Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19679
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lapulla+oli+väite,+että+kopissasi+on+kohtaamisongelma.+Uskon,+että+ihmiset+ei+ole+niin+usein+ole+niin+viallisia+ettei+ne+voisi+seuraa+löytää,+jos+vain+olisi+jotain+kanavia+joiden+avulla+se+tapahtuisi.+Kaduilla,+marketeissa+ja+tapahtumissa+näkee+ihmisiä,+mutta+tuskin+ne+on+sopivasti+virittyneitä.
Tuo+oli+samalla+vastaukseni+Neitsytsedän+alkuperäiseen+kysymykseen+vaativatko+mielestään+kohtuulliset+ihmiset+kohtuuttomuuksia+vai+eikö+ne+vain+kohtaa.
09.06.2016 15:38
"Voisin+hyvin+kuvitella,+että+50-vuotiaat+urheilijamiehet+ajattelevat+noin+saman+ikäisten+sohvaperunamummeleiden+suhteen.+"
Varmaan+ajattelevatkin+ja+kenties+edes+sohvaperuna-asteellakaan+ei+ole+niin+väliä.+Mutta+miesten+on+pidettävä+kieli+keskellä+suuta+siinä+sanotaanko+tuota+julkisesti+ääneen.+Miehet+Sauli+Niinistöstä+Jere+Karalahteen+löytävät+myös+itseään+nuorempia+naisia+rinnalleen,+mutta+emme+kuule+heidän+tilittävän+että+oman+ikäisissäkään+naisissa+sinänsä+mitään+vikaa+olisi.+Mutta+asioista+varmaankin+saa+pikku+hiljaa+puhua.
Ihmebantun+Ikäero+(ei+naisille)
https://www.youtube.com/watch?v=h32sSpLY7G0
09.06.2016 15:07
On+sopimatonta+sanoa+"vanhan+haaskan+runko".
Sopivia+termejä+olisi+"nuoren+naisen+mieli,+mutta+ikäleidin+runko"+tai+"nuoren+naisen+mieli,+mutta+mummelin+runko".
09.06.2016 14:45
Voi+tavatonta!+Olet+piirtänyt+pallit+nenäsi+alle.+Sitä+tietoahan+naiset+kaipailee+että+"missä+pallisi+ovat?".+Noh,+siinähän+ne.
09.06.2016 13:00
Perseeni+on+täydellinen+ja+tukka+päässä,+mutta+ei+tulisi+nykymaailmassa+mieleen+mainostaa+tällaisia+asioita+edes+treffi-ilmoituksessa+saati+sitten+jossain+lehden+henkilökuvajutussa.+Sitä+paitsi+miehen+kuuluisi+yhtä+lailla+saada+olla+ylpeä+niin+sasikaljusta+&+pellehermannitukasta,+mieto-thorntonparrasta+kuin+kalapuikkoviiksistäkin+ilman+että+naisilla+olisi+lupa+kommentoida+niitä+negatiiviseen+sävyyn+tai+antaa+parannusehdotuksia.+
"On+mahdotonta+kuvitella+itseäni+parisuhteeseen+ikäiseni+naisen+kanssa.+Minusta+tuntuu,+että+näyttäisin+aivan+pikkupojalta+x-kymppisen+naisen+vierellä.+Etsin+seuraa+netin+deittipalstalta,+mutta+ikäiseni+naiset+tuntuvat+ikäleideiltä/mummeleilta."
09.06.2016 12:55
feministin+ja+feministiparodian+ero+on+kainalokarvanhieno
09.06.2016 12:16
En+osaa+sanoa+naisten+itsetunnoista.
Mutta+se+on+naisista+ilmeisen+viehättävää,+että+miehelle+on+aivan+sama+saako+rukkaset+vai+ei.+Se+lienee+tila,+jossa+mies+viestii+riittävää+itsetuntoa.
09.06.2016 12:07
*setämiesraivoa*
Toivottavasti+tulee+vielä+sellainen+tasa-arvo,+että+viisikymppinen+mieskin+uskaltaa+lehtijutussa+kertoa+syövänsä+voikukanlehtiä+ja+olevansa+tyytyväinen+peppuunsa,+mikä+tuuhean+tukan+lisäksi+on+kivointa+elämässä.
Mikä+olisi+poliittisen+korrekti+vastine+kuvaamaan+naista+kuin+"papparainen"+miestä?
09.06.2016 12:01
Mulle+mainostetaan+tässä+ketjussa+silmälaseja,+jotain+nivelille+ihmeitä+tekevää+käärmeöljyä,+treenitoppia,+treenitrikoita+ja+treenilaukkuja.+Sä+et+näe+mainoksia+ja+mä+treenaan+vanhassa+t-paidassa+kaurapuuron+voimalla,+mutta+toivottasti+edes+joku+ostaa+noitakin,+että+mainostaja+saa+rahoilleen+vastinetta+ja+suomi24+pysyy+pystyssä.
09.06.2016 09:44
Jos+nyt+erotettaisiiin+tv:stä+puhuttaessa+se+elektroniikka+ja+sisältö.+Sähköisen+median++erilaisia+päätelaitteita+on+melkein+kaikilla+useampia,+eikä+kannata+takertua+siihen.+Jos+valitset+lehdet+ja+sähköisen+sisällön+_ja+maksat_+valinnastasi,+ei+niin+syytä+huoleen.+Jos+et+maksa+ja+toimittajat+ja+muut+sisällön+tuottajat+ei+edelleenkään+ilmaista+työtä+tee,+niin+joku+maksaa+silti+jostakin+jollekin+ja+yleensä+se+on+mainostaja+joka+maksaa+sinusta.+(se+Erkin+lehtikioskit+lukijoita+myy-viittaus).+Mä+en+käytä+adblockeja+sun+muita,+koska+ihan+mielenkiinnosta+seuraan+mitä+aina+tarjotaan+sen+mukaan+missä+olen+käynyt++ja+mitä+hakenut.+Ei+nuo+systeemit+hirmu+älykkäitä+vielä+ole,+mutta++kyllä+ne+kehittyy.+Ja+sitten+päästäänkin+normaaliin:+kyllä+tämä+kaikki+muokkaa+meidän+käsitystämme+normaalista.
09.06.2016 08:44
Huhhuh.+Jussi+tulossa+ja+Juhan+nussimat+käymässä.
08.06.2016 23:56
"Tuohon+mä+en+usko!+Suomenkieli+on+niin+rikas+kieli+ja+monimuotoinen+ett+sen+taitja+voi+helpostikin+kuvailla+värikkäästi+tuntojaan,+näkemyksiään,+tahtoaan,+vihaansa...+"
En+mä+suomen+kieltä+syytä,+onhan+siinä+sanoja.+Mutta+mun+ajatuksenjuoksu+ei+ehkä+jotenkin+vaan+ole+niin+sidoksissa+kieleen+kuin+useimmilla.+Joskus+merkitykset+on+kyllä+kirkkaina+mielessä,+mutta+ei+löydä+sanoja.
Juice+oli+Sikahyvä+sanalla+kikkailija.+
Miksi+satamaan+mennään+alamäkeä?+(pieni+suomen+&+Suomen+oppitunti)
https://www.youtube.com/watch?v=kPC60h8Wivo
08.06.2016 23:41
Sääli+että+Hitlerillä+oli+niin+lyhyt+sukunimi.+Paljon+lystimpää+jos+keskustelupalstalla+pitäisi+sanoa+että+"taas+sä+vedät+esiin+tuon+Schlierenzauer-kortin"+tai+"jos+tuo,+niin+sitten+myös+se+mitä+Schwarzenegger+..."
08.06.2016 21:17
Vähän+on+nyt+epäilevä+olo+kuin+jo+kioskitäti+katsoisi+pitkävetolappua+ja+sanoisi+että+"ei+voittoa"+ja+pitäisi+lapun+itse.+Miten+paljon+asteikolla+1-10+tämä+huomio+häiritsee+sinua?
08.06.2016 21:05
On+se+nimi.+Katso+vaikka.+Vapaasti+suomennettuna+vaikkapa+Taisto.
http://www.searchtruth.com/baby_names/names.php?ntype=m&find=2&letter=J
08.06.2016 20:56
Jalkapalloilijat+voisi+vaikka+terrorismin+uhrien+muistoksi+kaatuilla+kentällä+huvikseen+ja+esittää+pahasti+haavoittunutta.+
Englanti+rahtaa+taas+kentälle+jotain+kampurajalkoja+niin+kuin+aina+ennenkin+ja+sitten+niiden+lehdistö+jälleen+kerran+ihmettelee,+että+miten+ne+ei+menesty+vaikka+ne+on+itse+hehkuttaneet+niitä+viikkokaupalla+ennen+kisoja.+Jos+alkulohkossa+käy+tuuri,+niin+pudotuskierroksilla+pelataan+korkeintaan+0-0,+jonka+jälkeen+hermot+ei+kestä+rangaistuspotkuissa.
https://www.youtube.com/watch?v=vL_gEn9xyV8
08.06.2016 20:17
Joo.+Mä+ehkä+joskus+epäilin,+että+sun+kirjoitus+takkuaa+sen+vuoksi,+että+joudut+kirjoittamaan+muulla+kun+äidinkielellä,+mutta+se+on+joku+lukihäiriö+tms+taustalla.+Mutta+hyvää+treeniä+kirjoittaminenkin+on,+eikä+vahingoita+ketään.
Mutta+tiedoksi,+en+minäkään+kirjoita+mitenkään+sujuvasti+vaan+käytän+tosi+paljon+kaikkia+tekstinkäsittelyn+ominaisuuksia:+poistelen+ja+lisäilen+sanoja+välistä,+että+näyttäisi+ymmärrettävältä.+Kaikki+ajatukset+ei+silti+käänny+sanoiksi,+koska+kielessä+ei+vaan+ole+oikeita+sanoja.
08.06.2016 19:59
"Samoinhan+sinäkin+Sergei+annoit+ymmärtää,+ettet+hae+mitään+mutt+koskaan+ei+voi+tietää...+vai+miten+se+meni.++"
Mä+en+ole+aina+just+tässä+hetkessä+vaan+ihmettelen+kaikkia+mahdollisuuksia+ja+omaan+ja+muiden+elämään+mahtuu+erilaisia+tilanteita+ja+koskaan+ei+voi+tietää+minkä+tilanteen+edestään+löytää+ja+joskus+vasta+myöhemmin+tajuaa+senkin+mitä+taakseen+jätti.+Ei+kannata+ruveta+marttyyriksi+kurppa-kortin+varjolla.+Mutta+kunnon+hoitaminen+ei+vahingoita+ketään!
08.06.2016 19:33
Löisin+vetoa+sen+puolesta+että+sun+eristyskopissa+on+vähintään+kohtuullinen+kohtaamisongelma.
08.06.2016 19:22
Jihad?
08.06.2016 19:13
922 / 984