
      Alopecia, ei siis ripsiäkään jäljellä
      Pieni pyöreä tupsu navan alla
      Sekasauna
      Kaverin peseminen päästä varpaisiin ja huolella
      Tässä nyt aluksi, lisää pyynnöstä
      (sähköpostin arvaat)

      • Kumisaappaista-fetissinä

        Unohdit kumisaappaat.


      • paermais_24
        Kumisaappaista-fetissinä kirjoitti:

        Unohdit kumisaappaat.

        Koska ja minne?


      • Moikka, noista ehdottomasti sekasauna ja kaverin peseminen huolella. Itse kiehtoisi juuri nuo niin että vaimoni olisi kohteena. Esim vieraan miehen käsiteltävä, oletko itse minkälainen?


      • Kumisaappaat-jalkaan
        timo.meikalainen kirjoitti:

        Moikka, noista ehdottomasti sekasauna ja kaverin peseminen huolella. Itse kiehtoisi juuri nuo niin että vaimoni olisi kohteena. Esim vieraan miehen käsiteltävä, oletko itse minkälainen?

        Kunnon kumisaappaat jalassa. Muuta ei tarvita.


    • Kiimainen ja tuhma nainen, loppu hoituu luonnostaan...

      • Kelpaamattomalle_maholle

        Ei vittu, olet kumisaapastakin tyhmempi!

        Et varmaan sitä itse ymmärrä, mutta rikot itse tämän palstan sääntöjä, julkaisemalla yhteystietoja.


    • Unelmoidessa

      Haluaisin puhdistaa rehellisyydellä viimeaikaista mätien miesten aikaansaamaa paheksuntaa: Haluaisin kuvata ihania naisia luvalla, avoimesti ja saada parhaat intiimit kuvat heistä koko heidän elämänsä aikana heille ja itselleni talteen aarteina. Axel Smith painukoon helvettiin salakuvauksineen, naiset ovat upeita ja nauttivat intiimien kuvien ottamisesta kun se tehdään oikein ja turvallisesti.

      Toinen fetissi/fantasia miten vaan, on toisen mädän yksilön (no okei aika monen), Weinsteinin ja kumppaneiden vallan väärinkäytöllä ja pakottamisella pilaama miesten masturbointi naisen katsoessa. Tähän jos löytyisi halukkaita uteliaita kikattelevia aikuisia naisia olisi uskomatonta, kaikki optiot tässä fantasiassa käy: yksi tai useampi nainen yleisönä, vaatteet päällä tai ilman, kutittelevat minua hieman samalla runkatessa tai ei tarvitse koskea mihinkään jos ei halua, naisten ehdoilla mennään.

      Ja tietysti näiden yhdistelmä: 1 tai useampi nainen ensin nakumallina, kuvaussessioiden jälkeen asettuisin soffalle ja hitaasti alkaisin masturboimaan, malli/mallit asettuisivat yleisöksi eteeni lattialle, huipun lähestyessä ehkä kutittelisivat sormilla kiveksiä kun orgasmi veisi jalat tunnottomiksi. Siinä se, fantasiat ovat seksin suola toisinaan :-)

      Positiivisia kommentteja naisilta odotellen! Tuomitsijat älkööt vaivautuko, maailma on tarpeeksi tylsä paikka ilman teitäkin.

      • Kumisaappaista-fetissinä

        Tietty kumppareissa


      • 24nainen

        Mistä päin olet ja minkä ikäinen? T. n24


      • Anonyymi

        Tähänastisista hallituksista nykyinen hallitus on ylivoimaisesti paras. Suomen koronanhoito on ollut maailman kärkeä, työllisten määrä on korkeimmillaan sitten 80-luvun, talous kasvaa,.. Koronakriisi on hyvin poikkeuksellinen globaali ilmiö, josta hallitus on joitain kompurointeja paitsi selvinnyt mallikkaasti verrattuna muuhun maailmaan. Ahon hallitus selvitti 90-luvun laman ja teki pohjatyön EU-jäsenyydestä, minkä Lipponen vei maaliin. EU-jäsenyys on Suomen historian tärkein käännekohta. EU on Euroopan kirjoitetun historian tärkein poliittinen projekti; siihen johtanut poliittinen projekti on on ylläpitänyt rauhan Euroopassa lähes 80 vuotta - mikä lienee pisin rauhanjakso Suomen ja Euroopan historiassa. Tänä aikana Eurooppa on vaurastunut ja kehittynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähänastisista hallituksista nykyinen hallitus on ylivoimaisesti paras. Suomen koronanhoito on ollut maailman kärkeä, työllisten määrä on korkeimmillaan sitten 80-luvun, talous kasvaa,.. Koronakriisi on hyvin poikkeuksellinen globaali ilmiö, josta hallitus on joitain kompurointeja paitsi selvinnyt mallikkaasti verrattuna muuhun maailmaan. Ahon hallitus selvitti 90-luvun laman ja teki pohjatyön EU-jäsenyydestä, minkä Lipponen vei maaliin. EU-jäsenyys on Suomen historian tärkein käännekohta. EU on Euroopan kirjoitetun historian tärkein poliittinen projekti; siihen johtanut poliittinen projekti on on ylläpitänyt rauhan Euroopassa lähes 80 vuotta - mikä lienee pisin rauhanjakso Suomen ja Euroopan historiassa. Tänä aikana Eurooppa on vaurastunut ja kehittynyt.

        Erehdyit palstasta… tämä ei ole vitsipalsta. 😂


    • Essut

      Muoviessut

      • Kumia-olla-pitää

        Kumiessu ois paree.


    • Löylynlyöjä

      Löylykauha

    • melkeinmutteiaivan

      Ruisleipä ja anopin ihonväriset 54 kokoa olevat mummokalsarit, ja vielä jos niissä on siitä ruisleivästä johtuvat jarruvanat...oujee...no melkein olin tosissani

    • Kontiot-on-jees

      Kumisaappaat. Etenki Kontiot ja raavas mies.

    • Autoilufetissi

      Mulla ei seiso, jos sängyssä ei ole Ladan kampiakseli.

    • Punaiset-hait

      Hait on ihan kivat

    • Yksvaan100

      1. Anopin alushousujen haistelu maistelu
      2. Anopin rintaliivien haistelu ja maistelu
      3. Anopin sukkahousujen haistelu ja maistelu
      4. Runkkaaminen edellä mainituille anopin vaatteille
      5.Anopin punaiseksi lakatut kynnet niin sormissa kuin varpaissa.
      6. Anopin suurehkot rinnat paljaana tai liiveissä
      7. Anopin pyöreä takapuoli paljaana tai alushousuissa
      8. Anopin runsas häpykarvoitus paljaana tai alushousujen läpi kuultavana

      Näistä tietysti voi tehdä johtopäätöksen, että minulla on yksi fetissi ja se on anoppi.

      • Vanhat-kontiot

        Minulla olisi vanhat kunnon Kontiot.


      • Anonyymi

        Sama fetissi minulla eli kaikki anoppiin liittyvävä.


    • 1. Tiukat urheiluvaatteet, trikoot, pienet uikkarit, lycra ja spandex
      2. Kumiasut ja PVC, kumihanskat
      3. Sukkahousut ja pikkuhousut, satiini
      4. Nöyryyttävät tilanteet (alastomuus, pikkareiden, tai sukkisten käyttö, tms.)
      5. Lihavat itseäni vanhemmat "pervot sedät"
      6. Muutamia fantasioita on joissa on wc-juttuja mukana
      7. Hiljattain on alkanut keittyä fetissiä puhallettaviin juttuihin

      Ja mainittakoon vielä että ylläolevat vaatteet ja varusteet siis itseni päällä

      • Kunnon-kumisaappaat

        Kunnon kumisaappaat. Muuta ei tarvita.


    • ssttt

      1) sukkahousut 2) kumisaappaat 3) tupakka

      • Ei-tupakkaa

        Paras tuo kakkonen, kumisaappaat.
        Tupakka samaa luokkaa paskan kanssa.


    • Cd-sessio

      Saunanraikkaana ja tukkani tosi ladyjen hoitoaineella pesseenä otin vaatekassin esiin ja lajittelin sen sisältöä. On nk. kietaisuhameita, joista puin yhden päälle lämpimikseni ja jonkinlaisen paidantapaisen solmin yläosaksi. Hameita, lyhyitä mekkoja, sukkahousuja, liivejä, toppeja, esiliinoja sekä ainakin puolentoista kymmenet pikkuhousut; niitä on kaikenlaisia eri kokoisia. Vaihdan kietaisuhameeni silkkisiin sortseihin ja peilailen. Puen yläosaksi tiukan girlie-paidan, mustan, hopeankiiltävien sortsien seuraksi. Katselen peiliä ja nostan käteni ylös niin että napa tulee näkyviin, ja keikuttelen hetken tanssien. No, sepä tuntui piristävältä ja kutkuttavalta. Ihanaa olla nainen. Sovittelen alkulämmittelyksi niitä sun näitä ja vasta lopuksi parhaiksi katsottavia asukokonaisuuksia. Parasta on yksinkertainen ratkaisu, liian räiskyvä tai värikäs asu ei tuo haluttua lopputulosta. Sopivasti tai neutraalisti naisellinen vaate voi jonkun päällä olla äärimmäisen naisellinen. Miehet ovat sitä paitsi primitiivisiä; he eivät vaadi naiseltaan mitään erityistä. Tapahtunutta muistellen laitan nyt alusasukseni mustat rintaliivit ja stringipöksyt, joista muuan kundi sanoi osoittaen raudankovana seisovaa mulkkuaan vieden käteni housujensa päälle, että katso "näin paljon mä tykkään alusasustasi". Mutta ei tuosta ole enempää kerrottavaa, kun emme harrastaneet seksiä. Kaveri oli vain yötä ja meidän piti valmistautua heräämään aikaisin muihin reissuihin, kuin niihin joista kerron joskus tuonnempana.

      Mustat stringit ja tissiliivit ovat seksikkäitä mutta vaihdan toiset pikkuhousut ennen kuin puen lisää. String-tangat jalassa - siis pyllyssä - alkavat nimittäin hiertää epämukavasti. Laitan normaalit pitsisomisteiset siniset tytön pöksyt seuraavaksi ja sukkahousut, jotka ovat - ohhoh! - tehdyt vielä pitempisääriselle daamille kuin minä. Yläosaksi halpisliikkeen lyhyt mekko, jonka yläpuoli on musta ja helmaosa kuviollinen punamusta. Mekkoni on hyvin siro ja naisellinen, on yleensä tullut jo aika tyttömäinen olo, mutta siirryn uudempaan muotiin, riisun mekon ja vedän sukkahousujen päälle farkkusortsit, naisten malliset tietysti, ja löydän haeskelun ja kokeilun jälkeen yläosaksi vaalean pinkinvärisen hihattoman paidan. Siinä on sopiva ja istuva vaatekerta. Äsken tunsin jo kuinka tytön pöksyt kuumuivat ja kostuivat, vatsassani tuntuen ihanaa puristelua. Mutta en vielä ala ajatella miehiä. Haluan olla nainen mutta en kiimainen nainen juuri nyt. On keskityttävä laittautumiseen ja kirjoittamiseen, mitkä eivät himojen vallassa suju parhain päin.

      Sukkahousut ovat naisten tärkeimpiä asusteita, ne ovat ehdoton fetissini. Sähäkät sääret ovat intohimojeni kohde, vaikka ajatus lesbaamisesta naisen kanssa kiihottaisi minut vain kovempaan pakkoon saada kyrpää. Mutta siirretään ajatukset vielä hetkeksi toisaalle. Harrastan urheilua jotta kroppani olisi parhaimmillaan luonnon suomien avujeni lisäksi; minulla on pitkät sääret, kapea mutta täyteläinen vartalo n. 176 pituutta ja - No, naisilta ei painoa kysytä, mutta en ole tonnikeiju. Treenaan ahkerasti - tietysti naisten ohjelmalla, en halua lihaksia vaan kiinteyttä peppuun. Seksikkäitä kurveja ja bikinikilpailijan kuntoa toivoisin saavuttavani. Myönnän muuten, että katselen naisia. Tykkään tytöistä, naisten maailmassa on jollakin tasolla olemassa vain toisia naisia.

      Heitin kastuneet pöksyt pyykkikoppaan, onneksi se ja pesukone ovat lähellä cd-studiotani. Vedin uudet pikkupöksyt jalkaan ja sitten sukkahousut, mutta en huomannut mikä niihin osui koska hajosivat. Uudet esiin, löysin ohuet vaalean kiiltävät sukkikset, jotka istuvat täydellisesti. Päälle kukkakoristeinen tumma hame, mutta vaihdan sen saman tien lämpimämpään, minihameeseen, joka on jonkinlaista samettia ja sellaisena lämpöinen. Paitana edelleen vaaleanpunainen toppi. Hameeni on venyvä ja voin norjistella sääriäni kuin miten herrasmiesagentin pimut tekevät. Itse en muuten pidä herrasmiehistä, vaan rehellisistä, alkukantaisista köriläistä. Sellainen raamikas bodari-gorilla ottaessaan paitansa pois herättää tehokkaasti antautumisviettini. Pidän seksistä sellaisen kuuman uroksen kanssa, olin minä siinä vaikka ahtaalla, sidottuna tosi nöyryyttäviin asentoihin, taikka hyväillen ja hellästi rakasteltavana.

      Mutta miltä näyttää seuraava mekkoni; se on yläosastaan tiukka, on linjakas ja erittäin naisellinen, sopii siisteihin bileisiin, joissa mies taluttaa daaminsa sisään ennen tämän pukeutumista johonkin suorasukaisemmin seksikkyyttä ilmaisevaan asuun. Vaihdan tumman mekkoni vaalean keltaiseen, sen jätän päälle, kun soitan poikaystävälleni. Mekkoni on kuin pitkä paita mutta kuminauhalla erotettu helma alaosassa tekee siitä törkeän seksikkään asusteen. Menen sängylle ja soitan miehelleni, olen hänen "kinkkunsa, jota hän panee".

    • ihanakumpparinainen

      Tässä minun fetissi. Tuollainen hoikka pienirintainen nainen saappaat jalassa. Ja video kertoo loput.
      https://www.txxx.com/videos/4835457/skinny-girl-clear-latex-catsuit-and-sex-scene/?promo=10306

    • Goldenshower

      Ehdottomasti kultainen suihku suoraan pillusta suuhun ja naamalle. Lisäksi facesitting mahtavaa

      • Kumpparit-kunniaan

        Tai ainakin kumisaappaille


    • suomikeskustelija

      Valkoiset Birkenstock-sandaalit naisella <3 erityisesti mustat sukat jalassa. :Q___

      • Kumpparit-jalkaan

        Mitä sandaaleista. Kumisaappaat olla pitää.


    • Kumisaappaat-jalkaan

      Ei unohdeta kumisaappaita!

    • b-82

      Naisten satiinivaatteet. Satiini kiiltää kauniisti ja seksikkäästi naisen päällä. Satiini on myös ihanan pehmeää ja liukasta. Minun tekisi mieli halata ja hyväillä kaunotarta, jolla on yllään satiinia.

      Minua kiihottavat erityisesti satiiniset hää- ja iltapuvut, satiiniset jakkupuvut ja satiinipaitapuserot.

      Minua kiihottavat myös naisten liivien (tarkoitan tässä miesten pukuliivien kaltaisia naisten liivejä enkä rintaliivejä) satiiniset takakappaleet säätönauhoineen. Haluaisin nähdä naisen käyttävän kolmiosaista jakkupukua, johon kuuluu jakun ja hameen lisäksi liivi. Haluaisin nähdä naisen vilauttavan jakkunsa ja hameensa satiinivuoria, riisuvan jakkunsa ja kääntyvän ympäri näyttäen liivinsä kiiltävää takakappaletta ja säätönauhoja.

    • hiemanpervoo

      ehdottomasti kumi,lateksi vaatteisiin pukeutuminen. perseleikit fisting,lelut yms.ottavana ja antavana osapuolena.kusileikit

    • Kettunetti

      Kiihotun valtavasti kun naiseni pukeutuu Hooters-tarjoilijaksi. Koko vaateyhdistelmä on julmetun kiihotttava, mutta sukkahousut ja pitkät paksut sukat rutussa nilkassa on upea näky.

      • Herra764297347

        Täällä muuten sama mutta pukeudun itse Hooters-asuun. m31


    • voikunannistuisi

      Pitkät lakatut kynnet naisella ja iso pillu minne saa työntää vaikka mitä ...
      Toinen fetissi on, nainen lakkaisi minulta kynnet.

    • Ratsuksi

      Nainen ratsastus varusteissa. Esileikkinä olla naisen ratsastettavana.Siis nainen harteilla ratsailla Joko alasti tai ratsastus varusteissa.Varusteina ehdottomasti ratsupiiska ja kannukset.Itse olisin alasti.Nainen voisi käyttää ratsupiiskaa ja kannuksia melko rajustikin.Ei haittaisi vaikka piiskan ja kannuksen jäljet näkyisi monta vuorokauttakin.Tällaisen ratsastuksen jälkeen kyllä olisin hyvässä tämmissä ja nainen toivottavasti kosteana.Rakastellessa naisella kannukset viellä paikoillaan ja piiska ulottuvilla. Rakastelua saisi viellä pitkitettyä mukavasti rullaamalla kannuksilla reisiä ja läpsäyttelemällä piiskalla jos vaikuttaa,että alan veltostua.Ainakin pari kertaa saa jäykistymään huomattavasti näin.

