Oletko herkkä itkemään?

Kyselijä-

Milloin viimeksi itkit ja mistä syystä?

68

745

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuntokalpa-60

Kun tajusin et en kelpaa nuorille ja puhtaille naisille.

• 09877665

Eilen siitä, että minulla ei ole ketään ja kukaan ei rakasta minua. Jotain oleellista puuttuu.

• Vetistelen herkästi elokuvaa katsoessa, kirjaa lukiessa ym.

• Varmaankin puolisen vuotta sitten, erotessani...
      Jos ei leffatihrusteluja lasketa :)

• atännä

Olen. Viimeksi elokuvan kohtaus liikutti. Lukuharrastukseen kuuluu itkeminen. En muista koska olisin itkenyt omien pahojen asioiden vuoksi. Herkät, kauniit ja hyvät asiat laittavat useinkin vetistelemään. Kiva sitten selitellä ihmisille, että tää on ihan ok, ei mitään hätää, hyvää vaan. Joskus joku treeni saattaa mennä vähän tunteisiin, mutta hyvin harvoin siitä silmät kostuu.

• Voooi miten suloista :) Palstan yksi tyhmimmistä ja kylmimmistä feministeistä heittäytyy herkäksi. Voooooi, lässynlässyn :)

• 12121212

PT-hitlernainen mainitsi joskus puhuttaessa bodareista että hormonit, steroidit, ym voivat aiheuttaa tunnetilojen voimakkaita heilahteluita.

• atännä
        12121212 kirjoitti:

PT-hitlernainen mainitsi joskus puhuttaessa bodareista että hormonit, steroidit, ym voivat aiheuttaa tunnetilojen voimakkaita heilahteluita.

Testojen puute tekee miehistä kiukkuisia. Jos palstavihaiset kävisivät nostelemassa puntteja netissä kiukuttelun sijaan, saattaisi jossain kohtaa fiiliksetkin muuttua. Raudan veivaaminen kun nostattaa testotasoja.
        Mites muuten kuntoilu on sujunut, onko tullut paljon kehitystä? Alkuun varmasti kiitollista touhua :)

• atännä kirjoitti:

Testojen puute tekee miehistä kiukkuisia. Jos palstavihaiset kävisivät nostelemassa puntteja netissä kiukuttelun sijaan, saattaisi jossain kohtaa fiiliksetkin muuttua. Raudan veivaaminen kun nostattaa testotasoja.
        Mites muuten kuntoilu on sujunut, onko tullut paljon kehitystä? Alkuun varmasti kiitollista touhua :)

Tämä on taidettu käydä jo aiemminkin kanssasi läpi. Punttitreeni nostaa testosteronitasoja alle puolen tunnin ajaksi. Se ei vaikuta mitenkään mihinkään. Jos testosteroniarvot ovat oikeasti liian matalat, korvaushoidolla ne nostetaan ylemmäksi siten, että ne pysyvät terveen rajoissa kellon ympäri.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Tämä on taidettu käydä jo aiemminkin kanssasi läpi. Punttitreeni nostaa testosteronitasoja alle puolen tunnin ajaksi. Se ei vaikuta mitenkään mihinkään. Jos testosteroniarvot ovat oikeasti liian matalat, korvaushoidolla ne nostetaan ylemmäksi siten, että ne pysyvät terveen rajoissa kellon ympäri.

Testoarvoihin voi vaikuttaa itsekin. Lihas kasvaa levossa, mutta ei ilman testoja. Eli tuo puoli tuntia ei pidä paikkaansa.

• atännä kirjoitti:

Testoarvoihin voi vaikuttaa itsekin. Lihas kasvaa levossa, mutta ei ilman testoja. Eli tuo puoli tuntia ei pidä paikkaansa.

En ymmärrä, mitä tarkoitat. Testoarvot nousevat vähäksi aikaa ja palaavat sitten takaisin perustasolleen. Tuo perustaso määrittää sen, miten paljon lihas kasvaa. Jos miehellä on liian alhaiset testoarvot, lihas ei meinaa kasvaa vaikka kuinka sätkisi salilla.

• ikävänitkua

Toissa päivänä kun kuuntelin hempeää musiikkia ja mietin milloin minulla olisi mahdollisuus tavata itselleni hyvin tärkeä ihminen.

• että.silleen

Eilen, oli vähän erimielisyyksiä... itkin lähinnä kiukusta. Harmitti niin kovasti. Mulla on on nauru yhtä herkässä. Joskus tunteet menee lujaakin, enkä aina ymmärrä niitä kaikkia itsekään. Minä olen voimakkailla tunteilla elävä ihminen, vian ei tarvitse olla suuren, vaan kun se on päässä... X;D

• että.silleen

Hups, siis asia ei koskenut mitenkään palstaa...tai mitään pastalla olleita kirjoituksia. Ettei tästä asiasta nyt tule väärinymmärrystä.

Oli sanallinen yhteenotto faijan kanssa. Totta hitossa minä hävisin sen... enhän minä voi määrätä aikuista miestä missä hän asuu... mutt on lähössä takaisin "mökilleen" kesäksi. Ja nyt ei ole kesä vielä....

• Ikis__M

En itke herkästi, oikeastaan siis koskaan. Joskus voi vähän silmäkulmat kostua jostain koskettavasta leffakohtauksesta. Jos olisi tapana itkeä itkisin tuon kurren vuoksi ja samalla itkisin satojentuhansien kurrejen ja muiden metsän elukoiden vuoksi jotka tulee menettämään kotinsa jos kepulikokkareet saa yhtiöitettyä meidän metsäomaisuuden:

http://www.viikonloppu.com/?p=112509

• Mun mielestä näyttää, että orava on suunnittelemassa mihin rakentaa entistä suuremman ja komeamman pesän. Orava toisin kuin ihmiset saa vielä rakentaa sellaisen pesän kuin huvittaa ilman että kunnan kaavoittaja ja valtion viranomaiset on säätämässä jotain sääntöä, että kylppärissä pitää mahtua pelaamaan pyörätuolikorista.

• että.silleen
        scrg kirjoitti:

Mun mielestä näyttää, että orava on suunnittelemassa mihin rakentaa entistä suuremman ja komeamman pesän. Orava toisin kuin ihmiset saa vielä rakentaa sellaisen pesän kuin huvittaa ilman että kunnan kaavoittaja ja valtion viranomaiset on säätämässä jotain sääntöä, että kylppärissä pitää mahtua pelaamaan pyörätuolikorista.

Tuosta tuli mieleen: yks tuttava iäkäs nainen omistaa Portsassa sellaisen puutalo asunnon. Siinä oli alunperin 1 huone ja keittiö sekä kylmäeteisessä WC. Pihalta 5 vai 6 kivirappusta ulko-ovelle ja eteisessä 6 puurappusta tasolle jolla keittiö ja huone ovat. Nainen teetti piirustukset jotka hyväksyttiin rakennustoimistossa.
        Hän rakennutti vintille 2 makuuhuonetta pienen vaatehuoneen ja kylpyhuoneen.
        Portaat yläkertaan ovat 85cm leveät ja kylpyhuoneen ovi 80 cm, kaikki löytyy piirustuksista.

Tuli lopputarkastuksen aika.. ja nyt alkoivat vaikeudet:
        Kylpyhuoneen oven pitää olla 90cm leveä, jotta pyörätuolilla pääsee kylppäriin vaivatta. Tuli määräys korjata oviaukko suuremmaksi ja hankkia 90cm levyinen uus ovi. Muuten kaikki oli OK.

Siis miten invaliidi joka istuu pyörätuolissa pääsisi edes sisälle asuntoon?
        Kuka "jalaton" ostaa kahden kerroksen asunnon, yli 30kpl rappuja noustavana!

Yläketaan nousevat rappuset vain 85 cm levyiset ja kylppäri oven oltava 90cm ???
        Mitä hitsin järkeä tässä on... ja piirustukset oli tarkastettu ja hyväksytty, lupa tullut!

Yli kolme kuukautta hän siirsi muuttoa asuntoon ja tappeli sen lopputarkastuksen kanssa. Muutti lopulta asumaan ilman hyväksyttyä lopputarkastusta.
        On lopulta saanut sen hyväksynnän...mutt kaikki se vaiva ja kiusa.

Yläkerrassa on 3 kattoikkunaa ja yks niistä on hätäuloskäynti, jos tulipalo sattuisi...
        minä tässä ihmettelen miten se pyörätuoli ihminen sinne katolle nousee pyörätuolineen....?

Kyllä viranomaisilla on töitä... tai hankkivat ainakin niitä itselleen ja samalla muillekin...järjetöntä rahastusta!

• että.silleen kirjoitti:

Tuosta tuli mieleen: yks tuttava iäkäs nainen omistaa Portsassa sellaisen puutalo asunnon. Siinä oli alunperin 1 huone ja keittiö sekä kylmäeteisessä WC. Pihalta 5 vai 6 kivirappusta ulko-ovelle ja eteisessä 6 puurappusta tasolle jolla keittiö ja huone ovat. Nainen teetti piirustukset jotka hyväksyttiin rakennustoimistossa.
        Hän rakennutti vintille 2 makuuhuonetta pienen vaatehuoneen ja kylpyhuoneen.
        Portaat yläkertaan ovat 85cm leveät ja kylpyhuoneen ovi 80 cm, kaikki löytyy piirustuksista.

Tuli lopputarkastuksen aika.. ja nyt alkoivat vaikeudet:
        Kylpyhuoneen oven pitää olla 90cm leveä, jotta pyörätuolilla pääsee kylppäriin vaivatta. Tuli määräys korjata oviaukko suuremmaksi ja hankkia 90cm levyinen uus ovi. Muuten kaikki oli OK.

Siis miten invaliidi joka istuu pyörätuolissa pääsisi edes sisälle asuntoon?
        Kuka "jalaton" ostaa kahden kerroksen asunnon, yli 30kpl rappuja noustavana!

Yläketaan nousevat rappuset vain 85 cm levyiset ja kylppäri oven oltava 90cm ???
        Mitä hitsin järkeä tässä on... ja piirustukset oli tarkastettu ja hyväksytty, lupa tullut!

Yli kolme kuukautta hän siirsi muuttoa asuntoon ja tappeli sen lopputarkastuksen kanssa. Muutti lopulta asumaan ilman hyväksyttyä lopputarkastusta.
        On lopulta saanut sen hyväksynnän...mutt kaikki se vaiva ja kiusa.

Yläkerrassa on 3 kattoikkunaa ja yks niistä on hätäuloskäynti, jos tulipalo sattuisi...
        minä tässä ihmettelen miten se pyörätuoli ihminen sinne katolle nousee pyörätuolineen....?

Kyllä viranomaisilla on töitä... tai hankkivat ainakin niitä itselleen ja samalla muillekin...järjetöntä rahastusta!

On ihan kohtuullista että julkiset tilat rakennetaan kaikille tavoitettaviksi. Mutta kun ihmisistä kuitenkin suurin osa on tervejalkaisia, niin miksi kaikki asunnot pitää rakentaa esteettömiksi. Eikö vaan olisi yksinkertaisempaa että esteetöntä tarvitseva muuttaa esteettömään. Mutta ei: kaikki asunnot pitää olla kuin yhden koon sukkahousut. Ihan saatana oikein sille oravalle, että rakennusvalvonta kaatoi sen oravan pesäpuun kun sieltä puuttui jätteiden lajittelu ja energiatodistus. Oppiipahan kurre olemaan.

• scrg kirjoitti:

On ihan kohtuullista että julkiset tilat rakennetaan kaikille tavoitettaviksi. Mutta kun ihmisistä kuitenkin suurin osa on tervejalkaisia, niin miksi kaikki asunnot pitää rakentaa esteettömiksi. Eikö vaan olisi yksinkertaisempaa että esteetöntä tarvitseva muuttaa esteettömään. Mutta ei: kaikki asunnot pitää olla kuin yhden koon sukkahousut. Ihan saatana oikein sille oravalle, että rakennusvalvonta kaatoi sen oravan pesäpuun kun sieltä puuttui jätteiden lajittelu ja energiatodistus. Oppiipahan kurre olemaan.

Minusta niitä liikuntarajoitteisille sopimattomia on tulevaisuudessa väestön ikääntyessä liikaa. Niinpä on hyvä, että uudet tehdään heillekin sopiviksi. Mutta onhan umpihullua vaatia jälkikäteen vaikkapa inva-vessaa paikkaan, johon invalidi ei pääse.

Tuosta tuli mieleen vaimon kaveri, joka miehensä kanssa rakennutti nyt reilu 50-vuotiaana omakotitalon, johon ei pääse pyörätuolilla edes sisälle. Harva kun haluaa lonkkansa murrettuaan myydä kotiaan ja muuttaa muualle. On siinä talossa paljon muitakin älyttömiä ratkaisuja, mutta jokainenhan osaa oman talonsa suunnitella kun isoisäkin osasi rintamamiestalon rakentaa...

• Ratikkakuski kirjoitti:

Minusta niitä liikuntarajoitteisille sopimattomia on tulevaisuudessa väestön ikääntyessä liikaa. Niinpä on hyvä, että uudet tehdään heillekin sopiviksi. Mutta onhan umpihullua vaatia jälkikäteen vaikkapa inva-vessaa paikkaan, johon invalidi ei pääse.

Tuosta tuli mieleen vaimon kaveri, joka miehensä kanssa rakennutti nyt reilu 50-vuotiaana omakotitalon, johon ei pääse pyörätuolilla edes sisälle. Harva kun haluaa lonkkansa murrettuaan myydä kotiaan ja muuttaa muualle. On siinä talossa paljon muitakin älyttömiä ratkaisuja, mutta jokainenhan osaa oman talonsa suunnitella kun isoisäkin osasi rintamamiestalon rakentaa...

Onhan se tuollainen (sosiaali)demokraattinen unelma, että yhteiskunta päättää yksilöiden puolesta miten talot pitää rakentaa. Kävin Vantaan messutalojakin kesällä ihmettelemässä ja siellä näytti että ne postimerkkitontit ja pieni rakennusoikeus määritti miten ne talot oli tehty. Oli saunaosastit, jotka ei vieneet neliöitä, kun muualle oli rakennettu erilliset kylppärit ja muutenkin sellaista tasohyppelyä että Mario, Luigi ja kumppanit varmaan tuntisi ne kodikseen.

• cb2elvh

Tänään. Viime päivien tapahtumat ja tunteet nostivat esiin muistoja parin vuosikymmenen takaa ja itku melkein yllätti.

• PalstanRuminMies

Aika usein itken itseni uneen. Syitä on useita. Päällimmäisenä ainainen naisettomuus ja tunne kun ei kelpaa kenellekään, rumuus, ystävien puute kun ei ketään kelle soittaa, pahat sanat. Muistan usein vuosiakin vanhoja asioita jossa tunteitani on loukattu. Jopa ala-asteen koulukiusaamiset ovat edelleen kuin valokuvina päässäni. Sukulaisten viha ja karttaminen mua kohtaan. Naisettomuudelle naureskelu ja homottelu yms. Olen menny tosi herkäksi muutenkin. Suuri urheilu menestys tai sarjojen saati elokuvien herkät kohtaukset jne saa usein silmät kostumaan. Yritän sitä piilotella kun kovat jätkäthän ei itke. No mähän en oo kova jätkä muutenkaan.

• naine35

Hei. Muista että se oma nainen saattaa löytyä ihan mistä vaan.
        Tänään juuri luin juttua kuinka joku mies oli löytänyt thai vaimonsa ok cupid deittipalstalta.
        Ihan varmasti sinullekin löytyy joku eikä tarvitse yksin mutehtia enää.
        Tsemppiä :)

• Mä olen kai vähän kyyninen. Hautajaiset toimi sentään joskus, mutta viimeisimmät niistäkään ei ole oikein toimineet. Onneksi on sipuli ja tylsiä veitsiä, niin ei pääse olo unohtumaan.

• en.itku.pilli

lähimmille ja rakkaimmille ihmisille jos riitelen niin voi silmät kostua kun sanoo tyhmiä tai kun saan ajatella niin tulee tosi paha mieli ja pakko mennä pyytään anteeksi yleensä riita lähtee tyhmästä tai kun ei anna periksi ja jos tunteet tulee mukaan rakkaitten ihmisten kanssa niin voihan siinä silmät kostua

• En muista koska olen viimeksi itkenyt. Elämä ja kokemukset ovat vieneet herkkyyden ja tunteet lähes kokonaan pois.

• unetonkarjaalla

Älä valehtele. Itket palstalla joka ilta naisten hypergamiasta.

• unetonkarjaalla kirjoitti:

Älä valehtele. Itket palstalla joka ilta naisten hypergamiasta.

Mielipiteen ilmaiseminen ei ole itkemistä.

Shaming language ja henkilöhyökkäys havaittu.

• unetonkarjaalla
        super-atm kirjoitti:

Mielipiteen ilmaiseminen ei ole itkemistä.

Shaming language ja henkilöhyökkäys havaittu.

"Shaming language ja henkilöhyökkäys havaittu."

Voi kyynel.

• unetonkarjaalla kirjoitti:

"Shaming language ja henkilöhyökkäys havaittu."

Voi kyynel.

Itke vaan. Ehkä se helpotta oloasi :D

• super-atm kirjoitti:

Itke vaan. Ehkä se helpotta oloasi :D

Minua sinun kommenttisi naurattaa niin että tulee vedetkin silmistä. :-)

• avohoito

Joo, joo.. Mä oon aina ollut täysin vakuuttunut siitä, että sä vedät jotain. Pamit ja masennuslääkkeet vie suurelta osalta porukasta tunteet pois.

• Netissä on helppo esittää nauravansa vaikka olisi raivoissaan. Passiivis-agressiiviset hymiöt ovat yleisimpiä palstan feministikurpilla ja niitä peesaavilla seurustelevilla valkoritareilla, joilla ei ole elämässään muuta sisältöä kuin viettää yksinäisinä aikaa sinkkupalstalla, jopa viidettätoista vuotta.

• surettaa

Herkkä mies ei saa pllua ;(

• Luolamadonna

Olen kyllä, koska itku pitkästä ilosta.

(Reps)

• Luolamadonna

Ei sattumoisin ole ketään elämäntapa-Lauraa näkynyt?

Vähemmästäkin jo spiidaa.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Ei sattumoisin ole ketään elämäntapa-Lauraa näkynyt?

Vähemmästäkin jo spiidaa.

(Hihitystä)

Itse taisin itkeä viimeksi oopperassa, kun jääkuningattaren muuvit oli niin täydelliset. Suru sinänsä ei minua itketä. Suruun pitää reagoida, ei nyyhkiä mukana kuin Jeesus.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Itse taisin itkeä viimeksi oopperassa, kun jääkuningattaren muuvit oli niin täydelliset. Suru sinänsä ei minua itketä. Suruun pitää reagoida, ei nyyhkiä mukana kuin Jeesus.

(Naurua)

Hesari kyllä toisinaan koskettaa (Helsinginkatu).

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Hesari kyllä toisinaan koskettaa (Helsinginkatu).

(Hihitystä)

"Laura saippuoi vartaloaan suihkussa ja huomasi silmäkulmiensa kostuneen."

(Hirn)

• Joo, monesti tulee liikutuksen kyyneleitä vuodatettua. Paha tapa eläytyä muiden tilanteisiin, olipa kyseessä irl tai fiktiota. Eilen tuli tällainen hyvä tippa silmään. Syynä lapset, sen tarkemmin retostelematta.

• Luolamadonna

Mjoo

Lapset on tietysti asia erikseen. Toisaalta jos asiaa tarkastelee niin tulee huomanneeksi, että ihmisen silmät ovat kestokosteat. Jos näin ei olisi, ihminen olisi sokea. Vanhemmalla iällä kosteus vain lisääntyy, vaikka tosiasiassa käy päinvastoin, eli öögat tuppaavat kuivumaan.

Eli ihminen on oikeasti merenelävä, joka itkee meriä.

(Hihitystä)

• Luolamadonna kirjoitti:

Mjoo

Lapset on tietysti asia erikseen. Toisaalta jos asiaa tarkastelee niin tulee huomanneeksi, että ihmisen silmät ovat kestokosteat. Jos näin ei olisi, ihminen olisi sokea. Vanhemmalla iällä kosteus vain lisääntyy, vaikka tosiasiassa käy päinvastoin, eli öögat tuppaavat kuivumaan.

Eli ihminen on oikeasti merenelävä, joka itkee meriä.

(Hihitystä)

Mulla on kuivuuteen taipuvaiset öögönit, fibron joku oheistuote. Joten pari tippaa silmässä vaan voitelee silmiä sopivasti. :)

• Luolamadonna
        sönkkö kirjoitti:

Mulla on kuivuuteen taipuvaiset öögönit, fibron joku oheistuote. Joten pari tippaa silmässä vaan voitelee silmiä sopivasti. :)

Mjoo

Kun omaa repsahteluaan katselee fiktiivisen unelmatytsyn, eli Lauran näkökulmasta, niin minusta tarkkailtavan kohteen suhtautuminen omaan kuolevaisuuteensa on omalla tavallaan koominen, sillä arvosysteemit näyttävän feidaavan jonnekin taustan häkkyröihin, ja esiin tupsahtelee jotain perustavanlaatuista, kuten epämääräinen nöyryys prosessin tai projektin osana.

Katoavaista kaikki on vaan.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Mjoo

Kun omaa repsahteluaan katselee fiktiivisen unelmatytsyn, eli Lauran näkökulmasta, niin minusta tarkkailtavan kohteen suhtautuminen omaan kuolevaisuuteensa on omalla tavallaan koominen, sillä arvosysteemit näyttävän feidaavan jonnekin taustan häkkyröihin, ja esiin tupsahtelee jotain perustavanlaatuista, kuten epämääräinen nöyryys prosessin tai projektin osana.

Katoavaista kaikki on vaan.

(Naurua)

Lauran havainnot ovat olleet teräviä ja avaavia, sillä mitä paremmin pystyy hahmottamaan yksinkertaisen perustilateen, sitä lumoutuneempi minä hänestä olen.

(Hihitystä)

• näenjokapäivä

Kun näen kuinka julmasti vanhuksia kohdellaan Helsingin palvelutalossa päivittäin, en enää jaksa itkeä, joutuisin itkemään lähes joka päivä. Vanhuksista ei välitetä kaupungin laitoksissa ja osastonhoitajat eivät hoida valvonta tehtäviään. Kaikkea muuta valvotaan, jopa risteyksiä, valotolpat eivät tunne mitään, mutta ihmiset tuntevat ja silti heitä voidaan kohdella miten vain. Sairaat ihmiset hoitavat vanhuksia. Äkäiset, kipua tuottavat, nälässä ja janossa pitävät. Omaiset eivät välitä käydä katsomassa sitä kauheutta.

• Prsicilla_

Itkin onnesta kun jännämies pani mua kunnolla

• Snif

Itkin viimeksi ennen joulua, kun tajusin, että eräs kaverisuhteeni oli tullut tiensä päähän. Olin surullinen, koska kaverini petti luottamukseni. Minun silmissäni hän on edelleen itsekeskeinen narsisti, jolla ei ole empatiaa. En kerro enempää mitään yksityiskohtia, koska asiat on edelleen selvittämättä.

• Olen aivan saakelin herkkä silmien hikoilulle. Pelottaa jo etukäteen, miten tulen selviämään puheista jossain lasten ylioppilasjuhlissa tai häissä.

• Pillua_ilman_jätetty

Itkin viime viikonloppuna kun en saanut pillua!

• tarralenkkari666

Hmm...En ole itkenyt aikoihin. Muistaakseni viimeksi, kun käteni murtui.

• Ihan selvä asperger-tapaus.

• Fiksu-ja-kunnollinen

Tunteitaan näyttävä mies on turn off naiselle. Nainen haluaa koviksen joka ei itke ja nainen haluaa että mies pitää naisen kurissa vaikka hakkaamalla.

• että.silleen

Kuules nyt, tämä ikivanha, paikkaansa pitämätön, palstatotuus tunnetaan jo. Mitä jos kekksisit jotain uutta tältä rintamalta...kun kerta fiksu ja kunnollinenkin olet?
        Niin eikä jatketa juttua myöskään rumuudella... jokaista ihmistä voi vähän stailata paremman näköisksi, siis jos joku oikeesti kärsii ulkonäöstään.
        Enkä tarkoita mitään aikaa vievää päivittäistä meikkausta, siihen harva mies edes suostuisi.

• 12121212
        että.silleen kirjoitti:

Kuules nyt, tämä ikivanha, paikkaansa pitämätön, palstatotuus tunnetaan jo. Mitä jos kekksisit jotain uutta tältä rintamalta...kun kerta fiksu ja kunnollinenkin olet?
        Niin eikä jatketa juttua myöskään rumuudella... jokaista ihmistä voi vähän stailata paremman näköisksi, siis jos joku oikeesti kärsii ulkonäöstään.
        Enkä tarkoita mitään aikaa vievää päivittäistä meikkausta, siihen harva mies edes suostuisi.

Nainen haluaa miehen joka on kova ulkoa, pehmeä sisältä. Ensin pitää olla itsevarma, määrätietoinen, rohkea, kyvykäs. Naista vahvempi ja parempi. Sitten on varaa olla tunteellinen.

"Niin eikä jatketa juttua myöskään rumuudella... jokaista ihmistä voi vähän stailata paremman näköisksi, siis jos joku oikeesti kärsii ulkonäöstään."

Miehen ulkonäössä tärkeintä on pituus, hartioiden leveys, leuan jykevyys, jne. Nämä eivät muutu stailaamalla.

• että.silleen
        12121212 kirjoitti:

Nainen haluaa miehen joka on kova ulkoa, pehmeä sisältä. Ensin pitää olla itsevarma, määrätietoinen, rohkea, kyvykäs. Naista vahvempi ja parempi. Sitten on varaa olla tunteellinen.

"Niin eikä jatketa juttua myöskään rumuudella... jokaista ihmistä voi vähän stailata paremman näköisksi, siis jos joku oikeesti kärsii ulkonäöstään."

Miehen ulkonäössä tärkeintä on pituus, hartioiden leveys, leuan jykevyys, jne. Nämä eivät muutu stailaamalla.

Ai, sulle ne ovat tärkeitä vai?
        Pituuttas saat kasvatettua muutamalla sentillä kengillä, sekä saappailla.
        Hartiat syntyy vaatturilla ja valikoiduilla valmisvaatteilla, jotka luo optista harhaa pikkasen kroppaasi parannellen.
        Ja kyllä tuota leukaakin saadaan jykevöityä plastiikkagirurgialla!
        Mutt onko tuo kaikki pakko läpikäydä, ennenkuin sä hyväksyt itsesi ja korjaantuuko itsetuntosi todella noilla ulkoisilla seikoilla? Ehkä... ehkä ei, kuka sen tietää.
        Miten pahalta sunsta tuntuu jos nainen on pidempi 5-10cm... toi 5cm:n pituus ero ei pahemmin edes näy. Eikä siihen muut kiinnitä edes huomiotaan jos ett itse ala siitä vaahtoomaan. Karttamaan tilanteita jossa sen näkee selvemmin,kuten valokuvissa.

Mun arka kohtani oli yli 20 vuotta: luonnonkiharat punaiset hiukset... eivät ole enää!
        Minua kun kiusattiin punapäisyydestäni,ilmeisesti kateudesta. Ei sitä lapsi tajua.

Tosin värjäytin taas hiukseni vaalean ruskeiksi, kun kyllästyin punapäisyyteeni.
        Kesällä 2017 mulla on taas punaiset hiukset, nykyinen värini kun kuluu hiljalleen pois, haalentuen pesuissa ja punainen tulee jälleen esiin sen alta. Kätevää!

Mukavaa päivän jatketta sinne...mun on lähdettävä pakosta apteekki keikalle, täältä on thyroxinit loppuneet ja huomen aamulla niitä on pakosta oltava!
        Mä en ymmärrä miten tällain on pystynyt käymään.

• 12121212
        että.silleen kirjoitti:

Ai, sulle ne ovat tärkeitä vai?
        Pituuttas saat kasvatettua muutamalla sentillä kengillä, sekä saappailla.
        Hartiat syntyy vaatturilla ja valikoiduilla valmisvaatteilla, jotka luo optista harhaa pikkasen kroppaasi parannellen.
        Ja kyllä tuota leukaakin saadaan jykevöityä plastiikkagirurgialla!
        Mutt onko tuo kaikki pakko läpikäydä, ennenkuin sä hyväksyt itsesi ja korjaantuuko itsetuntosi todella noilla ulkoisilla seikoilla? Ehkä... ehkä ei, kuka sen tietää.
        Miten pahalta sunsta tuntuu jos nainen on pidempi 5-10cm... toi 5cm:n pituus ero ei pahemmin edes näy. Eikä siihen muut kiinnitä edes huomiotaan jos ett itse ala siitä vaahtoomaan. Karttamaan tilanteita jossa sen näkee selvemmin,kuten valokuvissa.

Mun arka kohtani oli yli 20 vuotta: luonnonkiharat punaiset hiukset... eivät ole enää!
        Minua kun kiusattiin punapäisyydestäni,ilmeisesti kateudesta. Ei sitä lapsi tajua.

Tosin värjäytin taas hiukseni vaalean ruskeiksi, kun kyllästyin punapäisyyteeni.
        Kesällä 2017 mulla on taas punaiset hiukset, nykyinen värini kun kuluu hiljalleen pois, haalentuen pesuissa ja punainen tulee jälleen esiin sen alta. Kätevää!

Mukavaa päivän jatketta sinne...mun on lähdettävä pakosta apteekki keikalle, täältä on thyroxinit loppuneet ja huomen aamulla niitä on pakosta oltava!
        Mä en ymmärrä miten tällain on pystynyt käymään.

"Ai, sulle ne ovat tärkeitä vai?"

Ei minulle, vaan naisille.

"Pituuttas saat kasvatettua muutamalla sentillä kengillä, sekä saappailla."

Muutama sentti ei riitä.

"Hartiat syntyy vaatturilla ja valikoiduilla valmisvaatteilla, jotka luo optista harhaa pikkasen kroppaasi parannellen."

Auttaa jonkin verran ensivaikutelman luomisessa, mutta viimeistään siinä vaiheessa kun halataan, nainen ei saakaan fiilistä vahvasta miehestä jonka sylissä on turvassa villimiehiltä ja lohikäärmeiltä.

"Ja kyllä tuota leukaakin saadaan jykevöityä plastiikkagirurgialla!"

:D

"Miten pahalta sunsta tuntuu jos nainen on pidempi 5-10cm"

Ei haittaisi. Ja saisi vaikka käyttää niitä korkkareitakin, vaikka sitten olisi päätä pidempi. Entäs olisiko sinulle ok?

• että.silleen
        12121212 kirjoitti:

"Ai, sulle ne ovat tärkeitä vai?"

Ei minulle, vaan naisille.

"Pituuttas saat kasvatettua muutamalla sentillä kengillä, sekä saappailla."

Muutama sentti ei riitä.

"Hartiat syntyy vaatturilla ja valikoiduilla valmisvaatteilla, jotka luo optista harhaa pikkasen kroppaasi parannellen."

Auttaa jonkin verran ensivaikutelman luomisessa, mutta viimeistään siinä vaiheessa kun halataan, nainen ei saakaan fiilistä vahvasta miehestä jonka sylissä on turvassa villimiehiltä ja lohikäärmeiltä.

"Ja kyllä tuota leukaakin saadaan jykevöityä plastiikkagirurgialla!"

:D

"Miten pahalta sunsta tuntuu jos nainen on pidempi 5-10cm"

Ei haittaisi. Ja saisi vaikka käyttää niitä korkkareitakin, vaikka sitten olisi päätä pidempi. Entäs olisiko sinulle ok?

Siis että seurustelisinko itseäni lyhyemmän miehen kanssa?
        Miks en seurustelisi, siis en ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa metrimitan mukaan.
        Kyllä niissä suhteissa aina on ollut jotain muuta, miks olen mieheen ihastunut... eikä se ole ollut miehen pituus tai "lompakon paksuus".
        Ihastumis vaiheessa en todellakaan tiedä kehityykö tunne rakkaudeksi vai ei... se joko kehittyy tai jää ystävyydeksi.
        Tosin jouduin katkaisemaan yhden ystävyyssuhteen, koska niin oli parempi minusta miehen kannalta.

En voi mielestäni roikottaa toista "hirttosilmukassa" kun tunsin vain ystävyyttä häntä kohtaan ja hänellä oli niitä tunteita enemmänkin. Sai minut tuntemaan myös syyllisyyttä. Kosi tupareissani mua kaikkien kuullen, jolloin yritin kiemurrella tilanteesta irti; pyytämällä hiukan harkinta aikaa... ett jutellaan kahden kesken!
        Hän vastas ett: " Varoittin jo Uutena Vuotena tinan valuussa, kosivani ennen ystävänpäivää, joten ei tullut yllätyksenä sulle.Mikä se vastaus kysymykseeni on?"

Miks ihmeessä se oli asetettava mun selkäni seinää vasten? Eikö se olis selvempi kosia kahden kesken, ilman painostusta, ja kertoa ystäville jälkeenpäin jos on jotain kerrottavaa!

Kerro se sitt kauniisti runoillen etten minä nyt ole valmis vastaamaan kosintaasi myöntävästi... kun ei me seurustellakaan, eikä me olla edes kihloissa. Niin eikö mies kaiva taskustaan sileän sormuksen, todeten ett asia on pian korjattu!
        Siinä vaiheessa sitt sanoin jo kiukkuisena ettei tämä juttu tule meneen nyt sun käsikirjoituksesi mukaan... mua ei kyllä painosteta johonkin, mitä minä en halua.

Hänellä on uus naisystävä nykyään... olen kuullut :siis kysyin eräältä ihmiseltä mitä miehelle kuuluu? Eli tuli tassuilleen alas turvallisesti, kaikki hyvin siellä päin siis.

• Neitsytsetä

Kun kiltteyttäni ja kunnollisuuttani epäiltiin :(

• pehmosisko

Hetki sitten itkin.
      Ennen tuloani tänne sairaalaan tutkimuksiin.

• käkättäjä

Pakolaisten veneet oli kaatunut....tuli ensin itku ja sitten nauru...

• PeTTyNyTNaiNeN85

Itkin kun sain munaa. Harmitti kun se oli vain munaa niin siksi itkin.

• Kovettunutkin

Olen ollut aina itkuiikka, herkistyn helposti, itku kuin naurukin tulevat pidättelemättä. Mutta kun aika ja elämä tekevät tehtäviään, niin typeristä syistä en enää suostu pillittämään.

• Tirautin silloin ja siitä syystä... ;P

• että.silleen

No minä en ole Oraakkeli, eikä nyt mikään kello kilise edes. Saako kysyä tai siis kehtaako tätä kysyä... Jos sullakin on jotain levottomia vastauksia... niin antaa olla.
        Mä olen ainakin kahdesti tänään kävellyt pommiin tällä palstalla.

Hyvää yötä.

• että.silleen kirjoitti:

No minä en ole Oraakkeli, eikä nyt mikään kello kilise edes. Saako kysyä tai siis kehtaako tätä kysyä... Jos sullakin on jotain levottomia vastauksia... niin antaa olla.
        Mä olen ainakin kahdesti tänään kävellyt pommiin tällä palstalla.

Hyvää yötä.

Mitä saako kysyä?...aina saa kysyä ja aina kehtaa... ;P

Taasko luulet, että olet pahoittanut mun mielen?....et ole, niin kuin et ole ikinä aikaisemminkaan, jos sitä taas pelkäät... ;P

Hyvää yötä ja hyviä, sekä syviä unia...

• Miksi naiset itkee niin paljon jännämiesten perään?

• Ottaapattiin

Sanopa / kysypä muuta. Jos olisin viisas voisin vastata. Mikä perhana saa ns. järkevän ihmisen luulemaan ja kuvittelemaan ...

• orpoolo

Koen voimakkaita tunteita musiikkia kuunnellessa tai sopivaa elokuvaa katsellessa mutta itkemiseen se ei ole koskaan johtanut. Johtuu kai kasvatuksesta/yhteiskunnasta/sukulaisista tai sitten omasta itsestä. Salaa voi kokea mutta ulospäin pitää olla kuin Clint Eastwood tai Batmanin Jokeri.

Parin vuoden sisään olen menettänyt äitini, toisen siskoni ja yhden serkun. Hautajaisissa rampannut. Edes ne eivät ole kirvoittaneet kyyneleitä vaikka haluaisin käsitellä sitä asiaankuuluvasti niin. Tunteita pintaan tietysti on tullut, kuvista ja esineistä, mutta kummasti ja nopeasti ohimeneviä ovat tähän asti olleet. Leskiäitini oli työhön ja tekemiseen keskittynyt koko elämänsä ja käsitteli tunteet sitä kautta, mutta viimeisinä aikoina tulivat sydäntäriipaisevasti pintaan. Esim. kysymys missä minun tyttöystäväni on? En voinut muuta kuin hiljaa hävetä ja vastata ettei vain ole tullut sopivaa vastaan. Tuntuu siis että petin sukuni äitini kuolinvuoteella, en saanut mahdollisuutta ilahduttaa häntä lastenlapsilla. Muut sisarukseni olivat sen jo tehneet, paitsi tuo yksi laillani perheetön sisar joka käsitti asianlaidan ja ymmärsi ehkä siksi lähteä. Nyt se on myöhäistä ja elämä orpona tuntuu hetkittäin merkityksettömältä. Elämä on kuin Dingon teinilaulussa, päivästä päivään. Yksille itsensäselvyys suurilla asioilla, toisille haaveita pienistä.

Yksi mikä saa itkun partaalle on kauniin tytön/naisen näkeminen ja miten jotain niin kaunista voi olla olemassa. Ja se seikka ettei minulla ehkä koskaan tulee olemaan esim. omaa tytärtä jota vaalia ja opettaa esim. musiikin saralla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      77
      1545
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      7
      1518
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      87
      1426
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      85
      1155
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      896
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      856
    7. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      74
      805
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      787
    9. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      140
      738
    10. Nukkuisitteko hyvin

Toisten lähellä
      Ikävä
      79
      694
    Aihe