Vapaa kuvaus

Järjen ääni.

Aloituksia

5

Kommenttia

2205

1. En+usko,+että+olet+aloittaja.+Mitä+jos+menisit+fetissijuttujen+kanssa+tuonne+leikit+ja+fetissit+-++palstalle.
  2. Olen+pahoillani,+jos+olet+ahdistunut.+Ymmärrän+kyllä,+että+niin+voi+käydä,+eikä+sinun+tarvitsekaan+tunteillesi+mitään+voida.Jos+katsot+noita+minun+viime+aikoina+kirjoittamiani+kommentteja+tuolta+profiilistani,+niin+näet,+että+olen+vast'ikään+käynyt+omaa+taisteluani+tuollaisen+"seksiin+rohkaisijan"+kanssa.Se,+että+sinä+tunnet+ahdistuvasi+ja+olleesi+"pedofiilin+lähentelyn+kohteena"+ei+kuitenkaan+riitä+siihen,+että+nuo+"peepparin"+kommentit+tässä+keskustelussa+olisivat+lainvastaisia.+Niiden+täytyy+täyttää+laissa+määritelty+rikoksen+tunnusmerkistö+ollakseen+sellaisia.+Muutoinhan+kaikenlainen+toisen+mielen+pahoittaminen+olisi+rikollista.Hän+ei+ole+houkutellut+ketään+itsensä+kanssa+minkäänlaiseen+kanssakäymiseen,+joten+hän+ei+ole+syyllistynyt+lapsen+houkuttelemiseen+seksuaaliseen+tarkoitukseen.Hänen+"rohkaisevat"+kommenttinsa+eivät+myöskään+mene+niin+pitkälle,+että+ne+voitaisiin+tulkita+sellaiseksi+lain+edellyttämäksi+seksuaaliseksi+teoksi+tai+lapsen+tekemään+seksuaaliseen+tekoon+yllyttämiseksi,+joka+olisi+omiaan+vahingoittamaan+tätä+kyseistä+lasta+ja+siten+täyttäisi+lapsen+seksuaalisen+hyväksikäytön+tunnusmerkistön.+Varsinkaan+kun+hän+ei+ole+osoittanut+kommenttejaan+sinulle,+koska+käsittääkseni+et+ole+alkuperäinen+postaaja.Korostan+nyt+sitä,+että+otan+tässä+kantaa+ainoastaan+siihen,+mitä+"peeppari"+on+tähän+mennessä+tässä+keskustelussa+sanonut.+En+mihinkään+muihin+keskusteluihin,+jotka+osaavat+rasittavuudessaan+olla+huippuluokkaa...Pelkästään+se,+että+joku+aikuinen+vastaa+nuoren+seksuaalisuutta+käsittelevään+kysymykseen+-+edes+vaikka+kiellettiin+-+ja+on+jopa+tietyllä+tavalla+rohkaiseva+ja+kannustavakin,+ei+riitä+tekemään+hänestä+rikollista,+ei+vaikka+joku+toinen+nuori,+kuten+sinä,+vastauksesta+ahdistuisikin.Sivuhuomautuksena+mainittakoon,+että+en+ole+"peepparin"+tai+hänen+näkemystensä+tukija.+Mielestäni+nämä+"peeppari"+ja+aapo+ja+kumppanit+ovat+yksi+lapsellisimmista+ja+rasittavimmista+nettikinastelijoiden+porukoista,+joihin+olen+törmännyt...Vastasin+kommenttiisi,+koska+en+vain+halua+että+kukaan+joutuisi+itse+kuseen+aiheettomien+hyväksikäyttösyytösten+takia,+olipa+tämä+sitten+"syyttäjä"+tai+se+"syytetty".En+ole+poliisi,+mutta+olen+kyllä+"lainvalvoja"+ammatiltani.+Olen+tutkinut+oman+alani+rikoksia+työkseni+ja+tiedän+kyllä,+miten+oikeusjärjestelmä+ja+viranomaiskoneisto+toimii.
  3. Trollien+jumala.
  4. Hyvä.