    • fetissii

      Verkkarit, pojat ei kiinnosta muuloin kun verkkareissa myös naisilla yksiosaiset uikkarit

    • Välillähengästyttää

      Minulla on sellainen fetissi että haluan kävellä portaat ylös vaikka olisi hissi käytettävissä. En tiedä tämän fetissin virallista nimeä.

    • Pariskunnanmies

      Oma fetissini,jonka olen toteuttanut jo useasti liittyy sekasaunomiseen ja uintiin...vaimon kanssa eri hotelleissa ja kylpylöissä lähinnä Itävallassa..

      • Nyt_kiinnostaa

        Miksi ette tee sitä yhdessä? Jos lähimmät paikat ovat Itävallassa, niin missä ovat kauimmaiset paikat?


    • Meillä yhteiset
      - tuhma koulutyttö (saan satikutia)
      - drindl-hutsu (silloin pillua saa koska vaan, tai esittelen ja leikin itselläni. Mies katsoo ja sitten päättää miten/missä laukeaa. Hutsubs hoidan omat saamiseni.
      - opettaja, joka kouluttaa ja vie, ja mies on oppilaana
      -lisäksi sileä pillu (olen nyppinyt vuosia pinseteillä, ei kasva enää edes sänkeä. Häpyhuulet sheivaan)
      - mekko päällä eikä alusvaatteita kaupungilla
      - korsetti, sukkanauhat, stayupit ja stilettikorot
      - sitomisleikit, vähän piiskaa.
      - dirty talk
      - kuvailu ryhmäseksistä (vain puheentasolla, mies haluaa pitää pilluni yksinoikeuden.

      • Keskusteluja seuranneena olen huomannut löylykauhan olevan yksi suurimmista fetisseistä, mielellään vielä perseeseen tungettuna. kumisaappaatkaan eivät kuulu niihin - mutta tosin olen sienimetsällä ollut kumpparit jalassa - tosin ensimmäinen sieni, jonka näin ja sain oli aika kehnäsienimäinen (googlaa kehnäsieni), muuten ei kumpparit ole johtaneet mihinkään. Eli kun löylykauha eikö kumpparit nappaa, niin emme ilmeisesti harrasta normiseksiä?


    • Liisa-inkeri

      Väkisin makaamisen kohteena oleminen. ( oman turvallisen kumppanin kanssa. )

      • Ilovehighheels

        Mustat kiiltonahkakorkokengät, metallisella 12cm korolla säihkysäärisukkis nainen! ;)


    • Namia.olisi

      Yöllinen peiton alle sujahtaminen, nenä lähes kiinni vaimon pyllyyn, odotus ja sieltä se pieru saapuu, leijuu huumaava tuoksu ja vatkaan roiskeet reisille...aah..valitettavasti herää ennen tulemistani.

    • Bellarinna

      Raiskaus (olen nainen)

    • Fe_tissit

      Hiukan taustatietoa ensin itsestäni:

      Olen aikuinen mies, 51 vuotias, toista kertaa naimisissa oleva, työssä käyvä normaali suomalainen perheenisä. Minulla on kolme lasta joista yksi täysikäinen ensimmäisestä liitosta ja kaksi pientä nykyisestä.

      Minua kiihottaa tavattomasti naisen ulostaminen. En halua katsella paskan syöntiä, sen hieromista vartaloon enkä toisen ihmisen päälle sontimista, vaan pelkästään se luonnollinen toimitus minkä jokainen nainen kerran päivässä vähintään tekee. Samoin naisen piereminen kiihottaa.

      Olen puhunut tästä fetissistä molemmille vaimoilleni, eikä kumpikaan sitä ole oikein ymmärtänyt eikä suostunut siihen että katselisin heidän paskantamistaan. Onneksi videoita aiheesta löytyy paljon.

      Myös melkein kaikki naisen hajut kiihottavat minua. Tästäkin fetissistä olen puhunut kotona ja on todella kiihottavaa haistella vaimon hiuksia, kainaloita, tissihien hajua, vittua, persettä sekä jalkapohjia ja varpaita. Tykkään myös imeskellä hänen varpaitaan.

      Käyn silloin tällöin vaimon jälkeen vessassa pikku tarkistusreissulla ja vaikkei se paskan haju todellakaan ole hyvä haju, niin se on hemmetin kiihottava. Olemme nykyisen vaimon kanssa pitäneet yhtä jo 12 vuotta ja päässeet siitä aina joka parisuhteen alussa vallitsevasta pierupelosta eroon, joten jos tarvetta on niin hänkin tööttää ihan estoitta ja totta kai myös hänen pierunsa kiihottaa, sekä ääni että haju.

      Ainoa naisen haju, mistä en syty, on pahanhajuinen hengitys. Sellaistakin on joskus haisteltava, ei voi mitään.

      Nuorempana harrastin myös naisten käytettyjen alusvaatteiden haistelua. Reilut parikymmentä vuotta sitten ostinkin joitain kertoja likaisia alkkareita ja sukkahousuja, pornolehdissähän niitä myytiin samoin kuin Keltainen Pörssi- ja Palsta-lehtien sivuilla. Nyttemmin olen tätä harrastusta vähentänyt enkä ole meidänkään pyykkikorin sisältöä enää vuosiin penkonut.

    • Piiskaa-ja-panoa

      Piiskausta hieman tuohon tyyliin:
      lyli.fi/wh
      Tosin ensin piiskausta ja sitten voi vasta laittaa kullia töihin.
      Lisäksi piiskaus selkeästi pontevampaa eikä mitään silittelyä.

      • tykkäsin-

        Kyllä pojat osaa hommat. Hieno kuvakulma filmissä.


    • Tuulihousuissa

      Liukaspintaiset Tuulihousut.

      • Adidasboy81

        Sama täällä. Kyllä nainen on seksikkäimmillään sporttisesti pukeutuneena ja varsinki tuulihousuissa. Ja vielä sellaisissa mustissa adidaksen vuorettomissa nylon tuulihousuissa.


    • kiihötuin

      Tretorn kymisaappaat, kukkaseppele päässä ja paljon hyttysiä pörräämässä ympärillä.

