Vapaa kuvaus

Purjeveneilijä.

Aloituksia

51

Kommenttia

2593

  1. Eipä viranomaisilla Suomessa tai kv. vesillä ole siihen mahdollisuuksia puuttua. Saksassa tuo olisi laiton.

    Minä en tosin puhuisi mauttomasta vaan olettaisin automaattisesti, että ko. henkilö on itsekin itsensä natsiksi määrittelevä ja sen ideologian (ja teot) täysin hyväksyvä. Eli "mauton" olisi aivan liian mieto ja hyväksyvä attribuutti.
  2. Kylläpä sinä olet luja uskossasi siitä, että tiedät, mitä kaikki muut ajattelevat. Uskoisin kuitenkin tietäväni ITSE paremmin, mitä ajattelen tai tiedän tai olen ajatellut tai tiennyt joskus menneisyydessä. Ja jokaisen noista autoista olen itse valinnut enkä ole tiennyt konetehoa, koska se ei ole kiinnostanut niin paljoa, että olisin sitä riviä esitteistäkään ikinä lukenut. Moottorin tiedoista kiinnostavin on aina ollut kulutus, mutta valinta on kyllä aina tapahtunut muilla kuin moottoriin liittyvillä perusteilla.
    Samalla tavoin EN ole tiennyt yhtään mitään siitä, miten ostamani veneet ovat "sijoittuneet" suorituskykymielessä. Muut asiat ovat ratkaisevia, ennen kaikkea kunto ja sisätilat eli asuttavuus. Kun vene on koti useamman kuukauden vuodessa, niin näin se vaan menee.