Mistä tulee varatun tarve aukoa päätään sinkuille?

Ikis__M

Kysytäänpäs nyt tämmöistä ihan omana ketjunaan. Tuli mieleen noista:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14242651/miksi-seurustelevat-eivat-ole-parisuhdepalstalla

Nimimerkki 2626 kommentoi:

"Toinen kysymys muille sinkuille (eli ainoastaan niille, joille tämä palsta on tarkoitettu). Mitä luulette mitkä ovat todelliset syyt miksi niin monella ätmillä on kova tarve olla sinkkupalstalla?"

Ilmiselvässä asiassa kai ei ole kysyttävävää muuten mutta piti päästä ätmittelemään, lisäksi suurinta osaa jutuista pitää mielenvikaisten tuotoksina.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14242529/millaisia-etuoikeuksia-sinkuille

Ratikka tapansa mukaan nokkeloi:

"No verovapaita kortsuja tietysti, kun sinkut harrastavat villiä ja vapaata sinkkuseksiä."

Vaikka hyvin tietää että palstalaisten ei välttämättä ole helppoa saada seksiä niin pitää päästä kääntämään veistä haavassa.


Vaikka meitä kilttejä & kunnollisia usein täällä yritetään leimata pahoiksi & ilkeiksi harvemmin täällä sinkut kuitenkaan keskenään noin alkaa päänaukomisen ilman mitään syytä. Palstan sinkkujen riidat yleensä lähtee mielipide-eroista ja saattavat siitä lietsoutua mutta tuo varattujen harjoittama vaikuttaa ihan vaan puhtaalta ilkeydeltä.

Kertokaas te varatut nyt mikä oikeasti on syynä tuollaiseen käytökseen? Eikö se oma parisuhde olekaan tyydyttävä ja siellä otetut iskut sitten haluatte jakaa edelleen vai missä mättää? Kertokaa niin ehkä me sinkut voidaan ihan pyyteettömästi teitä auttaa ja neuvoa ongelmissanne niin että siellä parisuhteessakin osaisitte olla mukavampia kumppanillenne.

73

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuota minäkin olen ihmetellyt. Mutta epäilen, ettei yhdeltäkään varatulta mitään järkevää vastausta tule.

      Ei ehkä kannata kouluampumisia yms. yhtään ihmetellä kun on ensin potkittu maassamakaavia päähän.

    • idiokratia

      Hyvä kysymys. Puhtaasta sadismista?

    • 2626

      Mistä tulee ätmin tarve aukoa päätään naissinkuille?

      • Ite oot- defenssi.

        Kannattaisiko naisten ensin miettiä omaa toimintaansa parisuhdemarkkinoilla. Siitä löytyy syy helposti.


      • 2626
        super-atm kirjoitti:

        Ite oot- defenssi.

        Kannattaisiko naisten ensin miettiä omaa toimintaansa parisuhdemarkkinoilla. Siitä löytyy syy helposti.

        Epäilen, ettei yhdeltäkään ätmiltä mitään järkevää vastausta tule.


      • Ikis__M

        Eipäs nyt lähdetä muuttamaan aihetta ennen kuin on vastattu kysymykseen. Ainakaan minulla silloin kun seukkailin ei ollut mitään tarvetta tulla sinkut-palstalle eikä varsinkaan mitään halua v...lla kenellekään sinkkuudestaan niin ihmetyttää vaan tuo teidän käytös. Jostain kai tuo sinunkin tarve olla ilkeä kumpuaa ja jos nyt useammalta varatulta saataisiin samankaltaisia vastauksia niin ongelmaa voitaisiin lähteä ratkaisemaan kun tiedettäisiin syy, auttaisi varmaan sen parisuhteen ongelmien korjaamisessa sitten etkä tuntisi olevasi niin yksin ongelminesi jos löytyisi kohtalotovereita.


      • 2626 kirjoitti:

        Epäilen, ettei yhdeltäkään ätmiltä mitään järkevää vastausta tule.

        Mihin kysymykseen? Aloittajan kysymykseen tässä ensisijaisesti pitää vastata, eikä sinun typerään yritykseen johdattaa aihe muualle.


      • 2626
        Ikis__M kirjoitti:

        Eipäs nyt lähdetä muuttamaan aihetta ennen kuin on vastattu kysymykseen. Ainakaan minulla silloin kun seukkailin ei ollut mitään tarvetta tulla sinkut-palstalle eikä varsinkaan mitään halua v...lla kenellekään sinkkuudestaan niin ihmetyttää vaan tuo teidän käytös. Jostain kai tuo sinunkin tarve olla ilkeä kumpuaa ja jos nyt useammalta varatulta saataisiin samankaltaisia vastauksia niin ongelmaa voitaisiin lähteä ratkaisemaan kun tiedettäisiin syy, auttaisi varmaan sen parisuhteen ongelmien korjaamisessa sitten etkä tuntisi olevasi niin yksin ongelminesi jos löytyisi kohtalotovereita.

        En ole varattu. Myönnä pois, että naissinkut saavat paskaa niskaan ätmeiltä lähes jatkuvasti. Harva ätmi keskustelee asiallisesti naissinkun kanssa/naissinkuista. Sinä teet sitä satunnaisesti silloin kun et vaahtoa. Jaa'a, mistähän se ilkeys kumpuaa...


      • 2626 kirjoitti:

        En ole varattu. Myönnä pois, että naissinkut saavat paskaa niskaan ätmeiltä lähes jatkuvasti. Harva ätmi keskustelee asiallisesti naissinkun kanssa/naissinkuista. Sinä teet sitä satunnaisesti silloin kun et vaahtoa. Jaa'a, mistähän se ilkeys kumpuaa...

        Mieti nyt oikein kunnolla mistä se voisi johtua? Onnistuuko? Onko markkina-arvoteoria tuttu? Älä esitä tekopyhää.


      • Ikis__M
        2626 kirjoitti:

        En ole varattu. Myönnä pois, että naissinkut saavat paskaa niskaan ätmeiltä lähes jatkuvasti. Harva ätmi keskustelee asiallisesti naissinkun kanssa/naissinkuista. Sinä teet sitä satunnaisesti silloin kun et vaahtoa. Jaa'a, mistähän se ilkeys kumpuaa...

        Sorry sitten, jotenkin sain sieltä toisesta sen käsityksen että olisit mutta olin sitten kai väärässä sen suhteen.

        Naissinkut toki saavat täällä kuraa niskaan mutta se on ymmärrettävää sikäli kun me sinkkumiehet ollaan vähän katkeria ja kenellekkäpä muille olisimme kuin niille jotka sinkkuutemme on aiheuttaneet, siis naiset. Vastaavasti tietysti sitten sinkkunaiset meihin purkaa patoutumiaan, ymmärrän ihan hyvin sen.

