Kun täällä on musiikin kuuntelijoita

Anonyymi-ap

Niin laita järjestyksessä eli eka paras ja toiseksi toiseksi paras laulu eli sano 5 parasta sleepy sleeperssien kappaleita ja nyt en vastaile kun on jokaisen oma maku asia

29

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesämopo, järkee vai ei ja on se niin väärin. Siinähän ne. Noh paskan möivät ehkä..

• Anonyymi00001
        Jasu2025 kirjoitti:

Tää oli kesäbiisi dexterillä kun olin kuskina. 🥰

https://youtu.be/43kfkeKubGw?si=36E_iBis2KwisT5p

Ihana punainen takaveto dx. ❤️ Ja sladissa kurvit...

Tehtiinkö dx takapenkillä mitään tyhmyyksiä mitä isän ja äidin ei tarvinnu tietää

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Tehtiinkö dx takapenkillä mitään tyhmyyksiä mitä isän ja äidin ei tarvinnu tietää

Jotkut joo. Mutta mä keskityin drifytaa eiku ajamaan. 🙂 Amis kun olen... Ja ylpee siitä.

• Jasu2025 kirjoitti:

Jotkut joo. Mutta mä keskityin drifytaa eiku ajamaan. 🙂 Amis kun olen... Ja ylpee siitä.

Olin joko kuski tai appari. Harvemmin oon joutunu takapenkki kaartiin.

• Jasu2025 kirjoitti:

Olin joko kuski tai appari. Harvemmin oon joutunu takapenkki kaartiin.

Siellä istu yleensä kortittomat ja kännikalat.

• Anonyymi00002
        Jasu2025 kirjoitti:

Siellä istu yleensä kortittomat ja kännikalat.

Entä kun muut tanssimassa niin natisiko toyotan jouset eli toisen auton kuski tuli takapenkille ja antoi nannaa

• buddy-love kirjoitti:

Warrelle virtaa kuulostaa siltä, ettei Wartburgissa ole akku kunnossa.
        :)

Ai tuossa on oikeasti siitä kyse....
        Noh, siis en ole perehtynyt tuohon musiikkilajiin.

• Anonyymi00004

• Bändi on tuttu ainoastaan nimenä. Joten päätin tutustua ja olipa kamalaa mölinää :D

• Älä muuta sano. Mun äiti kuunteli sitä. Joten kuulin minäkin.

• Jasu2025 kirjoitti:

Älä muuta sano. Mun äiti kuunteli sitä. Joten kuulin minäkin.

Varmaan aikanaan ollut hyvin kapinallista ja kauhituttanut vanhempia ihmisiä. Aika hauskaa menoa, mutta en minä tuota kykenisi kuuntelemaan.

• Palstakamu kirjoitti:

Varmaan aikanaan ollut hyvin kapinallista ja kauhituttanut vanhempia ihmisiä. Aika hauskaa menoa, mutta en minä tuota kykenisi kuuntelemaan.

Äiti kuunteli sleeppareita, paljon muutakin. Gary Mooreakin. Modern Talkingeja, oli kuitenkin yli kolmekymppinen silloin jo.
        Mooresta ja Talkingeista opin tykkää.

• Anonyymi00005
        Jasu2025 kirjoitti:

Äiti kuunteli sleeppareita, paljon muutakin. Gary Mooreakin. Modern Talkingeja, oli kuitenkin yli kolmekymppinen silloin jo.
        Mooresta ja Talkingeista opin tykkää.

Äidilläsi taitaa olla parempi musiikki maku kuin sinulla eli äitisi ymmärtää musiikin päälle

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Äidilläsi taitaa olla parempi musiikki maku kuin sinulla eli äitisi ymmärtää musiikin päälle

Voi olla, musiikkimaku on niin subjektiivinen etten ala arvostelemaan ketään siitä. Pääasia että yksilö kokee musiikin antavan jotain itselleen.

• Jasu2025 kirjoitti:

Voi olla, musiikkimaku on niin subjektiivinen etten ala arvostelemaan ketään siitä. Pääasia että yksilö kokee musiikin antavan jotain itselleen.

Mä voin todeta avoimesti asiaan kun asiaan, etten itse tykkää jostain muttei se tarkoita, ettei toinen saa tykätä kun minäkään en tykkää. Ja sarkasmillani voin heittää miten paskaa musaa kuuntelet. Siinä rehellistä on se, että mun korviin se on paskaa, muttei sitä pidä ottaa henkilöön niin, että suuttuu ettei toinen tykkää musiikkimaustasi. Ei se tarkoita ettei se tykkää silloin sustakaan.

• Jasu2025 kirjoitti:

Mä voin todeta avoimesti asiaan kun asiaan, etten itse tykkää jostain muttei se tarkoita, ettei toinen saa tykätä kun minäkään en tykkää. Ja sarkasmillani voin heittää miten paskaa musaa kuuntelet. Siinä rehellistä on se, että mun korviin se on paskaa, muttei sitä pidä ottaa henkilöön niin, että suuttuu ettei toinen tykkää musiikkimaustasi. Ei se tarkoita ettei se tykkää silloin sustakaan.

Ihmiset vaan ottaa herkästi kaiken omaan persoonaan, ikään kuin sinua arvosteltaisi jos ei olla samaa mieltä tai tykätä samoista asioista. Mä tykkään monista ihmisistä vaikken tykkää yhtään niitten kaikista mieltymyksistä.

