Minkä ikäinen olit

Anonyymi-ap

kun opit kirjoittamaan päiväysten vuosiluvun oikein heti vuoden ensimmäisestä päivästä lähtien?

Omalla kohdalla sanoisin, että ennen neljääkymppiä tämäkin tapahtuma oli rutinoitunut siinä määrin, että ykkösellä sisään.

-keinovaginamies-

17

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Olenkohan koskaan ikinä kirjoittanut vuotta väärin? Työssäni kyllä huomaan heti väärin kirjoitetut vuosiluvut ja asiat joihin ne liittyy.

      - Sheena

      • Anonyymi00008

        Siellä oikein tarkka rouva.
        Oletteko pankissa vai kirjanpidossa töissä?

        -keinovaginamies-


    • Hitsi, tuon kun olisinkin oppinut. Kirjoitan päiväykaen työpäivän aikana noin nelisenkymmentä kertaa ja aina joku niistä menee lörinäksi. Varsinkin kun jokin aikamääre muuttuu. Ja sit niitä saa korjailla. Hitsinmoista sotkua.

      Kun siitä päiväyksestä tulee rutiini, nii virheitä sattuu.

      • Anonyymi00007

        Joku manuaalikuittaus?
        Tämän tuotteen tarkasti N.N. 1.1.2026

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Joku manuaalikuittaus?
        Tämän tuotteen tarkasti N.N. 1.1.2026

        -keinovaginamies-

        Eiku jobin kuittaus. Aina kun saa tietynlaisen jobin tehtyä, se työmääräys kuitataan kolmella allekirjoituksella, nimenselvennyksellä ja kolmella päiväyksellä .. ja jobeja on 12-50 kpl päivässä...
        Joskus siinä menee puurot ja vellit sekaisin kun niitä täyttää ranne kipeänä. Ja virheet korjataan tietysti allekirjoituksella, nimenselvennyksellä ja päiväyksellä.. XD..


    • Anonyymi00002

      En muista kirjoittaneeni väärin (vaikka takuulla senkin olen joskus tehnyt), mutta aina välillä kyllä huomaan hätkähtäväni, kun tajuan, mikä vuosi on. Että juurihan sitä oli vuosi 1998, mihin kaikki nämä vuodet ovat vilahtaneet? Niin paljon on tapahtunut ja niin paljon on saanut kokea, mutta silti aika tuntuu joskus menevän valon nopeudella.

      Aletheias

      • Anonyymi00006

        Joo, hyvin kyllä muistaa kuinka 2000-luvun alkua odotettiin ja samalla jännitettiin että kaatuuko kaikki maailman tietokoneet ja mitä siitä seuraa.

        Siitä on kolmasosa ihmisen iästä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Joo, hyvin kyllä muistaa kuinka 2000-luvun alkua odotettiin ja samalla jännitettiin että kaatuuko kaikki maailman tietokoneet ja mitä siitä seuraa.

        Siitä on kolmasosa ihmisen iästä.

        -keinovaginamies-

        Vuosituhannen vaihtuminen oli tosiaan hurja juuri tuon kaiken pelottelun ja suurentelun takia. Tuntui kuin olisi alkanut jonkinlainen uusi maailmanaika ja lopulta ei tapahtunut käytännössä yhtään mitään.

        Mieleeni tuli vuosituhannen vaihteen naamiaisbileet, ehkä yhdet hauskimmista ikinä. Illan aikana sattui ja tapahtui. Ehdin hukata itseni, irtoripset ja kamerani 😂 Noihin aikoihin vielä kannettiin erillistä kameraa mukana. Kaikki muu onneksi löytyi, mutta ripset jäi kadoksiin.

        Aletheias


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Vuosituhannen vaihtuminen oli tosiaan hurja juuri tuon kaiken pelottelun ja suurentelun takia. Tuntui kuin olisi alkanut jonkinlainen uusi maailmanaika ja lopulta ei tapahtunut käytännössä yhtään mitään.

        Mieleeni tuli vuosituhannen vaihteen naamiaisbileet, ehkä yhdet hauskimmista ikinä. Illan aikana sattui ja tapahtui. Ehdin hukata itseni, irtoripset ja kamerani 😂 Noihin aikoihin vielä kannettiin erillistä kameraa mukana. Kaikki muu onneksi löytyi, mutta ripset jäi kadoksiin.

        Aletheias

        Oijoi, tuo hurja nuoruus.
        Hyvä että tuli elettyä. On nyt sitte jotain mitä kiikkustuolissa muistella.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Oijoi, tuo hurja nuoruus.
        Hyvä että tuli elettyä. On nyt sitte jotain mitä kiikkustuolissa muistella.

        -keinovaginamies-

        Niinpä puuttuu vain kiikkustuoli mutta sohva sopii muisteluun aivan yhtä hyvin 😅

        Olen kuullut että eläkeläisten meno voi olla jopa hurjempaa kuin nuorilla. Edessä voi siis olla vielä hauskempaa menoa kuin nuoruusvuosina 😁

        Aletheias


    • Anonyymi00003

      Ei tule tapahtumaan 😂

      xLiner

    • Kyllä mä sen viimesen numeron muistan aina vaihtaa. Sillon kun kymmenetkin vaihtuu, niin sillon tulee väärä. Esim. kun 2009 vaihtu 2010 niin kirjotin jonkin aikaa 2000.

      • Anonyymi00005

        Myönnetään.
        Mulla on tässä vanhuuden höppänyydessä joskus lipsahdellut tämä 2020-luku takaisin 2000-luvulle.

        Olisikin tuollainen aikakone.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi00004

      Ajatella että sellainenkin päivä on ollut kuin 1.1.1111

    • Olisiko ollut joku kolmekymppinen? Riippuu oikeastaan työstä, että kuinka paljon joutuu käyttämään.

    • Luulen, että vuoslukua nykyään joutuu kirjoittamaan enää harvoin, koska elämmehän jo vuotta Year(Now()). Mutta pitääpä testata miten käy, jos jostain löydän kuulapääkynän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe