Outo juttu tekoälyn logiikassa

Anonyymi-ap

Erikoinen juttu Geminin kanssa, kun yhteen 40-luvulla otettuun kuvan ehdotin tietyn henkilön korvaamista Hitlerillä niin eipä onnistunutkaan, kun kuulemma joku sääntö estää vaarallisten kuvien luomisen. Sitten kokeilin samaa Stalinilla niin eipä ollutkaan mitään ongelmaa vaan tekoäly istutti Stalinin juuri pyytämääni paikkaan. Geminin mukaan Stalini ei ollut lainkaan yhtä vaarallinen kuin Hitler.

Ei muuten, mutta kuvan henkilöllä oli valmiiksi samanlaiset viikset kuin Hitlerillä ja siksi ajattelin kokeilla ja tämä tuli siinä vastaan

9

76

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kommunismi on yleisesti yliopistoissa hyväksytty aatesuuntaus, sitä ei sensuroida.

• Anonyymi00002

Etkö tiedä että ainoastaan kommunismin vastustajat ovat vaarallisia....

• Olenkin tässä odotellut jo kotvan aikaa milloin käynnistetään historian muokkaaminen väärentämällä jo tapahtunutta toiseen muotoon.
      Uusi asiahan se ei missään nimessä ole, ihmisiä on aivopesty kautta aikojen mutta nyt on käsissä väline joka oikeasti pystyy siihen.

• Anonyymi00003

Joo ja en minäkään täällä Sinkku palstalla ole enää pitkään aikaan tehnyt "omia" aloituksia vaan olen kylmästi antanut tekoälylle ohjeet, minkälaisen tekstin halua ja sitten copy+pastannut sen tänne. Siinä vaan pääsee niin paljon helpommalla kuin itse kirjoitellen. Aina edes jaksa lukea, mitä se tekoäly on kirjoitellut, kunhan kopio ja liittää ja tekee jonkun vähän sinne päin otsikon. Kukaan ees huomaa mitään

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Joo ja en minäkään täällä Sinkku palstalla ole enää pitkään aikaan tehnyt "omia" aloituksia vaan olen kylmästi antanut tekoälylle ohjeet, minkälaisen tekstin halua ja sitten copy pastannut sen tänne. Siinä vaan pääsee niin paljon helpommalla kuin itse kirjoitellen. Aina edes jaksa lukea, mitä se tekoäly on kirjoitellut, kunhan kopio ja liittää ja tekee jonkun vähän sinne päin otsikon. Kukaan ees huomaa mitään

Kyllä huomaamme. Ja siksi oletkin palstan toiseksi älykkäin.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Joo ja en minäkään täällä Sinkku palstalla ole enää pitkään aikaan tehnyt "omia" aloituksia vaan olen kylmästi antanut tekoälylle ohjeet, minkälaisen tekstin halua ja sitten copy pastannut sen tänne. Siinä vaan pääsee niin paljon helpommalla kuin itse kirjoitellen. Aina edes jaksa lukea, mitä se tekoäly on kirjoitellut, kunhan kopio ja liittää ja tekee jonkun vähän sinne päin otsikon. Kukaan ees huomaa mitään

Tuotteliaisuus on ollut kyllä korkealla :)

• Anonyymi00005

Esto saattoi perustua siihen,
      että ihminen on nimennyt varalliset ja rajoitettavat hahmot.

Ei AI

• Näin Gemini minulle muotoilee näiden veijareiden vaarallisuutta:

"Jos vaarallisuutta mitataan välittömällä globaalilla tuhovoimalla ja tehostetulla inhimillisen kärsimyksen määrällä, Hitler oli vaarallisempi. Hän aiheutti lyhyimmässä ajassa suurimman määrän kuolemaa ja aineellista tuhoa sekä muodosti akuutin eksistentiaalisen uhan koko ihmiskunnan vakaudelle.

Jos taas vaarallisuutta mitataan pitkäkestoisella rakenteellisella terrorilla, joka murentaa ihmisen vapauden, luottamuksen ja elämänedellytykset vuosikymmeniksi, Stalin edusti äärimmäistä yhteiskunnallista vaaraa.

Lopulta molemmat edustivat ihmiskunnan historian tuhoisimpia voimia, sillä kummankin hallinnon alla miljoonien ihmisten mahdollisuus turvalliseen ja hyvään elämään tuhottiin täysin. "

• Anonyymi00006

Hitler voittaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      14
      2704
    2. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      1196
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      167
      1138
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      82
      946
    5. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      87
      853
    6. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      818
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      24
      765
    8. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      72
      745
    9. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      69
      721
    10. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      137
      700
    11. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      142
      691
    12. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      47
      670
    13. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      57
      646
    14. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      634
    15. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      624
    16. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      618
    17. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      613
    18. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      40
      564
    19. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      558
    20. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      20
      538
    Aihe