Kappas vain.
Kun puheeksi tulee naisten seksuaalisuus, halu tulla miehen dominoimaksi, alistamisfantasiat, raiskausfantasiat...henkilöhyökkäyksiä tulee naisilta enemmän kuin pahimman kurpittelun ja lutkittelun seurauksena.
Vaikka puhuttaisiin asiallisesti tutkimuksista, ei auta, hihasta vedetään nössökorttia ja alistujamieskorttia.
Mistähän tämä mahtaisi johtua? :D Mahtaako naisia hävettää kun he ovatkin samanlaisia? ;) Kun vahva feministinainen haluaakin alistua vahvemmalle ja paremmalle miehelle? :)
Palstamiehet sohaisivat ampiaispesään
58
51
Vastaukset
- Neitinättinen
Mikä se sun ongelmaa on jos jotkut haluaa alistua? Itse tykkään hellästä seksistä/ rakastelusta, mutta en silti inise täällä muiden mieltymyksistä päivät pitkät.
- 8923
Sama täällä.
Minun on vaikea edes uskoa noita väitettyjä raiskausfantasioita, mutta en silti viitsisi päivät pitkät täällä niistä vauhkota. - Ex------------PUA
8923 kirjoitti:
Sama täällä.
Minun on vaikea edes uskoa noita väitettyjä raiskausfantasioita, mutta en silti viitsisi päivät pitkät täällä niistä vauhkota.Totuus sattuu. ;)
- Mfmenme
Ex------------PUA kirjoitti:
Totuus sattuu. ;)
Sinua se sattuu kun et naista saa. Totuus sattuu ja kovasti sattuukin kohdallasi.
- Naisasialooseri1
Myönnät siis että mies saa ja nainen antaa?
- tarralenkkari666
Kumpikin saa ja kumpikin antaa. "en saanut" "Ei se antanut" Toimii mistä tahansa sukupuolesta puhuttaessa.
- Ex------------PUA
Mfmenme kirjoitti:
Sinua se sattuu kun et naista saa. Totuus sattuu ja kovasti sattuukin kohdallasi.
Osu ja uppos! :D
Tyhmä huora joutui turvautumaan shaming languageen ja henkilöhyökkäykseen, vieläpä sellaiseen mikä ei edes sovi kohdalleni.
Tasoni on YTKM.
Entä sinun tasosi; käyttöaste ja ikä? - Ex------------PUA
Tyhmä huora joutui turvautumaan shaming languageen ja henkilöhyökkäykseen, vieläpä sellaiseen mikä ei edes sovi kohdalleni.
Tasoni on YTKM.
Entä sinun tasosi; käyttöaste ja ikä?(jälleen muuten esimerkki tyhmäkuinsaapas6666 ennalta-arvattavasta käytösestä; multinikkausta ja henkilöhyökkäystä, heti kun osuu ja uppoaa - mikä säälittävä femakkorotta).
- Totuudenkertojatar
Expuan käytös kun ei olekaan koskaan ennalta arvattavaa. :D Yleensä rullaan ohi, kun toistuu ne samat osumisetuppoamisetshaminglanguagethenkilöhyökkäykset. Varmaan hoet niitä om.... om.... -tyyliin 24/7.
- Ex------------PUA
Totuudenkertojatar kirjoitti:
Expuan käytös kun ei olekaan koskaan ennalta arvattavaa. :D Yleensä rullaan ohi, kun toistuu ne samat osumisetuppoamisetshaminglanguagethenkilöhyökkäykset. Varmaan hoet niitä om.... om.... -tyyliin 24/7.
Tyhmä! :D
Sehän vaiin todistaa miten ennalta-arvattavaa kurppien käytös on, että pääsen noin monesti sanomaan heille ja joka kerta samasta asiasta.
Nytkin: Itte oot-defenss! Teit sen juuri niin ennalta-arvattavasti kun vain voit tehdä.
:D
En enää jaksa vääntää täällä joka aiheesta, kun se on sama kuin seinälle puhuisi, mutta toteanpahan jälleen, että kyllä, fantasioissani tapahtuu alistamista, väkisinottamista, lesboilua ja paljon sellaista, mitä ätmit eivät osaisi kuvitellakaan. Silti en _haaveile_ alistamisesta, väkisinottamisesta puhumattakaan. Pidän kyllä siitä, että mies tietää mitä tekee eli on itsevarma, mutta jos hän alkaisi heitellä tai läimäytellä tai jotain, niin homma loppuisi siihen paikkaan.
Mutta turhahan teille mitään on yrittää selittää, kuten fantasioiden ja haaveiden/toiveiden eroa, se hukkuu iänikuiseen älämölöön.- Ex------------PUA
Vain feministi voi olla noin uuskomattomatton tyhmä.
Tämä on varmaan jo jokin palstan oma ennätys itsensä puhumisesta pussiin - ei samassa keskustelussa, vaan ihan soolona, ilman kenenkään itseään fiksumman miehen apua! :D
"kyllä, fantasioissani tapahtuu alistamista, väkisinottamista, lesboilua ja paljon sellaista, mitä ätmit eivät osaisi kuvitellakaan. "
vs.
"Silti en _haaveile_ alistamisesta, väkisinottamisesta puhumattakaan. "
"En enää jaksa vääntää täällä joka aiheesta, kun se on sama kuin seinälle puhuisi, "
Niin tosiaan, mistä ihmeestä se voisi johtua?! :D Ex------------PUA kirjoitti:
Vain feministi voi olla noin uuskomattomatton tyhmä.
Tämä on varmaan jo jokin palstan oma ennätys itsensä puhumisesta pussiin - ei samassa keskustelussa, vaan ihan soolona, ilman kenenkään itseään fiksumman miehen apua! :D
"kyllä, fantasioissani tapahtuu alistamista, väkisinottamista, lesboilua ja paljon sellaista, mitä ätmit eivät osaisi kuvitellakaan. "
vs.
"Silti en _haaveile_ alistamisesta, väkisinottamisesta puhumattakaan. "
"En enää jaksa vääntää täällä joka aiheesta, kun se on sama kuin seinälle puhuisi, "
Niin tosiaan, mistä ihmeestä se voisi johtua?! :DNo, jos et ymmärrä fantasian ja toiveen eroa niin asialle ei voi yhtään mitään. Minä en sitä ala sinulle opettaa.
- Ex------------PUA
helka kirjoitti:
No, jos et ymmärrä fantasian ja toiveen eroa niin asialle ei voi yhtään mitään. Minä en sitä ala sinulle opettaa.
Osu ja uppos!:D
Niin, koska fantasiahan ei ole toive!
Totta, sinä et voi asialle mitään; sinä et pysty selittelemään itseäsi pois pussista, väittämällä päättömiä tyyliin: "no jos sinusta musta on sävyltään tumma, niin sitten en voi mitään, kyllä se on valkoinen kuin lumi, kun minä sanon niin!!!" - Raakatotuus
helka kirjoitti:
No, jos et ymmärrä fantasian ja toiveen eroa niin asialle ei voi yhtään mitään. Minä en sitä ala sinulle opettaa.
Olisikohan kyseessä tällä kertaa huono alkuperäinen sanavalinta. Fantasiointi ja haaveilu on kyllä käytännössä melko sama asia. Selvästi eri asia on kuin haluaminen tai toivominen, eli korjasit tuossa ajatus/kirjoitusvirheen.
- tarralenkkari666
Kun puhutaan seksifantasioista puhutaan, joko fantasiasta, jonka haluat toteuttaa tai fantasiasta, jota käytetetään mielikuvana esim. runkkauksen avuksi. Jälkimmäinen ei välttämättä ole mitään mitä haluaisi oikeasti koskaan kokeilla.
Mielikuvitus on ilmeisesti monelle tuntematon käsite. Raakatotuus kirjoitti:
Olisikohan kyseessä tällä kertaa huono alkuperäinen sanavalinta. Fantasiointi ja haaveilu on kyllä käytännössä melko sama asia. Selvästi eri asia on kuin haluaminen tai toivominen, eli korjasit tuossa ajatus/kirjoitusvirheen.
Ei minun mielestäni. Esimerkkejä:
Minä _haluan_, että minua arvostetaan. _Toivon_, että viikonloppuna on kaunis ilma, jotta voimme toteuttaa suunnitelmamme. _Haaveilen_ maailmanympärysmatkasta, se ei juuri nyt ole mahdollinen ja voi olla, ettei toteudu koskaan, mutta haave siitä motivoi. Minä _fantasioin_ tapahtumista, joita en haluaisi toteuttaa ja joita ei reaalimaailmassa edes voisi tapahtua, kuten suojaamattomasta seksistä useiden eri kumppanien kanssa.
Kuinka moni teistä muista fantasioissaan käyttää aikaa kondomien kanssa pelaamiseen? :o- Raakatotuus
helka kirjoitti:
Ei minun mielestäni. Esimerkkejä:
Minä _haluan_, että minua arvostetaan. _Toivon_, että viikonloppuna on kaunis ilma, jotta voimme toteuttaa suunnitelmamme. _Haaveilen_ maailmanympärysmatkasta, se ei juuri nyt ole mahdollinen ja voi olla, ettei toteudu koskaan, mutta haave siitä motivoi. Minä _fantasioin_ tapahtumista, joita en haluaisi toteuttaa ja joita ei reaalimaailmassa edes voisi tapahtua, kuten suojaamattomasta seksistä useiden eri kumppanien kanssa.
Kuinka moni teistä muista fantasioissaan käyttää aikaa kondomien kanssa pelaamiseen? :oHaaveilet tällä hetkellä maailmanympärimatkasta, koska sen toteutuminen ei ole realistista. Tätä tekisi siis mieli, mutta siinä on esteitä. Silloin jos se olisi mahdollista, se ei enää olisi haaveilua, vaan tavoite.
Fantasioit suojaamattomasta seksistä useiden eri kumppanien kanssa? Miksi et haluaisi toteuttaa sitä, jos tautiriskiä ei olisi, partnerit löytyisivät, eikä kukaan saisi tietää mitään? Tätä tekisi siis mieli, mutta siinä on esteitä. Nämä esteet eivät todennäköisesti poistuisi lottovoiton myötäkään mihinkään, joten tämä on edelleen haaveilua.
Myöskin:
Sivistyssanakirja: fantasia
* mielikuvitus, kuvitelma, haave
http://www.suomisanakirja.fi/fantasia Raakatotuus kirjoitti:
Haaveilet tällä hetkellä maailmanympärimatkasta, koska sen toteutuminen ei ole realistista. Tätä tekisi siis mieli, mutta siinä on esteitä. Silloin jos se olisi mahdollista, se ei enää olisi haaveilua, vaan tavoite.
Fantasioit suojaamattomasta seksistä useiden eri kumppanien kanssa? Miksi et haluaisi toteuttaa sitä, jos tautiriskiä ei olisi, partnerit löytyisivät, eikä kukaan saisi tietää mitään? Tätä tekisi siis mieli, mutta siinä on esteitä. Nämä esteet eivät todennäköisesti poistuisi lottovoiton myötäkään mihinkään, joten tämä on edelleen haaveilua.
Myöskin:
Sivistyssanakirja: fantasia
* mielikuvitus, kuvitelma, haave
http://www.suomisanakirja.fi/fantasiaFantasioin myös seksistä naisten kanssa. Mikään ei estäisi minua toteuttamasta sitä mutta silti en edes harkitsisi sitä tekeväni.
Minulle fantasia on vain fantasia, ei haave, ei toive eikä halu. Jos se on jollekin ongelma, että fantasioin asioista, joita en edes haluaisi toteuttaa, niin se olkoon ihan hänen oma ongelmansa. Itse en ala fantasioitani sensuroida.- Ex------------PUA
helka kirjoitti:
Fantasioin myös seksistä naisten kanssa. Mikään ei estäisi minua toteuttamasta sitä mutta silti en edes harkitsisi sitä tekeväni.
Minulle fantasia on vain fantasia, ei haave, ei toive eikä halu. Jos se on jollekin ongelma, että fantasioin asioista, joita en edes haluaisi toteuttaa, niin se olkoon ihan hänen oma ongelmansa. Itse en ala fantasioitani sensuroida.Ensiksi raiskaat logiikan, nyt teet niin sanojen merkityksille.
Feministi in action. :D - 12121212
helka kirjoitti:
Fantasioin myös seksistä naisten kanssa. Mikään ei estäisi minua toteuttamasta sitä mutta silti en edes harkitsisi sitä tekeväni.
Minulle fantasia on vain fantasia, ei haave, ei toive eikä halu. Jos se on jollekin ongelma, että fantasioin asioista, joita en edes haluaisi toteuttaa, niin se olkoon ihan hänen oma ongelmansa. Itse en ala fantasioitani sensuroida.Koska olen entinen nörtti, leikitään vähän nörttileikkejä:
Entäpä jos kuvitellaan ettet ole suhteessa jännämiehen kanssa ja 12121212 on keksinyt ruokatauolla koneen joka vie sinut yhden illan ajaksi toiseen ulottuvuuteen. Siellä voit viettää yhden illan haluamiesi naiskumppanien kanssa. Illan jälkeen kone palauttaa sinut nykyhetkeen. Ei järjestelyitä, ei seurauksia.
Ottaisitko tarjouksen vastaan? 12121212 kirjoitti:
Koska olen entinen nörtti, leikitään vähän nörttileikkejä:
Entäpä jos kuvitellaan ettet ole suhteessa jännämiehen kanssa ja 12121212 on keksinyt ruokatauolla koneen joka vie sinut yhden illan ajaksi toiseen ulottuvuuteen. Siellä voit viettää yhden illan haluamiesi naiskumppanien kanssa. Illan jälkeen kone palauttaa sinut nykyhetkeen. Ei järjestelyitä, ei seurauksia.
Ottaisitko tarjouksen vastaan?En ottaisi. Fantasia on fantasia on fantasia. Kyllä minulla on ollut elämässäni tilaisuuksia kokeilla lesboilua ihan sinkkunakin, ei se ole mistään järjestämisen puutteesta ollut kiinni. En tiedä onko tämä miesten ja naisten ero vai normaalien ihmisten ja palstamiesten välinen ero, ettei eroteta fantasioita haaveista ja toiveista, mutta silloin kun itse puhun fantasioista niin tarkoitan fantasioita: mielikuvia, joita ei ole edes tarkoitettu toteutumaan. Siitä voidaan jauhaa vaikka kuinka pitkään tai olla jauhamatta (huomattavasti parempi vaihtoehto), mutta ihan itsenne takia kehottaisin perehtymään fantasioiden ja haaveiden eroon (joku oli wikipedialinkin jonnekin postittanutkin). Tuleva naisenne/puolisonne ei todennäköisesti koskaan paljasta kaikkein hurjimpia fantasioitaan, mutta varmuudella hän ei paljasta edes niitä "kevyempiä" jos alatte suhtautua niihin ikään kuin hän olisi juuri sanonut _haluavansa_ vaikkapa villiä ryhmäseksiä kahden miehen ja yhden naisen kanssa. (Ja kyllä, sitäkin olisi elämäni aikana ollut mahdollisuus kokeilla livenä, ei olisi tarvinnut tyytyä 'vain' fantasioimaan)
- 12121212
helka kirjoitti:
En ottaisi. Fantasia on fantasia on fantasia. Kyllä minulla on ollut elämässäni tilaisuuksia kokeilla lesboilua ihan sinkkunakin, ei se ole mistään järjestämisen puutteesta ollut kiinni. En tiedä onko tämä miesten ja naisten ero vai normaalien ihmisten ja palstamiesten välinen ero, ettei eroteta fantasioita haaveista ja toiveista, mutta silloin kun itse puhun fantasioista niin tarkoitan fantasioita: mielikuvia, joita ei ole edes tarkoitettu toteutumaan. Siitä voidaan jauhaa vaikka kuinka pitkään tai olla jauhamatta (huomattavasti parempi vaihtoehto), mutta ihan itsenne takia kehottaisin perehtymään fantasioiden ja haaveiden eroon (joku oli wikipedialinkin jonnekin postittanutkin). Tuleva naisenne/puolisonne ei todennäköisesti koskaan paljasta kaikkein hurjimpia fantasioitaan, mutta varmuudella hän ei paljasta edes niitä "kevyempiä" jos alatte suhtautua niihin ikään kuin hän olisi juuri sanonut _haluavansa_ vaikkapa villiä ryhmäseksiä kahden miehen ja yhden naisen kanssa. (Ja kyllä, sitäkin olisi elämäni aikana ollut mahdollisuus kokeilla livenä, ei olisi tarvinnut tyytyä 'vain' fantasioimaan)
Mutta sinullahan oli itselläsi tämä rajanveto hieman hukassa? ;)
Näitä loogisia lipsahduksia sattuu muutenkin jos maailman yrittää jakaa "normaaliin" ja "epänormaaliin", niin kuin sinulla on tapana.
Onko se nyt ihme, että paskamyrsky nousee, kun ulkopuoliset ihmiset rajusti yleistäen kertovat, mitä naiset haluavat/eivät halua?
- Puspusnus
Kivat huulet :)
- Ex----------PUA
On?
Ai niin, WT-femakolle on jotenkin mahdoton yhtälö, että erimielisyydet voitaisi ratkaista asiatasolla, vaan sen sijaan ihan yhtä hyvä tapa ratkaista ne on teidän vaistomainen kurpparaivoklisheiden toistelu, joka on verrannollista siihen että mennään raivoamaan pikkutissit esillä ja pää jollain hirveällä värillä värjättynä julkiselle paikalle ja kutsutaan sitä apinalauman riehumista mielenosoitukseksi - se sitä kun onkin sen sivistyneen ja älyltään miehen tasolle yltävän, itsennäisen ja vahvan aikuisen naisen tapa toimia, ja ratkaista älyä vaativat tehtävät.
Ilmankos teillä on niin paljon sympatioita muslimeita kohtaan, jotka on tunnettu yhtä sivistyneestä käytöksestä ja yhteiskuntavaikuttamisesta. :D Ex----------PUA kirjoitti:
On?
Ai niin, WT-femakolle on jotenkin mahdoton yhtälö, että erimielisyydet voitaisi ratkaista asiatasolla, vaan sen sijaan ihan yhtä hyvä tapa ratkaista ne on teidän vaistomainen kurpparaivoklisheiden toistelu, joka on verrannollista siihen että mennään raivoamaan pikkutissit esillä ja pää jollain hirveällä värillä värjättynä julkiselle paikalle ja kutsutaan sitä apinalauman riehumista mielenosoitukseksi - se sitä kun onkin sen sivistyneen ja älyltään miehen tasolle yltävän, itsennäisen ja vahvan aikuisen naisen tapa toimia, ja ratkaista älyä vaativat tehtävät.
Ilmankos teillä on niin paljon sympatioita muslimeita kohtaan, jotka on tunnettu yhtä sivistyneestä käytöksestä ja yhteiskuntavaikuttamisesta. :DWT-femakko? En ole tällaisesta kuullutkaan.
Tämähän ei ole varsinaisesti mielipideasia, muutoin kuin siten, että jokainen pitää siitä, mistä pitää. Se, mitä mieltä sinä tai "hyvät ystäväsi" olette naisten mielihaluista, on yhtä tyhjän kanssa. Samoin kuin jos minä tulisin kertomaan sinulle tai miehille yleensä, mistä te pidätte.- Ex------------PUA
Marrrnie kirjoitti:
WT-femakko? En ole tällaisesta kuullutkaan.
Tämähän ei ole varsinaisesti mielipideasia, muutoin kuin siten, että jokainen pitää siitä, mistä pitää. Se, mitä mieltä sinä tai "hyvät ystäväsi" olette naisten mielihaluista, on yhtä tyhjän kanssa. Samoin kuin jos minä tulisin kertomaan sinulle tai miehille yleensä, mistä te pidätte.WT = white trash, koska olet ihan samaa luokkaa, kuin kyseinen porukka.
Kun henkilö on liian tyhmä väittelemään, se turhautuu ja alkaa raivoamisen.
Te olette täsmälleen kuin tuota porukkaa, kognitiivista alaluokkaa, ihan kuten minä ja aloittaja kerroimme teidän olevan.
Esim. sinä teet noin.
"Tämähän ei ole varsinaisesti mielipideasia, muutoin kuin siten, että jokainen pitää siitä, mistä pitää. Se, mitä mieltä sinä tai "hyvät ystäväsi" olette naisten mielihaluista, on yhtä tyhjän kanssa. Samoin kuin jos minä tulisin kertomaan sinulle tai miehille yleensä, mistä te pidätte."
Päinvastoin!
Feministien mielipide, on vain mielipide, me miehet puhumme siitä mikä on totta ja mikä pätee naisiin.
Esim. aloittaja on esittänyt aiheesta tutkimustuloksia.
Ja helka tuossa jo ehtikin puhumaan itsensä pussiin, myöntämällä osaltaan tämän asian. :D
Hän vain ei voinut ymmärtää, että miksi miesten kaaliin ei mene se, että raiskausfantasioista haaveilu ei ole todiste raiskausfantasioista haaveilusta!!! :D Ex------------PUA kirjoitti:
WT = white trash, koska olet ihan samaa luokkaa, kuin kyseinen porukka.
Kun henkilö on liian tyhmä väittelemään, se turhautuu ja alkaa raivoamisen.
Te olette täsmälleen kuin tuota porukkaa, kognitiivista alaluokkaa, ihan kuten minä ja aloittaja kerroimme teidän olevan.
Esim. sinä teet noin.
"Tämähän ei ole varsinaisesti mielipideasia, muutoin kuin siten, että jokainen pitää siitä, mistä pitää. Se, mitä mieltä sinä tai "hyvät ystäväsi" olette naisten mielihaluista, on yhtä tyhjän kanssa. Samoin kuin jos minä tulisin kertomaan sinulle tai miehille yleensä, mistä te pidätte."
Päinvastoin!
Feministien mielipide, on vain mielipide, me miehet puhumme siitä mikä on totta ja mikä pätee naisiin.
Esim. aloittaja on esittänyt aiheesta tutkimustuloksia.
Ja helka tuossa jo ehtikin puhumaan itsensä pussiin, myöntämällä osaltaan tämän asian. :D
Hän vain ei voinut ymmärtää, että miksi miesten kaaliin ei mene se, että raiskausfantasioista haaveilu ei ole todiste raiskausfantasioista haaveilusta!!! :DAloittajan esittämä tutkimusaineisto oli aika vanhaa, ja hän itsekin myönsi, ettei aihetta ole liioin tutkittu.
- ätmelssön
"Onko se nyt ihme, että paskamyrsky nousee, kun ulkopuoliset ihmiset rajusti yleistäen kertovat, mitä naiset haluavat/eivät halua?"
12121212:n ja HC-ätmelin yleistyksen ovat palstan ihan parasta antia.
Ensin yleistetään.
Sitten naiset suuttuvat.
Sitten käy ilmi että yleistyksen pitivätkin paikkansa. - Erotuomari
Ex----------PUA kirjoitti:
On?
Ilmankos teillä on niin paljon sympatioita muslimeita kohtaan, jotka on tunnettu yhtä sivistyneestä käytöksestä ja yhteiskuntavaikuttamisesta. :DJoudun huomauttamaan sinua henkilöhyökkäyksestä. Pelataan reilua peliä. Ei henkilöhyökkäyksiä!
ätmelssön kirjoitti:
"Onko se nyt ihme, että paskamyrsky nousee, kun ulkopuoliset ihmiset rajusti yleistäen kertovat, mitä naiset haluavat/eivät halua?"
12121212:n ja HC-ätmelin yleistyksen ovat palstan ihan parasta antia.
Ensin yleistetään.
Sitten naiset suuttuvat.
Sitten käy ilmi että yleistyksen pitivätkin paikkansa.Kyllähän yleistykset varmasti pätevät joiltain osin joihinkin, mutta eivät kaikkiin. Kun naiset yritetään väkisin tunkea samaan muottiin, niin kyllä siinä on ihan aihetta suuttua.
- Ex------------PUA
Marrrnie kirjoitti:
Aloittajan esittämä tutkimusaineisto oli aika vanhaa, ja hän itsekin myönsi, ettei aihetta ole liioin tutkittu.
Mikä ihmeen argumentti tuo on? :D
Eihän tuo mitään kumoa, etenkään kun se taitaa olla peräti reilu 10 vuotta vanhaa, eli käytännössä täysin tuoretta, ja ei-fiktiivistä tosin kuin se femakkopropaganda johon sinä tyhmä viemärirotta uskot. - Ex------------PUA
Erotuomari kirjoitti:
Joudun huomauttamaan sinua henkilöhyökkäyksestä. Pelataan reilua peliä. Ei henkilöhyökkäyksiä!
"BYÄÄÄHHH !!!!! EX PUA PUHUU MULLE SAMAAN SÄVYYN KUIN MÄ SILLE!!! MÄ MULTINIKKAAN JA YRITÄN SAADA SEN SUOSTUUN TUPLASTANDARDEIHIN!!!!!"
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14107901/expuan-piinapenkki-feministi-jai-kiinni!
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14141593/naiset-eivat-vain-osaa-d-(oikeassa-olin)
Minä etenkin saan käyttää henkilöhyökkäystä, sillä naiset ovat antaneet siihen oikeutuksen, joten tulen myös jatkossa käyttämään tätä oikeutta.
Sen sijaan on naisten tehtävä luopua siitä, sillä he sen ovat aloittaneetkin.
Mutta ethän sinä idioottina kai sellaista ymmärrä, ethän? :) - Ex------------PUA
Marrrnie kirjoitti:
Kyllähän yleistykset varmasti pätevät joiltain osin joihinkin, mutta eivät kaikkiin. Kun naiset yritetään väkisin tunkea samaan muottiin, niin kyllä siinä on ihan aihetta suuttua.
Mutta jos ne pätevät kerran suureen osaan, sinä osoitat vain tyhmyytesi vetoamalla vähemmistöön, mikä ei siten päde naisiin, vaan edustaa yksittäistapauksia.
AI niin, silnä olet feministi, ja feministihän on rumien ja tyhmien naisten lohtukerho jotta voi tuntea itsensä tärkeiksi. :) - Totuudenkertojatar
Mutta jos ne pätevät kerran suureen osaan, sinä osoitat vain tyhmyytesi vetoamalla vähemmistöön, mikä ei siten päde naisiin, vaan edustaa yksittäistapauksia.
AI niin, silnä olet feministi, ja feministihän on rumien ja tyhmien naisten lohtukerho jotta voi tuntea itsensä tärkeiksi. :)Henkilöhyöööööökkäysssss!!!
- Ex------------PUA
Totuudenkertojatar kirjoitti:
Henkilöhyöööööökkäysssss!!!
Tuplastandardiiit!!
- Ex------------PUA
Jeps, juuri näin.
Kurpparaivo on aina varma paljastaja siitä, että on osunut ja uponnut - kaavani toimii. :)
Sitten kurpat ihmettelevät, miksi heitä sanotaan ennalta-arvattaviksi.
Viimeisin trendi heillä on se, että he uskovat että aloitus kumoutuu, kun he eivät tylsämielisyyttään uskalla/jaksa lukea sitä. :D :D
Strutsivertauskuvani osuu ja uppoaa taas kerran. - hevosenleikkiä
Se mikä sinulta tuntuu jäävän ymmärtämättä on se että "alistaminen" toimii yleensä vain kapealla sektorilla, seksissä. Muuten tasa-arvo, as usual.
- Hyi.helvetti
Jos joku fantasioi jostakin ja saa toisen sen toteuttamaan, se on silloin sopimus. Silti, aina on lupa sanoa keskenkaiken ei.
Miten tämä voi olla epäselvää täällä totuuspalstalla?
Tietäisittepä heteromiesten kulisseista, homojen haukkumisessa useinkin on pelko omasta paljastumisesta. Eräälläkin oli musta hevosen mulkun kokoinen survin persettään varten. Koko naisen käsikin oli toiveena.
Toiminnan mies, ei ollut fantasia tämä. - lhfkjhk
"Kun puheeksi tulee naisten seksuaalisuus, halu tulla miehen dominoimaksi, alistamisfantasiat, raiskausfantasiat"
Täällä on kyllä nyt myös nyt asiallisen ja fiksun miehen aloittama ketju aiheesta. Vastaukset myös asiallisia, ei kurpparaivoa. "Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.." - tarralenkkari666
Fantasia ja halu ovat usein eri asioita. Fantasia termi viittaa joko haluun tai mielikuvitusleikkiin. Täällä ne menevät iloisesti sekaisin, kertoen ehkä palstamiesten kyvyttömyydestä ymmärtää, että joillakin voi olla vilkas mielikuvitus.
En muuten usko, että suurin osa naisista fantasioi raiskauksesta, saati kaikki.
