"Miksi miehet ovat ääliöitä? Siksi, että naiset haluavat. Luonnonvalinnassa naiset ovat valinneet miehet keiden kanssa lisääntyä, miehet taas naiset. Kaiken poliittisen ja uskonnollisen karismaattisen johtajuuden yllykkeet ovat pohjimmiltaan seksuaalisia, myös Trumpin ja muiden populistien. Olemme siis vastakkaisen sukupuolen toiveiden summia. Miehet ovat luoneet naisen, naiset ovat luoneet miehen.
Olen aina viihtynyt naisten seurassa miehiä paremmin. Naiset ovat tutkitusti empaattisempia, lämpimämpiä ja enemmän yhteistä hyvää ajattelevia. Polttarireissu ölisevässä poikaporukassa kuulostaa ahdistavammalta kuin suomalaisen maahanmuuttokeskustelun seuraaminen ilman kourallista rauhoittavia.
Harva nainen myöntää, että raha kiinnostaa. Kun tieto lehdessä haastatellun tyypin lottovoitosta kiri ex-naisille, sieltä alkoi tulla yhteydenottoa, että mitäs jos yritettäisiin yhdessä vielä. Eikä siinä mitään. Rikastuminen on yleensä merkki älystä, lottovoitosta julkisesti kertominen taas ei. Liskoaivomme eivät voi valitettavasti erottaa, että lottovoitto ei ole tullut älyllä, vaan sattumalla.
Koska nainen on miestä enemmän moraalinen poseeraaja, nainen ei myönnä rahakeskeisyyttään gallupeissa.
Naiset ovat äänestäneet pimpillään, minkälaisista miehistä he pitävät. Jos edelläkuvaamani miesten ärsyttävät piirteet ovat niitä, jotka naisia ällöttävät, nuo ominaisuudet olisivat jo aikaa sitten kadonneet luonnonvalinnan seurauksena. Jos näin ei olisi, niin vesakeskiset tuskin saisivat oikeaa kättään parempaa seuraa.
Toki on muitakin naisia kiinnostavia asioita kuin raha, esimerkiksi aggressiivisuus. Moni ihmettelee, miksi järkevätkin naiset ovat väkivaltaisten miesten kanssa, jopa sellaisten, jotka käyvät heidän kimppuunsa.
Siksi, että samalla tavalla kuin raha on purkitettua turvallisuutta, sitä on myös väkivaltaisuus. Tämä on tabu, eikä väkivalta ikinä ole uhrin syy. Mutta tieto siitä, että mies pystyy olemaan väkivaltainen myös naiselle, tarkoittaa, että mies pystyy puolustamaan häntä. Siksi fiksuinakin pidetyt naiset lähettävät rakkauskirjeitä rikollisille vankilaan. Onneksi nykyään on länsimainen oikeusjärjestelmä, jossa näistä rikoksista tuomitaan. Näin ei ollut aiemmin. Toki jokainen meistä on raiskaajien jälkeläinen, mutta kun ihmisyhteisö alkoi 10 000 vuotta sitten järjestäytyä, raiskaukset pikku hiljaa vähenivät.
Jos äly, voima tai uskallus eivät riitä, osa miehistä valitsee lisääntymisstrategiaksi naisten mielistelyn. Se on ihan järkevä strategia, koska se siirtää vastuun mieheltä naiselle.
Mutta kuka nainen oikeasti haluaa kiimansa hetkellä sänkyynsä pyöräilykypärää ja maripaitaa vaalimainoksessa pitävän betauroksen, jonka hartioilla puolustetaan lähinnä lippakioskia sosiaalisessa mediassa? Betamiehiä valitaan lähinnä lasten huoltajiksi. Kun taas tutkitusti naiset haluavat ovulaation aikaan pahaa poikaa. Siis juuri niitä mulkkuja, joita naiset gallupeissa sanovat vastustavansa.
Siis nainen, kun ensi kerralla haukut – ihan syystäkin – miestä, haukut esiäitisi valintoja"
Lähde/lisää: http://blogit.iltalehti.fi/tuomas-enbuske/2016/07/22/miehet-ovat-oykkaroivia-paskiaisia-ja-se-on-naisten-syyta/
Miesten käytös on naisten syytä
35
470
Vastaukset
- heheeeheeee
"Jos äly, voima tai uskallus eivät riitä, osa miehistä valitsee lisääntymisstrategiaksi naisten mielistelyn. Se on ihan järkevä strategia, koska se siirtää vastuun mieheltä naiselle.
Mutta kuka nainen oikeasti haluaa kiimansa hetkellä sänkyynsä pyöräilykypärää ja maripaitaa vaalimainoksessa pitävän betauroksen, jonka hartioilla puolustetaan lähinnä lippakioskia sosiaalisessa mediassa? Betamiehiä valitaan lähinnä lasten huoltajiksi. Kun taas tutkitusti naiset haluavat ovulaation aikaan pahaa poikaa. Siis juuri niitä mulkkuja, joita naiset gallupeissa sanovat vastustavansa."
No mitäs vastaisitte, ratikka ja outsideri?- ddfgh
On tuota tullut ovuloitua, mutta ei silti kiinnosta mikään kusipää mulkvisti. Näitä teorioitahan riittää. Ei kumppanin valinta ihan noin suoraviivaista ole, vaikka eläimiä olemmekin.
- manletit
Ainakaan palstan naisten mukaan ne eivät ole tarpeeksi pitkiä naisille.
- twiittaaja
Nainenkin myöntää: https://twitter.com/Tarjasv/status/756494281012047872
- PalstanRuminMies
Hyvä kirjoitus!
- olkaa.hyvä
Jos naiset saavat syyt niskoilleen kusipäisistä miehistä, niin miehet ottakoot sitten vastuun kaikista niistä naisten huonoista puolista, joista palstalla naristaan.
- tjerhgewejrtjt
Palstan valkoritarit kyllä tekee sen, vaikka onkin ihan epälooginen pyyntö. :D
Naiset just aina ovuloi.
- Munvika
No anteeksi.
Sen takia kaikki naiset aina onkin niin ihania, kun miehet on tuhansia vuosia jalostaneet niitä: hyvin tarkoin valinneet kenelle siementään luovuttaneet. Miehetkin tietysti olisi yhtä erinomaisia ellei se vajaa y-kromosomi mahdollistaisi kaikenlaisten epäonnistuneiden kokeilujen synnyn.
- varmaan.juu
"Hyvin tarkoin valinneet kenelle siementään luovuttaneet"
:D
- 2020
Logiikkasi mukaanhan ylipainoon taipuvaiset naisetkin sitten olisivat kuolleet sukupuuttoon. Heitähän ei normimies ilkeä edes katsoa, saati koskea.
- Raakatotuus
No mutta palstatotuudethan tietävät kertoa, että naiset pitävät itsestään huolta siihen asti että elättäjä on saatu hankittua ja pullat pistetty uuniin ja vasta sen jälkeen antavat piutpaut ulkoiselle olemukselleen, kun aisurin on jo liian myöhäistä perääntyä. Palstatotuuksista löytyy aina vastaus joka dilemmaan.
Tuomas puhuu taas läpiä päähänsä.
Ei maksat vaivaa argumentoida kun kirjoittaja ei selvästi tiedä ihmisen evoluutiosta mitään. Juttu on täynnä asiavirheitä.
- mistäporu
outsider1 kirjoitti:
Ei maksat vaivaa argumentoida kun kirjoittaja ei selvästi tiedä ihmisen evoluutiosta mitään. Juttu on täynnä asiavirheitä.
Itse olen 175 cm pitkä. Minulla ei ole huono itsetunto. Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja. Oma mieheni on yli 190 cm (palstaa luemme myös me varatut).
Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm, se ei ole vittuilua. - Pieni_mies_pieni_muna
Onko tämä Outsider jonkinlainen kääpiö? Siis muutenkin kuin älymielessä.
- 749
outsider1 kirjoitti:
Kokonaisen kirjoituksen kuittaaminen huuhaaksi ilman perusteluita ei ole sen pätevämpää kuin huuhaa-kirjoituskaan.
749 kirjoitti:
Kokonaisen kirjoituksen kuittaaminen huuhaaksi ilman perusteluita ei ole sen pätevämpää kuin huuhaa-kirjoituskaan.
Menisi ikuisuus jos kaikkia tuon tv-juontajan kirjoituksen virheitä alkaisi ruotimaan, joten otan vain ekan kappaleen.
"Miksi miehet ovat ääliöitä? Siksi, että naiset haluavat. "
Ei.
"Luonnonvalinnassa naiset ovat valinneet miehet keiden kanssa lisääntyä, miehet taas naiset. "
Ei, vaan naiset ovat valinneet.
"Kaiken poliittisen ja uskonnollisen karismaattisen johtajuuden yllykkeet ovat pohjimmiltaan seksuaalisia, myös Trumpin ja muiden populistien. "
Mitä pirua tämä edes tarkoittaa? Roskaa kumminkin.
"Olemme siis vastakkaisen sukupuolen toiveiden summia. Miehet ovat luoneet naisen, naiset ovat luoneet miehen."
Väärin! Jo alakoulussa opetetaan, että evoluution tärkeimmät tekijät ovat muuntelu, valinta ja sattuma. Seksuaalivalinta on vain osa valintaa. Toinen valintatekijä on kyky selvitä hengissä lisääntymisikään asti.
Ihmisen kehityksessä myös silkka sattuma lienee ollut varsin merkittävä pullonkaulojen takia. Tuomas ei tiedä evoluutiosta mitään kun luulee vain ja ainoastaan seksuaalivalinnan ohjaavan sitä.- mistäporu
outsider1 kirjoitti:
Menisi ikuisuus jos kaikkia tuon tv-juontajan kirjoituksen virheitä alkaisi ruotimaan, joten otan vain ekan kappaleen.
"Miksi miehet ovat ääliöitä? Siksi, että naiset haluavat. "
Ei.
"Luonnonvalinnassa naiset ovat valinneet miehet keiden kanssa lisääntyä, miehet taas naiset. "
Ei, vaan naiset ovat valinneet.
"Kaiken poliittisen ja uskonnollisen karismaattisen johtajuuden yllykkeet ovat pohjimmiltaan seksuaalisia, myös Trumpin ja muiden populistien. "
Mitä pirua tämä edes tarkoittaa? Roskaa kumminkin.
"Olemme siis vastakkaisen sukupuolen toiveiden summia. Miehet ovat luoneet naisen, naiset ovat luoneet miehen."
Väärin! Jo alakoulussa opetetaan, että evoluution tärkeimmät tekijät ovat muuntelu, valinta ja sattuma. Seksuaalivalinta on vain osa valintaa. Toinen valintatekijä on kyky selvitä hengissä lisääntymisikään asti.
Ihmisen kehityksessä myös silkka sattuma lienee ollut varsin merkittävä pullonkaulojen takia. Tuomas ei tiedä evoluutiosta mitään kun luulee vain ja ainoastaan seksuaalivalinnan ohjaavan sitä.Kiukuttelusta päätellen ovat miehet muutamat pakit saaneet. Johtuneeko pituuden puutteesta vai vittumaisesta luonteesta, todennäköisesti molemmista.
Miksi otat asian näin henkilökohtaisesti? mistäporu kirjoitti:
Kiukuttelusta päätellen ovat miehet muutamat pakit saaneet. Johtuneeko pituuden puutteesta vai vittumaisesta luonteesta, todennäköisesti molemmista.
Miksi otat asian näin henkilökohtaisesti?En muista, että olisin saanut koskaan pakkeja. Olen myös ihan normaalipituinen.
- mistäporu
outsider1 kirjoitti:
En muista, että olisin saanut koskaan pakkeja. Olen myös ihan normaalipituinen.
Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm, se ei ole vittuilua.
Ikävää jos pituus tai siis sen puute on teille lyhyemmille noin arka paikka.Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja. mistäporu kirjoitti:
Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm, se ei ole vittuilua.
Ikävää jos pituus tai siis sen puute on teille lyhyemmille noin arka paikka.Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja.OK. kiitos tästä mielenkiintoisesta tiedosta. En myöskään kutsuisi alle 190cm miestä pitkäksi.
- mistäporu
outsider1 kirjoitti:
OK. kiitos tästä mielenkiintoisesta tiedosta. En myöskään kutsuisi alle 190cm miestä pitkäksi.
Oma mieheni on yli 190 cm. Itse olen 175 cm pitkä. Minulla ei ole huono itsetunto. Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja.
mistäporu kirjoitti:
Oma mieheni on yli 190 cm. Itse olen 175 cm pitkä. Minulla ei ole huono itsetunto. Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja.
Luonto antoi pituuden, mutta poisti aivot. :-)
- turhakeEnbuske
Tuomas Enbuske on nobody, jonka mielipiteet on erittäin tyhmiä järjettömiä, en ymmärrä miksi se saa palstatilaa ja miksi on tv:ssä. Jos tv auki ja siellä alkaa näkyä tai kuulua tämä Enbuske, kanava vaihtuu saman tien.
Miten sinä tiedät kuka on Tuomas Enbuske jos väität samalla hänen olevan nobody? Sen kirjoittaja on suosittu, joska juttuja luetaan ja joka tuo tuloja lehdelle. Jos sinä olet eri mieltä, niin se ei muuta asiaa mitenkään. Sitä paitsi hänen kommenttinsa ovat erittäin hyviä myös siinä mielessä että ne herättävät vastaväitteitä, minkä sinä kommentillasi osoitat.
- ääliöitä
Tuomas Enbuske on älykäs, mutta ei ihan viisas. Onkohan kysymyksessä vakava persoonallisuushäiriö?
- Totuudenkertojatar
Maailma pyörii.
- Vanha_trollinen
Palstatrollaus siirtynyt jo iltalehteenkin! :D
- epänormaali.sikiö
Miesten käytös naisia kohtaan riippuu luonteesta. Jos olisin nainen nin suojelisin itseäni ja tätäkään juttua ei olisi koska joku brasilialainen yrittää tappaa meidät 10 euron takia.
- 45367
Aika epäilyttävä mies jos on aina viihtynyt enemmän naisten seurassa, vai eikö?
Mies jolla on enemmän yhteistä naisten kanssa on aika olio..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631187- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto99646- 56636
- 78581
- 39548