Erikoinen juttu Geminin kanssa, kun yhteen 40-luvulla otettuun kuvan ehdotin tietyn henkilön korvaamista Hitlerillä niin eipä onnistunutkaan, kun kuulemma joku sääntö estää vaarallisten kuvien luomisen. Sitten kokeilin samaa Stalinilla niin eipä ollutkaan mitään ongelmaa vaan tekoäly istutti Stalinin juuri pyytämääni paikkaan. Geminin mukaan Stalini ei ollut lainkaan yhtä vaarallinen kuin Hitler.
Ei muuten, mutta kuvan henkilöllä oli valmiiksi samanlaiset viikset kuin Hitlerillä ja siksi ajattelin kokeilla ja tämä tuli siinä vastaan
Outo juttu tekoälyn logiikassa
9
76
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kommunismi on yleisesti yliopistoissa hyväksytty aatesuuntaus, sitä ei sensuroida.
- Anonyymi00002
Etkö tiedä että ainoastaan kommunismin vastustajat ovat vaarallisia....
Olenkin tässä odotellut jo kotvan aikaa milloin käynnistetään historian muokkaaminen väärentämällä jo tapahtunutta toiseen muotoon.
Uusi asiahan se ei missään nimessä ole, ihmisiä on aivopesty kautta aikojen mutta nyt on käsissä väline joka oikeasti pystyy siihen.- Anonyymi00003
Joo ja en minäkään täällä Sinkku palstalla ole enää pitkään aikaan tehnyt "omia" aloituksia vaan olen kylmästi antanut tekoälylle ohjeet, minkälaisen tekstin halua ja sitten copy+pastannut sen tänne. Siinä vaan pääsee niin paljon helpommalla kuin itse kirjoitellen. Aina edes jaksa lukea, mitä se tekoäly on kirjoitellut, kunhan kopio ja liittää ja tekee jonkun vähän sinne päin otsikon. Kukaan ees huomaa mitään
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joo ja en minäkään täällä Sinkku palstalla ole enää pitkään aikaan tehnyt "omia" aloituksia vaan olen kylmästi antanut tekoälylle ohjeet, minkälaisen tekstin halua ja sitten copy pastannut sen tänne. Siinä vaan pääsee niin paljon helpommalla kuin itse kirjoitellen. Aina edes jaksa lukea, mitä se tekoäly on kirjoitellut, kunhan kopio ja liittää ja tekee jonkun vähän sinne päin otsikon. Kukaan ees huomaa mitään
Kyllä huomaamme. Ja siksi oletkin palstan toiseksi älykkäin.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joo ja en minäkään täällä Sinkku palstalla ole enää pitkään aikaan tehnyt "omia" aloituksia vaan olen kylmästi antanut tekoälylle ohjeet, minkälaisen tekstin halua ja sitten copy pastannut sen tänne. Siinä vaan pääsee niin paljon helpommalla kuin itse kirjoitellen. Aina edes jaksa lukea, mitä se tekoäly on kirjoitellut, kunhan kopio ja liittää ja tekee jonkun vähän sinne päin otsikon. Kukaan ees huomaa mitään
Tuotteliaisuus on ollut kyllä korkealla :)
- Anonyymi00005
Esto saattoi perustua siihen,
että ihminen on nimennyt varalliset ja rajoitettavat hahmot.
Ei AI Näin Gemini minulle muotoilee näiden veijareiden vaarallisuutta:
"Jos vaarallisuutta mitataan välittömällä globaalilla tuhovoimalla ja tehostetulla inhimillisen kärsimyksen määrällä, Hitler oli vaarallisempi. Hän aiheutti lyhyimmässä ajassa suurimman määrän kuolemaa ja aineellista tuhoa sekä muodosti akuutin eksistentiaalisen uhan koko ihmiskunnan vakaudelle.
Jos taas vaarallisuutta mitataan pitkäkestoisella rakenteellisella terrorilla, joka murentaa ihmisen vapauden, luottamuksen ja elämänedellytykset vuosikymmeniksi, Stalin edusti äärimmäistä yhteiskunnallista vaaraa.
Lopulta molemmat edustivat ihmiskunnan historian tuhoisimpia voimia, sillä kummankin hallinnon alla miljoonien ihmisten mahdollisuus turvalliseen ja hyvään elämään tuhottiin täysin. "- Anonyymi00006
Hitler voittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142704
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2761196Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671138- 82946
- 87853
- 63818
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?24765- 72745
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69721Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?137700Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?142691- 47670
- 57646
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47634Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46624Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32618Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25613- 40564
- 55558
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20538