10-14
Vapaa kuvaus
Purjeveneilijä.
Aloituksia
51
Kommenttia
2593
Mikä DNA-testi?
Teetin MyHeritagen DNA-testin, mutta pettymyksekseni vastaus oli vain "olet 100% suomalainen". Olisin kuitenkin halunnu505333Takalasin pyyhkijä sökö?
Perustilanne: ei tapahdu mitään, kun katkaisinta painaa. Sulake on ehjä, joten veikkaus kuuluu, että moottori on simaht63041Slangin muuttumisesta
Täällä on keskusteltu aiemmin joidenkin Stadin slangissa esiintyvien sanojen merkityksen muuntumisesta. Yksi esimerkki92012Lock and load?
Pistin tämän kysymyksen tuonne ase-palstallekin. Eli: Osaisiko joku selittää, miksi englanniksi sanotaan "lock and loa71705Pätevyysvaatimukset
Luin ihan muihin asioihin liittyen Lakia liikenteen palveluista ja siellä pisti silmään tällainen: 1) huviveneelle ja hu341608Bosch PSR 1200
Otsikon mukainen akkuporakone/-ruuvinväännin. Tuntuu, että akku valuu itsestään tyhjäksi laitteen ollessa käyttämättömä21523Takasumuvalon viestintäkäyttö?
Olen parina päivänä mietiskellyt motarilla, että menisiköhän takapuskurissa roikkuvalle viesti perille, jos hetkeksi pis861234Eteenpuskijat
Mikähän perkele siinä on, että motarilla tai muulla monikaistaisella tiellä pitää tulla aivan lähelle eteen? Eikö autok691066Levon ja treenin tasapaino?
Polar Flow-sovellus tarjoaa sellaisen "recovery balance" -näkymän. Olen miettinyt, miten sitä pitäisi noudattaa. Onko0809Ns. "perheruudut"
Muutamien kauppojen ja kauppakeskusten pysäköintialueilla on nykyään "perheruutuja", joille on varattu leveämpi tila kui37564Tähystys...
Tän voisi tietysti panna tuonne "yleistä veneilystä" puolellekin, mutta kun kyse oli purjeveneistä, niin tulkoon tänne.21521Miksi jotkut haluavat pilata Loton?
Tällä palstalla on aina välillä kirjoituksia, joissa vaaditaan Loton voittopotin jakamista enemmän pikkuvoittoihin ja pä38474Jalkineet ja paita ajaessa?
Törmään aina silloin tällöin kommenttiin (itseäni huomattavasti ikääntynempien taholta), että autoa ei saisi ajaa paljai19438Väistämisestä...
Väiteltiin joku aika sitten hiukan Joakimin kanssa ohittajan määritelmästä luovivan veneen tapauksessa. Sitä esimerkkiä10413Lemmikkieläin vs. kotieläin
Näin sattumalta Iltiksessä kiistanpoikasen siitä, ovat kissat ja koirat kotieläimiä. Tarkemmin sanoen kyse oli siitä, e14405Liikennesäännöt hukassa?
Ihmettelin taas kerran tänä aamuna, miten huonosti ihmiset noudattavat liikennemerkkejä. Tuusulantiellä oli heti motari15389Cruise rattiraivon syynä?
Otsikko oli tahallisen provosoiva. Olen vain itse huomannut, että kun nykyisessä autossani on vakionopeudensäädin, jot62384Radioliikennekysymys
Silloin tällöin tulee seurattua NG:n Lentoturmatutkinta-sarjaa. Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että radioliikenteen9369Ankkuriliinan väri?
Olisiko kellään kokemusperäistä mielipidettä tähän? Harkinnassa on peräankkurin liinan (25 mm levyistä) uusiminen ja ai10354Vilkuttelijoille
Ihan vaan tiedoksi: ihan turha kuvitella, että saatte minut siirtymään pois vasemmanpuoleiselta kaistalta motarilla yhtä110338