Vapaa kuvaus

Aloituksia

174

Kommenttia

19673

  1. Vähäks oot suosittu. Mulla on vaan 104 vastausta tuon olisko 5.4 jälkeen ja samassa ajassa olen näemmä laittanut n. 110 viestiä, eli tuolla vastaus-%:lla keskim. ketjusta tulisi n. 20 viestin kokoinen. Tuolla tavalla kiva laskuri, mutta olisi se silti kivempi jos näyttäisi vain lukemattomat vastaukset.

    Mutta eikö sulla pitäisi olla postilaatikossakin viestejä? Minäkin lupasin laittaa sinne kaikki viagra- ja muut sinisen ja muidenkin väristen pillerien mainokset.