Tai suunnitellut jo meneväsi katsomaan tähdenlentoja jossain luki et lauantaina klo 23 runsaasti tähdenlentoja muutaman tunnin ajan ja perjantaista sunnuntaihin näkee yksittäisiä tähden lentoja ja joku lämmin filtti ja sen päälle makaamaan on parhain kuulemma nähdä ja kuumaa juotavaa niin pärjää pakkasella ehkä makuupussi olis hyvä
Aiotko mennä lauantaina
12
232
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitääkö tuossa olla suojalasit ja kypärä?
- Anonyymi00002
Kyl ne hyvä olis pitää päässä
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyl ne hyvä olis pitää päässä
-👍-
"Talo paloi. Vaimo lähti. Ja auto räjähti.
Pienehkö pyrstötähti koiraani mäjähti"
- Eppu Normaali -
Voi olla. Hyvä pimeys joka tapauksessa luultavasti ympäröi itseäni silloin. Yritän keksiä toivottavaa.
Siitäpä joillekin hyvä treffi-idea, jos vain lämpimät varusteet löytyvät. Mikäs sen romanttisempaa kuin hörppiä kaakaota viltin mutkassa ja pongailla tähdenlentoja. Siihen vielä hyvät eväät, niin avot! ✨
- Anonyymi00004
Niin on ja eikö myydä sellaisiakin makuupusseja joita voi yhdistää eli kaksi makuupussia yhdistää niin tulee yksi makuupussi johon mahtuu kaksi mutta ehkä parempi kotona sängyssä saman peiton alla katsella ikkunasta tähtiä
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin on ja eikö myydä sellaisiakin makuupusseja joita voi yhdistää eli kaksi makuupussia yhdistää niin tulee yksi makuupussi johon mahtuu kaksi mutta ehkä parempi kotona sängyssä saman peiton alla katsella ikkunasta tähtiä
Nykyään varmaan myydään kaikenlaista. :)
- Anonyymi00005
Mu5tasydän kirjoitti:
Nykyään varmaan myydään kaikenlaista. :)
Mutta kummassa kiva olla alasti pakkasessa talvella makuupussissa vai kotona lämpimässä sängyssä ja tehdä temput no kesällä teltassa olis kiva lempiä
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta kummassa kiva olla alasti pakkasessa talvella makuupussissa vai kotona lämpimässä sängyssä ja tehdä temput no kesällä teltassa olis kiva lempiä
En minä pakkasessa alkaisi mitään temppuja tekemään. Olen sen verran kylmälle "allerginen".
- Anonyymi00006
Mu5tasydän kirjoitti:
En minä pakkasessa alkaisi mitään temppuja tekemään. Olen sen verran kylmälle "allerginen".
No ei se kivaa olis ja miltä se tuntuis mies voisi olla makuupussin sisässä mut ainakin miehen pää ja kädet jäätyis ja nainen ei voi olla makuupussissa ja kylmä olis ja miehen kylmät posket osuis kylmiin reisiin mutta lämmin kieli osuis naisen sinne myöskin miehen kylmät sormet olis siellä
- Anonyymi00007
No jos saa kotikummitukset messiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473