Jotain kivaa tekemistä ätmienkin kesään. Kai te kaikki aiotte seurata kisoja? Mestariksi veikkaan Englantia loistavan hyökkääjä-kaksikon Vardy-Rooney takia.
Itse otteluiden lisäksi saamme jännittää tekevätkö muslimit jälleen suuria terrori-iskuja. Silloin kun Charlie Hebdon toimituksessa teurastettiin väkeä, ihmiset hokivat pari seuraava viikkoa "Je suis Charlie Hebdo" eli suomeksi olen Charlie Hebdo. Sitten kun vähän myöhemmin terroristit iskivät Pariisissa laajemmin Facebookissa profiilikuvien päälle tuli Ranskan lipun kolmiväri. Nyt voitaisiin ennakoida ja keksiä joku kiva meemi terrorismin uhrien muistoksi jo etukäteen.
Kohta alkaa EM-futis
19
254
Vastaukset
Aion kyllä katsoa jokaisen matsin. Englanti ei voita mestaruutta vaan siellä on italia, saksa, ranska taistelee mestaruudesta ja joku voi yllättää vielä.
Symbolina voisi toimia vaikka suvakkihuora-paita.
- evvk.futis.M
En aio katsoa sekuntiakaan.
Kannatan kyllä englantia kisoissa, mutta hyvin menneistä karsinnoista huolimatta en ikinä löisi vetoa sen puolesta.
Toivottavasti Zlatan ei tee yhtään maalia, on niin leuhka äijä
- TyhmääTouhua
Ei kiinnosta hevonvittua mikään potkupallo. Isot miehet juoksee edestakas viis kilometriä pitkää kenttää ja maali on ainakin hehtaarin kokoinen eikä pienipäisen ihmisen pään kokoista palloa sinne saa kukaan tekemälläkään. Välillä filmaavat ja vaikeroivat maassa kun olisivat ammuttuja ja puolen minuutin päästä nousevat juoksemaan kun ei olis mitään tapahtunu. Kello pyörittää aikaa kokoajan vaikka porukoilla olisi joku viiden minuutin jaarittelutauko päällä. Ei vois idiootimpaa lajia olla!
Muistathan ettei sinun ole pakko seurata jalkapalloa. Vai onko sittenkin pakko kuin moisia traumoja se on aiheuttanut?
- TyhmääTouhua
Vastaus oli taas samantyylinen mitä homoja vihaaville sanotaan. "kun et pidä niistä olet itte homo" Eli toisinsanoen kaikki asiat joista ei pidä pitää kuitenkin. Eli kauniit naiset tykkää rumista ätmeistä, metsästyksen vastaiset ituhipit arvostavat metsästystä yms. Hieno logiikka. Kai mäkin sitten ihannoin käärmeitä (hyi helvetti) no mut logiikka on se juttu ei vastaväitteitä.
Jalkapalloilijat voisi vaikka terrorismin uhrien muistoksi kaatuilla kentällä huvikseen ja esittää pahasti haavoittunutta.
Englanti rahtaa taas kentälle jotain kampurajalkoja niin kuin aina ennenkin ja sitten niiden lehdistö jälleen kerran ihmettelee, että miten ne ei menesty vaikka ne on itse hehkuttaneet niitä viikkokaupalla ennen kisoja. Jos alkulohkossa käy tuuri, niin pudotuskierroksilla pelataan korkeintaan 0-0, jonka jälkeen hermot ei kestä rangaistuspotkuissa.
https://www.youtube.com/watch?v=vL_gEn9xyV8Vituiksi meni tämäkin ennustus. Olisi Englanti ehkä päässyt rankkareihin, jos ei olisi ollut niin kova joukkue vastassa heti ekalla kierroksella.
Wales pitää onneksi saaren mainetta yllä.
"Itse otteluiden lisäksi saamme jännittää tekevätkö muslimit jälleen suuria terrori-iskuja."
Refugees welcome. No one is illegal. :D- maailmanrumin
Mä vihaan potkupalloo.
Potkupalloilijat on kaikki sieltä ja syvältä lihaksineen ja trenditukkineen ja rahoineen saatana. - epeIi
Joo ei tuu katottuu äijäfutista.
Toista se olis jos tytöt pelais! :D - parisuhteessa-
Huono juttu mun tyttöystävälle kun pelit tulee iltaisin ja aion katsoa joten seksiä tyttöystävä ei taida saada kuukauteen. Tai no viikonloppu aamuisin voi saada kun se ei ole itse töissä
- Ujoatm27v
No minä voisin kyllä sillä välin panna tyttöystävääs vaikka tuskin se tällaiselle ujolle ätmille antais.
- kiimainenhomouros
Ujoatm27v kirjoitti:
No minä voisin kyllä sillä välin panna tyttöystävääs vaikka tuskin se tällaiselle ujolle ätmille antais.
Ja mä voisin kairata sun peräreikääs koska himottaa niin perkeleesti.
- kaitoivoasaa
Toivon Englannin voittavan pytyn.
Aion kyllä katsoa kaikki pelit, mitä vaan ehdin. Melko varmasti Saksa tulee nämäkin kisat voittamaan tai sitten Espanja. Italia, Ranska ja Portugali tulevat olemaan haastajina.
Englantiin ja Belgiaan en oikein usko, vaikka molemmat ovat olleet monissa rankingeissa varsin korkealla. Kovista maista Hollanti ei ole mukana ollenkaan, joka on melko yllätys.- 10plus9
Ätmeillä ei ole oikeutta nauttia elämästä eikä yhtään mistään, edes futiksesta, koska eivät pillua saa! Sitä voisikin kieltää futiksen katsomisen ätmeiltä kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454