Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19672
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta puhuen fantasiat femakoista tiskaamassa on aika yleisiä miehilläkin.
17.03.2016 19:35
Minun fantasiassa minä vaan katselen kun näkymätön vaaleanpunainen virtahepo raiskailee feministejä.
17.03.2016 19:13
Kyllä minä periaatteen ymmärrän ja roolileikin noin teoriassa. Mutta juuri sitä en ymmärrä, mikä se raiskaukseen liittyvä "aito" tunne on, jota tavoitellaan.
"Tää ois nyt tässä sillain, ettei sitä ollenkaan panettaisi, mutta se tulis sitten sieltä ihan yhtäkkiä ja nostais tän hameen korviin ja housut nilkkoihin ja tää ois sitten ihan että voi kauheeta, mutta se vaan..."
17.03.2016 19:11
Eipä ole japanilainen porno tuttua. Hiukan hämmentyneenä olen nähnyt jotain anime-kuvitusta joskus ja ne on suunnilleen luokkaa, että Mörkö, Haisuli ja Hemuli ovat kaikki panemassa Pikku-Myytä.
17.03.2016 18:54
"... nainen päättää fantasiassaan kuka raiskaa, missä raiskaa, miten raiskaa jne. ... "
Kun nainen päättää kuka, missä ja miten, niin mikä tuosta enää tekee raiskauksen? Se että nainen leikkii vastentahtoista, vaikka kaikki tapahtuu juuri kuten nainen tahtoo? Sekopäät! ;D
17.03.2016 18:49
Koiranpaskaongelmaan on kelpo ratkaisu. Kun kantaa mukanaa vessapaperirullaa ja hammastikkurasiaa voi aina koiranpaskan kohdatessaan tökätä siihen tikulla kiinni pari arkkia paperia ja (Tadaa!) koiranpaska on naamioitu sivistyneeksi ihmispaskaksi.
17.03.2016 18:38
Oleellista lienee tunnistaa asiat, joihin nainen tarvitsee miestä ja sitten säännöstellä juuri niitä samoja asioita, jottei niitä aleta pitämään itsestäänselvyytenä.
17.03.2016 18:33
En mene muista sanomaan, mutta itselleni ainakin on vaikea kuvitella fantasiaa jossa olisi itse raiskaamassa tai joku oikea henkilö olisi raiskattavana. Elokuvan raiskauskohtauksesta tuli äkkiseltään mieleen kaksi vanhaa leffaa: Kellopeliappelsiini (jossa koko kohtaus tarkoituksellisen vastenmielinen) ja tämä Olkikoirista, joka on häiritsevä juuri syystä, että vaikea sanoa onko kyseessä raiskaus vai juuri sitä mitä kaikki naiset aina ovat:)
https://www.youtube.com/watch?v=MivNqkAvusU
Pitäisikö näihin jotenkin pystyä samaistumaan?
17.03.2016 18:10
Naisten fantasia raiskattuna olosta on ilmeisesti terveen puolella, mutta miehen fantasia raiskaajana olemisesta tai pelin pelaaminen raiskaajan näkökulmasta olisi jo vähän sairasta. Miksi naisten fantasioissa on sairaita paskiaisia?
17.03.2016 17:36
Ehkä on maailmassa sellaistakin sattunut, että alaikäinen on pelannut K-18 peliä. Olen minäkin pelannut vähän toisella kymmenellä peliä, jossa tapettiin vastustajia.
Mutta ok, sovitaan että lapsenne onkin 18 ja hän pelaa peliä, jossa raiskataan. Eikö se yhtään häiritsisi teitä?
17.03.2016 17:13
Ihan mielenkiintoinen tuo kytkentä fantasian tietokonepelien välille. Kas kun maailmassa on lukemattomia pelejä, joissa pelaaja saa tappaa vastustajia: ihmisiä, eläimiä, koneita tai alienejä. Mutta yllättäen, jos pelissä on jotain raiskaukseen viittaavaa, siitä nouseekin kohu.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_controversial_video_games
Äidit: antaisitteko te lapsenne pelata tietokonepeliä, jossa raiskataan?
17.03.2016 16:36
Tasapuolinen jako on yllättävänkin helppo toteuttaa. Soveltuu yhtä hyvin kotitöiden kuin kakun jakamiseen. Toinen leikkaa kakun kahteen osaan haluamallaan tavalla ja toinen sitten valitsee paloista sen kumman haluaa.
17.03.2016 15:48
Pitäisi siis löytää perusteluja sille miksi on tavoittelemisen arvoinen?
Harmi, että en muista yhtäkään kertaa, että joku olisi sanonut että TÄMÄN takia olen tavoittelemisen arvoinen ja vastapuoli kuitannut siihen että "kyllä, TUON takia olet tarvoittelemisen arvoinen", vaan aina että "TUO nyt ei ole mitenkään oleellista".
17.03.2016 13:44
Siitä erosta wikipedia väittää suunnilleen niin, että harmaassa on kaikenlaista valoa suunnilleen saman verran, mutta ruskeasta puuttuu sininen ja punaista on enemmän kuin vihreää. Toisaalta punaisesta ja vihreästä yhdistetään myös se minkä tunnemme keltaisena, mutta saman keltaisen voi tehdä myös keltaisella valolla vaikka emme sellaista sinänsä voikaan nähdä. Jos jonain päivänä kakka ei olekaan enää ruskeaa vaan harmaata tai keltaista, ei siis kannata suuremmin huolestua. Hyvin pienestä värierosta on vain kyse. Liikaa mustikkaa, curacaoa tai vihreitä vihanneksia ruokavaliossa.
17.03.2016 12:15
Haa. Asiantuntija. Mikä on harmaan ja ruskean ero tai suhde toisiinsa? Sateenkaaresssa ei ole kumpaakaan.
17.03.2016 12:01
Fysiikan oppineet näkee sen mitä me näemme väreinä kai ensisijaisesti säteilynä, jotka sijoittuu johonkin infrapunan ja ultravioletin väliin. Valkoinen on se kaikki ja musta ei mitään. Harmaan sävyt jotain tuolta väliltä ja ruskea varmaan kanssa mutta jotenkin eri tavalla. Ihmiskehon tuntijat väittää että silmä osaa tunnistaa punaisen, vihreän ja sinisen valon ja aivot sitten koostaa näistä ne värit mutta kuitenkin kulttuurisesti niin, että eskimo voi nimetä kymmeniä eri valkoisia, jotkut afrikan heimot satoja eri vihreitä ja jotkut taas ei pysty sanomaan eroa sinisen ja vihreän välille. Joten kysymykseen mikä on väri hakisin vastausta rautakaupan maaliosastolta. Jos Tikkurila tai Teknos on osannut tehdä siitä värilastun, niin se on väri. Ja siellä on _monta_ valkoista joten tuomitsisin minäkin että WHITE oli oikein.
17.03.2016 11:33
On varmaan hölmöilyäkin, mutta mielestäni on selvää että globalisaatio ja tuottavuus on tehnyt monien hyödykkeiden valmistamisesta suhteellisesti halvempaa, joten asuntojen valmistaminen ja asumisen muutkin kulut on tulleet suhteellisesti kalliimmaksi ja kalliimmaksi.
Toinen juttu kokonaan sitten on, että hyvin harva kulutushyödyke on yleensä lainan vakuutena ja siten niiden kirjanpidollisella arvolla ei ole juurikaan väliä, mutta jos asuntojen arvoa pitäisi alaskirjata, romahduttaisi se koko systeemin. Siksi meitä opetetaan vertailemaan asuntojen ja vuokrien hintoja palkkatasoon, mutta sen sikaan vaikkapa autojen hintoja vertaillaan siihen mitä autot ovat ennen maksaneet, mitä autot muualla maksavat jne.
17.03.2016 11:21
Katsoin tyypillisen 70-luvun neukkukuution perheasunnon pyyntihintoja koko maassa. Mediaani oli siellä 1000€/m2 paikkeilla. Se ei ehkä kuulosta paljolta, mutta on se siihen nähden että kyseinen asunto ei ole uutenakaan maksanut yhtä paljon ja talo on hyvinkin lähestymässä alkuperäistä suunniteltua teknistä käyttöikäänsä. Uutta vastaavaa ei saa eikä pystyttäisi rakentamaan tilalle lähellekään samalla hinnalla. Missä teknologinen kehitys ja tuottavuuden kasvu?
16.03.2016 17:32
Minulla on tosi vilkas mielikuvitus. Minä aina fantasioin vaaleanpunaisista virtahevoista raiskaamassa feministejä. Joskus virtahevon tilalla voi olla näkymätön yksisarvinenkin.
16.03.2016 17:23
Helsingistä katsoen voi näyttää, että missä tahansa muualla Suomessa asunnot on halpoja. Mutta maakunnissakin on isoja eroja hinnoissa keskuskaupunkien ja pikkukaupunkien välillä ja toisaalta saman kokoisten kaupunkien välilläkin. Asumiskustannus sitten tietenkään ei vaihtele yhtä paljon, koska niin omakotitalon kuin asoy-muotoisen asumisen tai vuokra-asuntoyhtiön kulurakenteet ei suuremmin poikkea eri osissa maata.
Mutta ei muualla maassa Helsinkiä lukuun ottamatta myöskään ole ikuista työvoimapulaa eikä asuntopulaa eikä tonttipulaa. Joten kyllä Helsingin asunnosta kannattaa maksaa mitä vaan, koska nehän ovat vielä halvempia kuin asunnot Tukholmassa, Lontoossa, Pariisissa tai New Yorkissa ja toisaalta tulevaisuudessa on vielä kalliimpaa joten kannattaa asua Helsingissä kun siihen vielä on varaa. :D
16.03.2016 16:53
953 / 984