        Nuo varatut taas kuten ratikka, niiden katkeruus on arvoitus kun luulisi että menee hyvin kun on parisuhde, saa p..ua ja muutenkin menee mukavasti niin mistä se niiden paha olo joka aukomisena purkautuu sitten tulee?


      • 2626
        Ikis__M kirjoitti:

        Sorry sitten, jotenkin sain sieltä toisesta sen käsityksen että olisit mutta olin sitten kai väärässä sen suhteen.

        Naissinkut toki saavat täällä kuraa niskaan mutta se on ymmärrettävää sikäli kun me sinkkumiehet ollaan vähän katkeria ja kenellekkäpä muille olisimme kuin niille jotka sinkkuutemme on aiheuttaneet, siis naiset. Vastaavasti tietysti sitten sinkkunaiset meihin purkaa patoutumiaan, ymmärrän ihan hyvin sen.

        Nuo varatut taas kuten ratikka, niiden katkeruus on arvoitus kun luulisi että menee hyvin kun on parisuhde, saa p..ua ja muutenkin menee mukavasti niin mistä se niiden paha olo joka aukomisena purkautuu sitten tulee?

        Tästä voisi jatkaa pohdiskelua, naisetko todella aiheuttaneet miesten sinkkuuden. Etteivät vain olisi miehet? Historiassa kylän karseinkin suohirviö ja oudoin quasimodo saattoivat saada puolison, naimakauppa kun oli kauppa, elintärkeä yritys, eikä mikään romanttinen höpsötys. Ei ätmi katsellut oliko muija nätti vaan oliko kova työihminen, nainen odotti miehestä samaa sekä ettei ukko juo eikä lyö.

        Tuollainen suhde ei kelpaa enää. Kummallekaan. Epätoivoisimmatkin ätmit luettelevat "vaatimuksiaan" sensijaan että menisivät kosimaan sitä suohirviötä. Naisten ei ole tarpeen kosia vastahakoisesti epämieluisaa, sillä nainen selviytyy miestä paremmin yksinolosta.

        Halauksen puute tekee kyllä kipeää.


      • Ex------------PUA
        2626 kirjoitti:

        Tästä voisi jatkaa pohdiskelua, naisetko todella aiheuttaneet miesten sinkkuuden. Etteivät vain olisi miehet? Historiassa kylän karseinkin suohirviö ja oudoin quasimodo saattoivat saada puolison, naimakauppa kun oli kauppa, elintärkeä yritys, eikä mikään romanttinen höpsötys. Ei ätmi katsellut oliko muija nätti vaan oliko kova työihminen, nainen odotti miehestä samaa sekä ettei ukko juo eikä lyö.

        Tuollainen suhde ei kelpaa enää. Kummallekaan. Epätoivoisimmatkin ätmit luettelevat "vaatimuksiaan" sensijaan että menisivät kosimaan sitä suohirviötä. Naisten ei ole tarpeen kosia vastahakoisesti epämieluisaa, sillä nainen selviytyy miestä paremmin yksinolosta.

        Halauksen puute tekee kyllä kipeää.

        "Tästä voisi jatkaa pohdiskelua, naisetko todella aiheuttaneet miesten sinkkuuden. Etteivät vain olisi miehet?"

        No niin! :D

        Tämän kertainen feministin älynvälähdys oli taas sitä luokkaa, ettei tähän enää voi tai tarvitse sanoa mitään.

        Itte oot-defenssi/"KAIKKI ON MIESTEN SYYTÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!"-raivokohtaus.

        Ei, se ei ole kenenkään muun paitsi naisten syytä.

        Yritä nyt edes.

        Nainen valitsee, jos nainen ei kelpuuta miestä, niin se ei ole kenenknään muun kuin naisen valinta, päätös ja täten hänen vastuullaan.

        Tämä toiminta kulkee muuten myös nimillä hypergamia ja seksuaalinen syrjintä, mutta sehän ei sinua kiinnosta, koska "feminismi on tasa-arvoa ja myös miestä varten". ;)


    • Ei parisuhde (automaattisesti) poista katkeruutta vaikka se menisikin hyvin. Jos sillä yhdellä on ollu enemmän seksikumppaneita/kertoja ja seurustelusuhteita, ja onko toisella sellanen olo että on kakkos vaihtoehto, kun yks ei parempaakaan enää löytynyt? Tai ehkä aikasemmat varatut on vittuillu kans sinkuille ja sitten on tää uus varattu alentunut aikasempien tasolle? ... Ja paska kierros jatkuu vaan...

    • tarralenkkari666

      Eka kysymys on toki vittuilua mutta en ymmärrä mikä tuossa toisessa on? Suurin osa sinkuista saisi seksiä halutessaan? Eivät "ätmit" ole mikään sinkun stereotyyppi, vaan harvinaisuus.

    • pää.vammasia

      ehkä sinkut kokee sen vit.uiluna vaikka varatut yrittää neuvoa ja kannustaa että etsisi kumppanin mutta sinkut ei niinkuin haluaisikaan löytää kumppania ei normaali ihmismieli ymmärrä sinkkuja etsitään muka kerta panoja satunnais seksiä mutta ei parisuhdetta ja sääliksi käy oikeita kunnon sinkkuja jotka oikeasti etsii puolisoa koska kautta aikain sinkut on ollut outoa sakkia monella ongelmia näössä luonteessa mielipiteissä myyvät itseään kaljaa kuluu irto suhteita kykenemättömiä parisuhteeseen mielenterveys ongelmia yms heistä ei saa kunnon ihmisiä puolisoiksi

    • Kertokaas te varatut nyt mikä oikeasti on syynä tuollaiseen käytökseen? - En näe siviilisäätyä syyksi, vaan yksilön omia tarpeita toimia kuten toimii. Toiset tykkää kiusata ja toiset ei. Aika usein täällä näkee sarkasmia, jota en itse ainakaan koe varsinaisesti kiusaamiseksi. Toki voi olla että oma nahka on vaan liian paksu.


      Eikö se oma parisuhde olekaan tyydyttävä ja siellä otetut iskut sitten haluatte jakaa edelleen vai missä mättää? - Paha sanoa muiden suhteista, omani on hyvä. Ainoa miinuspuoli, että yhdessä ei ehditä olla niin paljon kun haluaisin/haluaisimme. Syynä miehen työt ja taloprojekti. Ne on pakko hoitaa, vaikka hinnalla että ehtii olla vähemmän yhdessä. Eikä mulla ole sellaisia kavereita joille vaan lähdetään aikaa tappamaan, varsinkaan kahden pienen lapsen kanssa. Joten keskustelupalstat on oiva apu keskustelun tarpeeseen. :)


      Kertokaa niin ehkä me sinkut voidaan ihan pyyteettömästi teitä auttaa ja neuvoa ongelmissanne niin että siellä parisuhteessakin osaisitte olla mukavampia kumppanillenne. - Jaa-a, mielestäni olen mukava kumppanilleni. Joten kerron kun huomaan etten enää ole. Kysyn sitten mitä teen, kun ei toimi. :)

      • "Syynä miehen työt ja taloprojekti. Ne on pakko hoitaa, vaikka hinnalla että ehtii olla vähemmän yhdessä."

        Aisurimies tekee pitkää päivää ja vaimo laiskottelee netissä.


      • Ikis__M

        Oikeastaan sinä et tullut mieleenkään tuota avausta tehdessä kun et ole päänaukojatyyppiä ollenkaan. Lähinnä siihen kai syyllistyvät miehet, siis ratikka ja genio ja sitten jotkut satunnaiset naiskävijät vaikka helkakin kyllä rauhoittui vakiinnuttuaan.


      • super-atm kirjoitti:

        "Syynä miehen työt ja taloprojekti. Ne on pakko hoitaa, vaikka hinnalla että ehtii olla vähemmän yhdessä."

        Aisurimies tekee pitkää päivää ja vaimo laiskottelee netissä.

        Mikä aisuri se on joka omia lapsiaan ja perhettään haluaa elättää? Mies on itse halunnut tehdä taloprojektinsa, minä en siihen ole käskenyt enkä vaatinut. Mulle olis piisannut pienempikin huusholli vaikka osakkeesta. Mä olen sanout monesti, että miehiä ei voi estellä jos ne jotain haluaa tehdä. Ne tekee. :)

        Ei se ole laiskottelua, jos hetken netissä istuu, kun kaiken muun ajan paahtaa. Yölläkin.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Oikeastaan sinä et tullut mieleenkään tuota avausta tehdessä kun et ole päänaukojatyyppiä ollenkaan. Lähinnä siihen kai syyllistyvät miehet, siis ratikka ja genio ja sitten jotkut satunnaiset naiskävijät vaikka helkakin kyllä rauhoittui vakiinnuttuaan.

        No ne on sellaisia joko enemmän tai vähemmän tosissaan. Muillekin, kuin teille. :)

        Niillä on oma tyylinsä, jonka olen jo vuosien saatossa oppinut tunnistamaan. Eipä se Gentsu minustakaan tykkää ja olen saanut osani, jos olen itsekin sitä kohtaan ollut aika pateettinen. Ratikalla on omanlaisensa huumori, hiukan ivallinen ja näpäyttelevä. Kaikkeen tottuu. :)


      • itunrpo
        super-atm kirjoitti:

        "Syynä miehen työt ja taloprojekti. Ne on pakko hoitaa, vaikka hinnalla että ehtii olla vähemmän yhdessä."

        Aisurimies tekee pitkää päivää ja vaimo laiskottelee netissä.

        Aisankannattaja on halveksiva ilmaus naimisissa tai muuten vakaassa liitossa olevasta miehestä, jonka vaimo on uskoton.[1][2] Aisankannattaja ei pysty estämään naisensa uskottomuutta, ei tiedä siitä tai ei pysty lopettamaan liittoa.


      • sönkkö kirjoitti:

        Mikä aisuri se on joka omia lapsiaan ja perhettään haluaa elättää? Mies on itse halunnut tehdä taloprojektinsa, minä en siihen ole käskenyt enkä vaatinut. Mulle olis piisannut pienempikin huusholli vaikka osakkeesta. Mä olen sanout monesti, että miehiä ei voi estellä jos ne jotain haluaa tehdä. Ne tekee. :)

        Ei se ole laiskottelua, jos hetken netissä istuu, kun kaiken muun ajan paahtaa. Yölläkin.

        "Mies on itse halunnut tehdä taloprojektinsa, minä en siihen ole käskenyt enkä vaatinut."

        Jos miehesi lopettaisi ahkeroimisen, niin kutsuisit mehen luoksesi ja sanoisit "meidän olisi aika vähän puhua". Ja tarinan loppuosan moni osaakin jo arvata.


      • itunrpo kirjoitti:

        Aisankannattaja on halveksiva ilmaus naimisissa tai muuten vakaassa liitossa olevasta miehestä, jonka vaimo on uskoton.[1][2] Aisankannattaja ei pysty estämään naisensa uskottomuutta, ei tiedä siitä tai ei pysty lopettamaan liittoa.

        Mitä sitten? Tuo on yksi näkemys siitä mikä on aisankannattaja eikä ollenkaan väärä. Lisäksi aisuri tarkoittaa paljon muutakin.


      • Ikis__M
        sönkkö kirjoitti:

        No ne on sellaisia joko enemmän tai vähemmän tosissaan. Muillekin, kuin teille. :)

        Niillä on oma tyylinsä, jonka olen jo vuosien saatossa oppinut tunnistamaan. Eipä se Gentsu minustakaan tykkää ja olen saanut osani, jos olen itsekin sitä kohtaan ollut aika pateettinen. Ratikalla on omanlaisensa huumori, hiukan ivallinen ja näpäyttelevä. Kaikkeen tottuu. :)

        Gentsu ei taida tykätä kenestäkään naisesta joka ei lämpene musaketjuille, niiden myötä se sitten odottaa palvontaa ja jos joku ei ole täsmälleen samaa mieltä se suuttuu :D Ratikkaa on aika vaikea saada lämpöiseksi kieltämättä mutta joskus sekin vähän ehkä onnistuu.


      • super-atm kirjoitti:

        "Mies on itse halunnut tehdä taloprojektinsa, minä en siihen ole käskenyt enkä vaatinut."

        Jos miehesi lopettaisi ahkeroimisen, niin kutsuisit mehen luoksesi ja sanoisit "meidän olisi aika vähän puhua". Ja tarinan loppuosan moni osaakin jo arvata.

        Mielelläni puhuisinkin enemmän. Pitää soitella töihin välillä kuullakseen äänen, kun ikävä iskee. Jos miestä rajoittaa on huono naine, jos ei rajoita on huono nainen, jos tekee mitä vaan on huono nainen, koska sinä olet niin päättänyt. :)

        Älä koita analysoida minua, kun et selvästikään tunne minua. Äläkä tunge muottiin, koska en ole muotilla tehty. :)

        Illanjatkoja.


      • sönkkö kirjoitti:

        Mielelläni puhuisinkin enemmän. Pitää soitella töihin välillä kuullakseen äänen, kun ikävä iskee. Jos miestä rajoittaa on huono naine, jos ei rajoita on huono nainen, jos tekee mitä vaan on huono nainen, koska sinä olet niin päättänyt. :)

        Älä koita analysoida minua, kun et selvästikään tunne minua. Äläkä tunge muottiin, koska en ole muotilla tehty. :)

        Illanjatkoja.

        Kun aisurimies lopettaa naisen elättämisen, niin nainen pitää lyhyen ja ytimekkään keskustelutuokion, osoittaa sormellaan ulko-ovea ja häätää aisurimiehen pois miehen omasta asunnosta.


      • super-atm kirjoitti:

        Kun aisurimies lopettaa naisen elättämisen, niin nainen pitää lyhyen ja ytimekkään keskustelutuokion, osoittaa sormellaan ulko-ovea ja häätää aisurimiehen pois miehen omasta asunnosta.

        Selvä. Kiitos oppitunnista. :)

        Näitä oppeja ei meillä kuitenkaan käytetä.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Gentsu ei taida tykätä kenestäkään naisesta joka ei lämpene musaketjuille, niiden myötä se sitten odottaa palvontaa ja jos joku ei ole täsmälleen samaa mieltä se suuttuu :D Ratikkaa on aika vaikea saada lämpöiseksi kieltämättä mutta joskus sekin vähän ehkä onnistuu.

        Se osaa kyllä esittääkin suuttuvansa. Gentsu. Osaa se olla ihan letkeä ja leppoisakin. tykkää tulla oikein ymmärretyksi. :)

        Ratikka on vaan metku. Mä pidän aika harmittomana kumpaakin. Toki jutut on raflaavia, mutta sitähän ne hakeekin. :)

        Nyt mentävä iltapuuhiin. Iltoja sullekin.


      • sönkkö kirjoitti:

        Selvä. Kiitos oppitunnista. :)

        Näitä oppeja ei meillä kuitenkaan käytetä.

        Ole hyvä. Tiedät aivan varmasti naisten hypergamian sekä käyttäytymisen pariutumismarkkinoilla ja parisuhteissa. Mukava juttu jos edustat jotain 1 % naisista jotka eivät ole hypergamisia narttuja.


      • sönkkö kirjoitti:

        Se osaa kyllä esittääkin suuttuvansa. Gentsu. Osaa se olla ihan letkeä ja leppoisakin. tykkää tulla oikein ymmärretyksi. :)

        Ratikka on vaan metku. Mä pidän aika harmittomana kumpaakin. Toki jutut on raflaavia, mutta sitähän ne hakeekin. :)

        Nyt mentävä iltapuuhiin. Iltoja sullekin.

        "Ratikka on vaan metku. Mä pidän aika harmittomana kumpaakin."

        Tottakai naisesta on metkua kun seurusteleva mies viettää viidettätoista vuotta palstalla pääasiallisena tehtävänään vittuilla yksin jääneelle miehelle. Mikäs sen hauskempaa olisi :D

        Olet kuin joku peruskoululainen passiivinen sivustanaureskelija, josta koulukiusaaja lisää intoa potkia maassamakaavia päähän.

        Tulipahan sinunkin todellinen luonteesi todistettua.


      • super-atm kirjoitti:

        "Ratikka on vaan metku. Mä pidän aika harmittomana kumpaakin."

        Tottakai naisesta on metkua kun seurusteleva mies viettää viidettätoista vuotta palstalla pääasiallisena tehtävänään vittuilla yksin jääneelle miehelle. Mikäs sen hauskempaa olisi :D

        Olet kuin joku peruskoululainen passiivinen sivustanaureskelija, josta koulukiusaaja lisää intoa potkia maassamakaavia päähän.

        Tulipahan sinunkin todellinen luonteesi todistettua.

        Vihje, hyppää yli Ratikan jutut, älä lähde mukaan ja ongelma on poissa. Jos et tiedä, niin älä ruoki trollia sama pätee Ratikkaan. :)

        Metku ei ole synonyymi hauskalle, se on vaan metku mielestään. Sanot lällällää ja se sanoo takaisin lällällää. En minäkään juttuja lue, joista en jaksa innostua. Älä sinäkään. :)

        Ei mua naurata, mutta hyvä jos sua naurattaa. Totesin vaan mitä se on. Harmiton on se joka harmittomaksi tehdään ts. jätetään noteeraamatta. Mulla ainakin toimii.


      • sönkkö kirjoitti:

        Vihje, hyppää yli Ratikan jutut, älä lähde mukaan ja ongelma on poissa. Jos et tiedä, niin älä ruoki trollia sama pätee Ratikkaan. :)

        Metku ei ole synonyymi hauskalle, se on vaan metku mielestään. Sanot lällällää ja se sanoo takaisin lällällää. En minäkään juttuja lue, joista en jaksa innostua. Älä sinäkään. :)

        Ei mua naurata, mutta hyvä jos sua naurattaa. Totesin vaan mitä se on. Harmiton on se joka harmittomaksi tehdään ts. jätetään noteeraamatta. Mulla ainakin toimii.

        Silti olet innoissasi kun eräs sadisti seurustelija vittuilee yksin jääneille miehille. Naureskelet itsekin siellä että nyt saa sinkkumiehet oikein kunnolla vittuilua osakseen.


      • super-atm kirjoitti:

        Silti olet innoissasi kun eräs sadisti seurustelija vittuilee yksin jääneille miehille. Naureskelet itsekin siellä että nyt saa sinkkumiehet oikein kunnolla vittuilua osakseen.

        Itseasiassa mua ei innosta kyseiset jutut. Yleensä ohitan ne jutut juuri syystä, että mua ei naurata. Toki mä joskus naurahdan jollekin vuoropuhelulle, kun kaksi tai useampi osapuoli keskenään mittailee tosiaan ja mitä erilaisemmin yrityksin koittaa ottaa toisesta niskalenkkiä. Usein kuitenkin nuaran koko homman älyttömyydelle (känäämiselle turhaan), enkä sille itse asialle.


      • super-atm kirjoitti:

        Ole hyvä. Tiedät aivan varmasti naisten hypergamian sekä käyttäytymisen pariutumismarkkinoilla ja parisuhteissa. Mukava juttu jos edustat jotain 1 % naisista jotka eivät ole hypergamisia narttuja.

        Tiedän, että toisille ihmisille on tyypillistä, että toisesta ihmisestä etsitään vaan hyötyä ja hyödykkeitä. Mä en kuitenkaan sotkisi tuollaista käytöstä mihinkään rakkauteen. Toista rakastava ihminen kunnioittaa sitä rakkautensa kohdetta, eikä halua hänelle tehdä eikä aiheuttaa pahaa.

        Päinvastoin auttaa ja helpottaa kaikessa missä suinkin pystyy ja voi. Me henki ei synny sillä, että toinen lykkii rekeä ja toinen istuu tyytyväisenä vaan kyydissä, se syntyy yhdessä tekemällä yhteisen onnen eteen. :)

        Ja minä kannatan tätä jälkimmäistä tyyliä ja tapaa elää. Minä olen aika vahva ja pärjään ominpäin, mutta on hetkiä kun en ole vahva ja tarvitsen toisen apua ja tukea. Olen kiitollinen, että saan myös ihmiseltä jota rakastan apua ja tukea, mutta en vaadi että vain minä sitä saan. Myös minä haluan ja olen valmis samaan toisen vuoksi ja puolesta. Kun hän tarvitsee minua ja apuani.

        Olen parisuhteessa antaakseni kaikkeni ihmiselle jota rakastan. Onnekseni saan myös paljon vastarakkautta ja huolenpitoa, se ei ole itestäänselvää kaikille. Paitsi ihmisille, jotka pitävät tärkeänä antaa ja saada tosiltaan, koska rakastavat toisiaan ja haluvat toisilleen hyvää.


      • Ja kun tuolla ylempänä kommentoit, "Aisurimies tekee pitkää päivää ja vaimo laiskottelee netissä." Niin lisään, että mielelläni olisin itsekin siellä talolla auttamassa, siellä tekemistä olsi monen ihmisen edestä. Turhauttavaa, kun ei ole mahdollisuutta olla sekä siellä apuna, että lapsien kanssa kotona hoitamassa lapset ja kodin.

        Muksut ovat vielä pieniä, 1 ja 3 vanhoja, ei niitä mihinkään rkennukselle voi viedä. Siellä sattuisi tapaturmia ja mistään tekemisestä ei tulisi yhtikäs mitään, kun heitä pitäisi vahtia silmä kovana ettei heitä satu ja mitään mene rikki. Tuon ikäiset menee vielä intopinkona joka paikkaan, eikä soo soo mussutuksista ole apua. Sitten on vielä ruokailut ja päivälepo yms. asiat joita ei missään remppapaikalla voi hoitaa.

        Ensinnäkään, vesipisteet pois käytöstä, vesi poikki. Missä siellä paukutuksen ja rakennusmelun ja pölyn keskellä nukkuu? Ihan käytännönsyistä ei voi repeytyä joka paikkaan, vaikka haluja olisikin. Vastuuta on pakko jakaa.

        Niinpä minä äitinä hoidan huushollin asiat täällä päässä ja muksut, mies hoitaa rempan ja työt (toistaiseksi yksin) siihen malliin, että talolla voidaan olla koko perheenä ja yhdessä tehdä lopputyöt. Mitkä lapsien kanssa onnistuu turvallisesti.

        Olishan se helppoa, jos aina kehtaisi ja voisi sysästä lapset jollekin hoitoon. Mutta ei voi, enkä halua orjuuttaa vanhempiani tämän vuoksi, koska miehelläni ja minulla on yhteisymmärrsy siitä kuka tekee mitäkin ja miksi. ulkopuolisilla saa olla asian suhteen ongelma, kunhan meillä ei ole. Ja meillä ei ole. Paitsi yhteisen ajan puute, mutta sekin korjaantuu piakkoin. :)

        Kuitenkaan perhe ei ole kaiken paineen alla hajonnut eikä ero tullut mieleen.


    • Olettepas te nyt Super-ätmin kanssa samalla asialla.

      Tällä pastalla on saman verran tekemistä keskivertosinkun kanssa kuin monikulttuuriset suhteet-palstalla monikulttuurisuuden tai miehenlogiikka-palstalla minkään logiikan kanssa.

      Tämä on samanlainen pulinaboxi kuin moni muukin palsta. Paitsi ne itse asiaan keskittyvät palstat, joilla viimeinen viesti on kirjoitettu joskus vuonna 2005.

      Minusta ätmit eivät saa täällä sen enempää sarkasmia tai vittuilua osakseen kuin he antavat muille. Niinpä jään tässä puhtain mielin odottelemaan esimerkkiänne juttujen siistimisen parissa. Kun loppuu eritteiden miettiminen, pedofilia ja huorittelu, niin minäkin alan miettimään, mitä näppiksestäni päästelen. Siihen saakka huvitan itseäni niin kuin parhaaksi näen.

      • Fdslkmflkmdslkmfds

        Tuohan on täydellinen takaportti; jättää tiedetty heikoin lenkki vastuuseen koko systeemistä, tietäen että se heikoin lenkki jokatapauksessa kusee sen jutun jolloin löytyy aina syntipukki jota syyttää myös omista perseilyistään.

        Heikkoa. Todella heikkoa.


      • Flkdslkfdslkfdsfds
        Fdslkmflkmdslkmfds kirjoitti:

        Tuohan on täydellinen takaportti; jättää tiedetty heikoin lenkki vastuuseen koko systeemistä, tietäen että se heikoin lenkki jokatapauksessa kusee sen jutun jolloin löytyy aina syntipukki jota syyttää myös omista perseilyistään.

        Heikkoa. Todella heikkoa.

        tai siis jota syyttää perseilystä ja jolla perustella omansa.


      • Flkdslkfdslkfdsfds kirjoitti:

        tai siis jota syyttää perseilystä ja jolla perustella omansa.

        Perseily aiheuttaa perseilyn halun. En minä vittuilunkohteita sattumanvaraisesti valitse vaan viesteistäni kyllä käy ilmi, kenelle olen ne tarkoittanut.


      • samastasyystä
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Perseily aiheuttaa perseilyn halun. En minä vittuilunkohteita sattumanvaraisesti valitse vaan viesteistäni kyllä käy ilmi, kenelle olen ne tarkoittanut.

        Samasta syystä myös vastapuoli toimii, joten molemmilla sama ja yhtä hyvä syy jatkaa samaa rataa.


      • Ikis__M

        Tämä nyt kuitenkin sattuu olemaan sinkut-palsta eikä mikään aisuripalsta (semmoinenkin olisi varmaan syytä olla) ja siksi vähän ihmetytätte te varatut jotka tänne toistuvasti tulee ilkeilemään naisettomille. Voisi kuvitella että varattu mieluummin viihtyisi vaikka parisuhde -palstalla vittuilemassa toisille parisuhteellisille mutta jokin teitä vaan tänne vetää. Onko se sitä että voitte kuvitella olevanne hieman parempia parisuhteenne myötä mutta se parisuhde kuitenkin on sen verran epätyydyttävä että siinä patoutuu kaikenlaista sisälle ja tämä on hyvä purkupaikka?


      • 2626
        Ikis__M kirjoitti:

        Tämä nyt kuitenkin sattuu olemaan sinkut-palsta eikä mikään aisuripalsta (semmoinenkin olisi varmaan syytä olla) ja siksi vähän ihmetytätte te varatut jotka tänne toistuvasti tulee ilkeilemään naisettomille. Voisi kuvitella että varattu mieluummin viihtyisi vaikka parisuhde -palstalla vittuilemassa toisille parisuhteellisille mutta jokin teitä vaan tänne vetää. Onko se sitä että voitte kuvitella olevanne hieman parempia parisuhteenne myötä mutta se parisuhde kuitenkin on sen verran epätyydyttävä että siinä patoutuu kaikenlaista sisälle ja tämä on hyvä purkupaikka?

        Myönnä nyt, että ätmien purkaukset tekevät tästä huumoripalstan, minne tullaan naureskelemaan. Ei sinkuille vaan ätmeille. Ei ketään varattua tai sinkkua tavallisen sinkun ongelmat naurata, ätmit tekevät tämän itse. Selaapa nyt vähän näitä juttuja rauhallisesti ja mieti mitä joidenkin näppiksiltä pääsee. Et voi kutsua normaaliksi.


      • purkkakaivovaroitus
        2626 kirjoitti:

        Myönnä nyt, että ätmien purkaukset tekevät tästä huumoripalstan, minne tullaan naureskelemaan. Ei sinkuille vaan ätmeille. Ei ketään varattua tai sinkkua tavallisen sinkun ongelmat naurata, ätmit tekevät tämän itse. Selaapa nyt vähän näitä juttuja rauhallisesti ja mieti mitä joidenkin näppiksiltä pääsee. Et voi kutsua normaaliksi.

        Surkea häpäisy yritys. ;)


      • Ikis__M
        2626 kirjoitti:

        Myönnä nyt, että ätmien purkaukset tekevät tästä huumoripalstan, minne tullaan naureskelemaan. Ei sinkuille vaan ätmeille. Ei ketään varattua tai sinkkua tavallisen sinkun ongelmat naurata, ätmit tekevät tämän itse. Selaapa nyt vähän näitä juttuja rauhallisesti ja mieti mitä joidenkin näppiksiltä pääsee. Et voi kutsua normaaliksi.

        Voisi joskus kyllä naureskelijatkin yrittää asettua siihen toisen asemaan niin ei ehkä ihan niin paljon sitten naurattaisi tai ainakaan tekisi mieli lyödä lyötyä kun eihän kukaan ilman suurta v..ta raivoa.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Tämä nyt kuitenkin sattuu olemaan sinkut-palsta eikä mikään aisuripalsta (semmoinenkin olisi varmaan syytä olla) ja siksi vähän ihmetytätte te varatut jotka tänne toistuvasti tulee ilkeilemään naisettomille. Voisi kuvitella että varattu mieluummin viihtyisi vaikka parisuhde -palstalla vittuilemassa toisille parisuhteellisille mutta jokin teitä vaan tänne vetää. Onko se sitä että voitte kuvitella olevanne hieman parempia parisuhteenne myötä mutta se parisuhde kuitenkin on sen verran epätyydyttävä että siinä patoutuu kaikenlaista sisälle ja tämä on hyvä purkupaikka?

        Ei kun se johtuu siitä, että täällä keskustelu on paljon vilkkaampaa. Ja jos jutut kovasti vituttavat, ne tunnistaa kyllä sinisestä nimimerkistä ja voi jättää lukematta ja vastaamatta. Eikös olekin näppärää? :-)

        Noin muuten minäkin toivoisin, että tämä olisi mielummin Sinkku-palsta, jossa puhuttaisiin sinkkuuden hyvistä ja huonoista puolista, eikä vain haukuttaisi naisia ja miehiä, joilla on suhteita. Puhumattakaan kaikenmaailman kidutusfantasioista, pedofiliasta ja muusta, mikä teitä ei juuri tunnu häiritsevän. Ette te ainakaan niihin puutu.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Voisi joskus kyllä naureskelijatkin yrittää asettua siihen toisen asemaan niin ei ehkä ihan niin paljon sitten naurattaisi tai ainakaan tekisi mieli lyödä lyötyä kun eihän kukaan ilman suurta v..ta raivoa.

        Ätmi ei silti ole sinkun synonyymi. Te edustatte pientä vähemmistöä sinkuista.


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Ei kun se johtuu siitä, että täällä keskustelu on paljon vilkkaampaa. Ja jos jutut kovasti vituttavat, ne tunnistaa kyllä sinisestä nimimerkistä ja voi jättää lukematta ja vastaamatta. Eikös olekin näppärää? :-)

        Noin muuten minäkin toivoisin, että tämä olisi mielummin Sinkku-palsta, jossa puhuttaisiin sinkkuuden hyvistä ja huonoista puolista, eikä vain haukuttaisi naisia ja miehiä, joilla on suhteita. Puhumattakaan kaikenmaailman kidutusfantasioista, pedofiliasta ja muusta, mikä teitä ei juuri tunnu häiritsevän. Ette te ainakaan niihin puutu.

        Niin täällä keskustelu on vilkkaampaa niin mitä se kertoo sitten teistä "paremmista" parisuhteellisista kun teidän omalla palstalla on tylsää? Oletteko vähän noloja ikäänkuin meidän sinkkujen perskärpäsiä?

        Ei meitä tosiaan häiritse koska jokaisella on oikeus tuoda mielipiteensä esiin ja kannanotto on aina parempi kuin pelkkä vittuilu siihen kannanottoon. Te varatutkin voisitte tosiaan sitten tehdä avauksia noista teitä kiinnostavista aiheista ja ihan oikeasti keskustella niin teistäkin voisi tulla parempi kuva tai ainakin esim. sönköstä tulee kun keskustelee oikeasti eikä vain korosta paremmuuttaan kun on varattu.

        Tuo ätmittely on aika loukkaavaa kun kuitenkin jos mekin jossain julkisesti yhtäaikaa oltaisiin sinä voisit olla se jollain tapaa säälittävämpi.


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Ätmi ei silti ole sinkun synonyymi. Te edustatte pientä vähemmistöä sinkuista.

        Ai niin et tosiaan ole vielä vastannut siihen alkuperäiseen kysymykseen että mistä se ätmittelyn halu lähtee? Tai miten me voitaisiin auttaa? Jos vaikka rouva RR ei anna pildeä niin usein kuin haluaisit niin täältä palstalta löytyisi varmaan joku kokenut panomies neuvomaan miten saisit rouvan lämpenemään useammin.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Niin täällä keskustelu on vilkkaampaa niin mitä se kertoo sitten teistä "paremmista" parisuhteellisista kun teidän omalla palstalla on tylsää? Oletteko vähän noloja ikäänkuin meidän sinkkujen perskärpäsiä?

        Ei meitä tosiaan häiritse koska jokaisella on oikeus tuoda mielipiteensä esiin ja kannanotto on aina parempi kuin pelkkä vittuilu siihen kannanottoon. Te varatutkin voisitte tosiaan sitten tehdä avauksia noista teitä kiinnostavista aiheista ja ihan oikeasti keskustella niin teistäkin voisi tulla parempi kuva tai ainakin esim. sönköstä tulee kun keskustelee oikeasti eikä vain korosta paremmuuttaan kun on varattu.

        Tuo ätmittely on aika loukkaavaa kun kuitenkin jos mekin jossain julkisesti yhtäaikaa oltaisiin sinä voisit olla se jollain tapaa säälittävämpi.

        No epäilemättä olen säälittävämpi. Ajattele nyt, olen parisuhteessa ja roikun netissä enkä vaan rakastuneena tuijottele silmiin. Onhan tämä nyt tietysti äärettömän nolola.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Ai niin et tosiaan ole vielä vastannut siihen alkuperäiseen kysymykseen että mistä se ätmittelyn halu lähtee? Tai miten me voitaisiin auttaa? Jos vaikka rouva RR ei anna pildeä niin usein kuin haluaisit niin täältä palstalta löytyisi varmaan joku kokenut panomies neuvomaan miten saisit rouvan lämpenemään useammin.

        Juuri tuollaista kannustusta tarvitsen.

        Minä ätmittelen kaikkia, joilla on yltiöpositiivinen käsitys itsestään ja tapa nähdä aina vika muissa. Vrt. kiltit ja kunnolliset miehet ja lutkat. Tosin kyllä minä viisastelen "elämänkouluja käyneille" naisillekin, joilla on pitkä lista vaateita miehille. Näissä kahdessa ryhmässä on paljon samaa surkuhupaisuutta.


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No epäilemättä olen säälittävämpi. Ajattele nyt, olen parisuhteessa ja roikun netissä enkä vaan rakastuneena tuijottele silmiin. Onhan tämä nyt tietysti äärettömän nolola.

        Olisiko se tosiaan tuossa se syy, kun et osoita rakkautta niin RR pitää sitten polvet kiinni kun ajattelee että sinua kiinnostaa enemmän ätmit kuin hän?


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Juuri tuollaista kannustusta tarvitsen.

        Minä ätmittelen kaikkia, joilla on yltiöpositiivinen käsitys itsestään ja tapa nähdä aina vika muissa. Vrt. kiltit ja kunnolliset miehet ja lutkat. Tosin kyllä minä viisastelen "elämänkouluja käyneille" naisillekin, joilla on pitkä lista vaateita miehille. Näissä kahdessa ryhmässä on paljon samaa surkuhupaisuutta.

        Kilteissä & kunnollisissa miehissä ei ole mitää surkuhupaisaa, he ovat vain pelkkiä olosuhteiden viattomia uhreja. Mikset viisastele tämän palstan elämää kokeneille naisille sitten vaan aisuroit urakalla?


      • Ikis__M kirjoitti:

        Olisiko se tosiaan tuossa se syy, kun et osoita rakkautta niin RR pitää sitten polvet kiinni kun ajattelee että sinua kiinnostaa enemmän ätmit kuin hän?

        Niin sen täytyy olla.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Kilteissä & kunnollisissa miehissä ei ole mitää surkuhupaisaa, he ovat vain pelkkiä olosuhteiden viattomia uhreja. Mikset viisastele tämän palstan elämää kokeneille naisille sitten vaan aisuroit urakalla?

        Oikeasti kilteissä ja kunnollisissa miehissä ei olekaan mitään surkuhupaisaa.

        Mutta jos ihminen ei mitään muuta hyvää edes itse itsestään löydä ja käytös on lisäksi katkeruudesta ja vihasta johtuen aivan päinvastaista, ei sympatialle juuri ole syytä. Aivan kuin nämä samaiset sankarit muistavat mainita, että eivät petä eivätkä hakkaa. Jessus, mitä itsestäänselviä latteuksia.


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Oikeasti kilteissä ja kunnollisissa miehissä ei olekaan mitään surkuhupaisaa.

        Mutta jos ihminen ei mitään muuta hyvää edes itse itsestään löydä ja käytös on lisäksi katkeruudesta ja vihasta johtuen aivan päinvastaista, ei sympatialle juuri ole syytä. Aivan kuin nämä samaiset sankarit muistavat mainita, että eivät petä eivätkä hakkaa. Jessus, mitä itsestäänselviä latteuksia.

        Et voi tietää tämän palstan kilttien & kunnollisten miesten käytöksestä yhtään mitään ja ehkä se että pitää mainita pettämättömyys & hakkaamattomuus erikseen johtuu kuulijoista. Ilmeisesti siis projisoit palstan kiltteihin & kunnollisiin miehiin joitakin omia villejä hieman sairaita kuvitelmiasi. Olisiko pitkäaikainen aisurointi palstalla tartuttanut jonkun kurppa-luulotaudin kun niillä tuntuu ajoittain olevan tuota samaa kuvitelmaa.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Et voi tietää tämän palstan kilttien & kunnollisten miesten käytöksestä yhtään mitään ja ehkä se että pitää mainita pettämättömyys & hakkaamattomuus erikseen johtuu kuulijoista. Ilmeisesti siis projisoit palstan kiltteihin & kunnollisiin miehiin joitakin omia villejä hieman sairaita kuvitelmiasi. Olisiko pitkäaikainen aisurointi palstalla tartuttanut jonkun kurppa-luulotaudin kun niillä tuntuu ajoittain olevan tuota samaa kuvitelmaa.

        Voi se olla noinkin.


      • 2626
        Ikis__M kirjoitti:

        Niin täällä keskustelu on vilkkaampaa niin mitä se kertoo sitten teistä "paremmista" parisuhteellisista kun teidän omalla palstalla on tylsää? Oletteko vähän noloja ikäänkuin meidän sinkkujen perskärpäsiä?

        Ei meitä tosiaan häiritse koska jokaisella on oikeus tuoda mielipiteensä esiin ja kannanotto on aina parempi kuin pelkkä vittuilu siihen kannanottoon. Te varatutkin voisitte tosiaan sitten tehdä avauksia noista teitä kiinnostavista aiheista ja ihan oikeasti keskustella niin teistäkin voisi tulla parempi kuva tai ainakin esim. sönköstä tulee kun keskustelee oikeasti eikä vain korosta paremmuuttaan kun on varattu.

        Tuo ätmittely on aika loukkaavaa kun kuitenkin jos mekin jossain julkisesti yhtäaikaa oltaisiin sinä voisit olla se jollain tapaa säälittävämpi.

        Ätmit ovat itse luoneet tuon "loukkaavan ätmittelyn". Näköjään sallittu vain ätmien keskeisessä kommunikoinnissa.


      • Ex-----------PUA
        2626 kirjoitti:

        Ätmit ovat itse luoneet tuon "loukkaavan ätmittelyn". Näköjään sallittu vain ätmien keskeisessä kommunikoinnissa.

        Yllätys, jo toisen kerran tässä ketjussa feministi syyttää uhria.

        Noh, tuolla logiikalla on sitten ihan turha ulista jos naisia (feministejä) "kutsutaan rumilla nimillä" sillä he tekevät sen ihan itse, mutta se onkin näköjään sallittu vain heidän kesken: https://ionehellobeautiful.files.wordpress.com/2015/03/14270486522329.jpg?w=630&h=378


    • koska naisille ei kelpaa kunnollinen mies.

      • hohhoijaaaa

        Tällä palstalla eivät kunnolliset miehet aikaansa vietä.


      • purkkakaivonäpäytys
        hohhoijaaaa kirjoitti:

        Tällä palstalla eivät kunnolliset miehet aikaansa vietä.

        Surkea häpäisy yritys. ;-)


      • Hohhoijaaaa
        purkkakaivonäpäytys kirjoitti:

        Surkea häpäisy yritys. ;-)

        Totuus näköjään sattuu.


    • sinkut.koomisii

      ehkä sinkut häpee olla sinkku ja kysyjä jos olisi vapaa saisi heti kumppanin ja sinkku ei saa kai siinä häpeää ja jos jatkunut vuosia sinkkuus niin hävettävää onkin mutta ne selitykset on parhaita utopistisia miksi ei voi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen samoin syyt miksi ei toinen kiinnostanut niit saa sit porukoissa nauraa

    • Olen aika ajoin käynyt selaamassa parisuhde-palstan. Ihan hulluja ja kipeitä juttuja selläkin on, juuri nyt pinnalla "mieheni haluaa seksiä", "mieheni ei halua seksiä", "mieheni loisii", "loisiiko mieheni?", "käykö kumppanini vieraissa?", "saanko minä käydä vieraissa", "olisiko yksin parempi kuin huonossa suhteessa?" jne... Nämäkin on juuri niitä ihmisiä, joita aina tulee vastaan toreilla ja sittareissa. Joten kyllä parisude-palstallakin olisi paljon potentiaalista vittuiltavaa.

      • S24.nFemakotRy

        Parisuhde palsta on naisten itku, nillittämis ja miesviha palsta joten kai miehilläkin saa sitten olla omansa tää sinkut mesta. Sitten naiset tulee avautumaan kun keskustelut ei miellytä. Menkööt helvetti sitten sinne omiensa pariin parisuhde palstalle femakoiden joukkohuuteluun.


      • S24.nFemakotRy kirjoitti:

        Parisuhde palsta on naisten itku, nillittämis ja miesviha palsta joten kai miehilläkin saa sitten olla omansa tää sinkut mesta. Sitten naiset tulee avautumaan kun keskustelut ei miellytä. Menkööt helvetti sitten sinne omiensa pariin parisuhde palstalle femakoiden joukkohuuteluun.

        Älä huoli, kyllä me käymme sielläkin vittuilemassa.


    • Veikkaisin

      Viihdyttävää sosiaalipornoa lukea kun kourallinen trolleja pistää parastaan. :) ja joskus tietenkin saattaa olla että parisuhteessa elävät kokevat tarpeelliseksi puolustaa omaa asemaansa. Kaikelta ilkkumiselta. Ja joskus joku voi haluta antaa neuvojakin?

      • Aiheellinen kysymys on se miksi seurustelevat yleensäkään ovat tällä palstalla. Ei heidän asemaansa ole mikään uhannut, joten aivan turha heidän on täällä mistään asiasta väittää vastaankaan. Parisuhdepalsta on erikseen. Sinne vaan reippaasti.


      • trolli.peikko

        Väitätkö minua trolliksi? Ettäs Kehtaat!!! ;P


    • yksilöitäon

      Kkunnollinen mies tai nainen voi hyvinkin kirjoittaa suomi24.Turha sanoa posautella tietämättömänä todellisuudesta.
      Varatuista löytyy huvittavia tyyppejä,kun on mies kotona on turvallista haukkua sinkkunaista.Miehiä ihmettelen jotka uskovat varattujen ämmien puheet.

    • sointu333

      Olen sinkku ja nainen. Toyboy löytyy, tasavertaisia ollaan, ei tunkeuduta toisen reviirille.
      Kokemuksia varatuista ja liitossa olevista kyselijöistä löytyy: Mikset ole huolinut miestä, oletko nirso? Lesbo? Hommaanko sulle miehen? Pitääkö sen olla rikas?
      Kaikkein ärsyttävimmät jutut ovat kuitenkin ne, kun naimisissa olevat alkavat hehkuttaa että ''kun sä oot vapaa niin sä saat tehdä sitä ja tätä, varmaan seikkailet siellä sun täällä ja teet sitä sun tätä ja varsinkin sitä!''
      Se on sellaista hekumointia että oksat pois. Muidenkin sinkkujen olen nähnyt joutuvan hyökkäyksen kohteeksi. Varsinkin miehet saavat ukkomiehiltä likaisten juttujen kuvailuja osakseen.
      Keksin sitten hyvän keinon: Pysyn rauhallisena ja kysyn että mitä tekemistä MINULLA on sun seksifantasioitten kanssa?
      Tuntuu siltä että varatut ovat kuin kalterien takaa kurkkivia vankeja joilla mielikuvitus alkaa lentää kun he näkevät vapaana kulkevan.
      Kuitenkin he usein latelevat saman litanian: Ei mulla mitään valittamista ole, hyvä suhde on, enhän mä muuten sen kanssa olisi....

      • Ikis__M

        "Tuntuu siltä että varatut ovat kuin kalterien takaa kurkkivia vankeja joilla mielikuvitus alkaa lentää kun he näkevät vapaana kulkevan"

        Tuo muuten aikas helkkarin hyvin sanottu.


    • mekkk

      Monet varatut luulevat että sinkut eivät saa seksiä ja yksi tuttu nainen meni uuteen työpaikkaan ja varatut kuittailivat seksita ja harrataako sinkku sitä. Kuittaulu loppu kun nainen kysyi varatuita että montako kertaa harratitte seksiä viimeviikolla ja kun varatut naiset meni hiljaiseksi niin sinkkunainen tokaisi että harrastin 10 kertaa ja sanoi että niitä miehistä joku voi ollateidän aviomeis niin loppui kuittaillut siihen. Mihenä kun olin sinkkuna 80-90 luvun vaihteessa niin ei ilman seksiä tarvinnut olla mutta asuin jo silloin pääkaupunkiseudulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe