Vapaa kuvaus

Aloituksia

174

Kommenttia

19661

  1. Perusvikahan on että et harrasta liikuntaa vaan teet vaan jotain perusharjoituksia. Tuskin antiikin olympialaissakaan kukaan olisi mennyt katsomaan kun urheilijat olisivat äheltäneet jotain mavea tai penkkiä. Siellä painittoin ja katsottiin kuka heittää kiekon pisimmälle tai hyppää pisimmälle kolmiloikkaa. No ei ollut kolmiloikkaa, koska Ateenassa ei ollut jokea jonka olisi voinut ylittää käyttämällä kahta joen keskellä olevaa kiveä väliaskelille. Mutta jos olisi ollut niin ihan varmasti olisi hypitty.
  2. Itkisinkö onnesta?