kuntotesti

heleppo

Aika helpolta näyttää

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo onkin joku vanhainkodin kuntotesti.

Mummonikin juoksi yli 2 km päähän 12 minuutissa vielä kasikymppisenä. Ei vaan löytänyt takaisin kotiin seuraavaan 12 tuntiin.

• Olen yli kuntoinen tuon testin perusteella

• 50 kyykkyä meni helposti, punnerruksia ei voi tehdä, kun on ylävartalo vamma

• Ja nyt on sitten jalat hapoilla. Kannattiko?

• flowersreally

Kohta joku linkittää jonkun muistitestin.

• flowersreally

Vai teinkö mä sen jo?

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Idioottitesti:

https://www.youtube.com/watch?v=2a4Uxdy9TQY

Koskaan ei tiedä milloin maailmassa tarvitsee yksityiskohtaista tietoa virtahevoista.

Sinulla on selvästi aiempaa kokemusta söpöjen eläinten avulla harhauttamisesta.

• flowersreally kirjoitti:

Sinulla on selvästi aiempaa kokemusta söpöjen eläinten avulla harhauttamisesta.

Tämän samaisen palvelun historiasta noin vuodelta 2006 on kaivettavissa todiste, miten yksi söpö kissakuva oikeaan paikkaan pyytää ja saa anteeksi enemmän kuin tuhat kukkapuskaa, parantaa palstailmapiirin ja samalla voittaa väittelyn. Noin voimakkaita aseita on käytettävä harkiten.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Tämän samaisen palvelun historiasta noin vuodelta 2006 on kaivettavissa todiste, miten yksi söpö kissakuva oikeaan paikkaan pyytää ja saa anteeksi enemmän kuin tuhat kukkapuskaa, parantaa palstailmapiirin ja samalla voittaa väittelyn. Noin voimakkaita aseita on käytettävä harkiten.

Hiukan jäi hämäämään jako idiootteihin ja älykkäisiin petollisiin.

No kumpaan ryhmään sä testin mukaan kuulut?

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

No kumpaan ryhmään sä testin mukaan kuulut?

No höh, etkö sä nyt muista mitä sen söpön hauvan jälkeen sanottiin?

No höh, etkö sä nyt muista mitä sen söpön hauvan jälkeen sanottiin?

Suloiset eläimet nähtävästi toimii vähän kuin tissit, että niitä katsellessa keskittyminen herpaantuu ja sivuseikat unohtuu. Ei siinä videossa tainnut olla mitään sen hauvan jälkeen.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Suloiset eläimet nähtävästi toimii vähän kuin tissit, että niitä katsellessa keskittyminen herpaantuu ja sivuseikat unohtuu. Ei siinä videossa tainnut olla mitään sen hauvan jälkeen.

Se oli siis tosiaan muistitesti. Aika taitavaa, harhauttaa itseään.

Kävin muuten lukemassa testin kommenttiosiota. Kinaaminen kävi sen ympärillä onko valkoinen väri ja minkä väristä suola on tai voi olla. Ketään ei juuri kiinnostanut miten ihmisen ajatukset voidaan johdattaa väärään vastaukseen.

Mutta joo, jako idiootit vs petolliset on häiritsevä. Ehkä testin tekijän ajatus kulkee jotenkin reittiä, että se joka ei ole manipuloitavissa on itse potentiaalinen manipuloija.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Kävin muuten lukemassa testin kommenttiosiota. Kinaaminen kävi sen ympärillä onko valkoinen väri ja minkä väristä suola on tai voi olla. Ketään ei juuri kiinnostanut miten ihmisen ajatukset voidaan johdattaa väärään vastaukseen.

Mutta joo, jako idiootit vs petolliset on häiritsevä. Ehkä testin tekijän ajatus kulkee jotenkin reittiä, että se joka ei ole manipuloitavissa on itse potentiaalinen manipuloija.

Mä vastasin siihen ekaan kysymykseen salamannopeasti "White!", ajattelin: "v, oot idiootti, koska valkoinen ei ole väri" ja sitten olin tyytyväinen, kun minun kerrottiin vastanneen oikein.

Mä vastasin siihen ekaan kysymykseen salamannopeasti "White!", ajattelin: "v, oot idiootti, koska valkoinen ei ole väri" ja sitten olin tyytyväinen, kun minun kerrottiin vastanneen oikein.

Fysiikan oppineet näkee sen mitä me näemme väreinä kai ensisijaisesti säteilynä, jotka sijoittuu johonkin infrapunan ja ultravioletin väliin. Valkoinen on se kaikki ja musta ei mitään. Harmaan sävyt jotain tuolta väliltä ja ruskea varmaan kanssa mutta jotenkin eri tavalla. Ihmiskehon tuntijat väittää että silmä osaa tunnistaa punaisen, vihreän ja sinisen valon ja aivot sitten koostaa näistä ne värit mutta kuitenkin kulttuurisesti niin, että eskimo voi nimetä kymmeniä eri valkoisia, jotkut afrikan heimot satoja eri vihreitä ja jotkut taas ei pysty sanomaan eroa sinisen ja vihreän välille. Joten kysymykseen mikä on väri hakisin vastausta rautakaupan maaliosastolta. Jos Tikkurila tai Teknos on osannut tehdä siitä värilastun, niin se on väri. Ja siellä on _monta_ valkoista joten tuomitsisin minäkin että WHITE oli oikein.

• atännä
        scrg kirjoitti:

Fysiikan oppineet näkee sen mitä me näemme väreinä kai ensisijaisesti säteilynä, jotka sijoittuu johonkin infrapunan ja ultravioletin väliin. Valkoinen on se kaikki ja musta ei mitään. Harmaan sävyt jotain tuolta väliltä ja ruskea varmaan kanssa mutta jotenkin eri tavalla. Ihmiskehon tuntijat väittää että silmä osaa tunnistaa punaisen, vihreän ja sinisen valon ja aivot sitten koostaa näistä ne värit mutta kuitenkin kulttuurisesti niin, että eskimo voi nimetä kymmeniä eri valkoisia, jotkut afrikan heimot satoja eri vihreitä ja jotkut taas ei pysty sanomaan eroa sinisen ja vihreän välille. Joten kysymykseen mikä on väri hakisin vastausta rautakaupan maaliosastolta. Jos Tikkurila tai Teknos on osannut tehdä siitä värilastun, niin se on väri. Ja siellä on _monta_ valkoista joten tuomitsisin minäkin että WHITE oli oikein.

Valkoinen on valoväri, se saadaan valoilla aikaan kun sekoitetaan kaikki valovärit keskenään. Musta taas saadaan teoriassa sekoittamalla kaikki konkreettiset värit keskenään. Eli samoja värejä sekoittamalla saadaan valolla valkoinen ja maalilla musta.

• atännä kirjoitti:

Valkoinen on valoväri, se saadaan valoilla aikaan kun sekoitetaan kaikki valovärit keskenään. Musta taas saadaan teoriassa sekoittamalla kaikki konkreettiset värit keskenään. Eli samoja värejä sekoittamalla saadaan valolla valkoinen ja maalilla musta.

Haa. Asiantuntija. Mikä on harmaan ja ruskean ero tai suhde toisiinsa? Sateenkaaresssa ei ole kumpaakaan.

• atännä
        scrg kirjoitti:

Haa. Asiantuntija. Mikä on harmaan ja ruskean ero tai suhde toisiinsa? Sateenkaaresssa ei ole kumpaakaan.

Johtuiskohan just siitä, että niitä ei synny valoväreistä ;)

• atännä
        atännä kirjoitti:

Sun pitää kokeilla sekoittamalla päävärejä keskenään. :)

• atännä kirjoitti:

Siitä erosta wikipedia väittää suunnilleen niin, että harmaassa on kaikenlaista valoa suunnilleen saman verran, mutta ruskeasta puuttuu sininen ja punaista on enemmän kuin vihreää. Toisaalta punaisesta ja vihreästä yhdistetään myös se minkä tunnemme keltaisena, mutta saman keltaisen voi tehdä myös keltaisella valolla vaikka emme sellaista sinänsä voikaan nähdä. Jos jonain päivänä kakka ei olekaan enää ruskeaa vaan harmaata tai keltaista, ei siis kannata suuremmin huolestua. Hyvin pienestä värierosta on vain kyse. Liikaa mustikkaa, curacaoa tai vihreitä vihanneksia ruokavaliossa.

• atännä

Tuossa olikin puhe _keskivertoihmisistä_ ikäryhmässään. Ihmiset ovat keskivertaisesti näemmä todella heikossa hapessa.
      Moon kovassa kunnossa ;)

• atännä

Tuo kyykkykuva on harhaanjohtava. Pitää käydä kunnolla alhaalla. Tuossa kuvassa on vain puolikyykky. Niiauksia ei lasketa.

• Helppoa kuin heinän teko. Viime vuonna pääsin brankkareiden kuntotestistä lihaskunnon osalta kiitettävällä läpi ja hapenottokyvystä hyvällä. Ihan kohtuullista 44-vuotiaalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      52
      3291
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2500
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2418
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2361
    5. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      31
      2238
    6. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      2234
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      40
      2060
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1981
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1822
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36