Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19673
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika yleisesti tarkoitan tätä koko "somevaikuttajien" ammattikuntaa. Mutta jos nyt esimerkkiä haetaan, niin tuo aloituksen Peppina nyt on mielestäni koko lailla sekaisin kuin seinäkello. Mutta sitten ilmeisesti tuhannet häntä nuoremmat seuraavat häntä ja ovat ihan yhtä nuppivikaisia. En tiedä kumpi on syy ja kumpi seuraus.
02.01.2026 08:45
Minä uskon että vanhempien tärkein tehtävä on tuottaa lapsille (hallittuja) pettymyksiä. Ja vanhempien lisäksi on hyvä, että on muitakin aikuisia jotka pystyvät tuottamaan pettymyksiä. Ja teinien suhteen on ihan ok viestiä että he ovat arvokkaita, mutta yhtä lailla teini-ikään kuuluu kaikenlaista epäkypsää ja hölmöä ja aikuisena on ok viestiä mikä mielestään on epäkypsää ja hölmöä. Vaikka sitten salaa hihittelisikin hölmöilyille.
02.01.2026 07:26
Luulen, että vuoslukua nykyään joutuu kirjoittamaan enää harvoin, koska elämmehän jo vuotta Year(Now()). Mutta pitääpä testata miten käy, jos jostain löydän kuulapääkynän.
02.01.2026 06:53
Päällimmäinen ajatus on että jos meillä a) on täydellinen sukupuolten tasa-arvo ja b) sukupuoli on vain sosiaalinen konstruktio, niin miksi tuossa puhutaan vain tytöistä.
Ja toiseksi onko internetin, webin, somen ja somevaikuttamisen kehityksen ainoa vääjäämätön mahdollinen lopputulos ollut, että tyhmimmät ihmiset saavat huutaa laajimmalle yleisölle?
02.01.2026 06:49
Itselleni ainakin tuntuisi hassulta kysyä. Jatkuuko sana kysely sitten seksissä: "Onko ok, että siirrän vasemman jalkani polviasennossa oikean jalkasi vasemmalle puolelle ja pidän oikean jalkani tässä ja sitten otan kiinni vasemmasta jalastasi ja kohotan sitä hiwman?"
Mutta naisille kysely sallittakoon, vaikka en ihan ymmärrä mitä taustalla on. Jos joka tapauksessa olemme niin lähekkäin tilanteessa että suutelu on mahdollista, niin anna mennä. Mutta jos olemme kysymyshetkellä vaikkapa tenniskentän eri puolilla, niin saattaisin mennä hämilleni ja joutuisin miettimään vastausta.
01.01.2026 22:59
Haen ne konfliktit keskustelemalla. Ei siihen liity edes huutaminen saati joku astioiden heittely. Ja olen ihan hyvällä menestyksellä onnistunut välttelemään ihmiset joiden kanssa pitäisi riidellä jostain niin tyhmästä kuin roskien vieminen.
01.01.2026 21:37
Joo. En minä ilkeä ole ainakaan itsetarkoituksellisesti. Mutta olen varmaan tietyllä tapaa kopea enkä varo ihmisten loukkaamista (ainakaan palstalla) jos se välttämätöntä niin että vaihtoehtona olisi näkökulmien tai mielipiteiden pimittäminen. Ja sitten ihan persoonatyyppinä olen sellainen että haen haastamista ja konflikteja.
01.01.2026 21:15
Kuulostaa tosi epäluontevalta luvan kysyminen pussaamiseen. Mutta ehlä semmoistakin tapahtuu. Luulen että ihan muulla viestinnällä yleensä kerrotaan että suuteleminen on ok. Ja minä miehenä en mene rikki siitä vaikka se ei olisikaan ok. Mutta toisinpäin pitää olla varovaisempi. Pienen kelailun jälkeen en muista että ikinä olisin itse ollut aloitteellinen pussailuun. Se on siis naisten tehtävä.
01.01.2026 21:10
Ole hyvä. Luulen kuitenkin että sun vatsan kipeys enemmän johtuu suklaan mässäilystä. Muista kohtuus.
01.01.2026 20:24
Ehkä sitten olen aina siellä syvässä päässä ja turhan upoksissa. Mutta ihmettely juontaa siitä, että enhän minä livenä ole saanut juuri mitään keskusteluja naisten kanssa aikaan. Vaikka siis periaatteessa pidän itseäni pätevänä keskustelemaan jos nyt en melkein mistä vaan niin kuitenkin aika monesta asiasta.
01.01.2026 20:23
Ei suutelemisessa varmaan mitään vikaa ole kunhan nainen tekee siihen aloitteen. Viimeistään me too-kohkauksen jälkeen miehet ymmärtävät olla varuillaan ja ottamatta turhia riskejä.
En ole tähän ikään mennessä ymmärtänyt mitä tarkoitetaan syvällisillä keskusteluilla.
01.01.2026 15:44
Minusta naisilla on sellainen kuva, että jokainen nainen on ihana pelkästään olemalla. Ja sitten toiset naiset vielä ruokkivat tuota kehumalla toisiaan. Ja sitten miehet vielä ruokkivat tuota kehumalla naisia. Ja nyt on vielä tekoälykin joka on valmis kilvan ylistämään naisen ihanuutta.
01.01.2026 15:17
Pitääkö sinunkin suu pestö saippualla? Kuitenkin laskettelit solvauksia samalla tahdilla kuin similä.
01.01.2026 15:12
En tiedä Turkista. Entisen Jugoslsvian alueella olen liikkunut ja jos erot perustuvat uskontoon, niin ei (minun mielestäni) yhtään imartele islamia. Esim. Slovenia on oikein kiva paikka. Vähän kuin Italia, jossa italialaisiin olisi asennettu äänenvaimentimet. Plus että sieltä pääosin puuttuu afrikkalaiset. Bosnia on paria kertaluokkaa kaaosmaisempi paikka. Ei sekään nyt silti mikään Afghanistan ole joten eroja voi selittää sekä uskonnolla että muulla.
01.01.2026 14:57
"Talo paloi. Vaimo lähti. Ja auto räjähti.
Pienehkö pyrstötähti koiraani mäjähti"
- Eppu Normaali -
Voi olla. Hyvä pimeys joka tapauksessa luultavasti ympäröi itseäni silloin. Yritän keksiä toivottavaa.
01.01.2026 09:26
Rekisteröityneen suurin pkussa oli lista omista viesteistä. Ei toimi enää sekään.
01.01.2026 09:20
Surkeampaa? En tiedä. Älä ikinä tarjoa naiselle kuin aikaasi. Jos sillä ei hänelle ole arvoa tai ymmärrä sen arvoa, niin et silti menetä mitään, vaan sait kokemuksen.
01.01.2026 09:16
Eli miten tää nyt piti tulkita. Pennut posautti räjähteillä peltilehmälle sopivan paahtoasteen ja kypsyyden?
01.01.2026 06:08
Eilen oli oikein hyvä ulkoilusää ja tänään on vähintäään yhtä hyvä. Liike on paitsi lääke niin pitää lämpimänä.
Mutta energiaa pitää saada. Sanotaan että hukkuva hukkuu hiljaisesti. Mutta luulen että sama pätee nälkään kuolevaan. Ei se jaksa huutaa, räyhätä, taistella tai edes kerjätä vaan vain hiipuu hiljaa pois.
01.01.2026 06:05
Eikös se ole aika paljon "syrjemmässä"? Jos siis ajatellaan että Vantaanjoen suu ja Vanhankaupunginlahti on ollut se keskus.
Olisko Kaskisaari ollut sellaista kaislikon keskellä olevaa pusikkoa että olisikin poltettu joskus tarkoituksella?
01.01.2026 05:48
74 / 984