Vapaa kuvaus

Aloituksia

174

Kommenttia

19657

  1. Mulla se ei toimi noin. On paljon periaatteessa ihan kauniita naisia, joissa ei tarvitse edes olla mitään vikaa, mutta ne ei aiheuta seksuaalisesti mitään erityisiä tuntemuksia.

    Ja joskus taas joku voi ulkoisesti olla tosi vetoava, mutta sitten joku käytöksessä tms. sammuttaa kaiken.

    Mut joskus sitten palaset loksahtaa kohdalleen. Joitain seikkoja olen mielymyksistäni tunnistanut, mutta aika vaikeasti sanoitettavaa se on. Olen varmaankin jonkin sortin sapioseksuaali. Ja oikeasti aika 100% hetero, koska ei yksikään mies ole mitään fiiliksiä aiheuttanut.
  2. Perusvikahan on että et harrasta liikuntaa vaan teet vaan jotain perusharjoituksia. Tuskin antiikin olympialaissakaan kukaan olisi mennyt katsomaan kun urheilijat olisivat äheltäneet jotain mavea tai penkkiä. Siellä painittoin ja katsottiin kuka heittää kiekon pisimmälle tai hyppää pisimmälle kolmiloikkaa. No ei ollut kolmiloikkaa, koska Ateenassa ei ollut jokea jonka olisi voinut ylittää käyttämällä kahta joen keskellä olevaa kiveä väliaskelille. Mutta jos olisi ollut niin ihan varmasti olisi hypitty.