Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oldie
profiilit
Oldie
Oldie
Vapaa kuvaus
Järjen ääni.
Aloituksia
5
Kommenttia
2205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+usko,+että+olet+aloittaja.+Mitä+jos+menisit+fetissijuttujen+kanssa+tuonne+leikit+ja+fetissit+-++palstalle.
17.07.2016 00:25
Vähän+keskivertoa+aikaisempaa+ehkä,+mutta+täysin+normaalia.
16.07.2016 00:53
Samanikäiset+"seukkaa"+myös.+Tai+siis+ainakin+leikkii+jonkinlaista+parisuhdetta...
"Tyttikset"+ja+"poikkikset"+näkyy+olevan+arkipäivää+jo+ala-asteella.+Samoin+"tuhman+seuran"+etsiminen+on+aikaistunut+jatkuvasti.+En+jaksa+uskoa,+että+ne+kaikki+netistä+löytyvät+ilmoitukset+on+aikuisten+feikkipervojen+jättämiä.
14.07.2016 21:11
Oleppa+hyvä.+:)+Kyllä+noin+fiksu+nuori+yläasteella+pärjää.
Niin+ja+kaikenlaisia+pelottelijoita+varmasti+riittää,+mutta+niistä+on+turha+välittää.
12.07.2016 23:48
Googleta+"yliaktiivinen+rakko"+ja+katso,+onko+tiedoista+apua.
Oletan,+että+olet+koettanut+ajatella+muita+asioita,+kun+vessakäyntejä.
12.07.2016 23:43
Ole+rohkeasti+oma+itsesi,+äläkä+yritä+vetää+mitään+roolia.+Pientä+"paksunahkaisuutta"+on+hyvä+olla,+eli+kaikkiin+huuteluihin+ja+päänaukomisiin+ei+kannata+reagoida+-+ainakaan+kovin+vakavasti.
Tietysti+jos+et+erityisesti+halua+huomiota+osaksesi,+niin+silloin+ei+kannata+herättää++huomiota.+Unohda+silloin+esim+se+pinkki+irokeesi.:D
Jos+fyysistä+kiusaamista+esiintyy+-mitä+en+kyllä+usko+-+niin+kerro+siitä+heti+aikuisille!
Tutustu+rohkeasti+uusiin+ihmisiin+ja+pyri+olemaan+heille+ystävällinen.
Eläkä+stressaa+vielä+tässä+vaiheessa,+lomaa+on+vielä+jäljellä.:)+Muista,+että+kaltaisiasi+jännittäjiä+on+muutama+tuhat+muutakin.
12.07.2016 23:34
Missä+tahansa+lapsesi+netissä+liikkuukin,+niin+mahdollinen+hyväksikäyttäjä+on+myös+siellä!
Myös+toinen+lapsi+tai+nuori+voi+olla+se+hyväksikäyttäjä.
Pystytte+estämään+nuorten+keskinäisiin+tuhmuuksiin+ja+muihin+hyväksikäyttöyrityksiin+sotkeutumisen+ainoastaan+natsimaisen+tiukalla+nettikontrollilla+-+paitsi,+jos+olette+oikeasti+kasvattaneet+ja+opastaneet+lastanne+toimimaan+fiksusti+netissä.+Mihinkään+hysteriaan+ei+kuitenkaan+kannata+lähteä+mukaan,+koska+fiksulla+nettikäyttäytymisellä+vaarat+ovat+pieniä.
Nykyisin+kaikenlainen+lasten+ja+nuorten+keskinäinen+tuhmailu+ja+nettisextailu+on+yleistynyt+räjähdysmäisesti.+Lähes+rajaton+mahdollisuus+käydä+anonyymejä+kuvapitoisia+keskusteluja+aikuisten+katseilta+piilossa+on+saanut+tämän+aikaan.+Ja+tähän+rakoon+osaa+iskeä+myös+se+hyväksikäyttäjäkin.
