http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000001139424.html
Eikö ole miesten ja naisten töitä vaan ne kaikki hommat on molempien töitä?
Pitääkö miehen vaihtaa auton renkaat koska nainen on siihen hommaan liian heiveröinen?
Helsinkiläisen Lindan mitta täyttyi
7
<50
Vastaukset
- sinkkumieskyrpähaaroissa
Naiset ikään kuin kyrvapaaehtoisesti suostuvat miesten palvelijaksi ja sitten valittavat. Miksi naiset valitsee miehiä jotka ei tee kotitöitä vaan otatte niitä kaljamahaista juoppoja?
- dasdasdasd
Jos nainen valitsisi kotitöitä tekeviä miehiä niin ne miehet saisivat nopeasti pakit jollakin tekosyyn varjolla "en tuntenut itsessäni sitä jotain".
Oli joku tutkimuskin olemassa missä kerrottiin että kotitöitä tekevät miehet saivat vähemmän seksiä.
Kotitöiden tekeminen on miehille ultimaalinen paskatesti. Damn if you do damned if you don't.. - NäinMeillä
dasdasdasd kirjoitti:
Jos nainen valitsisi kotitöitä tekeviä miehiä niin ne miehet saisivat nopeasti pakit jollakin tekosyyn varjolla "en tuntenut itsessäni sitä jotain".
Oli joku tutkimuskin olemassa missä kerrottiin että kotitöitä tekevät miehet saivat vähemmän seksiä.
Kotitöiden tekeminen on miehille ultimaalinen paskatesti. Damn if you do damned if you don't..Eivät kotityöt ole mikään autuaaksi tekevä juttu kuten ei sekään että niitä ei tee. Eiköhän se hyvä parisuhde tule siitä että hommat jaetaan niin että molemmat ovat tyytyväisiä, oli se jako sitten mikä tahansa.
Tuossa olkuperäisessä mielipidekirjoituksessa oli muuten mielenkiintoista se, miten tämä Linda kyllä moneen kertaan vakuuttaa miten jokainen saa tehdä niin kuin itsestään tuntuu mutta kuitenkin julistaa itse olevansa nainen isolla N:llä eli kuitenkin jotenkin sellainen kun naisen kuuluu olla. NäinMeillä kirjoitti:
Eivät kotityöt ole mikään autuaaksi tekevä juttu kuten ei sekään että niitä ei tee. Eiköhän se hyvä parisuhde tule siitä että hommat jaetaan niin että molemmat ovat tyytyväisiä, oli se jako sitten mikä tahansa.
Tuossa olkuperäisessä mielipidekirjoituksessa oli muuten mielenkiintoista se, miten tämä Linda kyllä moneen kertaan vakuuttaa miten jokainen saa tehdä niin kuin itsestään tuntuu mutta kuitenkin julistaa itse olevansa nainen isolla N:llä eli kuitenkin jotenkin sellainen kun naisen kuuluu olla.Tasapuolinen jako on yllättävänkin helppo toteuttaa. Soveltuu yhtä hyvin kotitöiden kuin kakun jakamiseen. Toinen leikkaa kakun kahteen osaan haluamallaan tavalla ja toinen sitten valitsee paloista sen kumman haluaa.
- vessanvetäjänainen
NäinMeillä kirjoitti:
Eivät kotityöt ole mikään autuaaksi tekevä juttu kuten ei sekään että niitä ei tee. Eiköhän se hyvä parisuhde tule siitä että hommat jaetaan niin että molemmat ovat tyytyväisiä, oli se jako sitten mikä tahansa.
Tuossa olkuperäisessä mielipidekirjoituksessa oli muuten mielenkiintoista se, miten tämä Linda kyllä moneen kertaan vakuuttaa miten jokainen saa tehdä niin kuin itsestään tuntuu mutta kuitenkin julistaa itse olevansa nainen isolla N:llä eli kuitenkin jotenkin sellainen kun naisen kuuluu olla.Tekeekö mielipuolinen vessan vetäminen autuaaksi? Aah... ooh... uuh...
- eimullamuuta
Jos ei tiskaa niin sitten ei syö. Likaisen lautasen voi heittää roskiin Jos syöjä ei jaksa tiskata
- Munaotus
Kaikkeen naiuset suostuu jos vaan mies antaa munaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604783
- 653868
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2193350- 1143091
- 482924
- 232588
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2542087- 381923
- 1081892