Helsinkiläisen Lindan mitta täyttyi

Atm32

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumieskyrpähaaroissa

      Naiset ikään kuin kyrvapaaehtoisesti suostuvat miesten palvelijaksi ja sitten valittavat. Miksi naiset valitsee miehiä jotka ei tee kotitöitä vaan otatte niitä kaljamahaista juoppoja?

      • dasdasdasd

        Jos nainen valitsisi kotitöitä tekeviä miehiä niin ne miehet saisivat nopeasti pakit jollakin tekosyyn varjolla "en tuntenut itsessäni sitä jotain".
        Oli joku tutkimuskin olemassa missä kerrottiin että kotitöitä tekevät miehet saivat vähemmän seksiä.
        Kotitöiden tekeminen on miehille ultimaalinen paskatesti. Damn if you do damned if you don't..


      • NäinMeillä
        dasdasdasd kirjoitti:

        Jos nainen valitsisi kotitöitä tekeviä miehiä niin ne miehet saisivat nopeasti pakit jollakin tekosyyn varjolla "en tuntenut itsessäni sitä jotain".
        Oli joku tutkimuskin olemassa missä kerrottiin että kotitöitä tekevät miehet saivat vähemmän seksiä.
        Kotitöiden tekeminen on miehille ultimaalinen paskatesti. Damn if you do damned if you don't..

        Eivät kotityöt ole mikään autuaaksi tekevä juttu kuten ei sekään että niitä ei tee. Eiköhän se hyvä parisuhde tule siitä että hommat jaetaan niin että molemmat ovat tyytyväisiä, oli se jako sitten mikä tahansa.

        Tuossa olkuperäisessä mielipidekirjoituksessa oli muuten mielenkiintoista se, miten tämä Linda kyllä moneen kertaan vakuuttaa miten jokainen saa tehdä niin kuin itsestään tuntuu mutta kuitenkin julistaa itse olevansa nainen isolla N:llä eli kuitenkin jotenkin sellainen kun naisen kuuluu olla.


      • NäinMeillä kirjoitti:

        Eivät kotityöt ole mikään autuaaksi tekevä juttu kuten ei sekään että niitä ei tee. Eiköhän se hyvä parisuhde tule siitä että hommat jaetaan niin että molemmat ovat tyytyväisiä, oli se jako sitten mikä tahansa.

        Tuossa olkuperäisessä mielipidekirjoituksessa oli muuten mielenkiintoista se, miten tämä Linda kyllä moneen kertaan vakuuttaa miten jokainen saa tehdä niin kuin itsestään tuntuu mutta kuitenkin julistaa itse olevansa nainen isolla N:llä eli kuitenkin jotenkin sellainen kun naisen kuuluu olla.

        Tasapuolinen jako on yllättävänkin helppo toteuttaa. Soveltuu yhtä hyvin kotitöiden kuin kakun jakamiseen. Toinen leikkaa kakun kahteen osaan haluamallaan tavalla ja toinen sitten valitsee paloista sen kumman haluaa.


      • vessanvetäjänainen
        NäinMeillä kirjoitti:

        Eivät kotityöt ole mikään autuaaksi tekevä juttu kuten ei sekään että niitä ei tee. Eiköhän se hyvä parisuhde tule siitä että hommat jaetaan niin että molemmat ovat tyytyväisiä, oli se jako sitten mikä tahansa.

        Tuossa olkuperäisessä mielipidekirjoituksessa oli muuten mielenkiintoista se, miten tämä Linda kyllä moneen kertaan vakuuttaa miten jokainen saa tehdä niin kuin itsestään tuntuu mutta kuitenkin julistaa itse olevansa nainen isolla N:llä eli kuitenkin jotenkin sellainen kun naisen kuuluu olla.

        Tekeekö mielipuolinen vessan vetäminen autuaaksi? Aah... ooh... uuh...


    • eimullamuuta

      Jos ei tiskaa niin sitten ei syö. Likaisen lautasen voi heittää roskiin Jos syöjä ei jaksa tiskata

    • Munaotus

      Kaikkeen naiuset suostuu jos vaan mies antaa munaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe