Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19685
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+usko,+että+se+on+ainakaan+pelkästään+vitutusta,+vaan+vähintään+vaihtelee+huvittuneisuuden+ja+vitutuksen+välillä,+riippuen+naisen+omasta+asemasta.+Kun+oikeasti+on+aika+huvittavaa+kohkata+mgtow:sta+tarkoituksena+että+naiset+kuuntelee+asiasta+ja+samaan+aikaan+muka+olla+riippumaton+naisista.+Mulla+on+sentään+kokemusta+aiheesta,+koska+olen+viettänyt+vuosia+niin,+ettei+naisilla+ollut+mitään+roolia+mun+elämässä.+En+mä+silloin+ollut+myöskään+missään+keskustelemassa+naisista.
"mgtow+on+miehelle+paras+vaihtoehto+jos+ei+saa+nuorta+ja+kaunista+naista,+muille+naisille+on+ihan+turha+antaa+yhtään+valtaa."
Nuoruus+ja+kauneus+on+katoavaista,+mutta+siitä+huolimatta+mgtow+on+hyvä+vaihtoehto+ja+kaikkea+muutakin+voi+paljon+paremmin+säätää+ja+kokeilla+kun+tietää+että+aina+on+olemassa+varmasti+yksi+hyvä+vaihtoehto.
25.07.2016 18:04
Luulen+että+monen+mghown+yksittäinen+valinta+on+sellainen,+ettei+se+liikuta+naisia+suuntaan+tai+toiseen,+mitä+nyt+pientä+vittuilua+herättää+kuitenkin,+jos+mies+tekee+asiasta+numeron.
Massojen+liikkeet+on+sitten+sellaisia,+että+ne+voi+joidenkin+naisten+suunnitelmat+pilatakin.
25.07.2016 17:15
Ehkä+kukkamekosta+ja+kukkahatusta+olisi+se+hyöty,+että+sellaisessa+kulkeva+mies+ei+vaikuta+potentiaaliselta+raiskaajalta.+Mutta+muuten,+tuo+ei+ollut+kovin+hyvä+esimerkki+koska+asu+on+korostetun+feminiini+ja+siten+koominen.+Mutta+entä+jokin+sukupuolettomampi:+college-asu+tai+boyfriend-farkut+tai+unisex-tuulipuku+tai+mitä+nyt+joku+butch+pitäisi+yllään...
Jotenkin+luulen+että+naiset+olisi+hämillään+tuollaisenkin+edessä,+koska+miehet+pitää+saada+kuitenkin+jotenkin+lokeroitua.
Onko+tuon+sukupuolineutraaliuden+tarkoitus+sitten+lopulta+hävittää+myös+heterosuhteet,+tai+ainakin+niiden+erityisasema?+Eli+parisuhde+syntyy+jos+kaksi+ihmistä+tuntee+niin+ja+sitten+vasta+tsekataan+että+millaiset+pissavehkeet+kummallakin+on+ja+mitä+kivaa+näiden+kanssa+voidaan+tehdä.
25.07.2016 16:16
Mä+en+oikein+usko,+että+pystyisin+koskaan+ymmärtämään+naisen+logiikkaa+missään+uusperhekuviossa.+Ja+kuka+ikinä+tuntee+samoin,+niin+yksinkertaisin+ratkaisu+on+olla+sotkematta+itseään+tuollaiseen+suohon.
25.07.2016 14:43
Harvoja+on+hetket+ja+tilanteet,+joissa+on+tehtävä+asioita+vasten+tahtoa+vain+koska+olisi+mies.+Joku+varmaan+ajattelisi+ja+huutelisi+ikävästi+jos+kulkisin+kukkamekossa+ja+korkokengissä,+mutta+ei+sellaisissa+kulkeminen+huvittaisi+muutenkaan.+
Se+sorretun+olo+tulee+lievänä+silloin+kun+joku+iskee+vaikka+rakennuspiirustukset+kouraan+tutkittavaksi+ja+kommentoitavaksi,+vaikka+ne+olisi+yhtä+hyvin+voinut+työntää+jonkun++naisen+käteenkin.+Mutta+ei,+kivesten+laskeutuessa+tulee+samalla+taito+ja+vastuu+hoitaa+kaikenlaisia+teknisiä+asioita,+kuten+myös+mennä+likaisiin+tai+meluisiin+tai+vaarallisiin+paikkoihin+ja+pitää+huolta+ympäristönsä+turvallisuudesta.
Olisi+se+hyvä+jos+palstan+naiset+saisi+vapaasti+antaa+kainalo-+ja+säärikarvojensa+kasvaa.
25.07.2016 14:40
Lapsenhan+voi+kasvattaa+vaikka+tynnyrissä+ilman+villojakin,+mutta+raukka+voi+lyödä+päänsä+ja+kiljahtelu,+karjuminen+ja+muu+mölinä+kuuluu+ikävästi+läpi.+Sinkiläpistooli+sitten+taas+toi+ensin+mieleen+Nallin,+jonka+uskoisin+arvostavan+ko+hoitovälinettä.+Mutta+kai+kenelle+tahansa+potilaalle+on+hyvä+olla+keinoja+viestittää,+millloin+persoonallisuudessa+tai+sen+ilmenemisessä+on+korjattavaa+ja+aina+ei+vaan+ole+oikeita+sanoja.
Olkoon+kilpailu+tai+ei,+niin+paras+palkinto+kuitenkin+on+jos+joku+voi+jatkaa+ajatusta++tai+tuoda+uuden+näkökulman+ja+siinä+flowersreally+ainakin+onnistui.+Mun+vaihtoehdot+oli+vaan+helpompia,+ei+parempia.
24.07.2016 21:54
"Outo+kysymys.+"
Jokaisella+pitää+olla+jokin+lahjakkuus:)
"Vain+feministi+kuvittelee+voivansa+kontrolloida+sitä+miltä+hän+muiden+silmissä+näyttää.+"
Naisillahan,+noin+rankasti+yleistettynä,+on+yritys+näyttää+hiukan+nuoremmalta,+terveemmältä,+virheettömämmältä+jne,+siksi+meikit,+jumpat+ja+kauneusleikkaukset.+Joku+feministi+saattaa+haluaa+sanoutua+tästä+irti+ja+siksi+leikkaa+hiuksensa+lyhyeksi+ja+värjää+ne+feministivärillä+jne...
"Saanko+minä+päättää+näyttäväni+kaikkien+alle+25v+naisten+silmissä+pitkältä,+jykeväleukaiselta+ja+leveäharteiselta+jyystärikarjulta?+"
No+leikitään+ajatuksella:+saat+ja+niin+saa+kaikki+muutkin.+Kun+pitkä,+harteikas,+puuliiterileukainen+saa+eniten+toosaa/tinsaa/whatever,+niin+kaikki+haluavat+näyttää+samalta,+jolloin+tuolla+keinolla+ei+voi+enää+erottua.+Jolloin+sitten+taas+joku+ehkä+kuitenkin+haluaisi+erottua+ja+näyttää+vähän+erilaiselta?
Mutta+toisaalta+katsojana+haluaisitko+katsella+ihmisiä+sellaisina+kuin+he+haluaisivat+näkyä+vai+haluaisitko+katsoa+heitä+sellaisina+kuin+haluat+heidät+nähdä?+Voisit+säätää+vaikka+samat+elämäntavoitteet+tai+arvomaailman+jakavat+ihmiset+näyttämään+kauniimmilta+ja+muut+rumemmilta.+Sekä+oikeus+tulla+nähdyksi+haluamallaan+tavalla+ja+oikeus+katsoa+haluamallaan+tavalla+ei+voi+toteutua+samaan+aikaan.
22.07.2016 19:14
Sen+takia+kaikki+naiset+aina+onkin+niin+ihania,+kun+miehet+on+tuhansia+vuosia+jalostaneet+niitä:+hyvin+tarkoin+valinneet+kenelle+siementään+luovuttaneet.+Miehetkin+tietysti+olisi+yhtä+erinomaisia+ellei+se+vajaa+y-kromosomi+mahdollistaisi+kaikenlaisten+epäonnistuneiden+kokeilujen+synnyn.
22.07.2016 18:01
Kännilaulu.+Laula+mukana.
https://www.youtube.com/watch?v=cG4PY8BCtEQ
22.07.2016 17:41
Jos+väkivaltaisuus+siirtyy+geeneissä,+niin+evoluutio+kehittää+ihmisistä+väkivaltaisempia,+koska+niin+hyödyllinen+piirre+väkivaltaisuus+miehessä+on.+Sääli,+sillä+lajin+selviytymisen+kannalta+väkivaltaisuus+on+varsin+hyödytöntä.
22.07.2016 17:36
"Pitäisikö+naiset+jakaa+miehille+arpomalla?+"
Naisille+varmaan+sopisi+paremmin,+että+miehet+jaettaisiin+naisille+arpomalla,+koska+silloin+kaikki+vain+tapahtuisi.+Naiset+saisi+myös+vapaasti+vaihdella+arpajaisvoittoja+keskenään,+mutta+vain+jos+kumpikin+suostuisi+vaihtokauppaan.
22.07.2016 16:44
Ihmiskunnan+ratkaisemattomista+ongelmista+suurin+lienee,+että+ihmiset+eivät+näytä+siltä+kuin+heidän+kuuluisi+näyttää.+Ehkä+Pokemonien+viitoittamalla+tiellä+löydämme+ongelmaan+lisätyn+todellisuuden+ratkaisun,+jolla+viallinen+ulkonäkö+voidaan+korjata+paremmin+kuin+mikään+jumppa,+meikki,+kauneusleikkaus,+photoshop+tai+vastaava+vielä+kykenee.+
Mutta+jäljelle+jää+moraalinen+ongelma:+Kuuluuko+objektin+saada+päättää+miltä+hän+kenenkin+silmissä+näyttää+vai+saako+katsoja+päättää+millaisena+hän+kenetkin+näkee?
22.07.2016 15:52
Voisihan+insinöörikoulutukseenkin+lisätä+vähän+pehmeämpiä+elementtejä,+esim:+"Feng+shui+ja+ydinvoimatekniikka",+"Betonirakenteiden+lujuuslaskelmat+astrologisin+menetelmin"+ja+"Fenomenograafinen+matematiikka".
22.07.2016 14:29
Naiset+niin+mielellään+maksaisivat+kaiken+sillä+oravannahallaan.+Inflaatio-odotukset+olisi+kyllä+aika+korkealla.
22.07.2016 14:19
Hyvä,+että+edes+joskus+naiset+kertovat+mitä+miehen+pitää+osata+naisen+saadakseen.
22.07.2016 13:40
Oi,+miten+herttaista.+Ratikkakuskinkin+sydän+pehmenee,+kun+joku+on+tuhlaamassa+rahaa.
22.07.2016 12:05
Naiset+voisi+ostaa+itselleen+pehmoeläimiä+kun+ne+kerran+syö+lastenruokasoseitakin.
22.07.2016 11:47
Kyllä.+Elämämme+on+kuitenkin+lopulta+aika+lailla+meidän+ajatuksemme+eikä+muuta.
20.07.2016 23:23
Olen+ajatellut+että+jos+ei-pakkomielteinen+rakkaus+on+kadoksissa,+niin+täältä+joku+voisi+etsiä+vinkkiä+mistä+sen+löytäisi.
20.07.2016 22:46
"Sähköalalla+on+sellanen+vanha+viisaus..+"älä+koske+sähkölaitteeseen+kun+olet+märkä".+"
Mä+luulin+että+se+oli+"(älä)+koske+sähkömieheen+kun+olet+märkä!"
20.07.2016 20:42
904 / 985