Vapaa kuvaus

Aloituksia

174

Kommenttia

19673

  1. Minä uskon että vanhempien tärkein tehtävä on tuottaa lapsille (hallittuja) pettymyksiä. Ja vanhempien lisäksi on hyvä, että on muitakin aikuisia jotka pystyvät tuottamaan pettymyksiä. Ja teinien suhteen on ihan ok viestiä että he ovat arvokkaita, mutta yhtä lailla teini-ikään kuuluu kaikenlaista epäkypsää ja hölmöä ja aikuisena on ok viestiä mikä mielestään on epäkypsää ja hölmöä. Vaikka sitten salaa hihittelisikin hölmöilyille.