Itselläni ainakaan fantasiat eivät liity raiskaamisiin.Minulla on tosi vilkas mielikuvitus. Minä aina fantasioin vaaleanpunaisista virtahevoista raiskaamassa feministejä. Joskus virtahevon tilalla voi olla näkymätön yksisarvinenkin.
- Naisiaymmärtävä
Normaali nainen nauttii seksistä vain saadessaan alistua. Mitä täydellisemmin, sen parempi.
Pitää kuitenkin ymmärtää, että naiset puhuvat kääntökielellä mieluummin hellyydestä ja rakkaudesta, vaikka todellisuudessa kaipaavat jotain aivan muuta.- Hahhaha
Puhuu mies, jolla ei ole mitään kokemusta naisista:D
- Naisiaymmärtävä
Hahhaha kirjoitti:
Puhuu mies, jolla ei ole mitään kokemusta naisista:D
Viimeksi tänä aamuna.
Naisten alistumishalun ymmärtäminen ei tarkoita sitä, että naiset haluaisivat huonoa käytöstä. He haluavat hyvää käytöstä, jotta he voivat turvallisesti alistua.
- noinseitsemän
!!!
- palstamies
”Kun vahva feministinainen haluaakin alistua …” Tuossa lienee tarkoitushakuinen ajatusvirhe. Feministi on kontrollifriikki joka ei voi alistua.
Aito feministi ei halua alistua ja alistumishaluinen ei ole feministi. Jos tuossa on siteeksikään totta niin kysymyksessä lienee tosinainen (ei feministi) jolla on erittäin vahva itsetunto tai kysymyksessä on feikkialistuminen mikä on enempi itsepetosta. - RajuRakasRakastaja
Minustakin on ihanan naismaista että naiset puhuvat hellyydestä ja rakkaudesta mutta haluavat että heidät otetaan rajusti vastoin heidän tahtoaan. Juuri tuon ihanan naismaisuuden takia rakastankin teitä ihanat naiset ja imen tissejänne ja nuolen pilluanne ja peppuanne!
- NäinMeillä
Olisit tulevaisuudessa vielä paljon parempi rakastaja jos tajuaisit että se hellyys ja rakkaus sekä rajusti ottaminen voivat mahtua ihan sen saman naisen elämään, vain vähän eri hetkinä.
Paras mies on se joka tajuaa milloin pitää käyttää mitäkin. - vessanvetäjänainen
NäinMeillä kirjoitti:
Olisit tulevaisuudessa vielä paljon parempi rakastaja jos tajuaisit että se hellyys ja rakkaus sekä rajusti ottaminen voivat mahtua ihan sen saman naisen elämään, vain vähän eri hetkinä.
Paras mies on se joka tajuaa milloin pitää käyttää mitäkin.Mä olen hyvä vetämään vessaa, mä rakastan vessan vetämistä, mä en voi elää ilman vessan vetämistä, mä haluaisin vaan vetää vessaa koko ajan, mä... mä... mä elän vessan vetämiselle... aaaaaahhhhh... oooooohhhhhh... äääähhhhh...
- lässyttäväpaska
Ai katos, tääkin oli joku pullan/naisasialuuserin/joku vaan/super-atm/eräketun jne jne lukuisista nimimerkeistä.. :p
Kirjoittaisit vain yhdellä ainoalla niin säästyisimme me muut paljolta paskanjauhannalta.- kurpparaivohälytys
Osui ja upposi? :D
- Totuudenkertojatar
kurpparaivohälytys kirjoitti:
sheiminkilänkvitsiä!!!
- no.kyl
Joo, osui väsyneeseen hermoon kun täällä ei enää tapahdu mitään muuta kuin yhden tai kahden idiootin trollaamista koko palstalla.
- kurpparaivohälytys
no.kyl kirjoitti:
Joo, osui väsyneeseen hermoon kun täällä ei enää tapahdu mitään muuta kuin yhden tai kahden idiootin trollaamista koko palstalla.
Tarralenkkari666 ja se toinen vajaaälyinen femakko? :D
- no.just
Tarralenkkari666 ja se toinen vajaaälyinen femakko? :D
Oot säkin yksi spede.
- Ex------------PUA
no.just kirjoitti:
Oot säkin yksi spede.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594753
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183336- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882