Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TX303Z
profiilit
TX303Z
TX303Z
Vapaa kuvaus
under reconstruction
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaahas.+Itse+olen+kyllä+ollut+teini-iästä+asti+ihan+puhtaasti+subi.+Ja+siis+Leijona.+
Tykkään+nimenomaan+pirttihirmu-kyykyttäjistä+ja+kersantti+Karoliina+tyyppisistä+naisista.+Mutta+se+toisaalta+voi+johtua+vaikkapa+omista+lapsuuden+traumoista.+Eli+toisin+sanoen+sukukarmasta+/kirouksesta.+:D
04.11.2020 18:00
Ei+pidä+paikkaansa.+:)
04.11.2020 17:48
Omassa+Almerassa+(N15)+takana+on+rumpujarrut+ja+jarrukilvessä+on+kiinni+hitsattuna+sellainen+ohuempaa+peltiä+oleva+poikittainen+suojaosa+mikä+menee+jarrurummun+ja+jarrukilven+välisen+raon+yli.
Se+ohut+pelti+on+läpi+ruostunut+mutta+itse+paksummasta+materiaalista+tehty+kilpi+on+ehjä.
Saako+tuon+ohuen+pellin+lärpäkkeen+hitsata+jarrukilpeen+itse+kiinni?
Katselin+varaosatarjontaa+niin++en+löytänyt+rumpujarrujen+jarrukilpeä+motonetistä+tai+mistään+muualtakaan.+Jarrukilpiä+myydään+vain+levyjarruihin.
Onkohan+tässä+siis+joku+hässäkkä+osien+nimissä+nyt+syynä?+Eli+etsinkö+osaa+mitä+ei+ole+olemassakaan?+
Se+ohuempi+peltihän+on+osa+jarrukilpeä+koska+se+on+alunperin+siihen+kiinni+hitsattu,+eli+mun+käsityksen+mukaan+pitäisi+jarrukilpi+vaihtaa.+
Mistä+niitä+vois+metsästää?+Käytettynä+ei+varmaankaan+saa+paljoakaan+parempikuntoista..+ja+jos+uutena+esim.+tarvikeosana+ei+löydy+niin+vanhan+suojapellin+jämien+pois+rälläköinti+ja+uuden+tekeminen+hitsaamalla+jää+ainoaksi+vaihtoehdoksi.+Vai+mitenkökä?
Meniskö+sellainen+itse+tehty+läpi+katsastuksesta?
19.07.2018 04:53
Camu+camu+jauhe.
03.09.2016 13:41
Laita kiertoon, ni vapautuu dominakin sellaisille jotka siitä tykkää. ;)
09.01.2016 07:17
1 / 1