Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19508
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin pitkälle asiantuntemukseni ei riitä, että osaisin vastata tuohon. Buddy ehkä osaisi.
Mutta siinä mielessä avaruus ei ole pallo, että sillä olisi jokin keskipiste. Avaruuden laajeneminen mielletään usein väärin niin että avaruus ikään kuin laajemisi johonkin entisen avaruuden ulkopuolella, kun kyse on kuitenkin siitä että paikallaan seisoessasi vasen ja oikea jalkasi hitaasti mutta varmasti loittonevat kauemmas toisistaan.
18.03.2026 19:07
Naisilla ei ole mitään kykyä erottaa raiskaajia ei-raiskaajista, joten kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia. Aika ajoin jotkut naiset uskovat pystyvänsä erottamaan ei-raiskaajan mutta aika ajoin jotkut myös huomaavat epäonnistuneensa erottelussaan.
18.03.2026 18:54
Avaruudella ei ole reunaa. Ihan kuten ei maapalloltakaan löydy kohtaa missä pannukakun yläreunalta voisi siirtyä alapinnalle.
18.03.2026 18:46
Toisaalta jos lukuja kaivellaan, niin kaikenlaista ikävää tapahtuu paljon useammin asuntojen seinien suojassa kuin missään, missä voi olla vaanijoita. Mutta luvuilla ei lopulta ole merkitystä, koska tunne ratkaisee: ja pelko valtaa mielen siellö missä voi olla vaanijoita mutta ei asunnossa kahden tai pienessä ryhmässä. Vähän sama kuin että möröt väijyvät pimeässä mutta katoavat kun valot sytytetään.
18.03.2026 18:20
Niin ja kujanjuoksu etenkin armeijassa. Pitää sisällään tuota ruoskimista mutta kuitenkin ihan omanlaisensa kustannustehokas ja kivan yhteisöllinen rangaistusmuoto.
18.03.2026 18:11
Ja oikeastaan ei minua käytännössä haittaisi tuo ulkonaliikkumiskielto paljonkaan. Liikun kyllä pimeään aikaan ulkona, mutta vain autolla tai siellä missä ei ole ihmisiä. Uimarannalle haluaisin erityisluvan, mutta eikös naiset muutenkin paahda läskejään niillä aurinkoiseen aikaan.
18.03.2026 18:08
No mitenhän tämä tukeminen käytännössä tapahtuu?
Tuohon pelottavuus-ongelmaan minun ainoa käytännön ratkaisuni on, että millään lailla näyttäydyn kodin ja työpaikan ulkopuolella naisille mahdollisimman vähän ja harvoin. Joten ei tarvitse pelätä, kun eivät tiedä edes olemassaolostani. Mutta tuskin minä lopulta kenenkään turvallisuuden tunnetta merkittävästi lisään.
18.03.2026 18:00
Niin mutta poistaako tuo jollain tavalla pelkoa? Tai mihin ongelmaan on ratkaisu se, että ei vähätellä?
18.03.2026 17:47
Mitå hyötyä tai iloa siitä on kenellekään, että miehet ymmärtäisi miltä naisista tuntuu? Minkä asian on tarkoitus muuttua?
18.03.2026 17:39
Uusimman tiedon mukaan tulee varmaankin nopeasti, koska Iranin johdossa onkin homo. Nyt varmasti antautuvat ja vetävät pride-lipun salkoon.
Trump jo tiedettiin
https://www.youtube.com/watch?v=lqoJjr3JtuE&t=60s
mutta nämä osaavat yllättää. Ensin Risto Ryti...
https://www.youtube.com/watch?v=obwLOYYkDoo&t=490s
.. ja nyt suurajatollah Khameini
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/df6de458-27ac-40ad-b011-87f45425a159
18.03.2026 17:00
No mutta tässä tapauksessahan kysymys lienee siitä, että uskontovammaisia ei ole huomioitu. Islamilaiselle ei ehkä kelpaa, koska valmistuksessa on käytetty alkoholia ja juutalaisten tuotteisen valmistamista pitää tehdä kanin (vai mikä se oli) tarkkaan valvovan silmän alla.
18.03.2026 16:38
Luulen, että ennen on tappi Alman hanurissa kuin on soudettu saareen.
18.03.2026 13:47
Hume on helppo muistaa, koska toisin kuin muilla filosofeilla sillä on terävä giljotiini eikä mitään tylsiä oppeja. Muita helposti muistettavia ovat Calvin (eli suomeksi Lassi tai Paavo), joka muotoili uskonnollisesti sen että millekään ei mitään voi, koska toiset ovat pelastettuja ja toiset tuomittuja ja Hobbes (eli suomeksi Leevi tai Elvis) jonka maallinen idea uraauurtavana peliteoreetikkona oli, että jonkinlaisilla toimivilla sopimuksilla ihmisten elämää voidaan parantaa verrattuna lähtötilanteeseen joka on armoton ja julma kaaos.
18.03.2026 13:45
Esineellistäminen ei suurinta osaa naisista haittaa yhtään niin kauan kuin he itse saavat sitä mitä janoavat, eli huomiota. Valitus alkaa siinä vaiheessa kun huomion saa joku muu.
18.03.2026 05:50
Miksihän minä haluaisin saunoa jonkun Ritun ja Ripan kanssa, jotka ryhtyisivät rähisemään jos saavat alkoholia ja sitten ryhtyisivät syyttämään minua huonosta saunailmapiiristä.
18.03.2026 05:47
Se on jännää, että jotkut teollisuuslaitokset järjestävät tutustumiskäyntejä yleisölle eli ihan ventovieraille. Mutta ei päiväkodit koskaan ilmoita, että aikuinen mies voisi tulla tutustumaan siihen mitä niissä tapahtuu. Ihan jossain omassa kuplassaan haluavat siellä olla.
17.03.2026 19:27
Joo. Näkeehän sen jo kaukaa, ettei siellä ainakaan mitään kesäkurpitsaa tai munakoisoa ole.
17.03.2026 19:19
Onko vielä niitä "post it"-lappuja. Ensin ne kaikki oli keltaisia mutta sitten kun "out of the box" ajattelu valtasi maailman, niin tilaa oli myös vaaleanpunaisille, vihreille ja sinisille ajatuksille.
17.03.2026 19:14
En tunne päiväkoteja, mutta olen nähnyt heippa-lappuja kerrostalojen ilmoitustaululla.
"Milla Hei! Sun täytyis tehdä jotain järkevää. Ja lapselliset leikkis lopettaa"
17.03.2026 19:10
No näin. Mutta voisihan sitä tietty joskus kokeilla uutta asenneilmapiiriä. Saunan jälkeen ottaisi kylmän oluen jääkaapista ja sitten seremoniallisesti kaataisi sen viemäriin koska "tääälä ei viinan perkeles hallitse" ja tämän voimalla ehkä sitten naapurin Ripakin jättää kännipäissään vetämättä Ritua turpaan kun ei ole niin salliva asenneilmapiiri.
17.03.2026 18:46
29 / 976