Hauskimmat/ inhoimmat asiakkaat

Anonyymi-ap

tai tilanteet joita olet tavannut työssäsi.

29

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävin tilanne oli, kun joskus puhelinaspaa hoitaessani asiakas sai itkupotkuraivarit saamastaan päätöksestä. Totesin vain, että jos hän ei rauhoitu, niin suljen luurin. Niin myös jouduin tekemään.

Mukavin tilanne oli, kun asiakas juoksi hihkuen liukuportaat ylös ja osti kaikki tuotteet, jotka olivat tekemässäni näyteikkunassa. Se jäi mieleen hänen ripeän liikehdintänsä vuoksi.

• Yllättävän paljon maailmassa sylkijöitä. Olen saanut urani aikana ainakin kahdet limat päälleni. Siviilielämässä toinen ei selviäisi moisesta ällöttävyydestä ilman tehohoitoa, mutta töissä on pakko sietää. Asiakaspalvelijoita kun ei nähdä ihmisinä. Ja sitten jos tinttaat turpaan, voit olla varma ettet enää työllisty.

• Mitäköhän muuta tähän laittaisi. Minua on "puukotettu" kynällä kasvoihin. Maailma on mennyt todella levottomaksi. Jotkut kuvittelee, että aggressiivisella asenteella tai uhkailulla saa haluamaansa palvelua haluamaansa hintaan. Moni työkaveri taipuu tähän pelosta. Ite en anna periksi, sillä kusipäille ei saa opettaa, että väkivallalla saa aina tahtonsa läpi. Jos suostun kerran kiristykseen, mitä tapahtuu seuraavalla kerralla?

• Anonyymi00001

Ei me laverrella. Asiakas vaan. Vedä vaikka kerta kiellon päälle.

• Anonyymi00002

Kuningaskuluttaja oli pa5ka ohjelma muutenni.

• Anonyymi00003

Yksiaivoiset osasi valita kuluttajasuojan kansalaisoikeuksiensa sijaan >....

• Anonyymi00004

Osaa muuta kuin koulukiusaus-periaatteitaan. Lavertelun ne oppii kun on laumasuoja päällä.

• Anonyymi00005

Kattoot liikaa poliittisia yh-faijoja matkoillansa. Rupee tekee mieli kostoa kotopuolessa.

Vai mitä Supo?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kattoot liikaa poliittisia yh-faijoja matkoillansa. Rupee tekee mieli kostoa kotopuolessa.

Vai mitä Supo?

"Teillä oli erioikeukisa!"

Kinuten tienattuja på pappa!

• Anonyymi00009

Kenen housille lensi roballa? Persevakoon tähtäsin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kenen housille lensi roballa? Persevakoon tähtäsin.

Tunnistin crowmooresta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tunnistin crowmooresta.

Ai kuulostaa enemmänkin työnhaulta?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ai kuulostaa enemmänkin työnhaulta?

Etätöinä runkkaan naisten kuulokkeisiin juu!

• Anonyymi00014

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Roiskeet seinillä enään tunnistusrivistössä. Väkivallatonta maailmaa kaikille,

https://www.stargate-fusion.com/fiches/2007-scientifique-de-la-zone-51.html

Free the asiakaspalvelijat!

• Päädyttiin siihen lopputulokseen aikoinaan työtoverin kanssa että joka kerta kun asiakkaana oli nainen kaksiosaisella sukunimellä niin hankaluuksia oli tiedossa 😁

• Anonyymi00006

Inhottavin oli, kun olin isossa tapahtumassa kaatamassa juomia pöytiin. Joku äijä tuli selän takaa ja otti molemmin käsin takamuksesta kii ja siirsi minua 🤢 tapahtui sekunnin murto osassa, mutta jäädyin ja kun käännyin raivona valmiina rankkaan ripitykseen en ehtinyt ihmispaljoudesta nähdä kuka v..un röyhkeä tarraaja oli. Lähentelyä ja monenlaisia törkeyksiä vieläkin 2020 luvulla kokee tarjoilijana, valitettavasti, eikä ole ainut kerta, mutta sillee pahin, kun jäi selvittämättä.

• Anonyymi00013

Asiakas haluaa hoitaa tekniset asiat itse, mutta hänen osaaminen ei siihen riitä.
      Sitten tulee ongelmia, ja asiakkaalle annettu yksinkertainen selitys asiasta.
      Tämä ei riitä asiakkaalle, vaan hän vaatii tarkkaa selitystä.
      Annan yksityiskohtaisen selityksen ongelmasta.
      Asiakas valittaa työnantajalle, että annan liian teknisiä vastauksia joita hän ei ymmärrä, vaikka nimenomaisesti vaati tarkkaa syytä ongelmille.

Asiakas valittaa, ettei palvelu toimi.
      Otamme etäyhteyden ja pyydän asiakasta tekemään neuvomani toimenpiteen.
      Asiakas sanoo: "Nyt minä sen tein, mutta ei silti toimi". Minulla on suora etäyhteys ja näen ettei asiakas tehnyt mitään.
      Tämä valehtelu on hyvin yleistä rehellisten suomalaisten keskuudessa. Otan hallinnan ja palvelu toimii. Ihmiset eivät vain halua myöntää omaa osaamattomuuttaan.

Annan asiakkaalle tuntiveloituksellista apua ilman laskutusta. Asiakas vaatii korvauksia, koska korjauksessa menee liian kauan. Tämän myötä olen oppinut, ettei ihmisiä koskaan tule auttaa ilmaiseksi, koska he ovat saatanallisen tyhmiä, itsekkäitä ja kiittämättömiä paskoja.

• Minä olen kuluttaja-asiakkaiden kanssa ollut tekemisissä elämässäni varmaan alle yhden käden sormien lukumäärän ja silloinkin luonnollisesti palvellut asioissa jotka eivät varsinaisesti minulle kuulu. Ja tästä johtuen kommunikointi harvoin tapahtuu ihan seinähullujen kanssa ja yleensä pysytään asiassa.

Kaikesta huolimatta yksi tietyllä tapaa koominen tilanne oli, kun yksi täti tuli huoneeseeni raivoamaan minulle harmistuneena siitä että yksi systeemi ei toiminut. Ja hauskaa siis se, että silloinen esimieheni oli viereisessä huoneessa ja myös hänelle olisi suoraan voinut mennä purkamaan kiukkuaan, mutta minä ilmeisesti persoonana olin mukavampi kohde.

Kiusallisin on ehkä kun työurani varsin alkuvaiheessa olin rallienglannilla esittelemässä yhtä tuotetta. Ilmeisesti jostain meidän firman tai asiakkaan kommunikaatiokatkoksesta johtuen paikalle oli rahdattu tosi iso joukko tyyppejä, jotka ilmeisesti eivät juuri osanneet englantia enkä minä saksaa sillä tasolla että pystyisin asiaa puhumaan. Joku näistä sitten käytti hetken hyväkseen ottamalla päiväunet ja joku taisi välillä kuorsatakin.

• Anonyymi00016
    • Anonyymi00018
      • Anonyymi00019

Vai mitä KD? KD-kondomia jakoonvaalipiireihin. 52 reikää se on 52nd State. Jää kaahailijat matkasta kun tyveen laittaa 51 ja päähän 1.

• Anonyymi00020

Laahjennetaan Jasu&Clasua niin saadaan Moskova sähköyhteyksien päähän takaisin muuten politiikkaa Suomessa muistuttaa yksipuolista pohjanmaan minkkitarhaa enään.

• Anonyymi00022

Vai pyykö se oli?

Ei voi tietää kehä3.

• Anonyymi00023

Vaikea tuommoinen minkin värinen lintu kun yksi asia mahtuu kerralla tietoisuuteen. Nokiallakaan ollut moniajoa keksittykkään.

• Anonyymi00027

Vooooe tätä joutenoloa kun valituttaa.

• Anonyymi00029

ilmoitin kaikki viestisi aiheeseen liittymättömäksi. Painu muualle spämmäämään.

• No monet yksityiset vaatii jotain ihan ihmeellisyyksiä. Ammattilaisten kanssa hoituu helpommin. Kunnallisella puolella on sujuvaa, mutta mikään ei saisi maksaa, mutta se on onneks enempi laskutus puolen ongelma.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      125
      4544
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      69
      3274
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      104
      3154
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2601
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2302
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      107
      1553
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1096
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      327
      1062
    9. 49
      842
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      55
      671
    Aihe