• Jasu2025 kirjoitti:

Ihmiset vaan ottaa herkästi kaiken omaan persoonaan, ikään kuin sinua arvosteltaisi jos ei olla samaa mieltä tai tykätä samoista asioista. Mä tykkään monista ihmisistä vaikken tykkää yhtään niitten kaikista mieltymyksistä.

Ainoo ongelma voi muodostua silloin, kun ollaa tilanteessa että jompi kumpi joutuu alttiiksi liikaa niille epämukaville jutuille, vaikka paskalle musiikille. Se alkaa mua ainakin ärsyttää jossain kohtaa ja tekee mieli vaientaa musiikki.

• Jasu2025 kirjoitti:

Ainoo ongelma voi muodostua silloin, kun ollaa tilanteessa että jompi kumpi joutuu alttiiksi liikaa niille epämukaville jutuille, vaikka paskalle musiikille. Se alkaa mua ainakin ärsyttää jossain kohtaa ja tekee mieli vaientaa musiikki.

Sitten se saattaa kääntyä jo persoonaakin kohtaan, jos toinen vaan väkisin änkee sitä paskaa mun korviin eikä ymmärrä että minua se vituttaa. Kiusaa kiusaamistaan sillä paskalla eikä laita kuulokkeita päähänsä. Silloin se voi äityä siihen, että nään hetken aikaa tyypinkin mulkkuna joka itsekkäästi vaan tunkee kuraa korviini vaikka oon sanonu kärsiväni siitä.

• Jasu2025 kirjoitti:

Sitten se saattaa kääntyä jo persoonaakin kohtaan, jos toinen vaan väkisin änkee sitä paskaa mun korviin eikä ymmärrä että minua se vituttaa. Kiusaa kiusaamistaan sillä paskalla eikä laita kuulokkeita päähänsä. Silloin se voi äityä siihen, että nään hetken aikaa tyypinkin mulkkuna joka itsekkäästi vaan tunkee kuraa korviini vaikka oon sanonu kärsiväni siitä.

Samahan se kaikessa tuputtamisessa ja väkisin vääntämisessä on. Vituttaa looulta miten daiju toinen on kun ei älyä lopettaa tyrkyttämistään. Vaikka kuinka selvästi asian ilmoittaa ja mä voin luvata, että ilmoitan varmadti nykyään jos mua alkaa nyppiä joku homma. Ei jää salaisuudeksi.

• Jasu2025 kirjoitti:

Minulla on tunnetusti aivan kamala musiikkimaku. Siksi kuuntelen musiikkia aina korvalapuilla. Enkä minä pahalla arvostele muiden musiikkia. Kaikkein pahinta on, jos musiikki on sellaista, joka ei aiheuta mitään tunteita. Siis hissimusiikki. Sillekin on oma paikkansa, mutta harva sitä aktiivisesti kuuntelee.

• Anonyymi00003

Kakarana noita tuli kuunneltua. Olen huono laittamaan musiikkia paremmuusjärjestykseen, enkä tee sitä nytkään.
      Kuuntelin tässä muutamia pätkiä ja totesin, että A.I.D.S.- biisissä on hienot sanat ja sitä pitäisi soittaa, vaikka joka päivä radiossa.

• On käännös tai cover mutta ekana muistui se kun muistellaan kuinka talouteen saatiin putkiradio.

• Anonyymi00006

Sleepyjä viisi

1) Kuka, Mitä, Häh
      2) Mr Dampax
      Ajalta, jolloin Lahden oppikouluissa kiellettiin moottorisahoista lapa ja teräketju penkkareissa!
      3) Kesämopo
      Linnan kassun avonaisista ikkunoista huudatettiin tätä mankalta.
      Kerättiin myös ”Mopoilla ajo kielletty” -lisäkilpiä ja sijoitettiin niitä varuskunnassa sopiviin paikkoihin odottamaan uutta saapumiserää!
      4) Ilotyttö
      5) Rapsutin - Rasputin
      Nuori poika oli jo lähtenyt kiertämään maailmaa.

Suomen Monaco sijaitsi Lahdessa. Liipola. Siellä kukaan ei tehnyt töitä eikä maksanut veroja.
      Itsekin radiomastojen juurelta ponnistaneena tässä vähän matkamusiikkia aikakoneeseen.

https://youtu.be/M-umzu2KgwU

Ja muutaman kymmenen vuoden kuluttua olen päässyt tänne saakka…

https://youtu.be/obHDZg4R-Ig

Mutta Lahti, lisää kaupunkitietoutta…

https://youtu.be/DqwMht7MRVE

Ja sitten lightia…Lahdesta tämäkin

https://youtu.be/8VWdjsVoVCU

Mies 65

• Gattino
    • Anonyymi00007

Georgia Satellites - Keep your hands to yourself.

Pikku-kekkosessa 90+ näyttelijät näyttelemässä jotain 14-vuotiaita kuin jossain sarjassa Beverly Hills 90210 aikoinaan.

• Anonyymi00008

jotenkin niin aika helppoa kaukosäätimellä bluray-jutulla jotain youubestakin jotain erikoisempaa, mutta tuo levyn kelkka on nyt irti, ei se sitä hauttaa sinänsä toimintaa muuten, ei vaan tunnista sitä että jos se on on poissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3843
    2. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      82
      3564
    3. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      105
      3488
    4. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      55
      3197
    5. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      102
      3094
    6. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      68
      2768
    7. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      104
      2579
    8. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      33
      2517
    9. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      27
      2266
    10. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1734
    Aihe