Meille+aikuisille+ehkä+uskomattomin+asia+onkin+se+nuorten+määrä,+joka+on+täysin+aulista+heittäytymään+seksuaalissävytteisiin+nettituhmuuksiin+itseään+huomattavasti+vanhempien+aikuisten+kanssa.
Luulempa,+että+valtaosa+vanhemmista+yllättyisi,+mitä+heidän+kullannuppujensa+puhelimistaan+ja+tietokoneistaan+löytyisi...+Tosin+diginatiivit+natiaiset+osaavat+peitellä+jälkiään+aika+hyvin.
12.07.2016 20:52
No+varmasti+foorumia+seurataan,+enkä+ihmettele+yhtään,+että+seurataan...
Ihan+hyvä,+että+uskaltauduit+puhumaan+asiasta+ihan+"livenä",+etkä+vaan+täällä+netissä.
Onpa+hyvä,+että+joku+toinenkin+virkamies+on+ollut+kanssani+edes+suunnilleen+samaa+mieltä.+:)
On+kuitenkin+hyvä+muistaa,+että+edes+kenenkään+yksittäisen+virkamiehen+mielipide+ei+tee+kenestäkään+syyllistä.+"Rajatapauksissa"+se+ei+välttämättä+riitä+edes+tutkinnan+aloittamiseen,+sillä+päätöksen+siitä+tekee+tutkinnanjohtaja.
Rikostutkinnan+aloittamiseen+riittää+se,+että+on+syytä+epäillä+rikoksen+tapahtuneen.+Syyttäjä+puolestaan+nostaa+syytteen,+jos+tutkinnassa+on+löydetty+seikkoja,+joiden+perusteella+on+todennäköistä,+että+rikos+on+tapahtunut.+Tuomioistuin+puolestaan+tuomitsee,+jos+epäillyn+syyllistymisestä+rikokseen+ei+todisteiden+valossa+jää+järkevää+epäilystä+(se+kuuluisa+reasonable+doubt).
Yksittäisen+kenttätason+virkamiehen+mielipiteestä+voi+siis+olla+pitkä+matka+rikostuomioon.+Olen+aikoinaan+saanut+valitettavasti+huomata+sen+ihan+omakohtaisestikin...
12.07.2016 13:24
Sulje+hänen+nettiliittymänsä.+Jos+ei+noudata+sääntöjäsi,+niin+maksakoon+nettinsä+itse.
11.07.2016 22:58
Kuulostaa+masennukselta.+Siihen+on+saatavissa+apua.+Lääkkeitä+ja+sen+sellasta.
11.07.2016 19:25
I+beg+to+differ+young+lady...
11.07.2016 19:07
No+hei+tämä+on+suomikaksneljä,+mitä+oikein+odotit?+:D
11.07.2016 15:22
Olen+pahoillani,+jos+olet+ahdistunut.+Ymmärrän+kyllä,+että+niin+voi+käydä,+eikä+sinun+tarvitsekaan+tunteillesi+mitään+voida.
Jos+katsot+noita+minun+viime+aikoina+kirjoittamiani+kommentteja+tuolta+profiilistani,+niin+näet,+että+olen+vast'ikään+käynyt+omaa+taisteluani+tuollaisen+"seksiin+rohkaisijan"+kanssa.
Se,+että+sinä+tunnet+ahdistuvasi+ja+olleesi+"pedofiilin+lähentelyn+kohteena"+ei+kuitenkaan+riitä+siihen,+että+nuo+"peepparin"+kommentit+tässä+keskustelussa+olisivat+lainvastaisia.+Niiden+täytyy+täyttää+laissa+määritelty+rikoksen+tunnusmerkistö+ollakseen+sellaisia.+Muutoinhan+kaikenlainen+toisen+mielen+pahoittaminen+olisi+rikollista.
Hän+ei+ole+houkutellut+ketään+itsensä+kanssa+minkäänlaiseen+kanssakäymiseen,+joten+hän+ei+ole+syyllistynyt+lapsen+houkuttelemiseen+seksuaaliseen+tarkoitukseen.
Hänen+"rohkaisevat"+kommenttinsa+eivät+myöskään+mene+niin+pitkälle,+että+ne+voitaisiin+tulkita+sellaiseksi+lain+edellyttämäksi+seksuaaliseksi+teoksi+tai+lapsen+tekemään+seksuaaliseen+tekoon+yllyttämiseksi,+joka+olisi+omiaan+vahingoittamaan+tätä+kyseistä+lasta+ja+siten+täyttäisi+lapsen+seksuaalisen+hyväksikäytön+tunnusmerkistön.+Varsinkaan+kun+hän+ei+ole+osoittanut+kommenttejaan+sinulle,+koska+käsittääkseni+et+ole+alkuperäinen+postaaja.
Korostan+nyt+sitä,+että+otan+tässä+kantaa+ainoastaan+siihen,+mitä+"peeppari"+on+tähän+mennessä+tässä+keskustelussa+sanonut.+En+mihinkään+muihin+keskusteluihin,+jotka+osaavat+rasittavuudessaan+olla+huippuluokkaa...
Pelkästään+se,+että+joku+aikuinen+vastaa+nuoren+seksuaalisuutta+käsittelevään+kysymykseen+-+edes+vaikka+kiellettiin+-+ja+on+jopa+tietyllä+tavalla+rohkaiseva+ja+kannustavakin,+ei+riitä+tekemään+hänestä+rikollista,+ei+vaikka+joku+toinen+nuori,+kuten+sinä,+vastauksesta+ahdistuisikin.
Sivuhuomautuksena+mainittakoon,+että+en+ole+"peepparin"+tai+hänen+näkemystensä+tukija.+Mielestäni+nämä+"peeppari"+ja+aapo+ja+kumppanit+ovat+yksi+lapsellisimmista+ja+rasittavimmista+nettikinastelijoiden+porukoista,+joihin+olen+törmännyt...
Vastasin+kommenttiisi,+koska+en+vain+halua+että+kukaan+joutuisi+itse+kuseen+aiheettomien+hyväksikäyttösyytösten+takia,+olipa+tämä+sitten+"syyttäjä"+tai+se+"syytetty".
En+ole+poliisi,+mutta+olen+kyllä+"lainvalvoja"+ammatiltani.+Olen+tutkinut+oman+alani+rikoksia+työkseni+ja+tiedän+kyllä,+miten+oikeusjärjestelmä+ja+viranomaiskoneisto+toimii.
10.07.2016 17:19
Jos+olet+täyttänyt+itse+jo+15,+niin+toivottavasti+tiedät+sen,+että+se+nuorempi+seksikumppanisi+voi+tehdä+sinusta+rikosilmoituksen+lapsen+seksuaalisesta+hyväksikäytöstä+vielä+10+vuotta+sen+jälkeen,+kun+hän+on+täyttänyt+18-vuotta.
Vaikka+seksi+olisikin+nyt+vapaaehtoista,+niin+mieli+saattaa+aina+muuttua+jälkikäteen.+Esimerkiksi+jos+sinusta+tulee+aikuisena+varakas,+niin+toinen+voi+saada+päähänsä+yrittää+tehdä+vahingonkorvauksilla+hyvän+"tilin".
Voi+kuulostaa+uskomattomalta,+mutta+näin+laki+on+kirjoitettu+ja+näin+sitä+joudutaan+lukemaan.+Tuomiota+ei+välttämättä+tulisi,+mutta+rikostutkinta+kyllä+ja+näytöstä+riippuen+myös+oikeuskäsittelykin.
Tämä+kannattaisi+kaikkien+15-vuotta+täyttäneiden+ja+itseään+nuorempien+alle+16-vuotiaiden+kanssa+seksuaalisten+tekojen+harrastamista+suunnittelevien+muistaa.
10.07.2016 16:20
Kannattaa+olla+hyvin+hyvin+varovainen+siinä,+että+ketä+syyttää+pedofiiliksi+ja+minkälaisella+näytöllä.+Sitä+voi+löytää+itsensä+epäiltynä+kunnianloukkauksesta.
En+ota+tässä+kantaa+mihinkään+"peepparin"+muihin+kommentteihin,+mutta+noissa+kommenteissa+ei+ole+mitään+rikollista.+Ainoa+paheksuttava+asia+voisi+olla+se,+että+hän+ei+pysynyt+hiljaa,+vaikka+pyydettiin,+mutta+ei+sekään+rikollista+ole.
10.07.2016 15:23
Tässä+on+varmaan+kyseessä+sellainen+pieni+vääristymä:+ne,+jotka+haluavat+pomppia+kukasta+kukkaan+ja+joille+melkein+kaikki+vastaantuleva+kelpaa+ovat+vain+yliedustettuina+tällaisilla+foorumeilla,+koska+heidän+motiivinaan+on+solmia+mahdollisimman+paljon+kontakteja.
Sellaiset+kaltaisesi+tunteet+ja+true+love+-ihmiset+eivät+puolestaan+esiinny+näillä+foorumeilla+läheskään+niin+paljoa,+koska+he+tietävät,+millaisia+lihatiskejä+tällaiset+paikat+ovat.
Tietynlainen+"kevytkenkäisyys"+tuntuu+yleistyneen+yhteiskunnassa,+mutta+onko+tuo+nyt+suuri+ihme+kun+katsoo,+millaista+"viihdettä"+meille+eri+medioissa+tarjotaan...
Myönnän,+että+olen+itse+sellainen+friends+with+benefits+-+tyyppi,+mutta+ei+se+silti+tarkoita,+etteikö+mitään+tunteita+pelissä+olisi.+Mielestäni+kaksi+ihmistä+voi+pitää+toisiaan+hyvänä+myös+ilman+varsinaista+parisuhdetta.+Tämä+ei+tietenkään+sovi+kaikille.+
Kunhan+toista+kunnioitetaan,+ketään+ei+satuteta+eikä+hyväksikäytetä+ja+touhu+on+vapaaehtoista+(ja+laillista),+niin+mitäpä+se+meille+muille+kuuluu,+että+millaisia+kaneja+jotkut+haluavat+olla.
10.07.2016 15:16
Trollien+jumala.
10.07.2016 14:03
Suhde+kuin+suhde+voi+mielestäni+perustua+ainoastaan+tasavertaisuuteen+ja+rehellisyyteen.+
Luurangot+tuppaa+putkahtelemaan+kaapeista+juuri+silloin,+kun+ei+pitäisi.+Jos+"poikkis"+saa+asian+selville+kiertokautta,+tulee+se+olemaan+vahingollisempaa+siihen+verrattuna,+että+kerrot+sen+itse.
Poika+saattaa+olla+ihan+okei+sen+tytön+kanssa+sekstailun+kanssa,+mutta+jos+et+ole+kertonut+asiaa+itse,+niin+hänelle+tulisi+luultavasti+tunne,+että+et+ole+ollut+häntä+kohtaan+rehellinen.
Omasta+mielestäni+te+olette+vielä+liian+nuoria+vakavaan+seksisuhteeseen.+Lisäksi+kannattaa+ottaa+huomioon,+että++15-vuotta+täytettyään+se+vanhempi+osapuoli+alkaa+ottaa+riskiä+siitä,+että+häntä+tutkitaan+lapsen+seksuaalisesta+hyväksikäytöstä.+Riski+saattaa+olla+pieni,+mutta+toisin+kuin+eräät+väittävät,+niin+se+on+todellinen+ja+olemassa!
10.07.2016 14:02
Hyvä.
10.07.2016 13:15
Sen+jälkeen,+kun+salaisuuksista+juttelee+kikissä,+ne+eivät+välttämättä+ole+enää+salaisuuksia...
Muistakaa+pyytää+keskustelukumppaniltanne+joku+todiste+siitä,+että+hän+todella+on+se+henkilö,+joka+väittää+olevansa.+Esim.+kikin+kameralla+otettu+kuva+tai+videopätkä.+Älkää+koskaan+luottako+pelkkään+profiilikuvaan!+Kik+on+täynnä+feikkejä.
10.07.2016 11:22
92 / 111