Kivoin naisystävänne?

Anonyymi-ap

Kaikkihan ovat olleet mukavia. Mutta paras oli Katja-vainaa.
Vein jälleen ruusun raviradalle, kun oli niin mahtiohjastaja.

>simiti<

14

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katjat on 😁👌 sulle jäi hyvät muistot🥰 saako kysyä mihin kuoli?

• Mun bodycount taitaa olla 12, ja ymmärtääkseni olen ollut kahdesti edes vähänkään vakavasti otettavassa suhteessa. Taitaapi se mukavin nainen tähän mennessä olla mun ex-Muija noin viiden vuoden takaa, jolloin olin 28 ja hän 47. Nuorekas ja tuhma täti kuin mikä, mutta vaatteet päällä sivistynyt ja keskustelukykyinen ihminen.

• Ironista sinänsä, että kaikkein vähiten kiva nainen on katsellut mua / pyörinyt kuvioissa nyt vuoden päivät eli pisimpään kuin kukaan muu. Eilen aamulla tuli mun luokse pussailemaan ja kolme tuntia myöhemmin heittäytyi jälleen väkivaltaiseksi. Sitä ilmeisesti ottaa kunnolla päähän, että viime aikoina mä olen auttanut enemmän hänen liikuntarajoitteista exää (yhteinen naapuri), joutunut rauhoittelemaan hänen kissaa kun mokoma tärppä raapii ja sähisee häntä kohtaan mutta on mun sylissä todella kiltisti, ja on tullut mainittua tästä tietynlaisesta sugarmama-kuviosta mikä on meneillään. Laitoskunnossa lähipäivinä. 🙁

• Ex-Muija oli sikäli hämmentävä tapaus, että saman päivän aikana yritin katsoa Walesin rallia hänen luonaan, mutta sohvalla toinen kutitteli leuan alta kauniilla jaloillaan joissa oli todella nätit korut ja kivat pitkähköt punaiset kynnet 😍 Silloin tiesi, että hänen teki mieli nuoren miehen / entisen uimahyppääjän kosketusta. Paria tuntia myöhemmin mentiin ihan chillisti ostamaan salaattia ja muita kasviksia sekä grillattua kanaa, kun hänen lapset (vanhin oli mua vanhempi) tulivat käymään.
        Häneltä sain myös elämäni tähän mennessä ainoan kerran pebasexiä, ja itse asiassa hänen aloitteesta. Ei se sinänsä kovin erilaiselta tai ihmeelliseltä tuntunut, mutta näytti siistiltä kun sitä itse katsoi 😁

• Anonyymi

Ahaa. simitikin paljastui tiedustelijaksi.

• Anonyymi

Jos ystävistä puhutaan, niin Noora. Jos kumppaneista, niin ei ole ollut naisia kumppaneina.

Jasu

• Anonyymi

Onko sellaista pokemonia joka ei muutu kareniksi, kun kauneus hiipuu ja myös käsitys itsestä sen myötä, kun ei saakkaan samaa huomiota kuin ennen ja mieltänsä läpi hymyilemällä?

• Anonyymi

Kivoimmat naiset ovat olleet seksuaalisesti aktiivisia.
      Naiset, jotka saivat aktin aikana helposti orgasmeja ja osasivat ottaa minut sisäänsä tavoilla, jota normaalinainen ei tee tai tekee kömpelösti.
      Ero kivan ja normaalin naisen välillä on yllättävän suuri.

• Anonyymi

Tässä on ehkä jonkinlainen misogynian huipennus: mies vihjaa, että naisen seksuaalisen nautinnon ultimaattinen tarkoitus on tuottaa nautintoa miehelle. 🙄

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on ehkä jonkinlainen misogynian huipennus: mies vihjaa, että naisen seksuaalisen nautinnon ultimaattinen tarkoitus on tuottaa nautintoa miehelle. 🙄

🦄

Feminismi on tässä mielessä uskonto, että se ottaa moraalisen kannan seksuaalisuuteen.

Sinälläähän evoluutiossa on ties mitä kummallisuuksia, ettei niiden päättelemällä pitäisi olla edes mahdollisia, joten tuskin kumppanin nauttimisesta nauttiminen nyt mitenkään erikoista on, saati moraalisesti tuomittavaa. Uskonnot toki kieltävät kaikkea, se kuuluu taas niiden luonteeseen, kun evoluutio lähinnä vain pyrkii varmistamaan lisääntymisen.

• Ensirakkauteni oli sattumoisin Katja nimeltään. Valitettavasti hän muutti toiselle paikkakunnalle. Hän on naisistani oikeastaan ainut jota olen jäänyt ikävöimään.

• En ole varma osaisivatko naiset olla kivoja vaikka yrittäisivät. Ja yleensä ei ole mitään merkkejä sellaisesta, että edes yrittäisivät.

• Jos mietitään ihan ystävänä niin molemmat anopit (vai onko sitten ex-anoppi oikea termi). Toinen vaihtanut toki jo hiippakuntaa mutta toisen luona tulee käytyä kahvittelemassa samalla kun käyn tyttäriäni katsomassa.

Anopit on aivan liian pilkattu ihmisryhmä.

• Anonyymi

Aika vähän on ollut naisystäviä, naiskavereita sitäkin enemmän.
      Ystävän ja kaverin erohan on siinä, ettei ystävän kanssa harrasteta seksiä.

AV

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3146
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      73
      2425
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      60
      1424
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1402
    5. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      875
    6. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      309
      863
    7. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      12
      860
    8. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      49
      785
    9. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      777
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      748
    Aihe