Naiset tykkää insinöörimiehistä

Atm32

235

2638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saapa nähdä tekeekö sankari vielä Iltalehdelle uutisen otsikosta oikaisuvaatimuksen. Jos sen kuuluisikin olla että "Diplomi-insinöörimiehelle elinkautinen ..." ?

• kiltti-ja-kunnollinen

Mamu insinööri. Nainen ajatteli että sehän tienaa paljon rahaa ja sen kanssa on hyvä rakentaa tulevaisuus ja perustaa perhe. Mies käy töissä ja nainen hoitaa kotia. Niin siinä käy kun valitsee miehen rahan perusteella. Nainen olisi voinut elää hyvää ja pitkän elämän kiltin ja kunnollisen miehen kanssa

• se.oli.ennen.se

Suomessa on liikaa sekä insinöörejä että dippainssejä. Ei insinööri miehenä takaa naiselle taloudellista turvaa eivätkä sen puoleen insinöörinpaperit naisen omassa taskussakaan.

• Vaimohan oli itsekin mamu.

• Lähtökohtaisesti ei insinööreille. Saa toki yllättää.

• riippuu.tyypistä

Riippuu tyypistä, ei opinnoista, onko mukava tai sopiva vai ei.

• :-(

• helgamies

Sinullehan kelpaa vain persaukiset jännämiehet;)

• Sitkeässä elää perimätieto, että insinöörit ovat tylsiä. Ja sitten kun joku insinööri osoittautuu kuolettavan jännäksi, ei siltikään olla tyytyväisiä.

Noin muuten kommenttisi on yhtä nokkela kuin toteamus, että vaikka kaikki huorat eivät ole partureita, kaikki parturit ovat huoria. Vähän asenteellista siis.

• Raakatotuus

Voi voi, kyllä nyt putosi Nainen_28v:n arvostus. "Lähtökohtaisesti" siis insinöörin täytyy olla jotenkin pätevämpi parisuhdekandidaatti kun ei-insinöörin (koska stereotypiathan on aina tosia...).

Töissä on monta insinööriä, joista yksi on mitä mukavin tyyppi, yksi fiksu ja hauska vaikka ei olekaan aina suuna päänä, yksi reissaa vaimonsa kanssa huimilla seikkailumatkoilla, yksi on lävistyksineen ja tatuointeineen enemmän rock kun keskiverto rokkari... ja noista vain yksi on sinkku. Mutta tottahan toki insinöörit ovat mielikuvituksettomia tylsimyksiä jotka eivät osaa keskustella ja ovat muutenkin huonoja seurustelukumppaneita.

Ihan oikeasti: tuollainen kategorisointi pelkän ammatin perusteella on ihan helvetin tyhmää.

• HC-ätmel kirjoitti:

:-(

Noh?

• riippuu.tyypistä kirjoitti:

Riippuu tyypistä, ei opinnoista, onko mukava tai sopiva vai ei.

Tietty riippuu. Lähtökohtaisesti insinööri ei saa sukkia pyörimään jalassa.

• helgamies kirjoitti:

Sinullehan kelpaa vain persaukiset jännämiehet;)

Joo ku oon ite persaukinen jännäjenna. Olisinki.

• Nainen_28v kirjoitti:

Noh?

:'-(

• Ratikkakuski kirjoitti:

Sitkeässä elää perimätieto, että insinöörit ovat tylsiä. Ja sitten kun joku insinööri osoittautuu kuolettavan jännäksi, ei siltikään olla tyytyväisiä.

Noin muuten kommenttisi on yhtä nokkela kuin toteamus, että vaikka kaikki huorat eivät ole partureita, kaikki parturit ovat huoria. Vähän asenteellista siis.

Olen insinöörin tytär. Isäni ei ole kylläkään tylsä. Jos vaikkapa insinöörille on luontaista järkipohjainen ajattelu ja minä ajattelen ihmisten kannalta... sota valmis.

Poikkeuksia toki varmasti on.

• Raakatotuus kirjoitti:

Voi voi, kyllä nyt putosi Nainen_28v:n arvostus. "Lähtökohtaisesti" siis insinöörin täytyy olla jotenkin pätevämpi parisuhdekandidaatti kun ei-insinöörin (koska stereotypiathan on aina tosia...).

Töissä on monta insinööriä, joista yksi on mitä mukavin tyyppi, yksi fiksu ja hauska vaikka ei olekaan aina suuna päänä, yksi reissaa vaimonsa kanssa huimilla seikkailumatkoilla, yksi on lävistyksineen ja tatuointeineen enemmän rock kun keskiverto rokkari... ja noista vain yksi on sinkku. Mutta tottahan toki insinöörit ovat mielikuvituksettomia tylsimyksiä jotka eivät osaa keskustella ja ovat muutenkin huonoja seurustelukumppaneita.

Ihan oikeasti: tuollainen kategorisointi pelkän ammatin perusteella on ihan helvetin tyhmää.

Mutkin on kategorisoitu ammattini takia vaikka millä tavalla. ;)

Kyllä työ kertoo ihmisestä.

Tylsyys ei kyllä liity mun insinöörikuvaan suoraan.

• HC-ätmel kirjoitti:

Hei, kulta, poikkeuksiakin on.

• HC-ätmel kirjoitti:

Älä itke. Kyllä jotkut voi tykätä insinööreistäkin. Mä olen pannutkin insinöörin kanssa. Tai siis diplomi-insinöörin.

• Nainen_28v kirjoitti:

Olen insinöörin tytär. Isäni ei ole kylläkään tylsä. Jos vaikkapa insinöörille on luontaista järkipohjainen ajattelu ja minä ajattelen ihmisten kannalta... sota valmis.

Poikkeuksia toki varmasti on.

Ainakin minun työpaikassani insinöörit tekevät kovin erilaisia töitä. Koodarit ja suunnittelijat ovat paljon useammin stereotypian mukaisia kuin vaikkapa myyntipuolen insinöörit. Mutta nämäkin ovat vain karkeita yleistyksiä ja yksilöllinen vaihtelu on suurta. Siksipä komemmenttisi oli aika hämmentävä.

Noin muuten minä uskon, että tuulella käyvää tunneihmistä järkipohjaisella ajattelulla siunattu kumppani vain tasoittaa. Tosin joku kolmas sitten rakastaa jatkuvaa draamaa eikä siinäkään mitään pahaa ole.

• Raakatotuus
        Nainen_28v kirjoitti:

Mutkin on kategorisoitu ammattini takia vaikka millä tavalla. ;)

Kyllä työ kertoo ihmisestä.

Tylsyys ei kyllä liity mun insinöörikuvaan suoraan.

Onko se sinusta oikein? Oletko osa ongelmaa ylläpitämällä stereotypioita, vai osa ratkaisua näkemällä insinöörit ihmisinä siinä missä muunkin ammatin edustajat?

Jo oletus siitä, että järki on ihmisyyttä vastaan on kuvottavan ihmisvastaista, joten olet myös tekopyhä. Järki on ihmisen ominaisuus siinä missä tunnekin, eikä vähäisempi, ja parempi pitämään ihmisen hengissä ja terveenä, ja myös auttamaan eteenpäin tunnetta enemmän.

Vai oletko kenties sitäkin mieltä että USA:n presidentinvaalikampanja - erityisesti Trumpin - on kovin ihmisläheistä, koska järkeen se ei ainakaan perustu?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Ainakin minun työpaikassani insinöörit tekevät kovin erilaisia töitä. Koodarit ja suunnittelijat ovat paljon useammin stereotypian mukaisia kuin vaikkapa myyntipuolen insinöörit. Mutta nämäkin ovat vain karkeita yleistyksiä ja yksilöllinen vaihtelu on suurta. Siksipä komemmenttisi oli aika hämmentävä.

Noin muuten minä uskon, että tuulella käyvää tunneihmistä järkipohjaisella ajattelulla siunattu kumppani vain tasoittaa. Tosin joku kolmas sitten rakastaa jatkuvaa draamaa eikä siinäkään mitään pahaa ole.

Emmä mitään draamaa rakasta. Päin vastoin.

Järki on vain monesti sydämetöntä ja siihen mä en kykene. Enkä kestä ihmistä, joka ei pysty käsittelemään mitään sydämenasioita ajatelematta että "tässä ei ole järkeä". Sellaisista miehistä on kokemusta. Mm. Insinööri-iskä ja aika samaan kategoriaan menevä elämänkumppanini. Loppupeleissä samanlaisia ajatuksia elämästä, aivan erilaisia kuin minun.

Eli sydämellinen insinööri on ok. :*

• Raakatotuus kirjoitti:

Onko se sinusta oikein? Oletko osa ongelmaa ylläpitämällä stereotypioita, vai osa ratkaisua näkemällä insinöörit ihmisinä siinä missä muunkin ammatin edustajat?

Jo oletus siitä, että järki on ihmisyyttä vastaan on kuvottavan ihmisvastaista, joten olet myös tekopyhä. Järki on ihmisen ominaisuus siinä missä tunnekin, eikä vähäisempi, ja parempi pitämään ihmisen hengissä ja terveenä, ja myös auttamaan eteenpäin tunnetta enemmän.

Vai oletko kenties sitäkin mieltä että USA:n presidentinvaalikampanja - erityisesti Trumpin - on kovin ihmisläheistä, koska järkeen se ei ainakaan perustu?

Molempia tarvitaan. Järkeä ja tunnetta. En ole mikään kova järki-ihminen. Eikä tunneihminen tarkoita sitä että viis veisaa muista kuin ihmisistä. Luonto ja muut eläimet ovat myös tärkeitä. Se vaan meinaa että pehmeät arvot ei saa unohtua.

Hyväksy myös se että kaikki ihmiset eivät arvosta pelkkää järkeä. Ihminen on niin paljon enemmän. Parhaimmillaan monta ominaisuutta ja tekijää tasapainossa ja symbioosissa. Eri ihmisissä eri suhteissa.

• Raakatotuus

Perustat siis näkemyksesi insinööreistä tasan kahteen tapaukseen. Joista se exä (ellei siviilisäätysi ole viime aikoina muuttunut) valikoitui elämänkumppaniksesi mahdollisesti juuri sen takia kun muistutti isääsi - Freud kun ei ollut täysin väärässä.

Sulla on käsitys insinööreistä pahasti metsässä, nainen. Sen kaiken perusteella mitä sanoit silloin kun olit uusi palstalla, uskoin että joku perusinsinööri olisi mitä paras löytö sulle koska vaikutit maanläheiseltä ihmiseltä joka kaipaa lähelleen toista ihmistä eikä jotain taivaasta tipahtanutta puolijumalaa. Nyt on tämä käsitys vähän rapistunut, kun olen huomannut että kyllä niitä extrakriteerejä sinultakin tulee, ja osa niistä on ihan yhtä pinnallisia kun tusinabimbonkin, ja että ne perustuvat suurelta osin rajalliseen kokemuksiin erilaisista ihmisistä.

Ja en siis ole insinööri itse. Mua vaan vituttaa aivan suunnattomasti, kun humanistina itseään pitävä ihminen esittää täysin epähumanistisia näkemyksiä. Minä pyrin kohtaamaan ihmisen ihmisenä, en humanistina, insinöörinä, persuna, vihervasemmistolaisena tai ulkomaalaisena. Aina en onnistu, mutta ainakin yritän.

Ja mieti nyt omaa elämääsi: onko tosiaan niin, että asiasi eivät voisi olla paremmin, jos muutamassa kriittisessä kohdassa olisit oikeasti itsekin ajatellut, ettei tässä ole mitään järkeä, sen sijaan että heittäydyit täysin sydämenasioidesi vietäväksi.

• Raakatotuus kirjoitti:

Perustat siis näkemyksesi insinööreistä tasan kahteen tapaukseen. Joista se exä (ellei siviilisäätysi ole viime aikoina muuttunut) valikoitui elämänkumppaniksesi mahdollisesti juuri sen takia kun muistutti isääsi - Freud kun ei ollut täysin väärässä.

Sulla on käsitys insinööreistä pahasti metsässä, nainen. Sen kaiken perusteella mitä sanoit silloin kun olit uusi palstalla, uskoin että joku perusinsinööri olisi mitä paras löytö sulle koska vaikutit maanläheiseltä ihmiseltä joka kaipaa lähelleen toista ihmistä eikä jotain taivaasta tipahtanutta puolijumalaa. Nyt on tämä käsitys vähän rapistunut, kun olen huomannut että kyllä niitä extrakriteerejä sinultakin tulee, ja osa niistä on ihan yhtä pinnallisia kun tusinabimbonkin, ja että ne perustuvat suurelta osin rajalliseen kokemuksiin erilaisista ihmisistä.

Ja en siis ole insinööri itse. Mua vaan vituttaa aivan suunnattomasti, kun humanistina itseään pitävä ihminen esittää täysin epähumanistisia näkemyksiä. Minä pyrin kohtaamaan ihmisen ihmisenä, en humanistina, insinöörinä, persuna, vihervasemmistolaisena tai ulkomaalaisena. Aina en onnistu, mutta ainakin yritän.

Ja mieti nyt omaa elämääsi: onko tosiaan niin, että asiasi eivät voisi olla paremmin, jos muutamassa kriittisessä kohdassa olisit oikeasti itsekin ajatellut, ettei tässä ole mitään järkeä, sen sijaan että heittäydyit täysin sydämenasioidesi vietäväksi.

Kiitos kunnon saarnasta. :D

Kyllä tärkeissä asioissa on aina pää ja sydän mukana.

Ajattelin ehkä tämän kysymyksen hieman eri tavalla kuin sinä. ;)

Ja tottakai tunnen muitakin insinöörejä. Nämä vain nyt ovat lähinnä.

Mä en ihan puolijumalaa enkä edes kokonaista ole nähnyt niissä miehissä joihin olen langennut. Ihastunut. Oon nähny tunnetta ja aitoutta. Elämännälkää. Sukulaissieluja.

Voisiko mun sukulaissielu olla insinööri? Why not. Hieman kyllä epäilen. Ottaen huomioon millainen muumi mamma itse olen.

• Raakatotuus
        Nainen_28v kirjoitti:

Kiitos kunnon saarnasta. :D

Kyllä tärkeissä asioissa on aina pää ja sydän mukana.

Ajattelin ehkä tämän kysymyksen hieman eri tavalla kuin sinä. ;)

Ja tottakai tunnen muitakin insinöörejä. Nämä vain nyt ovat lähinnä.

Mä en ihan puolijumalaa enkä edes kokonaista ole nähnyt niissä miehissä joihin olen langennut. Ihastunut. Oon nähny tunnetta ja aitoutta. Elämännälkää. Sukulaissieluja.

Voisiko mun sukulaissielu olla insinööri? Why not. Hieman kyllä epäilen. Ottaen huomioon millainen muumi mamma itse olen.

Enemmän kuin itse kysymykseen, minä reagoin siihen mitä sanoit, ja miten sen tulkitsin.

Siis ihan selviöhän se minulle oli, ettet ole odottanut etkä saanutkaan mitään puolijumalaa, siksi se tulikin minulle niin shokkina että käsityksesi insinööreistä oli niin negatiivinen kovin heppoisin perustein. Ja on näemmä edelleenkin - vaikka otitkin takapakkia askeleen pari, edelleen uskot että sukulaissielusi tuskin voi olla insinööri.

Ja uskon että muumimamma tulisi toimeen ihan kaiken laisten ihmisten kanssa. Tai siis muumien. Whatever. Muumimamma ei tuomitse.

• Raakatotuus kirjoitti:

Enemmän kuin itse kysymykseen, minä reagoin siihen mitä sanoit, ja miten sen tulkitsin.

Siis ihan selviöhän se minulle oli, ettet ole odottanut etkä saanutkaan mitään puolijumalaa, siksi se tulikin minulle niin shokkina että käsityksesi insinööreistä oli niin negatiivinen kovin heppoisin perustein. Ja on näemmä edelleenkin - vaikka otitkin takapakkia askeleen pari, edelleen uskot että sukulaissielusi tuskin voi olla insinööri.

Ja uskon että muumimamma tulisi toimeen ihan kaiken laisten ihmisten kanssa. Tai siis muumien. Whatever. Muumimamma ei tuomitse.

Kaikki tuomitsevat. Kuka nyt jeesustelee. Ketään en ole tuomitsemassa insinööriksi. Puhun erilaisille aloille hakeutuvista ihmisistä. Mä sovin itse alalleni kuin nenä päähän. Insinööriä musta ei tule tässä eikä seuraavassa elämässä.

• Raakatotuus

Muumimamma onkin satuhahmo. Kaiva yksikin esimerkki muumikirjoista missä Muumimamma on ollut jotain muuta kun loputtoman ymmärtäväinen muiden tarpeita ja haluja kohtaan.

Ehkä kaikki tuomitsevat, mutta eniten tekopyhiä ovat ne jotka eivät kyseenalaista omia tuomitsemisiaan, vaan puolustelevat niitä loppuun asti, vääristelevät asioita itselleen mieleisiksi olkiukoiksi ja tekevät korkeintaan minimaalisia myönnytyksiä etteivät kuulostaisi täysin epäuskottavilta.

Kukaan ei sano eikä ole sanonut että sinun pitäisi olla insinööri. Kukaan ei sano taikka ole sanonut että sinun pitäisi olla jollain muulla alalla kun millä olet ja minkä olet itse valinnut. Sukulaissielun ei tarvitse olla elämänvalinnoiltaan identtinen, valitusta ammatista puhumattakaan. Jos ette ole samassa työpaikassa, sillä mitä työkseen tekee ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä kotona tekee ja ajattelee, ja paras sukulaissielu on sellainen joka paikkaa omia heikkoja kohtia olematta liian erilainen.

• Raakatotuus kirjoitti:

Muumimamma onkin satuhahmo. Kaiva yksikin esimerkki muumikirjoista missä Muumimamma on ollut jotain muuta kun loputtoman ymmärtäväinen muiden tarpeita ja haluja kohtaan.

Ehkä kaikki tuomitsevat, mutta eniten tekopyhiä ovat ne jotka eivät kyseenalaista omia tuomitsemisiaan, vaan puolustelevat niitä loppuun asti, vääristelevät asioita itselleen mieleisiksi olkiukoiksi ja tekevät korkeintaan minimaalisia myönnytyksiä etteivät kuulostaisi täysin epäuskottavilta.

Kukaan ei sano eikä ole sanonut että sinun pitäisi olla insinööri. Kukaan ei sano taikka ole sanonut että sinun pitäisi olla jollain muulla alalla kun millä olet ja minkä olet itse valinnut. Sukulaissielun ei tarvitse olla elämänvalinnoiltaan identtinen, valitusta ammatista puhumattakaan. Jos ette ole samassa työpaikassa, sillä mitä työkseen tekee ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä kotona tekee ja ajattelee, ja paras sukulaissielu on sellainen joka paikkaa omia heikkoja kohtia olematta liian erilainen.

Sinähän olet tuomitseva. :D

Nuo sanomasi asiat ovat päivänselvyyksiä. :D

Keskustelukumppanin aliarvioiminen on pahinta tuomintaa. ;)

Mutta olen siitä eri mieltä että työ-minä loppuu siihen, mistä koti-minä alkaa. Jos näin on niin todellakin on väärissä hommissa. Duuni ei ole vain duuni. Ei ikinä. Ei niin kauan kun on vähintään kaksi valintaa ja päättää mitä tekee.

Ja mä kyseenalaistan kaiken. Ei se pääty muihin, kaikista rankin olen itselleni.

• Raakatotuus kirjoitti:

Kyllä mammakin osaa torua lapsia tarpeen tullen. Mamma on kova moralisoimaan.

• Raakatotuus
        Nainen_28v kirjoitti:

Sinähän olet tuomitseva. :D

Nuo sanomasi asiat ovat päivänselvyyksiä. :D

Keskustelukumppanin aliarvioiminen on pahinta tuomintaa. ;)

Mutta olen siitä eri mieltä että työ-minä loppuu siihen, mistä koti-minä alkaa. Jos näin on niin todellakin on väärissä hommissa. Duuni ei ole vain duuni. Ei ikinä. Ei niin kauan kun on vähintään kaksi valintaa ja päättää mitä tekee.

Ja mä kyseenalaistan kaiken. Ei se pääty muihin, kaikista rankin olen itselleni.

Se että kritisoin sinun näkemyksiäsi joissa on koiran mentäviä aukkoja ei tarkoita että tuomitsisin sinun valintasi tai sinut ihmisenä. Näissä on ihan selvä ero joka ei ole ollenkaan vaikeaa havaita jos vain ajattelee järjellä. Jos sen sijaan ajattelee tunteella niin toisten kritiikistä voi helposti vetää herneen tai pari nenukkiin ilman että edes huomaa tehneensä pari kriittistä virhearvoita ja sotkeneensa käsitteitä.

Muotoilen asian yksinkertaisesti: sinulla ei ole mitään velvollisuutta toimia minun näkemysteni mukaisesti tai tehdä niiden takia korjausliikkeitä. Itsestäänselvyys tämäkin, right? Jos tuomitsisin sinut, keksisin jonkin verukkeen millä saisin ainakin itseni vakuutettua siitä että sinun PITÄISI tehdä niin koska minun näkemykseni vaan on oikea ja sinun väärä. Et kai väitä, että olen sanonut jotain sellaista tai ainakin antanut ymmärtää niin?

Ja jos ne sanomani olivat päivänselvyyksiä niin miksi sinun itsesi piti ne alunperin esittää?

• Raakatotuus
        Nainen_28v kirjoitti:

Kyllä mammakin osaa torua lapsia tarpeen tullen. Mamma on kova moralisoimaan.

Oletko edes lukenut muumikirjoja?

Poimipa jostain kirjasta katkelma missä muumimamma moralisoi.

Vai oletko kenties vaan sekoittanut aidon Muumimamman "Muumimammaan" ts. Tarja Haloseen joka todellakin on kova moralisoimaan?

Ja lasten toruminen ei ole tuomitsemista. Lasten toruminen, kun siihen on aihetta, on välittämistä. Tuomitsetko sinä poikasi, jos hän tekee jotain tyhmää josta joudut häntä torumaan?

• Raakatotuus

Ja löysinpä hyvän yhteenvedon kritiikin ja tuomitsevuuden eroista:
        "Judgmental is not stating an opinion or even labeling something as "good" or "bad". Being judgmental is when based on one quality of someone or something you conclude about his whole nature, about all his other qualities. You judge his wholeness based on one aspect."

Lähde: http://www.gurusfeet.com/blog/what-quot-being-judgmental-quot-realy

Tuo on täsmälleen sama miten minä asian näen. Sinä olet tuomitseva, koska et näe insinöörinä yksilöinä vaan insinööreinä vain koska he ovat insinöörejä.

Minä en tehnyt mitään sen suurempaa arviota sinusta kokonaisuutena tai arvioinut sinua ihmisenä vain perustuen näkemyksiisi insinööreistä. Osoitin sinulle ristiriidan omassa ajattelussasi, missä väität insinöörien edustavan kylmää järkeä ja itsesti vastapuolella puolustamassa ihmisyyttä, niin kuin nämä kaksi asiaa olisivat ristiriidassa, näkemättä lainkaan kuinka ihmisvihamielisesti itse toimit tiettyä ammattikuntaa kohtaan vain sen vuoksi että isäsi edustaa sitä ammattikuntaa ja isäsuhteesi oli huono.

• Raakatotuus kirjoitti:

Ja löysinpä hyvän yhteenvedon kritiikin ja tuomitsevuuden eroista:
        "Judgmental is not stating an opinion or even labeling something as "good" or "bad". Being judgmental is when based on one quality of someone or something you conclude about his whole nature, about all his other qualities. You judge his wholeness based on one aspect."

Lähde: http://www.gurusfeet.com/blog/what-quot-being-judgmental-quot-realy

Tuo on täsmälleen sama miten minä asian näen. Sinä olet tuomitseva, koska et näe insinöörinä yksilöinä vaan insinööreinä vain koska he ovat insinöörejä.

Minä en tehnyt mitään sen suurempaa arviota sinusta kokonaisuutena tai arvioinut sinua ihmisenä vain perustuen näkemyksiisi insinööreistä. Osoitin sinulle ristiriidan omassa ajattelussasi, missä väität insinöörien edustavan kylmää järkeä ja itsesti vastapuolella puolustamassa ihmisyyttä, niin kuin nämä kaksi asiaa olisivat ristiriidassa, näkemättä lainkaan kuinka ihmisvihamielisesti itse toimit tiettyä ammattikuntaa kohtaan vain sen vuoksi että isäsi edustaa sitä ammattikuntaa ja isäsuhteesi oli huono.

Ainakin kirjoitat hyvin moralisoivasti ja tuomitsevasti ja tylsähkön pitkästi. Kuin Jumalan sanaa.

Tämä foorumi ei ole minulle se paikka missä tosikoin ja vedän sata lasissa. Teen niin siellä missä siitä saa rahaa tai suurta mielihyvää.

Ei mulla ole mitään inssejä vastaan, mutta esim. Treffi-ilmossa maininta ko. ammatista on miinus. Ja kyllä. Koska tuntemani insinöörit edustavat täysin erilaista ajattelua kuin minä. Kylmää järkeä. Se ei tee kaikista insinööreistä kylmiä ajattelijoita, mutta se saa minut kyseenalaistamaan onko näin.

"Isäsuhteesi oli huono." Kyllä se suhde on edelleen olemassa. Harvalla ihmisellä tuntuu olevan juuri sellaiset välit vanhempiinsa kuin haluaisi. Iskä tarvii vielä opetusta. ;)

Minutkin saa vapaasti leimata ammattivalintani takia. Tykkään rikkoa ennakkoluuloja.

• Raakatotuus

No, se johtuu siitä että tekopyhyys on asia jota vihaan kaikista eniten maailmassa, ja sitä on ilmassa ihan liikaa. Turha kai mainitakaan että esim NAL ja moni ätmijihadsti on tämän suhteen kriittisen rajan jo ylittänyt enkä näe heissä enää toivoa kehitykselle. Sinussa näin, siksi kaikki tämä saarnaaminen.

Mutta minä en edelleenkään tuomitse, perustelut olen edellä jo esittänyt ja minusta tuo on melko törkeä syytös. Toistan edelleen, että se että kritisoin näkemyksiäsi ei tarkoita että tuomitsisin sinut. Joten voitko perustella millä tavalla minä muka tuomitsen sinut?

Pitäisikö inssien sitten vaieta ammatistaan, edes treffi-ilmoituksessa? Mistä muista ammateista pitäisi vaieta, mistä saisi mainita? Oletko edes ajatellut, oletko koskaan antanut niille kohtaamillesi insseille muiden ammattien edustajien kanssa tasaveroista lähtötilannetta, vai pitääkö heidän heti ensimmäiseksi todistaa, että eivät edusta pelkkää kylmää järkeä? Sen perusteella mitä olet kuvaillut, minä uskon että sinä et ole koskaan ollut reilu insinöörejä kohtaan.

Isäsuhteesi lienee kuitenkin vähemmän elämääsi hallitseva nykyään kuin mitä lapsuusaikanasi, siksi käytin mennyttä aikamuotoa.

Enivei, minä en leimaa KETÄÄN ammatinvalintansa takia, ja jos minulla on jotain perusteettomia ennakkoluuloja, on se minun oma vikani ja puutteeni.

• Raakatotuus kirjoitti:

No, se johtuu siitä että tekopyhyys on asia jota vihaan kaikista eniten maailmassa, ja sitä on ilmassa ihan liikaa. Turha kai mainitakaan että esim NAL ja moni ätmijihadsti on tämän suhteen kriittisen rajan jo ylittänyt enkä näe heissä enää toivoa kehitykselle. Sinussa näin, siksi kaikki tämä saarnaaminen.

Mutta minä en edelleenkään tuomitse, perustelut olen edellä jo esittänyt ja minusta tuo on melko törkeä syytös. Toistan edelleen, että se että kritisoin näkemyksiäsi ei tarkoita että tuomitsisin sinut. Joten voitko perustella millä tavalla minä muka tuomitsen sinut?

Pitäisikö inssien sitten vaieta ammatistaan, edes treffi-ilmoituksessa? Mistä muista ammateista pitäisi vaieta, mistä saisi mainita? Oletko edes ajatellut, oletko koskaan antanut niille kohtaamillesi insseille muiden ammattien edustajien kanssa tasaveroista lähtötilannetta, vai pitääkö heidän heti ensimmäiseksi todistaa, että eivät edusta pelkkää kylmää järkeä? Sen perusteella mitä olet kuvaillut, minä uskon että sinä et ole koskaan ollut reilu insinöörejä kohtaan.

Isäsuhteesi lienee kuitenkin vähemmän elämääsi hallitseva nykyään kuin mitä lapsuusaikanasi, siksi käytin mennyttä aikamuotoa.

Enivei, minä en leimaa KETÄÄN ammatinvalintansa takia, ja jos minulla on jotain perusteettomia ennakkoluuloja, on se minun oma vikani ja puutteeni.

Niinhän ne ennakkoasenteet aina on. siis oman mielen estyneisyyttä. Sitähän moni muukin asia vain on.

Mä näen vaan tässä vanhan elämäni. Tässä keskustelussa. Syynsä on miksi se on vanhaa.

Ammatti kertoo ihmisestä. Eri asioita, mutta aina jotain. Mulla on selkeät syyt miksi olen omassa ammatissani. Teen sellaisia juttuja, mitä olen pelännyt eniten. Kun teen sen firman edustajana, pystyn siihen. Pikkuhiljaa olen saanut siirrettyä samaa myös omaan elämääni.

Mies voi olla vaikka roskakuski, jos se on sille itselleen ok.

Ja hei ei tämä ole mikään "inssi-jahti". Ei ole mikään erityinen juttu, tietyntyyppisiin ammatteihin hakeutuvat miehet vaan kiinnostaa mua enemmän.

• Raakatotuus

Ok. Tähän varmaan tämä keskustelu on hyvä päättää. Tai olisi, jos mua ei nyt kiinnostaisi että mitä sinä niistä muista ammateista sitten ajattelet. Mistä tulee plussaa, mistä muusta kun insinöörihommista tulee miinusta?

• Raakatotuus kirjoitti:

Ok. Tähän varmaan tämä keskustelu on hyvä päättää. Tai olisi, jos mua ei nyt kiinnostaisi että mitä sinä niistä muista ammateista sitten ajattelet. Mistä tulee plussaa, mistä muusta kun insinöörihommista tulee miinusta?

No voihan...

Perusduuneista saa plussaa. :P

Kuski, raksamies, huoltomies, terveyteen liittyvät jutut...

Kaikissa varmaan yhteistä että ovat enemmän aktiivisia kuin passiivisia juttuja. Ei pelkkää istumista tms. (Harva kuski vaan istuu, yleensä siihen liittyy muutakin.)

Jopas tästä tuli huvittava keskustelu. :P

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Ainakin kirjoitat hyvin moralisoivasti ja tuomitsevasti ja tylsähkön pitkästi. Kuin Jumalan sanaa.

Tämä foorumi ei ole minulle se paikka missä tosikoin ja vedän sata lasissa. Teen niin siellä missä siitä saa rahaa tai suurta mielihyvää.

Ei mulla ole mitään inssejä vastaan, mutta esim. Treffi-ilmossa maininta ko. ammatista on miinus. Ja kyllä. Koska tuntemani insinöörit edustavat täysin erilaista ajattelua kuin minä. Kylmää järkeä. Se ei tee kaikista insinööreistä kylmiä ajattelijoita, mutta se saa minut kyseenalaistamaan onko näin.

"Isäsuhteesi oli huono." Kyllä se suhde on edelleen olemassa. Harvalla ihmisellä tuntuu olevan juuri sellaiset välit vanhempiinsa kuin haluaisi. Iskä tarvii vielä opetusta. ;)

Minutkin saa vapaasti leimata ammattivalintani takia. Tykkään rikkoa ennakkoluuloja.

"Ei mulla ole mitään inssejä vastaan, mutta esim. Treffi-ilmossa maininta ko. ammatista on miinus. Ja kyllä. Koska tuntemani insinöörit edustavat täysin erilaista ajattelua kuin minä. Kylmää järkeä. Se ei tee kaikista insinööreistä kylmiä ajattelijoita, mutta se saa minut kyseenalaistamaan onko näin."

Niin, se naisen hypergamia taas eli vaikka itsellä on lapsi joka vaikuttaa elämään ihan h...ti ei sillä naisen mielestä ole väliä kun metsästetään parasta kun taas miehen voi pudottaa hyvinkin pieni asia. Ei väliä sillä vaikka se pieni asia on vain ammatti jolla turvataan toimeentulo, se on kuitenkin niin iso miinus että nainen hylkää vaivautumatta tarkemmin ottamaan selvää ja etsii sitten itselleen jonkun boheemin elämäntaiteilijan joka pumppaa naisenkin tilit miinukselle.

Varmaan sulla menee niin että kikkailet niiden jännittävien elämäntaiteilijoiden kanssa aikasi ja ne kaikki käyttää sinua hyväkseen jollain tapaa, sitten vasta aikanaan kun kyllästyt olemaan niiden sylkykuppi päätät että juoksut on juostu, teet kompromissin ja huolit jonkun tylsän inssin ja huomaat että elämä helpottuu huomattavasti juurikin sen kylmän järjenkäytön vuoksi.

• Ikis__M kirjoitti:

"Ei mulla ole mitään inssejä vastaan, mutta esim. Treffi-ilmossa maininta ko. ammatista on miinus. Ja kyllä. Koska tuntemani insinöörit edustavat täysin erilaista ajattelua kuin minä. Kylmää järkeä. Se ei tee kaikista insinööreistä kylmiä ajattelijoita, mutta se saa minut kyseenalaistamaan onko näin."

Niin, se naisen hypergamia taas eli vaikka itsellä on lapsi joka vaikuttaa elämään ihan h...ti ei sillä naisen mielestä ole väliä kun metsästetään parasta kun taas miehen voi pudottaa hyvinkin pieni asia. Ei väliä sillä vaikka se pieni asia on vain ammatti jolla turvataan toimeentulo, se on kuitenkin niin iso miinus että nainen hylkää vaivautumatta tarkemmin ottamaan selvää ja etsii sitten itselleen jonkun boheemin elämäntaiteilijan joka pumppaa naisenkin tilit miinukselle.

Varmaan sulla menee niin että kikkailet niiden jännittävien elämäntaiteilijoiden kanssa aikasi ja ne kaikki käyttää sinua hyväkseen jollain tapaa, sitten vasta aikanaan kun kyllästyt olemaan niiden sylkykuppi päätät että juoksut on juostu, teet kompromissin ja huolit jonkun tylsän inssin ja huomaat että elämä helpottuu huomattavasti juurikin sen kylmän järjenkäytön vuoksi.

Määää en usko että se lylmä järjenkäyttö iskee muhun enää. En oo varma onko ikinä iskenyt. Lähinnä pelottaa.

"boheemin elämäntaiteilijan joka pumppaa naisenkin tilit miinukselle."

Emmä kenellekään rahojani tai hetujani anna, en ole idiootti. Eksän kanssa meillä oli velkoja ristiin, mutta ei niin ettei toinen voisi niitä maksaa jos toinen vaikka potkaisee tyhjää tai ottaa hatkat.

Boheemi kuulostaa... noooo... ei mun jutulta. :D

• Meikä on insinööri. :D

Amiksen kautta.

• Eräkettu kirjoitti:

Meikä on insinööri. :D

Amiksen kautta.

Ootko kylmä järki-ihminen? ;D

• Nainen_28v kirjoitti:

Ootko kylmä järki-ihminen? ;D

Kylmä saatan joskus olla.. :)

On tullu perseiltyä oikein urakalla.

• Eräkettu kirjoitti:

Kylmä saatan joskus olla.. :)

On tullu perseiltyä oikein urakalla.

Missä mielessä? :)

Mä olen sit se ylihuolehtija, joka kyselee kaikilta "onko kaikki hyvin". :P

Olen alkanut pikku hiljaa oppia, että muista välittäminen on monesti itseltä ja läheisiltä pois. Mutta eipä tiikeri raidoistaan pääse eikä ehkä kokonaan tarvitsekaan. Pitää vaan ottaa se kylmä asenne että ei voi auttaa kaikkia vaikka luonto sanooki muuta. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Missä mielessä? :)

Mä olen sit se ylihuolehtija, joka kyselee kaikilta "onko kaikki hyvin". :P

Olen alkanut pikku hiljaa oppia, että muista välittäminen on monesti itseltä ja läheisiltä pois. Mutta eipä tiikeri raidoistaan pääse eikä ehkä kokonaan tarvitsekaan. Pitää vaan ottaa se kylmä asenne että ei voi auttaa kaikkia vaikka luonto sanooki muuta. :P

Poliisivoimat on tullu tutuksi.

Ei mitään hirveää. :D

Meikä ei aina ota huomioon toisia..

• Eräkettu kirjoitti:

Poliisivoimat on tullu tutuksi.

Ei mitään hirveää. :D

Meikä ei aina ota huomioon toisia..

Niin taisit joskus mainita. :P

Linnakundi tms? :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Niin taisit joskus mainita. :P

Linnakundi tms? :P

EX-linnakundi..

Nyt normi kansalainen. :D

• Eräkettu kirjoitti:

EX-linnakundi..

Nyt normi kansalainen. :D

Hieman asenteellinen kysymys, mutta kadutko? Toimisitko edelleen samalla tavalla?

• Nainen_28v kirjoitti:

Hieman asenteellinen kysymys, mutta kadutko? Toimisitko edelleen samalla tavalla?

En kadu ja toimisin samalla tavalla.. Nyt vaan tekisin sen vähemmän huomiota herättävällä tavalla.

Periaate kymysys..

En oikeastaan rikkonu lakia.. Vein vaan hieman överiksi.

• Eräkettu kirjoitti:

En kadu ja toimisin samalla tavalla.. Nyt vaan tekisin sen vähemmän huomiota herättävällä tavalla.

Periaate kymysys..

En oikeastaan rikkonu lakia.. Vein vaan hieman överiksi.

Hmmm. Eli se ei ole syyllinen joka ajaa ylinopeutta vaan se joka ratsaa sen? :P :)

Tää ei nyt varsinaisesti liity teikäläiseen, mutta yhellä tutulla oli mies, joka oli tappanut yhen toisen miehen. Hakkas kuoliaaksi. Mietin monta kertaa, että pitäisikö sen miehen seurassa miettiä että pimahtaako se, vai pimahtiko se vaan sen yhen kerran. Pelotti.

• Nainen_28v kirjoitti:

Hmmm. Eli se ei ole syyllinen joka ajaa ylinopeutta vaan se joka ratsaa sen? :P :)

Tää ei nyt varsinaisesti liity teikäläiseen, mutta yhellä tutulla oli mies, joka oli tappanut yhen toisen miehen. Hakkas kuoliaaksi. Mietin monta kertaa, että pitäisikö sen miehen seurassa miettiä että pimahtaako se, vai pimahtiko se vaan sen yhen kerran. Pelotti.

No se kaveri jonka myllysin on raiskaaja persereikä..
        Se oli "ritari" hommia. :D

En oikeastaan ees kunnolla suuttunu silloin.. Tuli siltikki pamautettua voimalla.

En ees tuntenu sitä raiskattua eukkoa.. Olin vaan tsippailemassa lähistöllä.

• Tollanen toisten jätkien pieksäminen on ihan normi meininkiä...

Meikäki oppinu tappelemaan kun ollu niin monesti otteluita. :D

Jotku on niin pehmeitä että ei siinä välttämättä ymmärrä että miten se jo nyt on siihen kupsahtanu.
        :D

• Eräkettu kirjoitti:

Tollanen toisten jätkien pieksäminen on ihan normi meininkiä...

Meikäki oppinu tappelemaan kun ollu niin monesti otteluita. :D

Jotku on niin pehmeitä että ei siinä välttämättä ymmärrä että miten se jo nyt on siihen kupsahtanu.

Noooooo tuota noin. :D

Oonhan mä naiivi ja tiedän sen, mutta en oo ikinä lyöny ketään enkä koe tarpeelliseksikaan.

Tiedän kyllä miehiä jotka varsinkin kännissä alkaa tappelemaan. Mutta emmä ymmärrä sitä, enkä pidä siitä.

Joskus eksä meinasi alkaa tappelemaan jonkun 2metrisen kaapin kanssa, niin menin siihen väliin, että nyt loppuu ja heti. Loppuihan se. Emmäkään nyt suoralta kädeltä mitään uhoojaa pelkää, kun en ole itsekään ihan heiveröinen, mutta saattaahan siinä saada itse turpaan tai vaikka puukosta.

• Nainen_28v kirjoitti:

Noooooo tuota noin. :D

Oonhan mä naiivi ja tiedän sen, mutta en oo ikinä lyöny ketään enkä koe tarpeelliseksikaan.

Tiedän kyllä miehiä jotka varsinkin kännissä alkaa tappelemaan. Mutta emmä ymmärrä sitä, enkä pidä siitä.

Joskus eksä meinasi alkaa tappelemaan jonkun 2metrisen kaapin kanssa, niin menin siihen väliin, että nyt loppuu ja heti. Loppuihan se. Emmäkään nyt suoralta kädeltä mitään uhoojaa pelkää, kun en ole itsekään ihan heiveröinen, mutta saattaahan siinä saada itse turpaan tai vaikka puukosta.

No minkä pitunen oot?

• Eräkettu kirjoitti:

No minkä pitunen oot?

170. En pitkä enkä pätkä. :P mutta en myöskään sellainen pieni ja heiveröinen jolle tullaan aukomaan päätä tai koskemaan ilman lupaa. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

170. En pitkä enkä pätkä. :P mutta en myöskään sellainen pieni ja heiveröinen jolle tullaan aukomaan päätä tai koskemaan ilman lupaa. :P

Jos tuo yks kuva olit sie niin kuvittelin sut vieläkin pienemmäksi. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Jos tuo yks kuva olit sie niin kuvittelin sut vieläkin pienemmäksi. :D

Mikä kuva olen minä? :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Mikä kuva olen minä? :P

Isot pyöreät aurinkolasit, valkoset nappikuulokkeet..

Takki jossa on karvalla reunustettu huppu.

Lyhyet tummat hiukset.

• Eräkettu kirjoitti:

Isot pyöreät aurinkolasit, valkoset nappikuulokkeet..

Takki jossa on karvalla reunustettu huppu.

Lyhyet tummat hiukset.

Ööööö? Mulla on menny ihan ohi tällainen. :D

Ei mulla ole ikinä edes aurinkolaseja, koska tarvitsen tehoja. :D enkä käytä mitään missä on oikeeta tai tekokarvaa. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Ööööö? Mulla on menny ihan ohi tällainen. :D

Ei mulla ole ikinä edes aurinkolaseja, koska tarvitsen tehoja. :D enkä käytä mitään missä on oikeeta tai tekokarvaa. :P

Aha..
        Joku laitto kuvan johonki alotukseen..

On vähän samaa näköä..

No joka tapauksessa meikä on sun seurassa niinkuin Gulliveri lilliputtien maassa. ;D

• Eräkettu kirjoitti:

Aha..
        Joku laitto kuvan johonki alotukseen..

On vähän samaa näköä..

No joka tapauksessa meikä on sun seurassa niinkuin Gulliveri lilliputtien maassa. ;D

Emmä oo ees nähny semmosta. :P
        Missä aloituksessa? :P

Tuolta mä näytän kuin tossa kuvassa. Rillit ja pitkä polkka. Mitään sen kummempaa vaatetyyliä ei ole mut en oo mikään pissalissu todellakaan. :D

Hahaahaa, niin varmaan. :D oon 170 pitkä, mutta lantiota ja tissiä sen verran etten mitään keijukainen. :) :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Emmä oo ees nähny semmosta. :P
        Missä aloituksessa? :P

Tuolta mä näytän kuin tossa kuvassa. Rillit ja pitkä polkka. Mitään sen kummempaa vaatetyyliä ei ole mut en oo mikään pissalissu todellakaan. :D

Hahaahaa, niin varmaan. :D oon 170 pitkä, mutta lantiota ja tissiä sen verran etten mitään keijukainen. :) :P

oon mie nyt sen 30senttiä pitempi. :D

Leveä lantio ja isot tissit.. :b Suhun vois muutaman poron vaihtaakki.

• Eräkettu kirjoitti:

oon mie nyt sen 30senttiä pitempi. :D

Leveä lantio ja isot tissit.. :b Suhun vois muutaman poron vaihtaakki.

Jaajaa ihan kaks kantturaa. :P

Oot pitkä. :P pitkässä miehessä on hankalaa ylettyminen. :P :)

• Nainen_28v kirjoitti:

Jaajaa ihan kaks kantturaa. :P

Oot pitkä. :P pitkässä miehessä on hankalaa ylettyminen. :P :)

Joo vaihdossa sun omistajalle. :D

Kyllä sie yletyt niihin tärkeisiin paikkoihin. ;)

• Eräkettu kirjoitti:

Joo vaihdossa sun omistajalle. :D

Kyllä sie yletyt niihin tärkeisiin paikkoihin. ;)

Kukahan mut omistaa. :P Iskä? Poika? Pyhä henki? Eksä? :P

Joo halaaminen tms on hankalaa, jos joutuu roikkumaan toisessa sitä varten. :D ainoa pitkä mies kenen halimisesta on kokemusta on sukulainen, joten muihin paikkoihin en oo ylettymistä testannut. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Kukahan mut omistaa. :P Iskä? Poika? Pyhä henki? Eksä? :P

Joo halaaminen tms on hankalaa, jos joutuu roikkumaan toisessa sitä varten. :D ainoa pitkä mies kenen halimisesta on kokemusta on sukulainen, joten muihin paikkoihin en oo ylettymistä testannut. :P

Isäthän ne omistaa tyttäret. ;)

No kato kun on pitkä poikakaveri tai aviomies kyseessä niin silloin voi tarrata naaraan takamukseen ja nostahuttaa. :D

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Määää en usko että se lylmä järjenkäyttö iskee muhun enää. En oo varma onko ikinä iskenyt. Lähinnä pelottaa.

"boheemin elämäntaiteilijan joka pumppaa naisenkin tilit miinukselle."

Emmä kenellekään rahojani tai hetujani anna, en ole idiootti. Eksän kanssa meillä oli velkoja ristiin, mutta ei niin ettei toinen voisi niitä maksaa jos toinen vaikka potkaisee tyhjää tai ottaa hatkat.

Boheemi kuulostaa... noooo... ei mun jutulta. :D

Niin eli ei kelpaa insinööri ei boheemi, no mikä ihmeen hipsteri se sitten olla pitää? Ihan oikeasti insinöörimies voisi olla sinulle hyväksi kun vastakohdat täydentäisivät toisiaan, insinööri hoitaisi perheen raha-asiat ja sinä saisit sisustaa ym. tärkeitä naisjuttuja hoidella insinöörin sekaantumatta asiaan.

Ota tuo eräkettu, siinä on jännämiehen väkivaltamenneisyyttäkin niin toiset tytöt olisivat kateellisia ja ketun ympäristöön tuottama jännävärinä kuittaisi tylsän isinööriyden. Jos on liian laimea ulkoasultaan niin vie tatskaajalle ja sano että piikki on auki niin kauan että insinööriys ulkoasusta häviää niin kyllä siitä tulee ihan hyvä paketti. Muutat sitten sinne lappiin ketun kotaan niin ei ole äxäkään sitten häiriöittämässä uutta eloa.

• Eräkettu kirjoitti:

Isäthän ne omistaa tyttäret. ;)

No kato kun on pitkä poikakaveri tai aviomies kyseessä niin silloin voi tarrata naaraan takamukseen ja nostahuttaa. :D

Saa olla aika bodari jos meinaa mua nostella tosta noin vaan hanurista. :D

Hmmmmm. Jos oisin joku 15vee isin tyttö niin joo ehkä. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Saa olla aika bodari jos meinaa mua nostella tosta noin vaan hanurista. :D

Hmmmmm. Jos oisin joku 15vee isin tyttö niin joo ehkä. :D

Noh?
        Ei 170senttinen hoikka tyttönen paljoa paina..

• Ikis__M kirjoitti:

Niin eli ei kelpaa insinööri ei boheemi, no mikä ihmeen hipsteri se sitten olla pitää? Ihan oikeasti insinöörimies voisi olla sinulle hyväksi kun vastakohdat täydentäisivät toisiaan, insinööri hoitaisi perheen raha-asiat ja sinä saisit sisustaa ym. tärkeitä naisjuttuja hoidella insinöörin sekaantumatta asiaan.

Ota tuo eräkettu, siinä on jännämiehen väkivaltamenneisyyttäkin niin toiset tytöt olisivat kateellisia ja ketun ympäristöön tuottama jännävärinä kuittaisi tylsän isinööriyden. Jos on liian laimea ulkoasultaan niin vie tatskaajalle ja sano että piikki on auki niin kauan että insinööriys ulkoasusta häviää niin kyllä siitä tulee ihan hyvä paketti. Muutat sitten sinne lappiin ketun kotaan niin ei ole äxäkään sitten häiriöittämässä uutta eloa.

Mä oon kokeillu elämää järki-ihmisen kanssa, eikä se oikein toiminut. Mulla ei riitä ymmärrys siihen, että joku miettii aina vaan että jos näin niin näin ja itse miettii miltä tilanteessa tuntuu. Tossa suhteessa se ei ainakaan toiminut. Sit taas jos molemmat vaan jahkaa ja miettii fiiliksiä niin ei sekään toimi. :D pitäisi siis olla molempia ominaisuuksia, järkeä ja fiilistä.

Ei mitään hipstereitä, ihan tavallinen perusjätkä, jolta menis teoria ja käytäntö, niin kuin itseltäkin.

Ei kyllä insinööri välttämättä ole raha-asioissa fiksu tai anna naisen sisustaa. :D Ei ainakaan mun kokemusten mukaan.

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Mä oon kokeillu elämää järki-ihmisen kanssa, eikä se oikein toiminut. Mulla ei riitä ymmärrys siihen, että joku miettii aina vaan että jos näin niin näin ja itse miettii miltä tilanteessa tuntuu. Tossa suhteessa se ei ainakaan toiminut. Sit taas jos molemmat vaan jahkaa ja miettii fiiliksiä niin ei sekään toimi. :D pitäisi siis olla molempia ominaisuuksia, järkeä ja fiilistä.

Ei mitään hipstereitä, ihan tavallinen perusjätkä, jolta menis teoria ja käytäntö, niin kuin itseltäkin.

Ei kyllä insinööri välttämättä ole raha-asioissa fiksu tai anna naisen sisustaa. :D Ei ainakaan mun kokemusten mukaan.

"pitäisi siis olla molempia ominaisuuksia, järkeä ja fiilistä."

Tuotahan juuri tarkoitin, niinhän sitä sanotaan että hyvin yhteen pelaava pariskunta alkaa aikaa myötn muistuttaa toisiaan niin siäkin voisit jostain tylsästä insinööristä houkutella sen fiilispuolen esiin kärsivällisellä muokkauksella ja saisit vaihtokaupassa järkeä, ei huono kauppa minusta.

Aka moni insinööreistäkin muuten on ihan tavan persujamppoja, varsinkin amiksen pohjakoulutuksella opiskelleet että siinä mielessä aika ihmeelllistä tuo insinööripelko eikö todellakaan mikään teoriapuolen nero tarvitse olla pääsätkseen insinööriksi.

Joo ei kyllä välttämättä kun siellä seassa on sijoittajaneroja jotka aina tietää mikä osake on nosteessa tai niillä on joku muu nerokas idea hirmutuotoille niin tili on sitten aina nollilla kun kaikki menee niihin neronleimauksiin. Niin, enpä tiedä mutta tyhmä täytyy olla miehen joka ei anna naisen sisustaa, siitähän seuraa jatkuva sotatila :D

• Eräkettu kirjoitti:

Noh?
        Ei 170senttinen hoikka tyttönen paljoa paina..

En ole lihava mutta en ole laiha. ^^

Naisen painoa ei saa kysyä, ellei ole lääkäri tai personal trainer. :D

Ei kenenkään tarvitse mua nostella. :D Se riittää, kun miehen päälle voi istua ilman että se huutaa kivusta ja sellaista ei ole vielä tapahtunut. :D

• Ikis__M kirjoitti:

"pitäisi siis olla molempia ominaisuuksia, järkeä ja fiilistä."

Tuotahan juuri tarkoitin, niinhän sitä sanotaan että hyvin yhteen pelaava pariskunta alkaa aikaa myötn muistuttaa toisiaan niin siäkin voisit jostain tylsästä insinööristä houkutella sen fiilispuolen esiin kärsivällisellä muokkauksella ja saisit vaihtokaupassa järkeä, ei huono kauppa minusta.

Aka moni insinööreistäkin muuten on ihan tavan persujamppoja, varsinkin amiksen pohjakoulutuksella opiskelleet että siinä mielessä aika ihmeelllistä tuo insinööripelko eikö todellakaan mikään teoriapuolen nero tarvitse olla pääsätkseen insinööriksi.

Joo ei kyllä välttämättä kun siellä seassa on sijoittajaneroja jotka aina tietää mikä osake on nosteessa tai niillä on joku muu nerokas idea hirmutuotoille niin tili on sitten aina nollilla kun kaikki menee niihin neronleimauksiin. Niin, enpä tiedä mutta tyhmä täytyy olla miehen joka ei anna naisen sisustaa, siitähän seuraa jatkuva sotatila :D

Niin seuraa. :D
        Nainen ei tunne oloaan kotoisaksi. :D
        Mutta...jos mies ei hyväksy naisen makua ja toisin päin, niin sekin on hankalaa. Ja jos se on niin melkein joka asiassa loppupeleissä niin... saa olla jatkuvasti stand by:ssa eikä voi tehdä mitään itsenäisiä päätöksiä, kun se ei kuitenkaan toiselle kelpaa. Ja vielä joku ihmettelee miksi olen (avo)eronnut... :P

Joo, noh, hmm. Ei se ole niinkään se ammatti, vaan se millaisia ihmisiä tuntemani insinöörit ovat. Ja tietty monia olen tuntenut. Miehiä ja naisia.

Se on klisee. Mutta niinhän se menee että pitää ympäröidä itsensä niillä ihmisillä, jotka tekevät sinulle hyvää. Ei siis niillä, jotka saavat sinut voimaan pahoin. Nää on päivän selviä juttuja mutta jostain syystä välillä niin vaikeita. Antaako joku ihmisuhde enemmän kuin ottaa vai onko takki vain aina tyhjä, sen jölkeen kun olet taas kohdannut jonkun ihmisen. Itsesuojelua.

• Nainen_28v kirjoitti:

En ole lihava mutta en ole laiha. ^^

Naisen painoa ei saa kysyä, ellei ole lääkäri tai personal trainer. :D

Ei kenenkään tarvitse mua nostella. :D Se riittää, kun miehen päälle voi istua ilman että se huutaa kivusta ja sellaista ei ole vielä tapahtunut. :D

Just soppeli... :D

Sie nouset kevyesti vaikka yhellä käellä. ;)

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Niin seuraa. :D
        Nainen ei tunne oloaan kotoisaksi. :D
        Mutta...jos mies ei hyväksy naisen makua ja toisin päin, niin sekin on hankalaa. Ja jos se on niin melkein joka asiassa loppupeleissä niin... saa olla jatkuvasti stand by:ssa eikä voi tehdä mitään itsenäisiä päätöksiä, kun se ei kuitenkaan toiselle kelpaa. Ja vielä joku ihmettelee miksi olen (avo)eronnut... :P

Joo, noh, hmm. Ei se ole niinkään se ammatti, vaan se millaisia ihmisiä tuntemani insinöörit ovat. Ja tietty monia olen tuntenut. Miehiä ja naisia.

Se on klisee. Mutta niinhän se menee että pitää ympäröidä itsensä niillä ihmisillä, jotka tekevät sinulle hyvää. Ei siis niillä, jotka saavat sinut voimaan pahoin. Nää on päivän selviä juttuja mutta jostain syystä välillä niin vaikeita. Antaako joku ihmisuhde enemmän kuin ottaa vai onko takki vain aina tyhjä, sen jölkeen kun olet taas kohdannut jonkun ihmisen. Itsesuojelua.

Niin no eihän sen mitään jatkuvaa vääntöä pidä ollakaan mutta en suostu uskomaan etteikö joku sopeutuvainen insinööri olisi oivallinen valinta.

Joo, onhan ne aika tosikoita monet tai sisäänpäinkääntyneitä muttei likikään kaikki, ihan samat lainalaisuudet vallitsee kuin missä tahansa muuallakin, osa on tylsiä ja osa taas ei ainakaan välttämättä pelkästään sen perusteella mitä tekee tai on tekevinään.

Tjoo, eihän niitä pahoinvointia tekeviä kannata päästä kovin lähelle, mieluumminkin tökkiä kauemmas mutta sitä vartenhan on sitten se ettei päästä omalle reviirille liian syvälle liian aikaisin niin ei tule sitten niitä raskaita korjausliikkeitä.

• Ikis__M

• Eräkettu kirjoitti:

Just soppeli... :D

Sie nouset kevyesti vaikka yhellä käellä. ;)

Mä panisin rahani sille että ei nouse. :D

Reppariin menis, kahdella kädellä nousis ehkä, mutta ei yhellä. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Mä panisin rahani sille että ei nouse. :D

Reppariin menis, kahdella kädellä nousis ehkä, mutta ei yhellä. :P

Meikä reenaa punteilla jotka painaa enemmän kuin sie. ;D

Laitan käsivarren sun haaroväliin ja nostan.. Nouset ilmaan ja aika vauhdilla. :D

• Ite tiiän yhen insinöörin joka pukeutuu hyvin, on hieno talo jne.

Kämppä tosi steriilin näkönen..

Kunnon tylsä vässykkä..
        Sehän imee elämänilot.

• Nainen_28v kirjoitti:

Nainen saa sisustaa kuhan ei koske siihen Hitlerin kuvaan, hakaristi lippuun, kotiteatteriin, asekaappiin, hirvensarviin, karhuntaljaan ja Marilyn Monroe tauluun..

• Ikis__M kirjoitti:

Niin no eihän sen mitään jatkuvaa vääntöä pidä ollakaan mutta en suostu uskomaan etteikö joku sopeutuvainen insinööri olisi oivallinen valinta.

Joo, onhan ne aika tosikoita monet tai sisäänpäinkääntyneitä muttei likikään kaikki, ihan samat lainalaisuudet vallitsee kuin missä tahansa muuallakin, osa on tylsiä ja osa taas ei ainakaan välttämättä pelkästään sen perusteella mitä tekee tai on tekevinään.

Tjoo, eihän niitä pahoinvointia tekeviä kannata päästä kovin lähelle, mieluumminkin tökkiä kauemmas mutta sitä vartenhan on sitten se ettei päästä omalle reviirille liian syvälle liian aikaisin niin ei tule sitten niitä raskaita korjausliikkeitä.

Sopeutuvuuttahan parisuhde vaatii kaikilta. :)

Ei tarvitse olla mikään maailman sosiaalisin höpöttäjä kunhan on sosiaalinen mun kanssa. :P

• Eräkettu kirjoitti:

No jos on kaksi N28:sia. :D

Heiheihei, mua ei oo ku yksi ainokainen! :*

• Nainen_28v kirjoitti:

Heiheihei, mua ei oo ku yksi ainokainen! :*

Voishan sut vaikka kloonata.

• Nainen_28v kirjoitti:

Sopeutuvuuttahan parisuhde vaatii kaikilta. :)

Ei tarvitse olla mikään maailman sosiaalisin höpöttäjä kunhan on sosiaalinen mun kanssa. :P

Maku pitää olla jotakuinkin sama heti alussa..

• Eräkettu kirjoitti:

Voishan sut vaikka kloonata.

Ei vittu, mä en kestäis sitä naista. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Meikä reenaa punteilla jotka painaa enemmän kuin sie. ;D

Laitan käsivarren sun haaroväliin ja nostan.. Nouset ilmaan ja aika vauhdilla. :D

Haha. :D

Sopii yrittää. :P

Mä treenaan tyttömäisesti jollain pikkupainoilla. :P Toki salilla menee enemmän, mutta käsipainot ei oo isot. :P

• Eräkettu kirjoitti:

Ite tiiän yhen insinöörin joka pukeutuu hyvin, on hieno talo jne.

Kämppä tosi steriilin näkönen..

Kunnon tylsä vässykkä..
        Sehän imee elämänilot.

Elämän ilon imeminen toisesta on kyllä pahinta mitä voi tehdä. Alkaa masentaa jo pelkkä ajatus. :O

• Eräkettu kirjoitti:

Nainen saa sisustaa kuhan ei koske siihen Hitlerin kuvaan, hakaristi lippuun, kotiteatteriin, asekaappiin, hirvensarviin, karhuntaljaan ja Marilyn Monroe tauluun..

Hitlerin kuva? :P

Mä tykkään kukista. :D
        Matoissa, verhoissa, seinissä. :D sen jälkeen ku ite oon saanu päättää niin hima näyttääkin siltä. :D värit on aika maltilliset mut kuoseja riittää.

• Eräkettu kirjoitti:

Maku pitää olla jotakuinkin sama heti alussa..

Monesti erilaisuus vaan viehättää. Esim. Erilainen ajattelumaailma, henkilöhistoria jne.
        Siinä vaan on se ongelma, että se mikä viehättää saattaa olla se mihin kaikki kaatuu. :D

Kahta liian erilaista ei voi tehdä yhdeksi. Ne vaan tukahduttaa toisensa, kun yrittää muokata toisesta huomaamattaan omanlaistaan.

• Raakatotuus
        Nainen_28v kirjoitti:

Monesti erilaisuus vaan viehättää. Esim. Erilainen ajattelumaailma, henkilöhistoria jne.
        Siinä vaan on se ongelma, että se mikä viehättää saattaa olla se mihin kaikki kaatuu. :D

Kahta liian erilaista ei voi tehdä yhdeksi. Ne vaan tukahduttaa toisensa, kun yrittää muokata toisesta huomaamattaan omanlaistaan.

Paitsi jos se erilaisuus on kylmä järki vastaan tunteellisuus. Just sayin' ....

• Raakatotuus kirjoitti:

Paitsi jos se erilaisuus on kylmä järki vastaan tunteellisuus. Just sayin' ....

Se vaan lähtökohtaisesti ahistaa, jos tuntuu ettei voi tuntea siksi että toinen ei hyväksy tunnepitoisia reaktioita. Valitettavasti en ole mikään kivikasvo vaikka rauhallinen olenkin. Jos ei mitään tunteita saa näyttää niin se tuntuu siltä kuin siivet katkastaisi.

• Raakatotuus
        Nainen_28v kirjoitti:

Se vaan lähtökohtaisesti ahistaa, jos tuntuu ettei voi tuntea siksi että toinen ei hyväksy tunnepitoisia reaktioita. Valitettavasti en ole mikään kivikasvo vaikka rauhallinen olenkin. Jos ei mitään tunteita saa näyttää niin se tuntuu siltä kuin siivet katkastaisi.

Nuo tuo kommenttini nyt oli ilmiselvä piikki siihen kuinka asiat riippuu siitä miltä kantilta niitä tarkastelee.

Mutta aiheesta nyt puhuen, en ole insinööri enkä di mutta olen teknisellä alalla ja kyllä mulle järjen käyttö on se suositeltavin lähestymistapa asioihin. Mutta siihen mun järjenkäyttööni kuuluu ymmärrys siitä että ihminen on tunteva olento, tunteet eivät aina ole rationaalisia ja että niiden sivuuttaminen on vaikeaa ja toisinaan jopa haitallista. En ole ihan oikeasti koskaan tavannut yhtä ainuttakaan insinööriä, joka olisi tuon käsityksen mukainen mitä sinä tunnut kaikkiin insinööreihin yleistävän.

• Raakatotuus kirjoitti:

Nuo tuo kommenttini nyt oli ilmiselvä piikki siihen kuinka asiat riippuu siitä miltä kantilta niitä tarkastelee.

Mutta aiheesta nyt puhuen, en ole insinööri enkä di mutta olen teknisellä alalla ja kyllä mulle järjen käyttö on se suositeltavin lähestymistapa asioihin. Mutta siihen mun järjenkäyttööni kuuluu ymmärrys siitä että ihminen on tunteva olento, tunteet eivät aina ole rationaalisia ja että niiden sivuuttaminen on vaikeaa ja toisinaan jopa haitallista. En ole ihan oikeasti koskaan tavannut yhtä ainuttakaan insinööriä, joka olisi tuon käsityksen mukainen mitä sinä tunnut kaikkiin insinööreihin yleistävän.

Mielestäni en yleistä vaan kyseenalaistan puhtaan järjen käytön, jonka koen ominaiseksi nyt sitten vaikka insinööreille, toki monille muillekin.

Ihan vaan ajatuksena. Jos olisit ollut suhteessa vaikka sairaanhoitajan kanssa ja se homma kaatuisi. Hakisitko heti nimenomaan uutta sairaanhoitajaa vai katsoisitko mielummin muita vaihtoehtoja? Tai olisiko ammatilla edes mitään väliä millään tasolla.

• Nainen_28v kirjoitti:

Joo mutta ei haluttais että kämppä muutetaan mulle vastenmieliseksi ympäristöksi. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Hitlerin kuva? :P

Mä tykkään kukista. :D
        Matoissa, verhoissa, seinissä. :D sen jälkeen ku ite oon saanu päättää niin hima näyttääkin siltä. :D värit on aika maltilliset mut kuoseja riittää.

Joo se poseeraa siinä kyljellään muna pystyssä.. :D

Mulla on persialainen matto.. Kait siinä jotain kukkia on..

• Nainen_28v kirjoitti:

Haha. :D

Sopii yrittää. :P

Mä treenaan tyttömäisesti jollain pikkupainoilla. :P Toki salilla menee enemmän, mutta käsipainot ei oo isot. :P

Nostan sut oikealle korkeudelle, annan oikein kiihkeän kielisuudelman, heitän sut olalle, nakkaan auton takakonttiin ja vien sut mun majalle. :D

Pitää nostella isommilla painoilla että saa tuntumaan..

En siltikään mikään gorillamainen ole..

• Nainen_28v kirjoitti:

Elämän ilon imeminen toisesta on kyllä pahinta mitä voi tehdä. Alkaa masentaa jo pelkkä ajatus. :O

Sen kämpässä ei pysty ottaan rennosti..

Naisetki varmasti ajattelee niin..

• Eräkettu kirjoitti:

Joo mutta ei haluttais että kämppä muutetaan mulle vastenmieliseksi ympäristöksi. :D

Juu ei tietenkään. :D

Se on kompromissiä. :)

Ei munkaan koti ole just sellainen kuin haluaisin, kun niitä leluja on niin hemmetisti. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Joo se poseeraa siinä kyljellään muna pystyssä.. :D

Mulla on persialainen matto.. Kait siinä jotain kukkia on..

Onko se edes vessassa se kuva? :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Onko se edes vessassa se kuva? :D

Vessassa on pillun kuva.. Hihihiihi. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Juu ei tietenkään. :D

Se on kompromissiä. :)

Ei munkaan koti ole just sellainen kuin haluaisin, kun niitä leluja on niin hemmetisti. :D

Serkkutytön talossa on liikaa naisvoima juttuja... Vaikka sillä on ukkoki...

Mutta se ukko on just sellanen tietokoneinsinööri vässykkä.. Ei pistä hanttiin..

• Eräkettu kirjoitti:

Nostan sut oikealle korkeudelle, annan oikein kiihkeän kielisuudelman, heitän sut olalle, nakkaan auton takakonttiin ja vien sut mun majalle. :D

Pitää nostella isommilla painoilla että saa tuntumaan..

En siltikään mikään gorillamainen ole..

Oh la laa. Kielisuudelmat on parhaita. ;)

Aika muskeli saat olla jos heität mut olalles. ;)

Mä teen pitkiä sarjoja niin ei millään jaksa, jos painoja on liikaa. :P en hae niinkään massaa, vaan parempaa yleisfiilistä ja lisää voimaa / tukea keskivartaloon. :P

• Eräkettu kirjoitti:

Serkkutytön talossa on liikaa naisvoima juttuja... Vaikka sillä on ukkoki...

Mutta se ukko on just sellanen tietokoneinsinööri vässykkä.. Ei pistä hanttiin..

Kyllähän sen monesti sisustuksestakin näkee jos nainen on päättänyt kaiken. :D sitten se kämppä näyttääkin siltä ettei siellä mitään miestä ole ikinä asunutkaan. :P

• Eräkettu kirjoitti:

Vessassa on pillun kuva.. Hihihiihi. :D

Mulla ei oo mitään mulkun kuvia tms. Mut mä en asukaan yksin. :P ei oo kyllä mitään feministikamaakaan. Mulla kun sattuu olemaan se poikapuolinen 4v kämppis. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Oh la laa. Kielisuudelmat on parhaita. ;)

Aika muskeli saat olla jos heität mut olalles. ;)

Mä teen pitkiä sarjoja niin ei millään jaksa, jos painoja on liikaa. :P en hae niinkään massaa, vaan parempaa yleisfiilistä ja lisää voimaa / tukea keskivartaloon. :P

Se on niin intiimiä että naiset tykkää..

Kevyesti.. Mikä tonnikeiju sie luulet olevas. :D
        Meikä nyt pyörittelis sua niinkuin höyhentä.

Niin mieki teen mutta tarvii sitä siltikki painoja..
        Ei naisen piäkkään hakea massaa.. Kuhan vähän tiukentaa. ;)

• Nainen_28v kirjoitti:

Kyllähän sen monesti sisustuksestakin näkee jos nainen on päättänyt kaiken. :D sitten se kämppä näyttääkin siltä ettei siellä mitään miestä ole ikinä asunutkaan. :P

Kyseessä on vielä sellanen feminismi suuntautunu eukko...

Kirjahyllyssäkin on jotain naisten salaisuus kirjoja.. HYI!. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Mulla ei oo mitään mulkun kuvia tms. Mut mä en asukaan yksin. :P ei oo kyllä mitään feministikamaakaan. Mulla kun sattuu olemaan se poikapuolinen 4v kämppis. :P

Mutta heti hankit kunnon fallos patsaat sinne kun poika muuttaa pois? ;)

Ei mullakaan mitään alastoman Hitlerin kuvaa ole. :D

• Tunnekylmä_Insinööri1978
        Nainen_28v kirjoitti:

Niinhän ne ennakkoasenteet aina on. siis oman mielen estyneisyyttä. Sitähän moni muukin asia vain on.

Mä näen vaan tässä vanhan elämäni. Tässä keskustelussa. Syynsä on miksi se on vanhaa.

Ammatti kertoo ihmisestä. Eri asioita, mutta aina jotain. Mulla on selkeät syyt miksi olen omassa ammatissani. Teen sellaisia juttuja, mitä olen pelännyt eniten. Kun teen sen firman edustajana, pystyn siihen. Pikkuhiljaa olen saanut siirrettyä samaa myös omaan elämääni.

Mies voi olla vaikka roskakuski, jos se on sille itselleen ok.

Ja hei ei tämä ole mikään "inssi-jahti". Ei ole mikään erityinen juttu, tietyntyyppisiin ammatteihin hakeutuvat miehet vaan kiinnostaa mua enemmän.

Tässä sivusta seuranneena täytyy sanoa, että olet aikamoinen rasisti insinöörejä kohtaan.

• Tunnekylmä_Insinööri1978 kirjoitti:

Tässä sivusta seuranneena täytyy sanoa, että olet aikamoinen rasisti insinöörejä kohtaan.

Ei semmonen ole rasismia...

• Eräkettu kirjoitti:

Se on niin intiimiä että naiset tykkää..

Kevyesti.. Mikä tonnikeiju sie luulet olevas. :D
        Meikä nyt pyörittelis sua niinkuin höyhentä.

Niin mieki teen mutta tarvii sitä siltikki painoja..
        Ei naisen piäkkään hakea massaa.. Kuhan vähän tiukentaa. ;)

Jaa no kyllä moni mieskin tykkää. :P

Pusu on semmonen mikä annetaan lapselle tai mummolle tai koiralle. Kunnon suudelma on sit jotain muuta. Mä kyllä työnnän kieleni kunnolla miehen suuhun ja tykkään saada samaa takaisin. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Mutta heti hankit kunnon fallos patsaat sinne kun poika muuttaa pois? ;)

Ei mullakaan mitään alastoman Hitlerin kuvaa ole. :D

Nykyäänhän kuvankäsittelyohjelmilla kellä tahansa voi olla kenen tahansa kikkelikuva seinällä. :P älä sitä ny turhaan pois ota ;D

• Eräkettu kirjoitti:

Ei semmonen ole rasismia...

Ei se rasismia ole. Kyse on yhteensopivuudesta. Jos minä olen tunteellinen hömppä niin ei se insinöörikään välttämättä minusta pidä. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Jaa no kyllä moni mieskin tykkää. :P

Pusu on semmonen mikä annetaan lapselle tai mummolle tai koiralle. Kunnon suudelma on sit jotain muuta. Mä kyllä työnnän kieleni kunnolla miehen suuhun ja tykkään saada samaa takaisin. :D

Sen jälkeen pitää saaha vähän jotain muutaki. :D

Ei voi enään perääntyä.. Se joka leikkiin alkaa, se leikin kestäköön. ;)

• Nainen_28v kirjoitti:

Ei se rasismia ole. Kyse on yhteensopivuudesta. Jos minä olen tunteellinen hömppä niin ei se insinöörikään välttämättä minusta pidä. :D

Nainenhan saa olla tunteellinen hömppä..

Sie saat itkeä tirahuttaa kun katotaan jotaki rakkausleffaa..

Meikä miettii siinä samalla että mitenköhän tuon sais antamaan. ;)

• TunnekylmäInsinööri_1978
        Nainen_28v kirjoitti:

No ei se teknisesti rasismia ole, mutta vastaavaa syrjintää kuin rasismi. Jos Insinöörimies saa minuksia treffi-ilmoituksessa, niin mitä saan tummaihoinen ihminen? Plussaa vai miinusta, jos miinusta niin vähemmän vai enemmän kuin insinööri.

Nainen_28v kirjoitti:

Mistä ihmeestä vedät johtopäätöksen, että insinööri ei pidä tunteellisesta ihmisestä ? Aika suppeaa ja yleistävää ajattelua..

• Eräkettu kirjoitti:

Sen jälkeen pitää saaha vähän jotain muutaki. :D

Ei voi enään perääntyä.. Se joka leikkiin alkaa, se leikin kestäköön. ;)

Onko kielipusu lupaus seksistä? :P

Yleensä se toki johtaa siihen, mutta väittäisin kyllä että läheskään kaikki naiset eivät noin ajattele. :P

Ei sen puoleen, kyllä se usein siihen menee. Seksiin siis.

• Eräkettu kirjoitti:

Nainenhan saa olla tunteellinen hömppä..

Sie saat itkeä tirahuttaa kun katotaan jotaki rakkausleffaa..

Meikä miettii siinä samalla että mitenköhän tuon sais antamaan. ;)

Emmä kato rakkausleffoja. :D oon nähny elämässäni tasan kaks romanttista draamaa jotka ei ollu kamalia. :D

En usko sellaiseen höpönlöpö rakkauteen. En ole sellaista nähnytkään koskaan oikeassa elämässä.

Puhut varmaan tunnelman järjestämisestä "antoisaan" fiilikseen. :D joskus se jopa toimii. ;)

Meillä ei ole perheessä saanut näyttää tunteita. En ehkä siksi osaa vieläkään niitä näyttää vaan esitän että kaikki on ok vaikka ei olisikaan. Jos ei tunne, niin pystyn huijaamaan aika kauan, että kaikki ok.

• TunnekylmäInsinööri_1978 kirjoitti:

No ei se teknisesti rasismia ole, mutta vastaavaa syrjintää kuin rasismi. Jos Insinöörimies saa minuksia treffi-ilmoituksessa, niin mitä saan tummaihoinen ihminen? Plussaa vai miinusta, jos miinusta niin vähemmän vai enemmän kuin insinööri.

Hei haloo. Ei se nyt ihan noin mene. Toi on sitä insinöörin ajattelua. ;) rasismi-kortti käytetty. Aika halpamaista.

Mistä ihmeestä vedät johtopäätöksen, että insinööri ei pidä tunteellisesta ihmisestä ? Aika suppeaa ja yleistävää ajattelua..

Niinhän kaikki on. :D yleistystä. Enemmän tai vähemmän. Perustuen vain tuntemiini insinööreihin, ei siis KAIKKIIN.

• Nainen_28v kirjoitti:

Emmä kato rakkausleffoja. :D oon nähny elämässäni tasan kaks romanttista draamaa jotka ei ollu kamalia. :D

En usko sellaiseen höpönlöpö rakkauteen. En ole sellaista nähnytkään koskaan oikeassa elämässä.

Puhut varmaan tunnelman järjestämisestä "antoisaan" fiilikseen. :D joskus se jopa toimii. ;)

Meillä ei ole perheessä saanut näyttää tunteita. En ehkä siksi osaa vieläkään niitä näyttää vaan esitän että kaikki on ok vaikka ei olisikaan. Jos ei tunne, niin pystyn huijaamaan aika kauan, että kaikki ok.

No sitten joku toimintaleffa.. ;)

Suomessa aika yleistä tuo tunteiden patoaminen.

• Nainen_28v kirjoitti:

Onko kielipusu lupaus seksistä? :P

Yleensä se toki johtaa siihen, mutta väittäisin kyllä että läheskään kaikki naiset eivät noin ajattele. :P

Ei sen puoleen, kyllä se usein siihen menee. Seksiin siis.

No se saa aika tehokkaasti veren kiertämään. ;)

Kyllä se alkusoittoa on.

Aika ilkeää jos viikkojen oottelun jälkeen tehään tollanen temppu ja sitten ei anneta. :D

Pittää mennä kattoon pornoa. :D

Nainen_28v kirjoitti:

Hei haloo. Ei se nyt ihan noin mene. Toi on sitä insinöörin ajattelua. ;) rasismi-kortti käytetty. Aika halpamaista.

Haloo sinnekin. Yhtä halpamaista on sinunkin heittosi ja yleistykset.

Pointtina kuitenkin, että elämässä kannattaa olla avoin asioille. Tämä ei tarkoita, etteikö asioiden suhteen saisi käyttää jarkeä JA tunnetta myöskin tai olla hieman kriittinen. Muuten elämä/asiat ovat suppeampia ja oppiminen/kehityyminen on vähäisempää.

Näin tummaihoisena insinöörinä jäi vielä vaivaamaan sinun subjektin illuusioista; kumpi on deittailumielessä pahempi asia sinun mielestä; olla insinöörimies vai tummaihoinen mies?

Haloo sinnekin. Yhtä halpamaista on sinunkin heittosi ja yleistykset.

Pointtina kuitenkin, että elämässä kannattaa olla avoin asioille. Tämä ei tarkoita, etteikö asioiden suhteen saisi käyttää jarkeä JA tunnetta myöskin tai olla hieman kriittinen. Muuten elämä/asiat ovat suppeampia ja oppiminen/kehityyminen on vähäisempää.

Näin tummaihoisena insinöörinä jäi vielä vaivaamaan sinun subjektin illuusioista; kumpi on deittailumielessä pahempi asia sinun mielestä; olla insinöörimies vai tummaihoinen mies?

Sehän riippuu ihan millainen mies se insinööri tai tummahipiäinen on. Enkä minä ole ehdoton oikeastaan minkään miehiä koskevan asian suhteen. Kun tykkää jostakin, kaikki näennäiset rajat ovat häilyviä.

Ammatti kertoo ihmisestä jotain, mutta ei kuitenkaan määrittele häntä.

Tämä palsta on omiaan siihen että jos sanoo jotain niin se pitää perustella vähintään kahdella A4:lla. :P

• Eräkettu kirjoitti:

No sitten joku toimintaleffa.. ;)

Suomessa aika yleistä tuo tunteiden patoaminen.

Se on sitä kulttuuriperintöä. Huonoa sellaista mun mielestä. Yritän muuttaa asian poikani kanssa. Ettei asiat jää tabuiksi. Inhoan vanhempien kanssa kun on niin monta elefanttia huoneessa ettei tiedä mitä uskaltaa sanoa.

Mietin tuossa heihin liittyen, mitä me lapset olemme oikeastaan heille merkinneet. Ei mulla ole hajuakaan.

• Eräkettu kirjoitti:

No se saa aika tehokkaasti veren kiertämään. ;)

Kyllä se alkusoittoa on.

Aika ilkeää jos viikkojen oottelun jälkeen tehään tollanen temppu ja sitten ei anneta. :D

Pittää mennä kattoon pornoa. :D

Mitä mitä menitkö sä kattoon pornoa? :D

Joo no voihan miehetkin tehä sitä että saa naisen haluamaan ja sitten menee pupu pöksyyn. :D on mullekin joskus käyny niin. Esim. Mies vetäny kunnon kännit jännitykseen ja homma on kussu pahemman kerran. Tai sitten ollu aivan lukossa, kun ollu lähekkäin.

• Nainen_28v kirjoitti:

Mitä mitä menitkö sä kattoon pornoa? :D

Joo no voihan miehetkin tehä sitä että saa naisen haluamaan ja sitten menee pupu pöksyyn. :D on mullekin joskus käyny niin. Esim. Mies vetäny kunnon kännit jännitykseen ja homma on kussu pahemman kerran. Tai sitten ollu aivan lukossa, kun ollu lähekkäin.

En.. Meinasin että tollasen cocktiisingin jälkeen pitäis mennä päästeleen paineita.. :D

Mulla ei ole koskaan ollu sitä ongelmaa.. Se tuli heti luonnostaan..
        Sydän pampannu niin saatanasti mutta se on johtunu himosta.

Oon kyllä kiusannu tahallani naista.. Joskus naisilla pettää se pokerinaama ja sitten se meneeki sellaseksi aneluksi. :D

• Eräkettu kirjoitti:

En.. Meinasin että tollasen cocktiisingin jälkeen pitäis mennä päästeleen paineita.. :D

Mulla ei ole koskaan ollu sitä ongelmaa.. Se tuli heti luonnostaan..
        Sydän pampannu niin saatanasti mutta se on johtunu himosta.

Oon kyllä kiusannu tahallani naista.. Joskus naisilla pettää se pokerinaama ja sitten se meneeki sellaseksi aneluksi. :D

Mä inhoan sitä jos mies näyttelee vaikeasti tavoiteltavaa. Yleensä olen sitten että ihan vitun sama anna olla, mun kaa ei leikitä. :D

Esileikkinä kiusottelu toki on eri asia.

Jos leikkii vaikeesti tavoiteltavaa pelaakseen varman päälle niin sitä mä en jaksa. Leikkikööt leikkejään jonku muun misun kanssa sitten. :P

Mä olin kyllä joskus ihan paniikissa. Ei siitä tullu mitään. Sellainen itsevarma vuoden vanhempi kundi. Eihän se saanu mua yhtään rentoutuu.

Sit joku muutama kuukausi siitä toisen ihmisen kanssa niin homma oli ihan erilaista.

Toki siin menee joku aika et oppii kunnolla nauttimaan. Eka oli vaan mielessä että miltä tän pitäs tuntua. Että tässäks se oli. :D naisilla sen huipun saavuttaminen vaatii ehkä enemmän opettelua. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Mä inhoan sitä jos mies näyttelee vaikeasti tavoiteltavaa. Yleensä olen sitten että ihan vitun sama anna olla, mun kaa ei leikitä. :D

Esileikkinä kiusottelu toki on eri asia.

Jos leikkii vaikeesti tavoiteltavaa pelaakseen varman päälle niin sitä mä en jaksa. Leikkikööt leikkejään jonku muun misun kanssa sitten. :P

Mä olin kyllä joskus ihan paniikissa. Ei siitä tullu mitään. Sellainen itsevarma vuoden vanhempi kundi. Eihän se saanu mua yhtään rentoutuu.

Sit joku muutama kuukausi siitä toisen ihmisen kanssa niin homma oli ihan erilaista.

Toki siin menee joku aika et oppii kunnolla nauttimaan. Eka oli vaan mielessä että miltä tän pitäs tuntua. Että tässäks se oli. :D naisilla sen huipun saavuttaminen vaatii ehkä enemmän opettelua. :D

No en mie sitä selvästi tehekkään.. Annan maistiaisia ja sitte oon vähän etäisempi. :D

Mun esileikki kiusoittelu on kertomista yksityiskohtaisesti mitä aion tehdä..
        Tolla alotetaan.

Se saattaa olla naiselle erilaista.. Iso karvanen mies yrittää hameen alle. :D

Meikä nautti ihan helvetisti heti alusta asti..
        Naisten kampe on erilainen.. Pitää olla se päänuppiki mukana. :D

• Eräkettu kirjoitti:

No en mie sitä selvästi tehekkään.. Annan maistiaisia ja sitte oon vähän etäisempi. :D

Mun esileikki kiusoittelu on kertomista yksityiskohtaisesti mitä aion tehdä..
        Tolla alotetaan.

Se saattaa olla naiselle erilaista.. Iso karvanen mies yrittää hameen alle. :D

Meikä nautti ihan helvetisti heti alusta asti..
        Naisten kampe on erilainen.. Pitää olla se päänuppiki mukana. :D

Niin ja varmaan muutenki ihmiset on erilaisia. :D

En oikein tuntenu omaa kroppaani ennen kuin opin sitten suhteessa miehen kanssa. Olin 16. Siis oikeasti nauttimaan ja saamaan orgasmin jne. Sitä ennen en ollu ikinä saanu edes kunnon orkkua.

Toki tiedän myös naisia jotka on harrastanu seksiä 10-15v osaamatta nauttia siitä. Kamala ajatus. Kaipa sekin vaikuttaa miten tärkeänä asiaa pitää että haluaako siihen panostaa.

Mun esileikki on kyllä ihan esileikkiä. Kädet ja suu mukaan ja menoksi. En puhu siinä pahemmin. :P

Nainen_28v kirjoitti:

Sehän riippuu ihan millainen mies se insinööri tai tummahipiäinen on. Enkä minä ole ehdoton oikeastaan minkään miehiä koskevan asian suhteen. Kun tykkää jostakin, kaikki näennäiset rajat ovat häilyviä.

Ammatti kertoo ihmisestä jotain, mutta ei kuitenkaan määrittele häntä.

Tämä palsta on omiaan siihen että jos sanoo jotain niin se pitää perustella vähintään kahdella A4:lla. :P

"Tämä palsta on omiaan siihen että jos sanoo jotain niin se pitää perustella vähintään kahdella A4:lla. :P"

Niin, eikös se ole ihan hyvä asia perustella omia näkökulmiaan asioihin.. ;) ja vielä parempi jos pystyy muuttamaan niitä tai oppimaan vielä... ;)

"Tämä palsta on omiaan siihen että jos sanoo jotain niin se pitää perustella vähintään kahdella A4:lla. :P"

Niin, eikös se ole ihan hyvä asia perustella omia näkökulmiaan asioihin.. ;) ja vielä parempi jos pystyy muuttamaan niitä tai oppimaan vielä... ;)

Elämä on jatkuvaa oppimista ja kehittymistä. Siinä vaiheessa kun on valmis, voi kuopata itsensä.

:P

• Nainen_28v kirjoitti:

Niin ja varmaan muutenki ihmiset on erilaisia. :D

En oikein tuntenu omaa kroppaani ennen kuin opin sitten suhteessa miehen kanssa. Olin 16. Siis oikeasti nauttimaan ja saamaan orgasmin jne. Sitä ennen en ollu ikinä saanu edes kunnon orkkua.

Toki tiedän myös naisia jotka on harrastanu seksiä 10-15v osaamatta nauttia siitä. Kamala ajatus. Kaipa sekin vaikuttaa miten tärkeänä asiaa pitää että haluaako siihen panostaa.

Mun esileikki on kyllä ihan esileikkiä. Kädet ja suu mukaan ja menoksi. En puhu siinä pahemmin. :P

Naiset pystyy päättää että onko se seksi panostamisen arvonen..
        Sälleillä nuijapäät hoitaa päätöksenteon..

Miehellä saattaa olla hieman enemmän tietoa naisen kropasta kuin 16v tytöllä. ;)

Saatan alkaa lämmittelemään sitä naarasta jo kauan ennenkuin pääsee fyysiseen kontaktiin..

• Eräkettu kirjoitti:

Naiset pystyy päättää että onko se seksi panostamisen arvonen..
        Sälleillä nuijapäät hoitaa päätöksenteon..

Miehellä saattaa olla hieman enemmän tietoa naisen kropasta kuin 16v tytöllä. ;)

Saatan alkaa lämmittelemään sitä naarasta jo kauan ennenkuin pääsee fyysiseen kontaktiin..

Tottakai voi puheilla kiusata, mutta emmä sitä esileikkinä vielä pidä. Esileikki on sit sitä mitä tehdään ennen varsinaista actionia. :P

Ohan se eri asia että lukeeko asiasta kirjoista vai koklaako käytännössä. :D kyl mua asia kiinnosti mut ei lukemalla opi panee. :D

ja kyl lapsen saaminen opettaa aika tavalla omasta kropasta lisää. Kroppa toteuttaa luonnon antamaa tehtävää. :P siitä on järki kaukana ku kroppa toimii ku kone hormonien saattelemana. Vielä enemmän ku seksin suhteen.

Nainen_28v kirjoitti:

Elämä on jatkuvaa oppimista ja kehittymistä. Siinä vaiheessa kun on valmis, voi kuopata itsensä.

:P

Aika jyrkkäää tekstiä..

Hauskaa iltaa sinne... Ihan söpö kuva sulla ;)

Aika jyrkkäää tekstiä..

Hauskaa iltaa sinne... Ihan söpö kuva sulla ;)

Idealla että oppiminen ei ikinä lopu. :) kukaan ei oo koskaan valmis. :) silmät ja korvat auki havainnoimassa maailmaa ja oppimassa uutta.

No, kiitos ja sitä samaa. :*

• Nainen_28v kirjoitti:

Tottakai voi puheilla kiusata, mutta emmä sitä esileikkinä vielä pidä. Esileikki on sit sitä mitä tehdään ennen varsinaista actionia. :P

Ohan se eri asia että lukeeko asiasta kirjoista vai koklaako käytännössä. :D kyl mua asia kiinnosti mut ei lukemalla opi panee. :D

ja kyl lapsen saaminen opettaa aika tavalla omasta kropasta lisää. Kroppa toteuttaa luonnon antamaa tehtävää. :P siitä on järki kaukana ku kroppa toimii ku kone hormonien saattelemana. Vielä enemmän ku seksin suhteen.

Kyllä se on sellasta alku esileikkiä.. Kun ei normaalisti puhuta sillälailla.

Olikko ihan sekasin kun olit raskaana?
        Tunteet pinnassa?

• Voin kuvitella sun ekan kerran. :D

"emmää emmää hihihihihii" " no okei".. ;D

• Eräkettu kirjoitti:

Voin kuvitella sun ekan kerran. :D

"emmää emmää hihihihihii" " no okei".. ;D

Se oli semmonen aika tekninen suoritus. "Istu siihen." "Sattuu, sattuu." Kesti varmaan muutaman sekan. :D

Sit myöhemmin oppi rentoutuu ja saamaan alapäähän fiilistä. :D eihän se ny sattunu ku sen yhen kerran. :P

Tollanen mä oon ku joku vonkaa. Paits et useammin se on että "emmä nyt". :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Se oli semmonen aika tekninen suoritus. "Istu siihen." "Sattuu, sattuu." Kesti varmaan muutaman sekan. :D

Sit myöhemmin oppi rentoutuu ja saamaan alapäähän fiilistä. :D eihän se ny sattunu ku sen yhen kerran. :P

Tollanen mä oon ku joku vonkaa. Paits et useammin se on että "emmä nyt". :P

Siis se sälli oli alla?

Sie olit kontrollissa..

Annat kumminki periksi. :D

• naisenatässä
        Nainen_28v kirjoitti:

Tähän täytyy kommentoida noin esimerkiksi vain oma kokemus insinöörimiehestä. Hän on hyvin järki-ihminen, mutta myös hyvin romanttinen ja elää paljon tunteella, näyttää tunteensa, koskettaa, halailee, haluaa paljon seksiä ja puhuu hyvin avoimesti ja suoraan asioista. Olen joskus luullut osaavani kommunikoida, mutta hänet tavattuani ymmärsin että minulla on paljon kehittymisen varaa.

Hän huolehtii muista ja on auttavainen. Hänessä tuntuu olevan tuhansia ihania puolia. Jos joskus ne kaikki jäävät jonkun huonon puolen alle, olen näkemätön ja sumentunut ihminen.

• Eräkettu kirjoitti:

Siis se sälli oli alla?

Sie olit kontrollissa..

Annat kumminki periksi. :D

Joo, ettei se satuta mua. :)
        Kun mä olin neitsyt ja hän ei. Semmosia 16 kesäsiä oltiin molemmat.

Emmä aina anna. :D

Vaan jos ite haluan. :)

• Nainen_28v kirjoitti:

Joo, ettei se satuta mua. :)
        Kun mä olin neitsyt ja hän ei. Semmosia 16 kesäsiä oltiin molemmat.

Emmä aina anna. :D

Vaan jos ite haluan. :)

Ei niin..
        Kyllä nainen pitää ottaa heti kunnolla että ei mene säätämiseksi.
        Kunnolla mutta hellästi. ;D

Olitko ihan lääpälläs siihen sälliin? ;)
        Joskus sellaset kokemattomat naiset menee aika lujaa niiden tunteiden kanssa.. Pitää vähän jarrutella.

Rupeat kumminki lepsuilemaan ja annat periksi. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Ei niin..
        Kyllä nainen pitää ottaa heti kunnolla että ei mene säätämiseksi.
        Kunnolla mutta hellästi. ;D

Olitko ihan lääpälläs siihen sälliin? ;)
        Joskus sellaset kokemattomat naiset menee aika lujaa niiden tunteiden kanssa.. Pitää vähän jarrutella.

Rupeat kumminki lepsuilemaan ja annat periksi. :D

Ei anna periksi jos ei tykkää toisesta. :D

Itseasiassa en ollu. Ei mua tainnu siinä ihmisessä loppupeleissä kiinnostaa muu kuin itse akti vaikka eka oli tarkoitus et siin ois ollu muutakin. ei siin sit ollu. Ja sit tapasin mun pojan isän.

• Nainen_28v kirjoitti:

Ei anna periksi jos ei tykkää toisesta. :D

Itseasiassa en ollu. Ei mua tainnu siinä ihmisessä loppupeleissä kiinnostaa muu kuin itse akti vaikka eka oli tarkoitus et siin ois ollu muutakin. ei siin sit ollu. Ja sit tapasin mun pojan isän.

Onko sun pojan isä paljon vanhempi kuin sie? :)

• Eräkettu kirjoitti:

Onko sun pojan isä paljon vanhempi kuin sie? :)

On. :P sen verran vanhempi että hieman härskiä näin jälkiviisaana... yksi syy että en halunnu jäädä sen luo.

• Nainen_28v kirjoitti:

On. :P sen verran vanhempi että hieman härskiä näin jälkiviisaana... yksi syy että en halunnu jäädä sen luo.

Olikkos alaikänen kun rupesitte vehtaamaan? ;)

Oliko se yli 30v? :D

• Eräkettu kirjoitti:

Olikkos alaikänen kun rupesitte vehtaamaan? ;)

Oliko se yli 30v? :D

Olin. :O

Ja se oli alle 30v.

Mut siis joo mitä järkeä. Pikkututtö ja aikuinen mies. Jos miettii että minä ja 16v poika. Nounou.

Vähän vahingossa sit jäätiin hengaamaan siihen. Meni 9.5v ja sit mä puhalsin pelin poikki.

• Nainen_28v kirjoitti:

Olin. :O

Ja se oli alle 30v.

Mut siis joo mitä järkeä. Pikkututtö ja aikuinen mies. Jos miettii että minä ja 16v poika. Nounou.

Vähän vahingossa sit jäätiin hengaamaan siihen. Meni 9.5v ja sit mä puhalsin pelin poikki.

No toisaalta jos kattoo katukuvaa niin ei oo epänormaalia jos parikymppisellä tytöllä onki yli 30v mies.

• Eräkettu kirjoitti:

No toisaalta jos kattoo katukuvaa niin ei oo epänormaalia jos parikymppisellä tytöllä onki yli 30v mies.

Se riippuu ihan koska esim tapaa. Mä olin 16. Hän 28. Valta-asetelma vääristää suhdetta. On mulla hyvä syy miksi en ole enää hänen kanssaa. Tai useita siis. Enkä lähtökohtaisesti halua enää paljon vanhempaa miestä vaikka en täysin ehdoton asiassa olekaan. Mut kenellekään en ala häkkilinnuksi. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Se riippuu ihan koska esim tapaa. Mä olin 16. Hän 28. Valta-asetelma vääristää suhdetta. On mulla hyvä syy miksi en ole enää hänen kanssaa. Tai useita siis. Enkä lähtökohtaisesti halua enää paljon vanhempaa miestä vaikka en täysin ehdoton asiassa olekaan. Mut kenellekään en ala häkkilinnuksi. :P

Ton ikänen bongas sut ihan yläasteelta.. Huh huh. :D

Kiehtoko se valta-asetelma vaiko käyttikö hän sitä luottosuhdetta törkeästi hyväkseen? :)

• Eräkettu kirjoitti:

Ton ikänen bongas sut ihan yläasteelta.. Huh huh. :D

Kiehtoko se valta-asetelma vaiko käyttikö hän sitä luottosuhdetta törkeästi hyväkseen? :)

Lukiossa sentäs olin. ;D

Siis emmä jotenkin edes ajatellu sitä nuorempana. :D

Mutta tottakai jos mies on aikuinen ja likka on ihan lapsi niin monissa asioissa tehdään niin kuin mies on aina tehnyt.
        Sit kun likka kypsyy niin se alkaa haastaa ne toimintatavat ja siitä tulee ongelmia. ;D

Mä muistan nuorempana ajatelleeni että ei tää oo räjäyttävää rakkautta mutta toi on turvallinen eikä satuta mua. Se ei vaan riittäny eikä sit ollu enää sitä turvallisuuden tunnettakaan.

• Nainen_28v kirjoitti:

Lukiossa sentäs olin. ;D

Siis emmä jotenkin edes ajatellu sitä nuorempana. :D

Mutta tottakai jos mies on aikuinen ja likka on ihan lapsi niin monissa asioissa tehdään niin kuin mies on aina tehnyt.
        Sit kun likka kypsyy niin se alkaa haastaa ne toimintatavat ja siitä tulee ongelmia. ;D

Mä muistan nuorempana ajatelleeni että ei tää oo räjäyttävää rakkautta mutta toi on turvallinen eikä satuta mua. Se ei vaan riittäny eikä sit ollu enää sitä turvallisuuden tunnettakaan.

Eihän ton ikäset ees hengaa samoissa paikoissa.. Miten tapasitte? :)

Kyllä aikuisten likkojenki pitää totella talon isäntää. ;D

Naisille pitää olla aina sitä räjäyttävää rakkautta.. :D Romantiikkaa.

• Eräkettu kirjoitti:

Eihän ton ikäset ees hengaa samoissa paikoissa.. Miten tapasitte? :)

Kyllä aikuisten likkojenki pitää totella talon isäntää. ;D

Naisille pitää olla aina sitä räjäyttävää rakkautta.. :D Romantiikkaa.

Riippuu miten se isäntä korttinsa pelaa. :P

Tapaamispaikka taisi olla tämä internetin ihmeellinen maailma. :O

• 34.nainen
        Nainen_28v kirjoitti:

Tietty riippuu. Lähtökohtaisesti insinööri ei saa sukkia pyörimään jalassa.

Mulla saa, jos muutama muukin asia natsaa.
        Insinöörius on vain mukana tuleva lisä... oon tosin nainen, jolla itsessäkin insinöörin "vikaa"...

• Nainen_28v kirjoitti:

Riippuu miten se isäntä korttinsa pelaa. :P

Tapaamispaikka taisi olla tämä internetin ihmeellinen maailma. :O

Vaaniko se sua "galtsussa"? :D

• 34.nainen kirjoitti:

Mulla saa, jos muutama muukin asia natsaa.
        Insinöörius on vain mukana tuleva lisä... oon tosin nainen, jolla itsessäkin insinöörin "vikaa"...

Ei meikäläisestä kyllä päälle päin näe että oonko insinööri vai en..

• Eräkettu kirjoitti:

Vaaniko se sua "galtsussa"? :D

Irc? :P mä en tuohon aikaan pahemmin nettiä käyttänyt enkä taida edelleenkään. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Ei meikäläisestä kyllä päälle päin näe että oonko insinööri vai en..

Sehän on vaan hyvä jos ei ole stereotyyppinen. :D:)

• Nainen_28v kirjoitti:

Sehän on vaan hyvä jos ei ole stereotyyppinen. :D:)

Oon vaan stereotyyppinen suomijuntti. ;D

• Nainen_28v kirjoitti:

Irc? :P mä en tuohon aikaan pahemmin nettiä käyttänyt enkä taida edelleenkään. :D

Irc-galleria = galtsu. :D Oldskuul.

Laitoikko deitti-ilmoituksen nettiin sitte?

• Nainen_28v kirjoitti:

En. :D mul oli joku chat profiili. :P aika old school sekin...

Tätä mä soitan aina itelleni:

https://youtu.be/0OwO_glCwxU

:DD

No siehän olet erikoinen etelänvaris. :D

Kuuntelet juntti biisejä. ;D

• Eräkettu kirjoitti:

No siehän olet erikoinen etelänvaris. :D

Kuuntelet juntti biisejä. ;D

https://youtu.be/DS6y-5IqwpE

Kaiken maailman roskaa sitä lapsena on vanhemmat meille soittanu. ;)

Toi edellinen on lähinnä itseironiaa. ;D

Tai ehkä sulki soi duunissa Ihmemies tsemppibiisinä. ;D

• Nainen_28v kirjoitti:

https://youtu.be/DS6y-5IqwpE

Kaiken maailman roskaa sitä lapsena on vanhemmat meille soittanu. ;)

Toi edellinen on lähinnä itseironiaa. ;D

Tai ehkä sulki soi duunissa Ihmemies tsemppibiisinä. ;D

Mun vanhemmat on vähän "ikivihreämpää"..---

• Eräkettu kirjoitti:

Mun vanhemmat on vähän "ikivihreämpää"..---

Mun ovat tietyissä asioissa konservatiivisia (erojutut, naimattomuus, kirkkoon kuulumattomuus tms. Saa kitisemään), mutta musiikillisesti äiti tykkää discojytkeestä ja isi rokkaa. :P

Monilla kavereilla kuunneltiin lapsena iskelmää ja meillä se oli mummon musiikkia. :) herätti aina kovasti ihmetystä. "Miks sun vanhemmat tätä kuuntelee?!"

• Nainen_28v kirjoitti:

Mun ovat tietyissä asioissa konservatiivisia (erojutut, naimattomuus, kirkkoon kuulumattomuus tms. Saa kitisemään), mutta musiikillisesti äiti tykkää discojytkeestä ja isi rokkaa. :P

Monilla kavereilla kuunneltiin lapsena iskelmää ja meillä se oli mummon musiikkia. :) herätti aina kovasti ihmetystä. "Miks sun vanhemmat tätä kuuntelee?!"

Tuo disko ja rokki homma ei rantautunu lappiin...

Mun vanhemmat tykkää Viljo Vesterisestä, Tapio Rautavaarasta jne..

• Eräkettu kirjoitti:

Tuo disko ja rokki homma ei rantautunu lappiin...

Mun vanhemmat tykkää Viljo Vesterisestä, Tapio Rautavaarasta jne..

Hmm. Nostalgista. Isovanhemmat kuuntelivat aikanaan tanhumusiikkia, mutta ekana mieleen muistuu joku Jari sillanpää. ;D:)

• Nainen_28v kirjoitti:

Hmm. Nostalgista. Isovanhemmat kuuntelivat aikanaan tanhumusiikkia, mutta ekana mieleen muistuu joku Jari sillanpää. ;D:)

Mulla on vanhat vanhemmat... Äitiki oli viimisillään kun putkahutti mut ulos...

Isä synty Ruotsin puolella evakossa.

Viime vuonna saatiin sähköt. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Mulla on vanhat vanhemmat... Äitiki oli viimisillään kun putkahutti mut ulos...

Isä synty Ruotsin puolella evakossa.

Viime vuonna saatiin sähköt. :D

Mun vanhemmat on syntyny 50-luvulla. Isovanhemmat 10-, 20- ja 30-luvuilla. :P

Veitkö siltä paljon energiaa jos oli viimesillään viimesillään? :P:)

• Nainen_28v kirjoitti:

Mun vanhemmat on syntyny 50-luvulla. Isovanhemmat 10-, 20- ja 30-luvuilla. :P

Veitkö siltä paljon energiaa jos oli viimesillään viimesillään? :P:)

Sun vanhemmat on etelämpänä...

Jäin jumiin päästä.. Mulla on iso pää.

• Eräkettu kirjoitti:

Sun vanhemmat on etelämpänä...

Jäin jumiin päästä.. Mulla on iso pää.

Kaikilla lapsilla on suhteessa iso pää :).

Tietty jos tulee jalat edellä, niin siinä on omat ongelmansa.

Ai että, synnytysjutuista tulee aina puistatus. On se sen verran kivuliasta touhua.

• Nainen_28v kirjoitti:

Kaikilla lapsilla on suhteessa iso pää :).

Tietty jos tulee jalat edellä, niin siinä on omat ongelmansa.

Ai että, synnytysjutuista tulee aina puistatus. On se sen verran kivuliasta touhua.

No ne muistaa mun pään koon vieläki....

Raskaana oleva nainen on melkonen juhlien pilaaja...

• Eräkettu kirjoitti:

No ne muistaa mun pään koon vieläki....

Raskaana oleva nainen on melkonen juhlien pilaaja...

Hehe. :D meille ne ihmetteli vaan napanuoran pituutta.

Mitä ne pilaa? :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Hehe. :D meille ne ihmetteli vaan napanuoran pituutta.

Mitä ne pilaa? :P

Emmie tiiä...

Paksuna olevaa eukko pietään turvassa... Ei voi juhlia.

• Eräkettu kirjoitti:

Emmie tiiä...

Paksuna olevaa eukko pietään turvassa... Ei voi juhlia.

Heheh. :D

Puhuit ittes pussiin ;)

• Nainen_28v kirjoitti:

Heheh. :D

Puhuit ittes pussiin ;)

Kop kop ei riitä älli pääkopassa. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Kop kop ei riitä älli pääkopassa. :D

Sun pitäs korkeakoulutettuna panna mut syömään sun kädestä näissä älliasioissa :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Sun pitäs korkeakoulutettuna panna mut syömään sun kädestä näissä älliasioissa :D

No oon mie aika kettu kun oon sut vokotellu.

Kuti kuti. :D

• Eräkettu kirjoitti:

No oon mie aika kettu kun oon sut vokotellu.

Kuti kuti. :D

Jaajaa, et ainakaan omaan sänkyysi, koska täällä sohvalla on aika yksinäistä. :P

Pusipusi.

(Voisit mennä tuohon toiseen ketjuun kommentoimaan, mä meen nukkuu, mut kohta lahdataan sun takia. :P)

• Nainen_28v kirjoitti:

Jaajaa, et ainakaan omaan sänkyysi, koska täällä sohvalla on aika yksinäistä. :P

Pusipusi.

(Voisit mennä tuohon toiseen ketjuun kommentoimaan, mä meen nukkuu, mut kohta lahdataan sun takia. :P)

Hyvää yötä.

• oikea_insinööri

Jumaliste onko sieltä löytynyt joku oikeakin insinööri näiden "koneinsinöörien" seasta

jotka ei oo opiskellu päivääkään muuta kuin sossun huijaamista

• Hyysättävä_on

Korjaus kaikkiin edellisiin kommentteihin:

Tekniikan lisensiaatti oli ilmeisesti kyseessä.
      Eihän Everstiäkään kutsuta Vänrikiksi, vaikka hän on sellainen joskus jossain elämänsä vaiheessa ollutkin.

Vain perSuja kutsutaan luusereiksi, juopoiksi tai skitsoiksi läpi elämänsä, ammatista tai oppiarvosta riippumatta.

• raha-on-kemia

Status ratkaisee kumppanin valinnan

• Jokanen jätkä joka joutuu raatamaan duunarihommissa on perSu..

Jokanen hinttari joka työskentelee Helsingissä muotialalla on suvakki.

Jokanen laiska ituhippi piripää on suvakki kans.

• On se hjyvä etten ole insinööriin haksahtanut, jos ne kerran tollaisia kaikki on. No tajusit ehkä...

• Mitä jos on sähköinsinööri... Onko seki tylsää? :D

• kesäjäätelöä

Entäs eristäjä. Hyvä varmaan jos joku on motivoitunut eristäjän ammattiin. Miettikää mikä kuva; äijä konttaa pimeessä eristämässä putkia into pinkeenä. Ehkä motivaationa on eristää itsensä ulkomaailmasta ja hm..putkien lämpimänä pitäminen. Sitten kun äijä kulkee eristämiensä talojen ohitse tyttöystävän kanssa, kertoo äijä ylpeänä eristäneensä tuolla. Tuossa vaiheessa voi alkaa tyttöystävä vilkuilemaan niiden insinöörien perään, joilla omasta kokemuksesta on hiukan laajempi ja moninaisempi työnkuva sekä muukin elämä. Silti hatunnosto eristäjälle, turvallisen pienen elämänpiirin eläjälle. "Uskaltaisiko tänään juoda 2kuppia kahvia, kun eilen en juonut yhtään..."

• Vaihdatinputket

Putkiasentaja on hyvä,jos on kunnon putki ja osaa käyttää sitä.
      Liukkarii liitoksiin ja homma hoituu.

• Vaikka kyseessä ei ollutkaan ihan normitapaus, niin insinöörit ovat lähes poikkeuksetta rahan perässä juoksevia laskukoneita joille nainen on toissijainen asia. Raha ja älykkyys ehkä houkuttelee naisen tämän miehen luo ja miehelle raha on tärkeintä, jonka myötä hänestä tulee aisuri. On tullut ihan itse nähtyä.
      Nainen haluaa vaarallisen ja intohimoisen panomiehen eikä mitään nörttiä.

• nörttisuku

Höpö höpö. Minulla on perheessä ja suvussa useita insinöörejä ja kultaisempia, huumorintajuisempia ja älykkäämpiä ihmisiä saa hakea (eikä löydä). Se, että on matemaattisesti lahjakas, ei tee ihmisestä kusipäätä.

• Joka porukasta löytyy myös mätiä yksilöitä.

• Tykkääviäon

Hienoa, että insinööristä keskustellaan, eikä taustoista. Älä loukkaannu nainen_28, enkä pidä sinua tyhmänä, mutta voin kuvitella keskustelusi isäsi kanssa. Tästä aiheesta on tehty huumoria. Humanisti jäänee tappiolle logiikassa ja insinööri turhautuu, kun toinen ei ymmärrä yksinkertaiselta tuntuvaa asiaa. Insinöörin hommia on erilaisia, useat vaativat logiikan lisäksi ihmissuhdetaitoja ja luovuutta, jota humanistit eivät välttämättä ymmärrä. Maailma onneksi muuttuu, isäsi ajoista ihmisen työhyvinvoinnista välittäminen on parantunut. Molempia tarvitaan, insinöörejä ja humanisteja sekä erilaisia ihmisiä, että erilaisia mielipiteitä. Putkimiehiä, roskakuskeja etenkin, muuten tietty tavara ei liikkuisi. Ratikkamiehiä tietenkin. Kiitokset Raakatotuus.

• työtön_dipl_ins

Miten voi pyrkiä opiskelemaan mamuksi?

• Oot jonkin asteinen mamu jos muutat vaikka jenkkilään..

• Raakatotuus
        Eräkettu kirjoitti:

Oot jonkin asteinen mamu jos muutat vaikka jenkkilään..

Sinne ei niin vaan muutetakaan.

• Totuudenkertojatar

Hahah. Insinööri. Hahah.

• Mikä on ammattisi?

• 787878
        super-atm kirjoitti:

Mikä on ammattisi?

Veikkaanpa että katuhuora.

• crux

Naisten inho insinöörejä kohtaan on jo suorastaan nostalgisen huvittavaa. Nykyään kerron mielelläni olevani insinööri ja nautiskelen kun nainen tuskailee asian kanssa. Laumasieluja on aina kiva kiusata.

• ryppis

Minä sanon kerääväni työkseni pulloja, kuulostaa paremmalta.

• kummastuttaa

Mitä inhottavaa on muka insinööreissä erityisesti?

• Raakatotuus
        kummastuttaa kirjoitti:

Mitä inhottavaa on muka insinööreissä erityisesti?

Lue Nainen_28:n kommentit edeltä, eiköhän se niistä aukea.

• kummastuttaa
        Raakatotuus kirjoitti:

Lue Nainen_28:n kommentit edeltä, eiköhän se niistä aukea.

Minäkin olen nainen ja olen insinööreistä aivan eri mieltä. Tuskin olen Suomen ainut insinööreihin positiivisesti suhtautuva nainen.

• kummastuttaa kirjoitti:

Minäkin olen nainen ja olen insinööreistä aivan eri mieltä. Tuskin olen Suomen ainut insinööreihin positiivisesti suhtautuva nainen.

Jep, et olekaan. Ei yhden mielipiteen perusteella voi yleistää, että kaikki naiset ajattelisivat samoin.

• Raakatotuus
        kummastuttaa kirjoitti:

"Kummastuttaa" esitti kysymyksen mitä inhottavaa insinööreissä on, minä osoitin paikan mistä voi etsiä vastauksia kysymykseensä. Tässä niitä poimintoja:

- "Lähtökohtaisesti insinööri ei saa sukkia pyörimään jalassa. " -> insinööreillä ei ole sex appealia

- "Jos vaikkapa insinöörille on luontaista järkipohjainen ajattelu ja minä ajattelen ihmisten kannalta..." -> järkipohjainen ajattelu on ihmisvastaista

- "Järki on vain monesti sydämetöntä ja siihen mä en kykene. Enkä kestä ihmistä, joka ei pysty käsittelemään mitään sydämenasioita ajatelematta että "tässä ei ole järkeä". " -> järkiperusteita asioille hakeva insinööri on ahdistava kumppani

- "Mutta olen siitä eri mieltä että työ-minä loppuu siihen, mistä koti-minä alkaa. Jos näin on niin todellakin on väärissä hommissa. Duuni ei ole vain duuni. " -> ammatinvalinta on ihan riittävä tekijä ihmisen arvoimiseen, ainakin jossain tapauksissa.

Tuossahan noita syitä oli. Vaikka eri mieltä olevia naisiakin on, aika moni nainen kuitenkin uskoo insinöörin olevan kylmä kumppani. Sitä todennäköisemmin, mitä suurempana humanistina se nainen itseään pitää.

• kummastuttaa

Jos insinööri on sitä mieltä, että hänen ajattelutapansa edustaa järkeä ja logiikkaa ja on näin ollen oikea tapa, en ihmettele jos ei naisia oikein innosta. Asioista voi ajatella monella eri tavalla ja eri ihmisissä mielenkiintoista on juuri se, miten eri tavalla he lähestyvät asioita.
        Itse en ole erityisen looginen enkä matemaattinen. Olen aina ihaillut ihmisiä, joilla näitä kykyjä löytyy. Minusta on hauska kuunnella kun he avaavat omaa ajattelutapaansa. Minusta on huimaa, kuinka helposti he tajuavat jotain minkä eteen itse joudun ponnistelemaan. Minulla taas on kilelellistä lahjakkuutta, jota insinööreillä ei aina ole. Toisen ihmisen ajattelutavan aliarvioiminen ei ole merkki älystä eikä logiikasta.

• Raakatotuus
        kummastuttaa kirjoitti:

Jos insinööri on sitä mieltä, että hänen ajattelutapansa edustaa järkeä ja logiikkaa ja on näin ollen oikea tapa, en ihmettele jos ei naisia oikein innosta. Asioista voi ajatella monella eri tavalla ja eri ihmisissä mielenkiintoista on juuri se, miten eri tavalla he lähestyvät asioita.
        Itse en ole erityisen looginen enkä matemaattinen. Olen aina ihaillut ihmisiä, joilla näitä kykyjä löytyy. Minusta on hauska kuunnella kun he avaavat omaa ajattelutapaansa. Minusta on huimaa, kuinka helposti he tajuavat jotain minkä eteen itse joudun ponnistelemaan. Minulla taas on kilelellistä lahjakkuutta, jota insinööreillä ei aina ole. Toisen ihmisen ajattelutavan aliarvioiminen ei ole merkki älystä eikä logiikasta.

Mutta eihän kyse ollut siitä että insinöörit noin ajattelisivat, mutta niinpä vaan jokaisen insinöörin pitää erikseen todistaa ettei edusta tuota ajattelutapaa ennen kuin pääsee edes esikarsinnasta läpi. Onko muiden ammattikuntien edustajilla tällaista todistustaakkaa?

• Raakatotuus kirjoitti:

Mutta eihän kyse ollut siitä että insinöörit noin ajattelisivat, mutta niinpä vaan jokaisen insinöörin pitää erikseen todistaa ettei edusta tuota ajattelutapaa ennen kuin pääsee edes esikarsinnasta läpi. Onko muiden ammattikuntien edustajilla tällaista todistustaakkaa?

Voisihan insinöörikoulutukseenkin lisätä vähän pehmeämpiä elementtejä, esim: "Feng shui ja ydinvoimatekniikka", "Betonirakenteiden lujuuslaskelmat astrologisin menetelmin" ja "Fenomenograafinen matematiikka".

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Voisihan insinöörikoulutukseenkin lisätä vähän pehmeämpiä elementtejä, esim: "Feng shui ja ydinvoimatekniikka", "Betonirakenteiden lujuuslaskelmat astrologisin menetelmin" ja "Fenomenograafinen matematiikka".

Ja myös vastavuoroisesti:

Kulmaraudat energiahoitojen raamituksessa, sinkiläpistooli yhdistelmähoitona psykoterapian kanssa, eristevillat ja lastenkasvatus.

• Raakatotuus
        flowersreally kirjoitti:

Ja myös vastavuoroisesti:

Kulmaraudat energiahoitojen raamituksessa, sinkiläpistooli yhdistelmähoitona psykoterapian kanssa, eristevillat ja lastenkasvatus.

Mun mielestäni scrg:n vaihtoehdot oli parempia. En ymmärrä sinkäpistoolia voisi käyttää psykoterapian kanssa enkä miten eristevilloja lastenkasvatuksessa, mutta oikeasti hirvittäisi jos betonirakenteiden lujuuslaskemaan sovellettaisiin astrologisia menetelmiä.

• flowersreally
        Raakatotuus kirjoitti:

Mun mielestäni scrg:n vaihtoehdot oli parempia. En ymmärrä sinkäpistoolia voisi käyttää psykoterapian kanssa enkä miten eristevilloja lastenkasvatuksessa, mutta oikeasti hirvittäisi jos betonirakenteiden lujuuslaskemaan sovellettaisiin astrologisia menetelmiä.

No minkä mä sille voin jos sun mielikuvitus on tynkä.

(mutta munkin mielestä scrg voitti vaikkei tää kai kilpailu ollukaan)

• Raakatotuus
        flowersreally kirjoitti:

No minkä mä sille voin jos sun mielikuvitus on tynkä.

(mutta munkin mielestä scrg voitti vaikkei tää kai kilpailu ollukaan)

No sanotaan pikemminkin sitten niin etten HALUAISI kuvitella miten eristevilloja käytetään lastenkasvatuksessa tai sinkiläpistoolia psykoterapiassa. Astrologiset lujuuslaskelmat kuulostaa huvittavalta ajatukselta, mutta lasten kääriminen eristevilloihin jo joltain sellaiselta mikä ei naurata yhtään.

• Raakatotuus kirjoitti:

No sanotaan pikemminkin sitten niin etten HALUAISI kuvitella miten eristevilloja käytetään lastenkasvatuksessa tai sinkiläpistoolia psykoterapiassa. Astrologiset lujuuslaskelmat kuulostaa huvittavalta ajatukselta, mutta lasten kääriminen eristevilloihin jo joltain sellaiselta mikä ei naurata yhtään.

Lapsenhan voi kasvattaa vaikka tynnyrissä ilman villojakin, mutta raukka voi lyödä päänsä ja kiljahtelu, karjuminen ja muu mölinä kuuluu ikävästi läpi. Sinkiläpistooli sitten taas toi ensin mieleen Nallin, jonka uskoisin arvostavan ko hoitovälinettä. Mutta kai kenelle tahansa potilaalle on hyvä olla keinoja viestittää, millloin persoonallisuudessa tai sen ilmenemisessä on korjattavaa ja aina ei vaan ole oikeita sanoja.

Olkoon kilpailu tai ei, niin paras palkinto kuitenkin on jos joku voi jatkaa ajatusta tai tuoda uuden näkökulman ja siinä flowersreally ainakin onnistui. Mun vaihtoehdot oli vaan helpompia, ei parempia.

• ryppis

Tuon tapauksen uutisointi on mielestäni ollut erikoista. Aina on mainittu tuo insinööritausta, mutta esimerkiksi kansallisuutta ei. Miksi koulutus on niin merkittävä asia, että se pitää uutisoida?

Niin ja tuohon aikaisempaa keskusteluun sanoisin sen verran, että minulla ainakin on sydän. Se pumppaa verta, joka kuljettaa soloihin mm. happea.

• Ittekiperseestä

Siltihän pannaan kakkoseen,sieltä ne insinöörinalut tulee.

• Sad-But-true

Aloituksen idea on näpäyttää naisia jotka valitsee miehen sen perusteella että sillä on hyvä työ ja rahaa. Pitäis sitä luonnetta enemmän katsoa tai sitten käy kuten tuon jutun naiselle.

• teeskentelyä

Ei kukaan pokaa naista kertomalla olevansa väkivaltainen. Kyllä se oikea luonto paljastuu vasta ajan kanssa ja sitten sitä hirviötä ei uskalla jättääkään kun pitää pelätä henkensä puolesta koko ajan.

• teeskentelyä kirjoitti:

Ei kukaan pokaa naista kertomalla olevansa väkivaltainen. Kyllä se oikea luonto paljastuu vasta ajan kanssa ja sitten sitä hirviötä ei uskalla jättääkään kun pitää pelätä henkensä puolesta koko ajan.

Jos väkivaltaisuus siirtyy geeneissä, niin evoluutio kehittää ihmisistä väkivaltaisempia, koska niin hyödyllinen piirre väkivaltaisuus miehessä on. Sääli, sillä lajin selviytymisen kannalta väkivaltaisuus on varsin hyödytöntä.

• teeskentelyä kirjoitti:

Silloin se jännämies pitää jättää kun se alkaa huutaa sulle rivouksia ja ekasta lyönnistä.

• 149
        Atm32 kirjoitti:

Silloin se jännämies pitää jättää kun se alkaa huutaa sulle rivouksia ja ekasta lyönnistä.

Joo-o, jättää jos uskaltaa. Moni jättänyt nainen on juuri siksi päässyt hengestään. Ainahan näitä uutisia saa lukea, kun mies on tappanut (lähestymiskiellosta huolimatta) ex-naisensa.

Miksi muuten halusit aloituksessasi leimata juuri insinöörit väkivaltaisikai murhaajiksi (et mamuja tai karatekoja)? Yleensähän täällä on väitetty insinöörien olevan niitä kilttejä ja kunnollisia.

• Normikäytäntötää

Miks aina vaan mies syyllistetään pahoinpitelijäks.
      Mä ainaski olen saanut muijalta turpiini,niin ruumiillisesti,kuin henkisesti.
      Koskaan en ole lyönyt takas,tahi nolannut häntä vieraiden ihmisten kuullen.
      Miksi naiset mollaa miehiä,vaikka välillä ollaan niin lämpöö vailla ja kiihkeitä?

• Raakatotuus

Koska ne on naisia ja miesten pitää vastata kaikkiin naisen ristiriitaisiinkin tarpeisiin. Siksi pitäis olla lälly pehmoisi päivällä ja villi rakastaja yöllä ja kaikkea aina jokaiseen tarpeeseen, kun nainen vaan on nainen kaikessa tilanteessa, ei sen rooli siitä muutu.

• ei.sentään
        Raakatotuus kirjoitti:

Koska ne on naisia ja miesten pitää vastata kaikkiin naisen ristiriitaisiinkin tarpeisiin. Siksi pitäis olla lälly pehmoisi päivällä ja villi rakastaja yöllä ja kaikkea aina jokaiseen tarpeeseen, kun nainen vaan on nainen kaikessa tilanteessa, ei sen rooli siitä muutu.

Nainen on äiti, rakastettu, ystävä, hoivaaja, mitä milloinkin kotonaan.

• sönkkö

Ei sen sen hyväksytympää saa olla, onko lyöjä mies tai nainen. Tosiasiassa miehiin kohdistuvasta väkivallasta vaietaan kätevästi yhä, vaikka jonkin verran sitä on otettu puheeksi julkisuudessakin. Ihan kuin se olisi noloa, että mies on kohde ja nainen toimija. Yllä velloo tiukka käsitys, miehistä miestä ei satuta mikään ja sen täytyy kestää kuin kallio kaikki mitä sen päälle keksitään laittaa.

Eli ihan ääliö takapajuinen vanhanaikainen käsitys. Ihmiskunnan keskinäinen kunnioitus kumpaakin sukupuolta kohtaan ei voi koskaan toimia moitteettomasti, ennen kuin näistä vanhoista kaavoista ja ikeistä päästään eroon. Ugh.

• Raakatotuus
        ei.sentään kirjoitti:

Nainen on äiti, rakastettu, ystävä, hoivaaja, mitä milloinkin kotonaan.

Niin on, nainen valitsee roolinsa ensin, ja miehen on sitten valittava naisen valitseman kanssa yhteensopiva, muuten tulee ongelmia. Mutta mitä jos miehen tunneskaala ei käy samaan tahtiin naisen kanssa, ja oikeasti miehestä tuntuisi ihan joltain muulta kun mitä roolia siinä tilanteessa pitäisi? Miehen pitäisi samaan aikaan olla kuin jokin tunteeton kone joka pystyy vaihtamaan luontaisen tunnetilansa oikeaan, ja silti sen pitäisi olla myös aito tunne.

• ei.sentään
        Raakatotuus kirjoitti:

Niin on, nainen valitsee roolinsa ensin, ja miehen on sitten valittava naisen valitseman kanssa yhteensopiva, muuten tulee ongelmia. Mutta mitä jos miehen tunneskaala ei käy samaan tahtiin naisen kanssa, ja oikeasti miehestä tuntuisi ihan joltain muulta kun mitä roolia siinä tilanteessa pitäisi? Miehen pitäisi samaan aikaan olla kuin jokin tunteeton kone joka pystyy vaihtamaan luontaisen tunnetilansa oikeaan, ja silti sen pitäisi olla myös aito tunne.

No jos esim. on lasten ruoka-aika, silloin rooli on isän ja äidin, tuntui itsestä miltä tahansa. Aina ei voi mennä vain sen oman tunneskaalansa mukaan, realiteetit on otettava huomioon.

• Raakatotuus

Ajatusleikki: entäpäs jos isä on antanut äidille lasten ruokinnasta vapaavuoron, ja hoitaa itse koko sirkuksen sillä aikaa kun äiti (vaikka ihan ansaitusti) lepäilee. Siinä hän silmäilee rakasta miestään, ja rupeaa vähän haluttamaan. Lopulta isä jolla myös on rankka työpäivä takanaan saa lapset hoidettua, ja on sen jälkeen ihan puhki. Vaimokulta sen sijaan on tällä välin saanut itsensä täysin siihen tilaan että nyt tekisi kovasti mieli. Näinköhän läheskään kaikki naiset ottaisivat "nyt ei jaksa" -vastauksen ymmärtäväisenä vastaan?

• ei.sentään
        Raakatotuus kirjoitti:

Ajatusleikki: entäpäs jos isä on antanut äidille lasten ruokinnasta vapaavuoron, ja hoitaa itse koko sirkuksen sillä aikaa kun äiti (vaikka ihan ansaitusti) lepäilee. Siinä hän silmäilee rakasta miestään, ja rupeaa vähän haluttamaan. Lopulta isä jolla myös on rankka työpäivä takanaan saa lapset hoidettua, ja on sen jälkeen ihan puhki. Vaimokulta sen sijaan on tällä välin saanut itsensä täysin siihen tilaan että nyt tekisi kovasti mieli. Näinköhän läheskään kaikki naiset ottaisivat "nyt ei jaksa" -vastauksen ymmärtäväisenä vastaan?

Kun tulee torjutuksi, se aiheuttaa automaattisesti pettymyksen. Riippuu pariskunnan kommunuikointitaidoista ja molempien kyvystä ymmärtää toisen tunteita ja tarpeita, miten tilanne hoituu. Avioliitossa näitä tilanteita tulee väkisinkin eteen. Ei se mene niin, että mies haluaa lähes aina ja nainen antaa jos antaa.

• rak.inssi

Naisten tykkäämisestä en tiedä mutta tässä on tullut 40 vuoden aikana ehkä sattumalta ollut seksiä 19 eri kansallisuutta olevan naisen kanssa. Tarkoittaa että esim. muinaisessa Neuvostoliitossa oli niitä monia. Omasta mielestäni eksoottisimpia on ollut ossetti (Etelä-Ossetia, Kaukasia) ja tsuvassi (pieni kansa mutta kuitenkin suurempi kuin virolaiset).

• Kunnollinen-mies

Ensin tulee status ja raha ja sitten nainen huomaa että mies on kusipää hakkaaja. Usein ne hyvännäköisen miehet on niitä jotka hakkaa eikä naiset edes harkitse vähemmän komeiden miesten tapailua.

• 2qq

Ei nyrkin heiluttamisen into naamasta riipu. Rumat miehet aina syyttelevät komeita hakkaajiksi.

• kiltti-ja-kunnollinen

Varmaan oli mamu insinööri hakannut naista ennenkin mutta nainen ei ottanmut eroa koska oli taloudellisesti riippuvainen miehestään. Myös kiltti ja kunnollinen mies olis huolehtinut naisesta mutta naiselle ei kelvannut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      105
      1099
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      61
      1062
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      808
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      601
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      581
    8. 78
      551
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      547
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe