Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oldie
profiilit
Oldie
Oldie
Vapaa kuvaus
Järjen ääni.
Aloituksia
5
Kommenttia
2205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika amatöörimäinen virhe yrittää esiintyä alkuperäisenä naispuolisena postaajana ja sen jälkeen tituleerata itseään kuninkaaksi. :D
14.10.2015 13:53
Hieno homma!
Mutta liika vakavuus ja fanaattisuus tappaa monesti mielenkiinnon pitemmän päälle. Älä siis suorita liikaa.
12.10.2015 22:07
Muistakaa pojat se tosiasia, että vaikka uskaltaisittekin lähestyä ihastustanne, niin on äärimmäisen epätodennäköistä, että se suhde kestää. Teinisuhteet ovat aina erittäin epävakaita ainakin pitemmän päälle.
11.10.2015 23:11
No hieno homma!
Ja kiitos, kun muistit. :)
11.10.2015 22:45
Puhun vaan mutua, mutta käsittääkseni vain maksamattomat verot seuraavat ajoneuvon mukana uuden omistajan riesaksi, ei vakuutusmaksut. En siis kuitenkaan ole varma, muistanko oikein.
08.10.2015 18:08
Kik? Whatsapp? Sähköposti? Voit kyllä ehdottaakin jotain.
Laita halutessasi yhteystiedot vaikka minun suomi24-postiini. Eli tuo minun nikki plus ne normaalit mailijutut perään. Voithan ne tännekin laittaa, jos julkisuus ei pelota.
Ja surullinen totuus on se, että sinä et voi mitenkään olla varma siitä, että minulla ei ole "mitään mielessäni". Ethän voi tietää sitä edes satunnaisesta kadulla vastaan tulevastakaan.
Ainoa takuu, jonka voin antaa, on lupaukseni siitä, että minä olen ihan turvalinen aikuinen, eikä tarkoituksenani ole hyväksikäyttää tai satuttaa sinua millään tavalla. Mutta paljonko tuollainen lupaus sitten painaa, varsinkin täällä internetmaailmassa... Se jää sinun arvioitavaksesi.
Toisaalta jos minulla olisi pervoja aikeita suhteesi, niin mikäpä motivoisi minua jatkamaan tämän jälkeen? Nostit kissan pöydälle heti näin alussa, joten osaisit selkeästi väistää kaikki hyväksikäyttöyritykset.
En oleta sinun voivan luottaa minuun tässä vaiheessa. Sen voi saavuttaa vain ajan kanssa, jos silloinkaan.
Muuten, lukiessani tuota viestiäsi tuli vähän sellainen tunne, että olisin omaa tekstiäni lukenut...
Loppu taitaa olla sinusta kiinni. :)
08.10.2015 07:40
Toppahaalarikin on ihan kiva. :)
07.10.2015 22:50
On se normaalia. Karvojen kasvu kuten muukin kehitys voi vaihdella eri henkilöillä todella paljon.
07.10.2015 22:40
Eikö lapsilla ole mielestäsi oikeutta tyydyttää itseään? Eihän kysyjä ollut mitään seuraa vailla.
07.10.2015 19:31
Tietyissä tilanteissa ja asennoissa paikat saattaa vilkkua muutenkin, kun kankaan läpi, jos sisävuorta tai alkkareita ei ole... Esim. liikuntatunneilla tämä saattaa olla hyvä ottaa huomioon.
07.10.2015 11:43
Anteeksi että minä vähänniinku stalkkaan sinua, mutta haluaisitko sinä jutella jossain vähän syrjemmässä ja kahden kesken? Niin kuin virtuaalisesti? :)
Luin nuo sinun kirjoituksesi tuossa yllä ja minulla olisi sinulle puhuttavaa noihin juttuihin liittyen. Se on henkilökohtaista sekä minulle, että sinulle, joten en halua sanoa kaikkea näin avoimella foorumilla.
06.10.2015 23:45
Peukutus. :)
06.10.2015 21:26
Kevlar on rekisteröity tavaramerkki erään valmistajan synteettiselle aramidikuidulle. Vastaavia materiaaleja on muitakin.
Kysymykseesi on vähän hankala vastata. Kaikkihan riippuu siitä, että miten monta kerrosta kuitumateriaalia laitetaan päällekkäin. Kyllähän jopa paperi pysäyttää vaikka minkälaisen pistimen, jos suojana käyttää esim. puhelinluetteloa siltä ajalta, jolloin minä olin vielä nuori.:D Lankapuhelinaikaan sivumäärä oli vähän toista, kun nykyään.
Ja kyllähän nykyään valmistetaan suojaliivejä, joissa on jonkinlainen pistosuojaus. Käytän itsekin sellaista (töissä). Ei minua kuitenkaan huvittaisi päästää ketään niihin millään tökkimään, kun ne ovat päälläni...
06.10.2015 18:49
Arvaappa miten paljon parempia paikkoja koulu ja teinipiirit yms. ympyrät olisivat, jos kaikki nuoret ajattelisivat yhtä fiksusti ja kypsästi kuin sinä.
Tai tuon voisi oikeastaan laajentaa koskemaan koko maailmaa, sillä tunnen monia aikuisiakin, jotka ovat täysin kykenemättömiä ajattelemaan kuten sinä tuossa kerroit.
Olet loistava esimerkki siitä, että ikä ei todellakaan ole välttämättä minkäänlainen ihmisen mittari. Jopa tällainen kyyninen kalkkis arvostaisi todella paljon sitä, jos tuntisi sinut tai kenen tahansa kaltaisesi nuoren.
Mut elä nyt kovin ylpisty näistä kehuista. :D
06.10.2015 18:21
Ei sinun kannatta tuossa iässä vielä olla huolissasi. Sinulla on vielä aikaa.
06.10.2015 13:17
Onko asiasta toiminnallista haittaa? Jos ei, niin nauti siitä sellaisena, kuin se on.
Jos taas on, niin kerää rohkeutta ja puhu jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle.
06.10.2015 13:15
On myös olemassa netti- ja puhelinpalveluita, joista voit hakea apua anonyymisti.
06.10.2015 13:10
Ole hyvä. Asialliseen kysymykseen on helppo antaa asiallinen vastaus. Ja olethan saanut niitä muitakin, niin kuin toivoit.
Kunhan muistat sen, että te opettelette asialla, jossa on usein kasapäin tunteita pelissä. Vaikka sinä itse pystyisit suhtautumaan juurikin noin järkevästi siihen, että suhde menee karille myrskyisästi ja kovalla kolinalla, niin se toinen osapuoli ei välttämättä siihen pysty.
Ja vaikka sinä tiedät nuo todennäköisyydet, niin sinun pitää unohtaa ne väliaikaisesti sillä hetkellä, kun päätät yrittää sitä suhdetta. Sillä hetkellä sinun pitää tietää -ja haluta - että se juttu tulee varmasti onnistumaan. Toivon että yrität kaikista todennäköisyyksistä huolimatta vakavissasi, koska jos se on vaan joku "kokeilu", niin silloin sinä olet kokeilemassa toisen ihmisen tunteilla. Ja se ei ole koskaan oikein hyvä juttu...
Eikä se mahdotonta ole. Tähän ikään mennessä tiedän tasan kaksi paria, jotka ovat tavanneet toisensa alle 15-vuotiaina ja ovat vuosia myöhemmin edelleen yhdessä. Toiset ovat parikymppisiä ja toiset jo päälle neljänkymmenen. Mutta suhdeluvut on kyllä siitä huolimatta aika huonot.
06.10.2015 08:56
Aika ketkua, mutta samalla myös aika hyvin hoksattu. :D
06.10.2015 08:37
Noudata toisessa ketjussa olevaa omaa ohjettasi ja odota muutama vuosi.
Ei ne teinisuhteet kestä. Teidän elämissänne tapahtuu niin nopeasti ja niin paljon niin lyhyessä ajassa ja se tekee suhteen kestämisen lähes mahdottomaksi.
Mutta koska et luultavasti noudata tuota neuvoa, niin mitäpä jos lähestyisit tyttöä vaikka somessa. Kirjoita hänelle. Ja jos kantti kestää niin kysy häneltä suoraan, että mitä hän on mieltä sinusta ja ylipäätään teiniseukkaamisesta.
05.10.2015 12:33
103 / 111