Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
viltsuboy
profiilit
viltsuboy
viltsuboy
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+seurannut+paljon+Putin+haastatteluja+ja+USA+on+oikeasti+se+uhka,+USA+ei+ole+koskaan+sotinut+omalla+maallaan!+Ja+silti+Naton+yksiköitä+sijoittaa+ympäri+Eurooppaa+miksi,+ei+venäjä+ole+uhka+nykypäivänä,+ennen+oli+mutta+ei+Putinin+valtakauden+aikana,+Putin+haluaa+aina+vain+neuvotella+eikä+tee+aloitetta+mistään+vaan+sen+on+pakko+vastata+tottakai+puolustuakseen.+Näkihän+tuon+kun+snow+loikkasi+Venäjälle+kun+oli+vuotanut+tietoja,+mikä+oli+ihan+oikein!!+USA+se+haluaa+sotaa,+USA+tukee+isisiä,+USA+tuki+bin+Ladenia+yms+terroristejä,+ja+karu+totuus+on+että+USAN+hallinto+loi+terrorismin.
03.08.2018 08:59
Joo oon huomannut saman homman. Mut toisaalta ne naiset mitkä sieltä baarista lähtee mukaan niin on kerinny olla ties kuinka monen miehen kanssa ja yleensä ne naiset kotka menee baariin joka vkl niin joka kerta niillä on uuskumppani. Siksi ei kiinnosta baarista naista ettiä
07.10.2013 22:20
juu totta se on on että poliisia ei kiinosta mikään on monesti joutunu oleen poliisin kaa tekemisis ja aina tulee vastaus että ei me voida asialle mitään tehdä siinä vaiheessa oon sanonu että käytän omaa lakia ja turha tulla sit väliin
28.10.2010 18:23
1 / 1