Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19701
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olympialaisissakin+jotkut+jää+karsintaan+ja+jotkut+saa+mitaleja.+Mitalin+saaneet+on+vähän+lahjakkaampia,+harjoitelleet+vähän+enemmän+tai+niillä+kävi+vähän+parempi+tuuri.
24.08.2016 20:43
On.+Ron+Jeremyltähän+Joe+Bob+näyttää.
24.08.2016 20:38
Missä+daami+tai+heila+Pasille
jonka+festareilta+vie+saatille?
Jalat+maassa,+aito+sekä+luonnollinen,
viehättää+pitää+myös+pepun+ja+tissien+
kun+veressä+on+joku+promille
19.08.2016 16:18
Joskus+aikana+kun+jokaisessa+puhelimessa+ei+ollut+kameraa+ja+kauan+ennen+tinderiä,+niin+kuvattomuus+oli+kai+tavallisempaa.+Joten+mä+olen+kanssa+tavannut+sokkona+ihmisiä.+Mä+en+järkyttynyt+ja+vastapuolikaan+tuskin+kovin+pahasti,+koska+kaikkien+(=muutaman)+kanssa+tavattiin+vähintään+toisenkin+kerran.+Siihen+nähden+hämmästyttävää,+että+tapauksissa+joissa+lähetin+kuvan+etukäteen+naisesta+joko+ei+enää+koskaan+kuulunut+mitään+tai+sitten+tapaamiseen+saakka+ei+muuten+vaan+koskaan+edetty.++En+ole+koskaan+oikein+ymmärtänyt+mikä+pohjimmiltaan+oli+näiden+tapausten+välinen+ero:+oliko+syynä+kuva+vai+se+että+sokkotreffeille+uskaltautuvat+naiset+oli+muuten+eri+tyyppisiä.
19.08.2016 15:38
Oikeasti+olen+downshiftannut+itseni+24/7-orjuudesta+eli+puhelin+ei+soi+työasioissa+iltaisin+eikä+viikonloppuisin.+Mutta+jonkinlainen+luuri+pitää+olla+ja+kun+ei+aina+ole+samassa+paikassa,+niin+älypuhelinhan+se+käytännössä+on.+Raipaniskujen+määräkin+on+sitten+pudonnut+roimasti.
19.08.2016 15:20
Sedällä+on+palkanmaksaja+joka+orjuuttaa+24/7+töihin+antamalla+(h)älypuhelimen.++Sillä+voi+tuoda+internetin+ihmeellisen+maailman+omaan+taskuun+ja+jakaa+siitä+eteenpäin+kaikenlaisille+muille+tietotekniikkaa-aparaateille,+joita+voi+käyttää+qwerty-näppäimistöllä.
19.08.2016 13:59
No+mitä+sä+oikeastaan+sellaisella+pokemoja+kuvaavalla+ja+persekuvia+twiittaavalla+naisella+olisitkaan+tehnyt.+Naisia+saa+uusiakin,+mutta+3310:sta+kannattaa+pitää+hyvää+huolta.+Minunkin+ainoa+oma+puhelimeni+on+3310,+en+tosin+ostanut+sitäkään+uutena+vaan+korjasin+talteen+kaatopaikkakuormasta.+Taitaa+mennä+yhä+vanhallakin+akulla+viikko+lataamatta.
19.08.2016 12:40
No+tuo+on+oikea+kanava.+En+mä+osaa+tai+jaksa+siihen+aloitukseen+vastata.+Nettideitit+on+aikanaan+loukanneet+ihan+tarpeeksi+mun+herkkää+sielua,+kun+en+ole+osannut+vastata+ritttävän+tasokkaasti.
19.08.2016 12:28
Kyllä+varmaan+joitain.+Mutta+ne+on+sen+verran+harvinaisia,+että+niiden+preferenssejä+vastaavia+miehiä+on+joka+tapauksessa+yllin+kyllin+tarjolla.+Seksuaalinen+huolimattomuus+on+miehelle+vain+eduksi.+Tyypillisin+naisen+unelma+lienee+se+aiemmin+huolimaton,+joka+sitten+kohtaa+niin+ihanan+naisen,+että+sitten+hylkää+kaiken+vanhan+ja+omistautuu+sitten+sille+yhdelle+ja+ihanalle,+kun+tajuaa+löytäneensä+parhaan.
19.08.2016 12:15
No+mutta+tässä+asiassahan+on+miehille+ja+naisille+ihan+eri+säännöt.+Ihan+vaan+siksi,+että+naisia+ei+vehkeen+uittamiset+haittaa.+Päin+vastoin+ongelma+voi+olla,+jos+mies+ei+ole+tarpeeksi+monelle+aiemmin+kelvannut.
19.08.2016 12:06
Naiset+voisi+valittaa+kanssa+jossain+nettipalstalla+eikä+missään+hesarissa,+ettei+kunnon+ihmisten+tarvitsisi+lukea+tuollaista+katkeraa+tilitystä.
19.08.2016 11:55
Marjojen+syönti+altistaa+sinkkuudelle.+Jos+joku+ikinä+kysyy+mistä+parin+voi+löytää+niin+vihoviimeinen+vastaus+on+marjapuska.+Toista+oli+ehkä+ennen,+silloin+kun+Suomen+marjoja+ei+korjanneet+vielä+talteen+thaimaalaiset+ja+ukrainalaiset+vaan+kiimaiset+suomalaiset+teinit.
18.08.2016 21:17
Mansikoita+olen+syönyt+tänä+kesänä+torilta+ostettuna+ja+lisäksi+kävelylenkillä+on+suuhun+löytynyt+metsämansikoita,+jotka+oli+erityisen+hyviä+ja+mustikoita,+joista+iso+osa+on+tänä+vuonna+kumman+mauttomia.+Lähimmät+varmat+tietämäni+hillapaikat+on+niin+kaukana+että+olen+nähnyt+vain+lehtiä.+Myöskään+vadelmaryteikköä+ei+ole+tullut+vastaan.+Puolukoitakin+olen+toistaiseksi+vain+ihaillut,+mutta+kovin+punaisilta+ne+jo+näyttävät.
18.08.2016 21:04
Lähikauppani+eivät+ole+halunneet+myydä+minulle+karviaisia.+Pitäisi+mennä+torille+tai+varkaisiin.
Karviaisen+voi+syödä+joko+kokonaan+tai+sitten+voi+riipiä+ne+kannat+ensin+pois+tai+vaan+tehdä+hampaalla+reikä+kuoreen+ja+imaista+sisukset+sisuksiinsa+ja+sylkäistä+kuoret+nevadaan.+Jos+mä+oisin+karviainen+niin+en+haluaisi+sellaista+syljeskelijää.
18.08.2016 20:34
Se+halusi+että+te+leikitte+mehiläisiä.+Äiti+olisi+kuningatar+ja+sä+olisit+työläinen.+Kuhnuri+olikin+jo+leikin+lopettanut.
18.08.2016 12:34
Niin+joo.+Kuume+on+kätevä+mitata+varsin+alkeellisellakin+välineellä:+elohopeamittari+kainaloon+ja+sitten+odotetaan+ja+katsotaan+lukema.+
Onnellisuuden+mittaamiseen+elohopea+ei+käy,+mutta+mikä+kävisi.
Voi+tuntua+vähän+kuumeiselta+ja+mittari+sitten+näyttää+oliko+kuumetta+vai+ei.+Onko+minulla+kuumetta?+Ei+ole.+Olenko+onnellinen?+En+todellakaan+tiedä.
18.08.2016 12:28
"+maailmaan+joka+lopulta+tuhoutuu+ihmismassan+paljouteen.+"
Se+tapahtuu+ennemmin+tai+myöhemmin.+Joko+ihmisiin+tai+johonkin+muuhun.+Ja+sitä+ennen+jotkut+ihmiset+on+hetken+aikaa+onnellisia,+mutta+suurimmaksi+osaksi+onnettomia.+Voidaan+murehtia+ilmaston+lämpenemistä+tai+projektin+deadlinea+tai+lohjennutta+kynttä,+mutta+millään+ei+lopulta+ole+sen+kummempaa+merkitystä,+kuin+mille+ajatuksissasi+annat+merkityksen.
18.08.2016 12:11
Näin+minä+myös+asian+näen,+että+säästäminen+tuo+riippumattomutta.+Jos+jättää+kuluttamatta+nyt+johonkin+mikä+ei+ole+niin+kovin+tärkeää,+voi+sitten+kuluttaa+kun+on+jotain+tärkeää.+Eikä+tarvitse+olla+sen+enempää+työnantajan+kuin+pankinkaan+orja.+Jos+perillisille+jotain+haluaa+antaa,+niin+pitäisin+fiksumpana+antaa+sen+jo+mahdollisuuksien+mukaan+omana+elinaikanaan.
Firmat+nyt+yleisesti+käyttävät+koko+säästämissanaa+"väärin"+silloin+kun+tarkoittavat+oikeasti+että+leikkaavat,+tehostavat+ja+pienentävät+kuluja+tai+jopa+investointeja.+Oikeaa+säästämistähän+olisi+järkevä+investointi:+jätetään+jakamatta+voittoa+nyt+ja+investoidaan,+jotta+voidaan+jakaa+voittoa+kahta+kauheammin+tulevaisuudessa.+Maailma+vaan+on+jo+niin+valmis,+että+järkeviä+investointikohteita+ei+ole+tarjolla.
18.08.2016 11:55
Minusta+tämä+Bull+näyttää+itsekin+hieman+ylipainoiselta.+Artikkelissa+ei+taidettu++sanoa+kuinka+monen+toiston+sarjoja+seksissä+pitäisi+tehdä?
17.08.2016 17:08
Kahden,+parisuhteessa,+arjessa,+hyvinkin+pienet+eleet+tulee+huomatuksi.+
Täällä+onkin+kannustettu+puhumaan+eläimistä,+koska+ne+on+kivoja.+Jonkun+puun+juurella+voi+olla+helvetin+iso+keko.+Ei+se+siihen+itsestään+ole+tullut,+vaan+ne+muurahaiset+on+sen+omin+pikku+kätösin+rakentanut.+Yhdessä.+Ajan+kanssa.
17.08.2016 16:23
897 / 986