    • Piisamiini

      Fetissejä, muttei ehkä seksuaalisia, visuaalisia on paljon.
      Miehellä pitkä ja/tai musta tukka.
      (ei mikään mustaksi värjätty goottitukka, värjäys tuhoaa tukan laadun.)
      Erilaiset saappaat, (ei kumisaappaat) miehellä polvipituiset mustat tai muskettisoturisaappaat, naisella monenlaiset erilaiset; mustat stilettikorkoiset pitkät esim.
      Viitat, lörpöt paidat kuten tanssijoilla, hansikkaat, nahkaa. Hyvät takit. Siis miehellä.
      Punainen, sininen, violetti, musta, silkki, vaatteissa. Kaikki miekkailujutut.
      Violetista väristä saa orgasmeja, ei seksuaalisia tosin. Samoin jostain hajuvesistä.
      Valta, ruoskat. Naisella tai itsellä korsetit. Hyvännäköiset skottiruudut, kiltti.
      Itse siis 38 v. nainen ja tykkään miehistä.
      Seksissä kiihottavat BDSM-jutut.

      Saappaat ja tiukat valkoiset housut:
      http://hoocher.com/John_Singleton_Copley/Col_Fitch_Sisters_1800.jpg
      Lörppöpaitoja:
      http://oxfordstudent.com/wp-content/uploads/2014/01/The-Musketeers-First-Look-1.jpg
      https://i.cbc.ca/1.4365769.1508590466!/fileImage/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/16x9_1180/russia-figure-skating.jpg?imwidth=720

      Mustissa saappaissa ja hiuksissa varsinkin, kun se on niin mustaa, että se kiiltää valkoisena. =P~
      Valitettavasti miehet eivät yleensä pukeudu noin.
      Vastaavasti totaalinen turn off on jotkut veltot roikkuvat pöksyt, ruskeat kengät, kulahtanut college yms. paita, metsuriparta, semmoinen risuinen, aataminomena, karvat väärissä paikoissa, kuten kaulassa tai niskassa ja mikromuna, paksut silmälasit ja sössöttää, epäsiisti, limainen tukka…
      Paljon tietysti vaikuttaa miehen olemus itsessään, vaatteillakaan ei pelasteta, jos on vääränlainen.
      Ja hyvä nenä on tärkeä, onko se fetissi? Suora tai kyömy, muttei hyppyrinenä missään nimessä. Tämä on varmaan periytyvää, äitinikin piti miehellä hyvästä nenästä.

      Mutta fetissejä löytyy, tosin ehkä erikoisia, niin ei syty niin helposti. Oikeat jutut saa kuolaamaan ja tekee mieli antautua miehen syliin ja muuta…

      Naispukeutumisesta vielä:
      https://i.pinimg.com/originals/60/a7/e1/60a7e1410fa829f2ebfd3ff97e534b63.jpg
      Korsetin ei tarvi olla nahkaa, kangas on nätimpää ehkä. Haluaisin itse pukeutua sillä tavalla seksiin.

      Ehkä monet noista asioista symboloivat valtaa; pahikset ovat elokuvissa yleensä kiehtovia: monesti musta tukka, viittoja, tyylikäs pukeutuminen ja paljon valtaa.
      Niitä vain on reaalielämässä hyvin vähän. Eikä välttämättä tarvi olla paha. Mutta on hyvin hankala löytää miestä, joka kolahtaisi täysin. Tietysti sitä ihastuu kaikenlaisiin.

      • Lainaus: "Valitettavasti miehet eivät yleensä pukeudu noin. "

        Minä ainakin pukeudun näin aina kun vain mahdollista. Pitkät mustat saappaat...


    • oldbear58

      facesitting naiselta ja pisut lopuksi suuhun ja nuolen pimpin puhtaaksi hekuman huipulle,löytyykö halukkaita satakunnasta?

    • Vaippis

      Vaippaliinat tuntuu hyvältä

      • Ne-kans

        Kuten kumisaappaatkin


    • kauan etten oo harrastanu 'Wet and Messy' sotkemisfetissiäni, mutta tänään ajattelin jälleen vähän nautiskella itsekseni. Vaatteet valittu ja muutamia päiväyksen menneitä ylijäämäjogurtteja ja mehukeittoja otettu lämpenemään jääkaapista :3

    • Fuckmaniac

      Meillä leikitään vaimon kans pissaleikkejä. Seisovan kyrvän päälle kun hän pissaa samalla, kun hivuttaa terskaa häpyhuulten välistä sisäänsä... aaah miten ihanaa.
      Kylppärissä joskus saunan jälkeen pissaan hänen ihanaan pimppiinsä ja panen siitä molemmille ihanat orkut. On myös mahtava pissata vaimon päälle kun hän on edessäni pylly pystyssä. Kuuma suihku tuntuu kuulemma hyvältä molemmissa reijissä 😊
      Saunan jälkeen on hyvä, koska kylppäri on mukavan lämpöinen.

      • Anonyymi

        Meilläkin alkoi saunasta. Kylvyn jälkeen vaimo esitteli pimmaansa ja kun kehoitin häntä kusemaan, veti hän etusormella pimpan yläpäästä niin, että kusi lensi korkealle kaarelle ja myös reilusti minun päälleni. No minä puristin hänet tiukasti itseäni vasten ja annoin kuseni lorista välissämme. Kaiken päälle märkä pano. Sen jälkeen silloin tällöin lähdimme luontoon kävelyretkelleja annoimme pissan valua housuihin siinä sitten märkänä tallusteltiin jonkun aikaa ja päälle pano luonnon helmassa. Mutta näitä pissaleikkejä olemme leikkineet aika monessa paikassa. Kerran vaimo antoi pissan mennä housuun linja-auton takapenkillä ja tyydytti itsensä siinä sen päälle. Ihanaa, kerrassaan ihanaa...


    • Fuckmaniac

      Meillä leikitään vaimon kans pissaleikkejä. Seisovan kyrvän päälle kun hän pissaa samalla, kun hivuttaa terskaa häpyhuulten välistä sisäänsä... aaah miten ihanaa.
      Kylppärissä joskus saunan jälkeen pissaan hänen ihanaan pimppiinsä ja panen siitä molemmille ihanat orkut. On myös mahtava pissata vaimon päälle kun hän on edessäni pylly pystyssä. Kuuma suihku tuntuu kuulemma hyvältä molemmissa reijissä 😊
      Saunan jälkeen on hyvä, koska kylppäri on mukavan lämpöinen.

      • Kumpparit-jalassa

        Kumisaappaissa, jottei jalat kastu.


    • Ihanathunterit
    • Bbw nainen, isot lelut ja fisting jutut.

    • Maitorinnat. Saa puristella ja roiskia maitoa pitkin omaa naamaa.

    • Norminainen30

      Itsellä peppufetissi. Oma reikäni ihailun Ja palvomisen kohteena. Hellemmän kehoni huolenpidon, jonka päätähtenä on peppureikäni on fantasian ja fetissin sopiva sekoitus. Kaikki tekeminen mikä siihen liittyy (sitä kovasti runnomatta kuitenkaan) ilman minun mielipidettäni, eli alistettu osapuoli olisin niin olen sen hetken hyvin onnellinen.

      • kuulostaa kivalta


    • Peppufetissi myöskin, toiseen suuntaan. Haluan hyväillä ja nuolla naisen kaunista peppureikää, työntää kieleni, sormeni ja kullini sisään ja antaa toisen tuntea täyttymys.

      Toisena fetissinä naisen pissaamisen katselu ja sen päälleen saaminen josta nimimerkkikin tuli.

    • HerrLederhose

      Onhan noita fetissejä:
      1) Ikäero, nuorena mua kiihtotti naiset, jotka olisivan voineet olla äitejäni, nyt se on mennyt toisin päin.
      2) Nahkavaatteet, se vaan on hot, niitä ei halua ees riisua
      3) Puolijulkinen seksi
      4) Tantra

    • BiMies22

      1. Naisten vaatteet, ehdoton ykkönen on wet look leggingsit, maximekko ja sukkahousut
      2. Anaalitappi anaalissa kaupungilla käydessä
      3. Satunnaisesti housuun pissaaminen
      4. Oman sperman juonti satunnaisesti
      5. Anaaliseksi yksin

      • Anonyymi

        1 . Myös naisten vaatteet , rintaliivit ja sukkanauhat sukat korkokengät kun runkkaa.
        2 . Anaalitappi ulkoa käydessä.
        3 . Oman sperman juonti.
        4 . Isoja anaalitappeja anaaliin .
        5 . Itseensäpaljastelu .
        M 62 Runkkari 🙂👍


    • CTX

      Omia fetissejäni ja itseäni kiihottavia juttuja

      Naisilla pitkät hiukset
      Nahkaiset lyhyet hameet
      Stay-up sukat
      Piiskaleikit (molemmin päin)
      Pyllyn nuoleminen
      Strap-on leikit
      Oman kalun imettäminen

      Isot kalut ja niiden imeminen (bi-kaveri)
      Löylykauhapösilöjen löyhykauhattaminen löylykauhalla

    • dcde

      Aika myöhässä tulee, mutta piiskaaminen, ja kaikenlainen rankaiseminen kumminpäin tahansa saa kyllä syttymään :P sitominen ja sidotuksi tuleminen myös äärimmäisen kiihottavia,

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      - Panokone
      - Sähköiskua antavat lelut
      - Rintojen ja vaginan pumppaaminen pumpulla
      - Sidotuksi ja alistetuksi joutuminen
      - Isokokoinen karvainen mies
      - Yleisön edessä pantavana oleminen
      - Kokonainen päivä alastomana viettäen
      - Useamman miehen pantavana oleminen
      - Rintojen puristelu

    • Intiimikorut (lävistykset)

    • xxx60

      Naisten silkkipöksyt, alushameet, rintsikat, minihameet.

    • 80sman

      Lycra/spandex!! Catsuit zentai leggingsit tightsit uimapuvut jumppapuvut -muitten ja itteni päällä. Ja onhan hieno sopivasti pyöreä ahteri päänkääntäjä :)

    • daimex

      umpinaiset työhaalarit (etenkin "liukas"pintaiset)
      farkkuhaalarit
      kumisaappaat
      kypärät, etenkin metsurin kypärä ja moottoripyöräkypärät
      prätkäilijöiden yksiosaiset nahka-asut
      hengityssuojaimet (ei mitään lääkärihommia, vaan erilaiset pöly- ym suojaimet)

    • Liiveissä

      Liivit, sukkahousut, stayupit, legginsit...asut omien asujen alla ;)

    • Ois-tosi-nastaa

      Olisi tosi hienoa joutua näiden poliisien pidättämäksi.
      gotporn.com/british-police-dominas-humiliate-sub-in-cell/video-8497686

    • Hooterssex

      Pukeudun joskus kotona stayuppeihin ja vedän päälle normi farkut. Jalkaterät siis paljastavat mitä on päällä. Vaimoni sitten huomaa tämän ja rankaisee pikku transupervoa sauvalla tai strap-onilla. Joskus "joudun" jopa meikkaamaan ja laittamaan hameet ja rintaliivitkin.

    • Anonyymi

      1 Tiukat Trikoot
      2 monet vaatteet päällekkäin esim toppahousut ja Tuulihousut
      3 Pelastusliivit 2haarahihnalla
      4 vaipat
      5 Hengitys suojaimet
      6 kumi hansikkaat

    • Anonyymi

      Yhtenä päivänä kävin lenkillä siten, että päällä oli ihan asiallinen tuulipuku, housut ja takki, mutta alla oli "epäasiallisempaa" varustusta, kaksi naisten satiinitoppia päällekkäin, satiiniset kickboxing housut tuulihousujen alla ja naisten satiinipikkarit alushousuina :D
      Kyllä oli liukasta ja kahisevaa kulkua, ei ainakaan mikään vaate kanittanut vastaan kun päällä pelkästään luistavia vaatteita :D

      • Anonyymi

        Korkokengät on ne joista kiihotun aina ja tietty sukkikset ja stayupit,lyhyt hame kruunaa kaiken.
        Myös jumppa ja uimapuvut on hyviä,toppahousut sitten talvella.


    • Anonyymi

      Piiskaamiseen se liittyy. Vaimo piiskaa silloin kun hänestä siltä tuntuu. Kumpikin nauttii; minä siitä, kun piiskataan, vaimo heiluttaa piiskaa mielellään, ja keksii kyllä syitä.

    • Vanhat Rukka sadevaatteet, maasto- ja työkamppeet..

      • Anonyymi

        Kuullostaa kiihottavalta, Rukan sadehaalari , Kontiot ja Snickersit löytyy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa kiihottavalta, Rukan sadehaalari , Kontiot ja Snickersit löytyy

        Kuulostaa mukavalta! Itselläni on useammat Snickut ja paljon Rukan sadeasuja.


      • Anonyymi
        Rukkamies013 kirjoitti:

        Kuulostaa mukavalta! Itselläni on useammat Snickut ja paljon Rukan sadeasuja.

        Olis hieno nähdä sut luonnossa täysissä varusteissa vaikka Jaamankankaalla


    • Anonyymi

      Naisten alusasut. Jotain pitää olla. Pikkuhousut, steyupit, sukkanauhaliivit. Vaikka vain aluspaita. Vaimo antaa omistaan, tai hankkii. Paras "saalis" oli edesmenneen anopin vaatekaapin sisältö, jota vaimo ei hävittänyt, enne kuin olin valikoinut sieltä parhaat. Siellä oli mm. kureliivi, jossa metalliset "luut" ja sukkanauhat. Ja niihin sopivat sukat. Lisäksi valikoitui alhaalta ylös napitettava kokoleninki, jota hän piti aina. Harvoin oli kunnolla edes napitettu, vaan aina vilkkui jotain alta. Ja alla ei yleensä ollut mitään.

    • Anonyymi

      Toisen kundin käyttämät ja vähän spermaset alkkarit jalkaan

    • Anonyymi

      1. Kumisaappaat / turvakengät / lenkkarit.
      2. Työvaatteet / sadeasut / armykampe.
      2. Bi ryhmäseksi.

    • Anonyymi

      Vaimo pitää äitinsä "mummonkalsareita", eli sellaisia vaaleanpunaisia, joissa lyhyehköt puntit, kuminauhat lahkeissa. Aivan mahtavat!

    • Anonyymi

      Joutuisin ainoana tilaisuuteen, jossa iso lihaksikas mies pitäisi esitelmää vitsan käytöstä. Hän kertoisi esimerkkitapauksista, joissa hän on joutunut käyttämään piiskaa.

      Saman herran kanssa joutuisi laivalla yhteiseen hyttiin ja pikku hiljaa minulle selviäisi, miksi hyttikaverilla on mukanaan nippu vitsoja.

    • Anonyymi

      Kyse on fetisseistä Ihan eri asia kuin haave.

    • Anonyymi

      Savottamiehen pallit.

    • Anonyymi

      sipulit

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikenlaiset sukkahousut. Ohuita, puolipeittäviä ja paksuja. Nyloniset, puuvillaiset ja villaiset
      Stayup-sukat ja leggingsit
      Nyloniset nilkka- ja polvisukat
      Naisten alusasut: Pikkarit, rintaliivit, bodyt, uima-asut
      Vanhemman naisen asut
      Sadevaatteet
      Kumisaappaat
      Kumihanskat
      Tuoksut ja hajut
      Miesten välinen seksi
      Puen asuja siis itse

    • Anonyymi

      Ukkomiehet naisten liiveissä, pikkupöksyissä ja minihameessa. Ukm 61

    • Korkokengät, pikkuhousut.

    • Anonyymi

      Pilottitakki, salihousut ja valkoiset tennarit.

    • Anonyymi

      Nahkavaatteet, satiini, pörröpaidat(ihanaa höyhenlankaa) femdom, tyttöily (Sissy maid), kiiltävät vaatteet yleensäkin yms. ihanaa tyttöilyä ja alistuvaa toimintaa ...

    • Anonyymi

      Kahdella kullilla minä ja frendi naisen pilluun venyttelemään. Ilmeisesti joku alistusfetissi.

    • Anonyymi

      Aisurina oleminen kiihotun kun vaimo käy vieraissa .Odotan kotona kiimasena masturpoiden.Kun vaimo tulee kotiin hän nöryyttää minua haukkumalla pieni munaiseksi runkkariksi ja näyttää rakastelusta turpean spermaisen pillun ja nuolettaa itselleen orkun sen jälkeen pääsen säälistä liukkaile.

    • Anonyymi

      Yllättäen tajusin ettei minulla ole mitään fetissiä! Pidän jotain asiana vaan ratkaisuna jos sitä ei muuten saa! Helppo puhua asioita jos ei voi jutella kasvotusten. Sitten kun tulee oikea tilanne, niin laistaa sen asian etenemisen!

    • Anonyymi

      Itse pidän suunnattomasti uimahousuista... omistan jotakin 60 kpl Speedoja. Olen myös lauennut sovittaessani Speedoja Cittarin sovituskopissa. Oli pakko ostaa kyseiset housut... onneksi kassa ei huomannut. nyt kiihotun trikoista myös. tv piko

    • 1.cd-naiset
      2.shemalet
      3.ladyboyt

    • Anonyymi

      Fetissi on se, että talon naispuolinen henkilö tekee "orjalleen" mitä haluaa.

    • Ainoa vaatekappale on lyhyt t-paita!

    • Anonyymi

      Sukkahousut, polvisukat, minihame, nylonvarpaat korkkareissa, stayupit. Siinä nyt alkuunsa

    • Anonyymi

      Miesten sukka- ja paljaat jalat. Mikä sen parempaa, kuin ottaa toisen kundin jalat syliin, riisua ensin kengät, sitten haistella ja hyväillä sukkien peittämiä jalkateriä. Lopulta riisua sukat hitaasti ja varmasti pois, ihailla paljaiden miesjalkojen muotoja, hieroa jalkapohjia, nuolla varpaita ja testata miten herkästi kundi kutiaa jaloista.. mmmhh!!

    • Anonyymi

      https://kaytetyt-alushousut7.cms.webnode.fi/

      Uusi sivusto alushousujen myyntiin ja ostamiseen. Käy ihmeessä tsekkaa! ;)

      Alushousujen myynti ja osto ei ole tehty aina helpoksi. Osa sivustoista vaatii kuukausimaksuja, liittymismaksuja tai rojalteja. Ostajan puolestaan on vaikea tunnistaa huijaus aidosta.

      Käytetyt asushousut sivusto on luotu juurikin näistä syistä. Tavoitteena on varmistaa myymisen ja ostamisen helppous ja molempien osapuolten turvallisuus. Ilman ylimääräisiä maksuja tai muita kustannuksia. Kotimaisia laatu tuotteita ;)

    • Anonyymi

      1. Öisessä puistossa nelinkontin olevan juhlapukuisen daamin paneminen takaapäin niin että joku ohikulkija näkee
      2. Runkkaaminen daamin satiinipuserolle
      3. Daamilla liehuva kesämekko jonka alla valkoiset sukkanauhaliivit ja saumanailonit
      4. Daamilla ohut silkkipusero ja alla ohuet valkoiset pitsirintsikat joitten läpi nännit kuultavat

    • Anonyymi

      Anopin alusvaatteet

    • Anonyymi

      Naisen paneminen dildolla on kiihottavaa. Pystyy samaan aikaan esim. nuolemaan. Mitä isompi dildo, sen parempi Orgasmin jälkeen oma kalu tilalle, tai sitten dildon kaveriksi. Harmittaa vaan kun nykyinen naisystävä ei ole lämmennyt ajatukselle.

    • Anonyymi

      Savottamiehen pallit.

    • Anonyymi

      Seksi naisen kanssa tuulipuvuissa

    • Anonyymi

      Jos saisi joskus vahvalta nahkarotsi pojalta vitsaa paljaalle pyllylle.

    • Anonyymi

      Jalat
      2. Sukat
      3.Korkkarit

    • Anonyymi

      H­ei! Oma stream. Sisää­­­nkäynti kaiki­­­lle, jotk­­­a haluav­­­at pitää ha­­uskaa 👉 http://9433444.com/H/eR72 👈

    • Anonyymi

      Täält­­­ä löydä­­t nop­­easti suku­­­pu­olt­­­a, suh­­­tei­ta, tre­­­ff­it 👉 http://6433444.com/H/yK1X2 👈

    • Anonyymi

      Muoviset esiliinat
      Sadeasut

    • Anonyymi

      Nahkasaappat nahka hame. Nahkanhousut pitlä nahkatakki
      M 55

    • Anonyymi

      Seksi naisen tai miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Naisten 70-luvun kumisaappaat, pitkä- tai lyhytvartiset. Myös sadetakit ja kumikäsineet.

    • Anonyymi

      Sukkahousut
      Sukkien haistelu
      Pissa

    • Anonyymi

      Mun top 3 ovat;

      1. Converset ❤️
      2. Converset 😍
      3. Converset 🥰

    • Anonyymi

      Naisten jalat, kengät ja saappaat. Myös tallominen ja cbt kiihottaa.

    • Anonyymi

      Wetlook leggarit. Pvc tiukat naisten farkut. Bootsit. Vyöt. Huivit. Läpinäkyvä kauluspaita. Noi kuuluu asu valikoimaan kun ajelen autolla ja käyn levareilla. Olen siis mies.

    • Anonyymi

      Pitkä nahkatakki ja sukkahousut sekä pienet farkkushortsit shortsit. Tai lyhyt nahka-hame. Valkoiset ihonmyötäiset ratsastus housut. Pitkät saappaat.

    • Anonyymi

      Naisen nätit varpaat nyloneissa.

    • Anonyymi

      Pissaavat naiset
      Villasukkanaiset
      Pienet tissit

      Eli jos näen pienitissisen naisen kusella villasukissa, oon ihan myyty.

    • Anonyymi

      Haistelen anopin käytettyjä alushousuja. Haistelen myös anopin sukkamehut sukkahousuista.

    • Anonyymi

      - työhaalarit, liukaspintaista kangasta, joko yksiväriset tai heijastimilla
      - toppahaalarit
      - farkkuhaalarit
      - kypärähuput
      - kumisaappaat, turvasaappaat, työkäsineet, kumihanskat
      - hengityssuojaimet, kaasunaamarit
      - metsurin kypärä
      - moottoripyörävarusteet, etenkin yksiosaiset nahkapuvut ja kypärät peilivisiirillä

      Kaikkea löytyy :)

    • Anonyymi

      Runkata autossa parkkiksella kun mies kattelee viereisestä autosta. M66v JKL

    • Anonyymi

      Voittaa lotossa!
      Omistaa kesämökki!
      Ettei ikinä tulisi krapulaa!
      Ja että olisin humanoidi!

    • Anonyymi

      Naisten urheilu lenkkarit+valkoiset sukat.
      Leggingsit.

      M46v

    • Anonyymi

      Monesti kun siivoan kotona yksikseen, laitan scott 3 m kaasunaamarin päähän alle tietysti kypärämyssyn, päälleni puen märkäpuvun ja jalkaan neopreenikengät, mp- nahkahanskat käsiin, märkäpuvun päälle puen vielä lätkävarusteet ja siihen päälle haalarit, imurointi ja pesuhuoneen pesu ovat mukavimmat, tulee kunnon hiki, joskus vien myös matot pihalle ja puistan ne samoissa kamppeissa, Ai että!

      • Anonyymi

        Näkisin sinut kyllä mielelläni jossain noissa tamineissa, voitaisko tavata?


    Ketjusta on poistettu 147 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe