Minkälaiset miehet jää ilman parisuhdetta?

Kyselijä-

Periaatteessa rumakin saisi kyllä naisia, olen nähnyt rumia miehiä joilla on vaimoja tyttöystäviä. Miten sitten on mahdollista että palstalla on paljon miehiä jotka eivät ole naisia saaneet?

74

1613

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olgi

      Niissä on paljon muutakin vikaa kuin se ulkoinen olemus. Luepa muutamia heidän kommentteja niin ymmärrät.

      • 5131

        Juuri niin: yksi yleinen syy, jota täälläkin kommentoidaan, on kiltteys ja kunnollisuus. Sellaiset miehet eivät naisille kelpaa, vaan pitäisi olla jännäluuseri.


    • mtääh

      Minä ainakin myönnän että paljon on itsessä vikaa. Olen aikuistunut hitaasti. Tosin olen kerran seurustellut kauan sitten.

      Ei naisettomuudesta voi naisia syyttää, enemmän kyse on ongelmista omassa päässä. Mutta myös siitä että pariutumissysteemi on mätä: Nimittäin kasvatuksessa tai koulussa ei miehen roolista parisuhteiden muodostumisessa puhuta yhtään mitään.

      Kyllä minua olisi auttanut paljon se jos näistä asioista olisi peruskoulussa jotenkin kokeneempien (ei ikätovereiden) toimesta annettu infoa miten parisuhteeseen pääsee, mitä naiset oikeasti haluavat ja mitä mieheltä oikeasti edellytetään.

      On naurettavaa ajatella että näin monimutkaiset asiat vain itsestään "imetään" jostain, eikä niitä tarvitse opettaa. Ei tietenkään kaikille tarvitse, mutta juurikin meille jotka olemme hieman heikoilla eväillä matkassa.

      • 1259

        "Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa". Ihan naurettava ajatus, että kouluissa pitäisi ruveta "pariutumista" opettamaan. Niiden, jotka eivät siihen itse kykene, on tarkoituskin jäädä ulkopuolelle.


      • mtääh

        Media on täynnä ihmettelyä siitä, miten parisuhteiden muodostaminen toimii. Ei tosiaan ole itsestään selvää.

        Onko järkeä (tuon tikkaesimerkkisi tavoin) hakata päätä seinään vuosia ja oppia asiat yrityksen ja erehdyksen kautta, jos moni juttu (vaikka miehen aloitteentekovelvollisuus ja miten sen käytännössä kannattaa hoitaa) selvenisi pienellä valmennuksella. Ei tosiaankaan ole.


      • Naisasialooseri1
        1259 kirjoitti:

        "Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa". Ihan naurettava ajatus, että kouluissa pitäisi ruveta "pariutumista" opettamaan. Niiden, jotka eivät siihen itse kykene, on tarkoituskin jäädä ulkopuolelle.

        Ei ole. Kerro yksikin hyvä syy miksi sellaisen olisi tarkoitus jäädä ulkopuolelle. Ihan yhtä vajaaälyinen väite kuin jos väittäisit että hyvän työntekijän on tarkoitus jäädä työttömäksi jos ei osaa tehdä oikeanlaista työhakemusta.


      • Ex----------PUA

        Mieheksi tekeytyvä feministi havaittu! :D

        Päinvastoin, miehet on aina niitä joita aivopestään uskomaan että syy on heidän.

        Onpa todella kummallinen uskomus, että syy olisi hänen jota valitaan, eikä hänen jolla on valta valita ja joka voi päättää itselleen juuri niin mielivaltaiset kriteerit kuin päähän pälkähtää.


      • 1259 kirjoitti:

        "Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa". Ihan naurettava ajatus, että kouluissa pitäisi ruveta "pariutumista" opettamaan. Niiden, jotka eivät siihen itse kykene, on tarkoituskin jäädä ulkopuolelle.

        Samalla logiikalla ruoanlaittoakaan ei kannata opettaa, koska ihminen osaa luonnostaan valmistaa aterian. Hyvä ideahan tuo on mtäähltä.


      • TotuusSattuu

        Makkarakastike valmistetaan periaatteessa aina samalla tavalla, jokainen nainen on kuitenkin ihan oma ihmisyksilö ja hänen toiveensa ja halunsa eivät koskaan ole täysin samat kuin jollain toisella naisella. On siis mahdotonta opettaa mitään täysin yleispäteviä keinoja saada parisuhde, toisin kuin siis ruoanlaitossa.


      • PalstanRuminMies
        TotuusSattuu kirjoitti:

        Makkarakastike valmistetaan periaatteessa aina samalla tavalla, jokainen nainen on kuitenkin ihan oma ihmisyksilö ja hänen toiveensa ja halunsa eivät koskaan ole täysin samat kuin jollain toisella naisella. On siis mahdotonta opettaa mitään täysin yleispäteviä keinoja saada parisuhde, toisin kuin siis ruoanlaitossa.

        Ihminen on siitä tyhmä eläin että se ei osaa mitään ilman opettamista. Kun eläin lapsi syntyy se tietää ilman emon ohjausta olla syömättä myrkkymarjoja ja myrkkysieniä. Kun ihmislapsi ryömii pensikossa se syö varmasti näsiän marjat ja valkokärpässienet ne käteen saatuaan. Eläinmaailmassa myös kausittainen kiima-aika ajaa ilman eri oppeja eläimet pariutumaan. Ihmismaailmassa on jatkuva kiima-aika joten parisuhteen saaminen vaatisi oppeja milloin on sopiva aika. Tämä siis koskee vain komeita miehiä. Me rumathan ollaan tässä asiassa jo automaattisesti ulkona ihan vaan siitä syystä koska naisille ei rumat kelpaa.


      • evoluutiobiologi
        1259 kirjoitti:

        "Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa". Ihan naurettava ajatus, että kouluissa pitäisi ruveta "pariutumista" opettamaan. Niiden, jotka eivät siihen itse kykene, on tarkoituskin jäädä ulkopuolelle.

        Itse asiassa tällä hetkellä kouluissa opetetaan käytösmalleja jotka estävät pariutumista. Pojat jotka menestyvät parhaiten tyttöjen kanssa ovat ne jotka rikkovat sääntöjä, eivätkä käyttäydy sellaisella kohteliaalla tavalla jonka koululaitos opettaa.


    • Herraikisinkku

      Koska kaikki naiset tuntuvat haluavan lapsia ja itse en koe, että mulla olis siihen aikaa ja energiaa. Työt ja bodaus ottaa sen ja loput aikaa menee rentoutumiseen..Kakkavaipan vaihtaminen ja lapsen itku ei ole mielestäni rentoutumista.

      • 1säpappa

        Kyllä kakkavaipan vaihtaminen nyt aina rentouttavampaa on, kuin salilla huhkiminen.


      • Herraikisinkku
        1säpappa kirjoitti:

        Kyllä kakkavaipan vaihtaminen nyt aina rentouttavampaa on, kuin salilla huhkiminen.

        Empäs laskenutkaan salilla käyntiä rentoutumiseen..Lueppas uudelleen;)
        Salitreeni on äärimmäisen kovaa työtä kuten kaikki urheilu ja vaatii aina sen palautumisen sen jälkeen. Kun on takki tyhjennetty, niin ei voi olettaa, että se on samalla sekunnilla täysi ja valmiina perheen isän hommiin ja seuraavalle työpisteelle..Oon aina sanonu, että lapsiperheen arki on tarkoitettu lähinnä niille ihmisille joilla ei ole varsinaisesti mitään harrastuksia ja omaa elämää. Fakta on se, että vuorokaudessa vaan ei riitä tunnit kaikkeen mahdolliseen. Elämässä joutuu tekeen valintoja..Ne jotka ei sitä ymmärrä ja siihen kykene, niin he tekee elämästään lähinnä oravanpyörän ja hullun myllyn..60v herätään, että missä helvetin välissä se elämä meni ja josko tässä nyt alkaisi elää itselleenkin.


      • Herraikisinkku
        Herraikisinkku kirjoitti:

        Empäs laskenutkaan salilla käyntiä rentoutumiseen..Lueppas uudelleen;)
        Salitreeni on äärimmäisen kovaa työtä kuten kaikki urheilu ja vaatii aina sen palautumisen sen jälkeen. Kun on takki tyhjennetty, niin ei voi olettaa, että se on samalla sekunnilla täysi ja valmiina perheen isän hommiin ja seuraavalle työpisteelle..Oon aina sanonu, että lapsiperheen arki on tarkoitettu lähinnä niille ihmisille joilla ei ole varsinaisesti mitään harrastuksia ja omaa elämää. Fakta on se, että vuorokaudessa vaan ei riitä tunnit kaikkeen mahdolliseen. Elämässä joutuu tekeen valintoja..Ne jotka ei sitä ymmärrä ja siihen kykene, niin he tekee elämästään lähinnä oravanpyörän ja hullun myllyn..60v herätään, että missä helvetin välissä se elämä meni ja josko tässä nyt alkaisi elää itselleenkin.

        Uskon. että alan pyrkiä parisuhteeseen joskus eläkeiän kynnyksellä kun on enemmän aikaa kun jää työelämästä ulos..Siihen asti voi harrastaa aivan hyvin yhenillan juttuja ja vakipanoilua.


      • lapsia-haluava-ätmi

        Missä niitä lapsia haluavia naisia on? Minusta tuntuu, että kukaan nainen ei halua lapsia.


      • ex-sönkkö
        Herraikisinkku kirjoitti:

        Empäs laskenutkaan salilla käyntiä rentoutumiseen..Lueppas uudelleen;)
        Salitreeni on äärimmäisen kovaa työtä kuten kaikki urheilu ja vaatii aina sen palautumisen sen jälkeen. Kun on takki tyhjennetty, niin ei voi olettaa, että se on samalla sekunnilla täysi ja valmiina perheen isän hommiin ja seuraavalle työpisteelle..Oon aina sanonu, että lapsiperheen arki on tarkoitettu lähinnä niille ihmisille joilla ei ole varsinaisesti mitään harrastuksia ja omaa elämää. Fakta on se, että vuorokaudessa vaan ei riitä tunnit kaikkeen mahdolliseen. Elämässä joutuu tekeen valintoja..Ne jotka ei sitä ymmärrä ja siihen kykene, niin he tekee elämästään lähinnä oravanpyörän ja hullun myllyn..60v herätään, että missä helvetin välissä se elämä meni ja josko tässä nyt alkaisi elää itselleenkin.

        Empä tiedä onko sitä arkea varsinaisesti tarkoitettu kenellekkään. Se on joskus aika rankkaa varmasti kaikilla. Mutta ehkä lapsiperheen arki sopii paremmin niille, jotka on valmiita luopumaan omasta ajastaan paremmin kuin niille, jotka eivät ole valmiita. Omia harrastuksia tuskin tarvitsee kokonaan jättää, korkeintaan tilapäisesti. :)

        Terveisin äiti kahdelle vilkkaalle vipeltäjälle, joka on luopunut omasta ajastaan joskin välillä siitä turhautuen. :)


    • altistaviatekijöitä

      Jos jää maaseudulle, missä ei ole naisia. Jos elää muutenkin aika yksinäistä elämää. Jos on aspergertaipumusta.

    • muutaeitarvita

      Nainen ei sylkäisekään ujoa miestä päin.

    • Dwemwmkfmsdsdsd

      Julki-nirsous ja joustamattomuus lienevät sellaisia yleismaailmallisia ominaisuuksia jotka blokkaavat tehokkaasti.

    • kokenutmies--

      Lyön vetoa että palstan ätmit ei ole alotteita tehnyt yhdellekkään naiselle koskaan ja siitä se naisettomuus johtuu.

      • dfdfdfdfdfdf

        Annappa esimerkki miten olet itse tehnyt aloitteen? Neuvo meitä neuvottomia.


      • kokenutmies--

        Mene baariin ja ala jutella naiselle. Jokainen saa päättää itse mitä naiselle sanoo.


      • Naisasialooseri1

        Paljonko halusit lyödä sitä vetoa? Hävisit juuri sen summan. Naisettomuus ei johdu aloitteettomuudesta, haluttava mies saa naisen tekipä hän aloitteita tai ei. mm.PRM sanoi tehneensä aloitteen noin 200:lle naiselle.


      • 2410

        Teen aloitteita hyvin harvoin (ehkä 0-2 krt/v), koska en löydä mistään sellaisia naisia, joille niitä voisi tehdä. Pitäisi olla kelvollinen tilanne, nainen ei saisi vaikuttaa täysin yhteensopimattomalta, naisen pitäisi vaikuttaa ainakin mahdollisesti sinkulta ja osoittaa edes vähäistä myötämielisyyttä mahdollista tulevaa aloitetta kohtaan. Lisäksi olisi suotavaa, että tietäisin hänestä jotain, minkä perusteella tehdä aloite. Pelkkä ulkonäkö ei riitä mihinkään (eikä toisaalta ole kovin tärkeäkään).


    • helmiä.sioille

      Pyhän Ätmiläisyyden Uuden Kirkon jäsenet?

    • tunnistatko

      Tollo, itsekäs, hidas, umpeutunut, oman navan ympärillä pyörijä, outo hörhö(siis todella outo),tavoitteeton, elämänhaluton, typerä, ei tilannetajua, pessimisti, ei käytä lahjojaan, syyttelee muita, vastuuton...Tunnistatko itsesi? Tuossa nyt alkuun piirteitä miehessä, jotka saattavat estää suhteutumisen. Tietenkin jos nainen on itsekin samaa maata, voi samankaltaisuus vetää yhteen.

      • Naisasialooseri1

        Määrittele"todella outo". Naamakomealta mieheltä hyväksytään lähes kaikki noista mainitsemistasi asioista, mutta ruma mies ei kelpaa vaikkei mitään noita mainitsemiasi asioita hänssä olisikaan.


      • Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Määrittele"todella outo". Naamakomealta mieheltä hyväksytään lähes kaikki noista mainitsemistasi asioista, mutta ruma mies ei kelpaa vaikkei mitään noita mainitsemiasi asioita hänssä olisikaan.

        Tarvitseeko tähän vastata. Ihmisten kiduttamisesta fantasioiva henkilö on useimpien silmissä todella outo.


      • nsh

        Tilannetajua minulla ei aina ole, ja syyttelen herkästi muita, mutta jälkimmäinenhän on positiivinen ominaisuus silloin kun se on aiheellista.


      • Obi-Wan

        Kyllä tunnistan. Pahin varmaan tuo elämänhaluttomuus. Pitäis käyttää enemmän päihteitä.


    • Naisasialooseri1

      Naamastaan rumat miehet jäävät ilman parisuhdetta.

      • Vatussi

        Eli olet ruma?


    • Ex----------PUA

      Syynä hypergamia ja se että miehistä 10-1% on niitä jotka naiset kelpuuttavat.

      Luonnollisesti seurauksena on silloin se, että on ihan tuuria ja arpaa miten loppujen käy.

      Loputkin totta kai joutuvat seuraamaan siinä MAT:n raakoja lakeja.

      Ne joita "onnistaa" kokevat menestyksen tunnetta ketmeinä, aitoina varamiehinä.

      Ne joita taas ei onnista, ovat ätmejä.

      Pahin pelko onkin, että nämä äkkäävät jutun juonen ja syleilevät MGTOW-liikettä, joka on heidän pelastajansa.

    • mmmmmmm4m4m

      Mulla riitti 30 vuotiaaksi hyvin naista. Seurustelinkin, mutta perhettä en perustanut, ellei vahinkoja lasketa. Kolmekymppisenä masennuin ja aloin ryyppäämään, velkaannuin ja lihoin, eikä naiset kiinnostaneet. Tein tylsää tehdastyötä muutaman vuoden.

      Kouluttauduin aikuisena ja nyt elämä olisi muuten ok mutta nainen puuttuu, ja sen etsiminen onkin melkein 40 vuotiaana vaikeampaa kuin nuorena. Varsinkin jos ei halua naisen lapsia katsella.

      Ravintoloissa en ole käynyt kuin pari kertaa vuodessa, pikkujoulut yms työpaikan tapaamiset, eli sieltä ei seuraa löydy ja nettideitit on kokeiltu, mutta siellä ei ole ketään...

      • elioikeasyy

        on se, että olet liian valikoiva ja nirso. Onko sinulla edes kokemusta naisesta, jolla on niitä rasittavia lapsia. Ehkä 40v naisilla lapsetkin ovat jo suht isoja ja osan aikaa myös isänsä luona. Et vain halua tulla toimeen ihmisten kanssa, koska olet epäsosiaalinen.


      • mmmmmmm4m4m
        elioikeasyy kirjoitti:

        on se, että olet liian valikoiva ja nirso. Onko sinulla edes kokemusta naisesta, jolla on niitä rasittavia lapsia. Ehkä 40v naisilla lapsetkin ovat jo suht isoja ja osan aikaa myös isänsä luona. Et vain halua tulla toimeen ihmisten kanssa, koska olet epäsosiaalinen.

        Joo ehkä niin. Ei tämän ikäisenä jaksa baareissa juosta, onko se sitten epäsosiaalisuutta niin en tiedä. Suurin ongelma on ettei missään oikein tapaa sopivia naisehdokkaita 30-35v.


      • helsinkiTampereTurku
        mmmmmmm4m4m kirjoitti:

        Joo ehkä niin. Ei tämän ikäisenä jaksa baareissa juosta, onko se sitten epäsosiaalisuutta niin en tiedä. Suurin ongelma on ettei missään oikein tapaa sopivia naisehdokkaita 30-35v.

        Toihan on just se ikä, jolloin naiset on pariutuvimmillaan ja etsii joko lapsilleen isää tai sit päättäneet et ei lapsia. Yliopistokaupungit täynnä.


      • 493
        helsinkiTampereTurku kirjoitti:

        Toihan on just se ikä, jolloin naiset on pariutuvimmillaan ja etsii joko lapsilleen isää tai sit päättäneet et ei lapsia. Yliopistokaupungit täynnä.

        Ei ainakaan pk-seudulta tunnu löytyvän lapsia haluavia naisia millään.


      • fhdhhhd
        helsinkiTampereTurku kirjoitti:

        Toihan on just se ikä, jolloin naiset on pariutuvimmillaan ja etsii joko lapsilleen isää tai sit päättäneet et ei lapsia. Yliopistokaupungit täynnä.

        Joo ehkä näin, mutta mistä niitä metsästää. Siinä hyvä syy sinkkuuteen, kun ei löydy naista. Helvetin vaikea aihe.


    • Naisettomuus johtuu rumuudesta

      • Palstanainen

        Totta. Sisäinen rumuus on erittäin luotaantyöntävää.


      • Siksi oletkin sinkku?


      • Palstanainen
        super-atm kirjoitti:

        Siksi oletkin sinkku?

        Voi olla että olen tavannut vain sisäisesti rumia miehiä.


      • Palstanainen kirjoitti:

        Voi olla että olen tavannut vain sisäisesti rumia miehiä.

        Voi olla että sinä olet sisäisesti ruma.

        Naiset sanoavat ulkoisesti rumia miehiä lähes aina sisäisesti rumaksi. Naisten mielestä on jotenkin hyväksytympää antaa miehelle pakit vetoamalla miehen sisäiseen rumuuteen, vaikka mies olisi luonteeltaan mukava. Naisten on vaikea myöntää itselleen omaa pinnallisuuttaan ja hypergamiaa.


      • Palstanainen kirjoitti:

        Totta. Sisäinen rumuus on erittäin luotaantyöntävää.

        Jännämiehet on tietysti kilttejä sisäisesti. Voihan olla että olen sisäisesti rumakin mutta se taas johtuu pelkästään sisäisesti rumista naisista koska naiset nussii jännämiehiä.


      • Jännis
        Atm32 kirjoitti:

        Jännämiehet on tietysti kilttejä sisäisesti. Voihan olla että olen sisäisesti rumakin mutta se taas johtuu pelkästään sisäisesti rumista naisista koska naiset nussii jännämiehiä.

        Mikä estää olemasta jännä? Lakatkaa olemasta tylsimyksiä, niin loppuu se narina.


      • Raakatotuus
        Jännis kirjoitti:

        Mikä estää olemasta jännä? Lakatkaa olemasta tylsimyksiä, niin loppuu se narina.

        Omatuntohan sen estää.


      • totuuden.sanoja
        Raakatotuus kirjoitti:

        Omatuntohan sen estää.

        Munattomuushan sen estää eikä mikään muu.


    • Kaikista vähiten, yleensä ei ollenkaan, saa naisia ruma ja köyhä mies.

      Etenkin nuorena naisille miehessä tärkeintä on ulkonäkö ja osalle se että on jännämies. Jos on nuori ja ruma mies, niin jää varmasti nuorena ilman naista. Naisten hypergamiasta johtuen rumalle naiselle ei kelpaa ruma mies.

      Jos ruma mies on hyvätuloinen, niin on joskus kolmekymppisenä mahdollisuus päästä aisuriksi toisille miehille pillua jakaneelle naiselle ja mahdollisesti elättämään toisen miehen äpärälapsia.

    • mtääh

      "Tollo, itsekäs, hidas, umpeutunut, oman navan ympärillä pyörijä, outo hörhö(siis todella outo),tavoitteeton, elämänhaluton, typerä, ei tilannetajua, pessimisti, ei käytä lahjojaan, syyttelee muita, vastuuton"

      Hah hah mikä lista!

      On aivan turha demonisoida naisettomia miehiä. Ei naisettomuuteen kovin paljon vaadita. Ketjussa mainittu rumuus voi olla monille merkittävä haitta.
      Itselle taas ulkonäkö ei ehkä ole se ongelma vaan introvertti ja ujo perusluonne.

      Nuo asiat riittää siihen että kynnys suhteen solmimiselle nousee normaalia korkeammalle.

      Ja sitten ollaan yksin, varsinkin jos ei ole mitään erityistä millä kompensoida puutteitaan ja erottua positiivisesti muista.

      Voi olla että minkä hyvänsä henkilökohtaisen haitan periaatteessa pystyy jollain muulla kompensoimaan, mutta ei se mikään helppo tie ole.

      Varsinkin kun tuota aiemmin mainitsemaani ohjausta tai valmennusta henkilökohtaiseen kehittymiseen ei ole mistään kovin helposti saatavissa.

    • normimies36

      Normaalit miehet jää ilman suhdetta, sellaiset jotka eivät juopottele ja kohtelee naista hyvin. Siksi minäkin oon sinkku ikuisesti. Monesta naisesta olin kiinnostunut mutta ne kelpuutti jonkun väkivaltaisen paskan. Pari päivää sitten yks nainen parkui facebuukissa kun sen komea poikaystävä oli hakannut sen ja joutuu olemaan sairaslomalla sen takia.

    • totuustämä

      Kyllä se on yleensä jokin luonnevika, joka johtaa suhteettomuuteen. Rumakin löytää kumppanin, jos on mukava.

      • 889494

        Niin, ujoushan on hyvin yleinen luonnevika.


      • asteikko.nurin.päin

        'Mukava' tarkoittaa piittaamatonta eli huonoa. Kunnollista, asiallista ja hyvää pidetään tylsänä eli huonona.


    • Sellaiset miehet, jotka ovat keskiverron tai sitä huonomman näköisiä ja ovat aloitteellisuudeltaan naisen luokkaa.

      Tarkoitan siis, että jos mies on ulkonäöllisesti ns keskivertomies, eikä tee itse aloitteita, on hyvin suurena vaarana jäädä ilman parisuhdetta. Tässä pätee vielä ns kumulatiivinen kurjistuminen, että kun jää ilman kokemusta ja kontakteja naisiin ruokkii se edelleen tuota kierrettä.

      Lisäksi jos et satu asumaan kasvukeskuksissa, mahdollisuutesi pienenevät. Jos olet alhaisella koulutustasolla, tai huonosti palkattua työtä.

      Olen sitä mieltä, että rumakin mies löytää naisen, kunhan ei ole pienikokoinen.

      • Itse en saa naista juuri siksi kun olen pienikokoinen ja siihen vielä muut ongelmat päälle joita ihmiset eivät halua edes kuulla. Olen myös kouluttamaton enkä tee töitä, koska minut savustetaan kiusaamalla ulos oppilaitoksista vain siksi kun lyhyttä miestä on hauska kiusata.
        Tuosta siis vielä seurauksena ne mt-ongelmat ja alkoholismi.


    • Dolores_Folklores

      Kun huolehtii hygieniasta eikä syö omaa räkäänsä ja valitsee naista kiinnostavat jutunaiheet. That's all,folklores.

    • VarissuonVaris

      Juice-tukkaiset, kuten 38-vuotias neitsytsetä DarkFear Turusta.

    • Raakatotuus

      Tätä kysyttiin viimeksi noin viikko sitten ja vastaan samalla tavalla kuin silloinkin: miehet joilla ei ole erittäin tervettä itsetuntoa ja itseluottamusta jäävät ilman parisuhdetta useammin kuin minkään muun yksittäisen ominaisuuden miehet.

      • kdjfkdjfkldfj

        Näinhän se on. Hyvinvointivaltio on totaalisesti unohtanut tällaisen miesryhmän olemassaolon.

        Koska miehellä on parisuhdekulttuurissamme virallinen aloitteentekovelvollisuus, pitäisi naisilta kerättävillä veroilla suorittaa kompensaatiota p/s syrjäytyneille miehille (esim. ilmaista terapiaa tai seksiloma thaimaassa)


      • Raakatotuus
        kdjfkdjfkldfj kirjoitti:

        Näinhän se on. Hyvinvointivaltio on totaalisesti unohtanut tällaisen miesryhmän olemassaolon.

        Koska miehellä on parisuhdekulttuurissamme virallinen aloitteentekovelvollisuus, pitäisi naisilta kerättävillä veroilla suorittaa kompensaatiota p/s syrjäytyneille miehille (esim. ilmaista terapiaa tai seksiloma thaimaassa)

        Ei se ole "unohdettu" mikä viittaisi että se on tapahtunut sattumalta ja vahingossa. Huonoitsetuntoiset miehet on yhteiskunnassamme nimenomaisesti tuomittu parisuhdekelvottomiksi vähintään katuparlamenteissa.


    • Nella.99

      - Alle 50-vuotiaat
      - Kantasuomalaiset
      - Alle 185 -senttiset
      - Seksuaalisesti kokemattomat
      - Kiltit ja kunnolliset
      - Alle 4000 € / kk tienaavat

      • Nella.99, kiitos lyhyestä mutta todellisesta listasta. Siinä pitäisi olla vielä yksi ranskalainen viiva:

        - Ei akateeminen


    • Lyhyet miehet jäävät ilman parisuhdetta.

      • kylläsaat

        Kyllä lyhyt mies saa vaikka 140-150 cm pitkän naisen, on juuri sopiva.


      • Raakatotuus
        kylläsaat kirjoitti:

        Kyllä lyhyt mies saa vaikka 140-150 cm pitkän naisen, on juuri sopiva.

        Lyhyet naiset ne vasta haluavatkin pitkiä miehiä, kompensoimaan omaa turvattomuuden tunnettaan.


      • pituusero
        Raakatotuus kirjoitti:

        Lyhyet naiset ne vasta haluavatkin pitkiä miehiä, kompensoimaan omaa turvattomuuden tunnettaan.

        No on se hassun näköistä jos on 140 cm nainen ja 190 cm mies.


      • Raakatotuus
        pituusero kirjoitti:

        No on se hassun näköistä jos on 140 cm nainen ja 190 cm mies.

        Alle 150 cm nainen on poikkeusyksilö, ei niitä juuri ole. Ja sen yli 150-senttisen naisen mielestä ei ole yhtään hassun näköistä. Eikä varmaan sen miehenkään.


    • rumarumempirumin

      Omalla kohdallani voin sanoa:
      -juopot
      -itsensä säälijät, uhriksi heittäytyvät (olen niin ruma, olen liian lyhyt...)
      -mykät, ei saa sanaa pihdeilläkään
      -suvaitsemattomat, erilaisuutta pelkäävät
      -itsetunto heikko 0.
      -väkivaltaiset
      -huumorintajuttomat puupölkyt
      Siinä jotakin. Kiltteydestä en tiedä mitä tarkoitatte. Mutta selkärangaton lässykkä ei kyllä sytytä. Miehen pitää olla mies, ei räsynukke.
      Ulkonäkö on toisarvoista. Kukapa paskaa söisi vaikka se kultalautasella tarjoiltaisiin?! Miten ulkonäkö määrittelee ihmisen? Jos ei nyt aivan sarjamurhaajalta psykopaatilta näytä!

      • Ex----------PUA

        "-suvaitsemattomat, erilaisuutta pelkäävät"
        vrt.
        Kirjoita mittava ja mahdollisimman ahdasmielinen ostoslista, jossa määrittelet minkälainen miehen pitää olla jotta suvaitset hänet hyväksyä.


    • Olympialaisissakin jotkut jää karsintaan ja jotkut saa mitaleja. Mitalin saaneet on vähän lahjakkaampia, harjoitelleet vähän enemmän tai niillä kävi vähän parempi tuuri.

    • tottuuensanoin

      Joillakin syynä jääminen maaseudulle, josta kaikki karkaamaan kykenevät haluavat pois. Mutta tätä palstaa lukiessa on tullut mieleen, että miesten hypergamia, eli eivät kelpuuta YHta, läskejä, rumia, vanhoja, ei-neitsyitä tai edes yli 25-vuotiaita naisia ja vaatimustaso muutenkin on ihan liian kova sekä itsetunto ei kestä vertailua muihin, puhumattakaan brutaalista naisvihasta.

      • PalstanRuminMies

        Itse asun ihan Tampereella. Täällä on kuulemma kaupunki sinkkunaisia täynnä. Tuollaisia vaatimustasoja ei ole mitä kirjoitit. Enkä edes vihaa naisia. Silti en ketään saa joten asiaa lienee sinunkin turha kierrellä että rumat miehet ei vaan pariudu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1944
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      252
      1640
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1557
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1494
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1209
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      921
    Aihe