Olen aina ihmetellyt sitä miksi Kulosaarta kutsutaan kulosaareksi.
Nyttemmin olen tasan.
Aika rehvakka meininki (kakaroilla).
(hirn)
Kulosaari
7
156
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjoo
Koska autoni poltettiin, niin tulee stedaa linjojen kanssa.
Bussilinjojen.
Siltta voisi yrittää, mutta se viettää Korkeasaareen.
Nou nou
(hirn)- Anonyymi00002
Kuliksen metro
Katsokaas kun joku (allekirjoittamaton) hätäläinen oli asuntoa katselemassa Kulosaaresta, niin iski vessahätä.
Katsokaas kun se ei ollut se pienin hätä, vaan hyvin laakaistainen.
Nopeat taputtelut ka homma etenee. Kun kyseinen asiakas saapui metroverkostoonsa. Niin hän toimi oikeun.
Jos hän olisi päättänyt toisin, niin uskottavuus olisi kadonnut taivaan tuuliin.
Se Kulosaaresta.
(hirn)
En ole paikallinen, joten en voi tietää mutta voin arvata. Kyse on pelkästään hassusta käännösvirheestä.
En usko, että siellä nimeämisen aikaan on kulotettu. Mutta on se muuten voinut palaa. Josta sitten nimi brändöre tai brändö. Ja kun suomenkielisiä jossain vaiheessa rupeaa enemmälti paikalle laukkaamaan, niin pitäähän paikoille suomenkieliset nimet keksiä. Södernäsistä tulee Sörnäinen, Åggelbystä Oulunkylä, Bölestä Pasila ja Brändöstä Kulosaari.- Anonyymi00003
Stadissa on Kaskisaarikin. Hyvä ettei kaikilla saarilla ole samaa nimeä.
Eikös se ole aika paljon "syrjemmässä"? Jos siis ajatellaan että Vantaanjoen suu ja Vanhankaupunginlahti on ollut se keskus.
Olisko Kaskisaari ollut sellaista kaislikon keskellä olevaa pusikkoa että olisikin poltettu joskus tarkoituksella?
Eli miten tää nyt piti tulkita. Pennut posautti räjähteillä peltilehmälle sopivan paahtoasteen ja kypsyyden?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473