Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oldie
profiilit
Oldie
Oldie
Vapaa kuvaus
Järjen ääni.
Aloituksia
5
Kommenttia
2205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi kun kaikki ajatteliskin noin. "Se" kun ei todellakaan ole se miehen mitta.
10.06.2015 17:41
No kikkiä kehiin sitten. Otan myös vastaan ehdotuksia sopivasta ajankohdasta.
10.06.2015 15:36
No tarjous on voimassa. Riittää kun antaa jonkinlaiset yhteystiedot. Voicechattikin onnistuu tarvittaessa, se opettaa ainakin puhumaan. :)
Ja jos se siitä on kiinni, niin voin mä lähteä juttelemaan naamatustenkin, vaikka kahville, jos satut asumaan pääkaupunkiseudulla.
Kun ihmettelet(te) mun motiivejani tähän, niin olen tavannut yhden nykyisistä parhaista irl-ystävistäni anonyymisti netissä ongelmista puhuen. Ikäeron ei kannata alkaa vaikuttaa, minä en edes tiennyt silloin, että olisin ikäni puolesta pystynyt juuri ja juuri olemaan juttukaverini isä...
10.06.2015 15:34
Kysyin ikääsi siksi, koska se vaikuttaa niihin palveluihin, joita sinulla on käytettävissäsi. Ja kyllä mä tiedän, että ei se soittaminen helppoa ole. Jollain järjestöllä taisi olla myös joku auttava chatti tms.
Olet ainakin sellainen nuori, joka osaa ilmaista itseään selkeästi ja asiallisesti.
Ja jos tuntemattomalle organisaatioiden ulkopuoliselle randomille puhuminen kiinnostaa, niin kyllä minäkin voin sinun kanssasi puhua. Vaikka skypessä tai kikissä tms. Ei olisi mulle ensimmäinen kerta.
10.06.2015 10:07
Voisit alkuun koettaa joitain auttavia puhelimia tms. "Etänä" voi olla helpompi avautua alkuun ja siitä voit sitten siirtyä läheisillekin puhumiseen.
Minkä ikäinen olet?
10.06.2015 01:06
Sieltä, mistä lähes kaikki muukin nykyään: netistä. :)
Sieltä minäkin omani löysin. Aikaa siihen kyllä meni.
09.06.2015 17:32
Yleisen elämänkokemuksen perusteella sanoisin, että mikään, joka tapahtuu vaan jossain nettisovelluksessa tai palstalla, ei lähtökohtaisesti ole kovin vahvalla pohjalla.
Saman ajatuksen voisi melkein laajentaa siten, että mikään, joka tapahtuu ainoastaan netissä, ei ole kovin vahvalla pohjalla.
"The real life is out here. Not there in the web."
09.06.2015 12:26
Mun silmissä sinä olet ainakin ihan tavallinen nuori. Tykkäät vaan ilmeisesti sitten pojista. :) Eli olet ainakin biseksuaali tai sitten täysin homo. Kummassakaan ei ole mitään vikaa.
09.06.2015 12:20
Friends with benefits. Aivan liian aliarvostettu ja turhaan halveksittu juttu.
09.06.2015 12:15
Et varmasti ole ainoa. Juuri sellaisten oikeiden ystävien puute vaivaa moniakin nuoria.
09.06.2015 12:10
Tämä ei ole vitsi, mutta kokeile vauva - ja kaksplus-lehtien keskustelupalstoja. Siellä on yksinäisten lasten vanhempia, jotka voivat sitten välittää viestiä jälkikasvulleen.
Jos satut kaipaamaan aikuista kaveria, niin käy pienperheyhdistyksen nettisivuilla.
Myös erilaiset harrastusfoorumit voisivat olla hyviä paikkoja tutustua uusiin ihmisiin.
09.06.2015 12:07
Minä en myöskään kannata homouden alleviivaamista, mutta en myöskään kannata heterouden korostamista. Kumpikin ovat kuitenkin sellaisia ominaisuuksia, joita ihminen ei itse voi valita ja siksi kaikkien sateenkaaren värien tulee saada elää ilman pelkoa ja tuomituksi tulemista.
07.06.2015 20:03
Hyvä, että poika pääsee näkemään, että homotkin ovat ihmisiä. Ehkä hänestä ei tule isona yhtä ahdasmielinen, kuin isästään.
Älä pelkää, homous ei tartu. Se ei myöskään ole oma valinta.
Tuskinpa pystyt pätevästi kieltämään sellaiseen toimintaan osallistumista, joka on ihan lailla suojeltu.
07.06.2015 13:33
Ei se ole kahden heteron välistä touhua, mutta ei siinä mitään pahaakaan ole. Jos molemmat tykkää niin go for it. :)
07.06.2015 13:13
Useiden nykyisten teinityttöjen pukeutumis- ja käyttäytymistyyli huomioon ottaen en ihmettele yhtään. Voit olla varma, että sinulla on kohtalotovereita.
06.06.2015 23:31
Minulla on esiintynyt tuota jo vuosikausia aina kun on lievä flunssa tai allerginen nuha: Alempi sierain menee tukkoon nukkuipa kummalla kyljellä tahansa. Itse olen käyttänyt nenäsumutetta ja se on auttanut, mutta sitähän ei saisi käyttää pitkiä aikoja.
Voi kai niitä muitakin syitä olla.
06.06.2015 11:34
Täysin ok. Olet myös pitkä ikäiseksesi.
Jos peniksen juuressa on vähänkään rasvakerrosta saa se vehkeen näyttämään lyhyemmältä. Enkä sano että sinulla on lyhyt, vaan ihan normaalimittainen. Ei kaikilla aikuisillakaan ole mikään hirmumiekka. :)
04.06.2015 15:14
Jos se, että huoneesi on kunnossa, on totta, niin mistä äitisi tietää, että et ole siivonnut huonettasi kahteen päivään?
Jos se on siitä siivoamisesta kiinni, niin ota imuri huoneeseesi ja huudata sitä siellä tovi. Sitten voit sanoa, että tehty! Muutahan sun ei tarvitse tehdä, kerran siellä on jo siistiä. ;)
04.06.2015 15:09
Sitten kun molemmat osapuolet tuntevat olevansa täysin valmiita JA tietävät, mitä tekevät. Ehkäisy jne...
03.06.2015 16:54
Kannattaa olla varovainen siinä, mitä toivoo. Muuten voi saada jonkun samanlaisen vanhuksen kun mä.:D
03.06.2015 12:58
108 / 111