Mistä löytää mies osa 2

i hate my life

Kyllä tässä pitää alkaa juomaan alkoholia joka viikonloppu kun sellaset on kiinnostavia naisten mielestä ja paljon alkoo juovilla on tyttöystävä. Nää palsat senkin on todistaneet meinaan enkä haluaisi olla ilman rakkautta koko elämää.

13

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo oon huomannut saman homman. Mut toisaalta ne naiset mitkä sieltä baarista lähtee mukaan niin on kerinny olla ties kuinka monen miehen kanssa ja yleensä ne naiset kotka menee baariin joka vkl niin joka kerta niillä on uuskumppani. Siksi ei kiinnosta baarista naista ettiä

• Oi ja voi

Hirveän surullinen olen siitä, ettei kivaa miestä ole löytynyt. En pakolla halua ketään, mutta varsinkin näin syyspimeällä yksinäisyys korostuu. Olen ihan kivannäköinen ja parisuhteessa olen ollut, joten kai minusta ainakin joku on pitänyt :D En vaan tuolta baarista löydä ketään, enkä oikeastaan haluakaan löytää. Jotenkin en osaisi luottaa, vaikka siis periaatteessa saahan siellä käydä. Kumpa oppisi flirttailemaan ja olemaan jotenkin arkenakin kiinnostava ja huomiota herättävä. En ole edes kovin vanha, mutta nyt tuntuu sille :/

• Hei Oi ja voi,

mikä siinä onkin että syksyllä jotenkin kaikki tunteet nousevat pintaan muita vuodenaikoja enemmän?

Kerrot että et osaa flirttailla. En minäkään, enkä oikein tiedä hyviä konsteja siihen miten sitä voisi opiskella. Onko jollain hyviä vinkkejä tähän?

Oletko kokeillut nettideittailua? Meillä E-kontakti.fissä voi erikseen lähetellä myös erityisiä flirttivestejä, joita viuhtookin palvelussamme päivittäin yli viisi tuhatta ees sun taas! Olisiko tämä sopiva "pehmeä laskeutuminen" flirttailun pariin?

Terveisin,
        Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

PS: Jos vastaat meille tähän viestiin, käytäthän @-merkintää niin löydämme viestisi helposti ja pääsemme vastaamaan sinulle

• emmak73

Moi, olemme kavereiden kanssa huomanneet ihan saman ongelman. Ei löydy miestä vaikka aiemminkin olisikin ollut parisuhteessa. Päätimme kuitenkin sitkeästi yrittää ja jaamme myös ajatuksiamme blogissamme www.loppukiri.wordpress.com.

Huomasimme, että meillä on muitakin kollegoita, joten blogilista.com on hyvä lähde vinkeille :)

• zxzx
        emmak73 kirjoitti:

Moi, olemme kavereiden kanssa huomanneet ihan saman ongelman. Ei löydy miestä vaikka aiemminkin olisikin ollut parisuhteessa. Päätimme kuitenkin sitkeästi yrittää ja jaamme myös ajatuksiamme blogissamme www.loppukiri.wordpress.com.

Huomasimme, että meillä on muitakin kollegoita, joten blogilista.com on hyvä lähde vinkeille :)

Te olettekin jo yli nelikymppisiä.

• r67lresrr4

Oot toitottanut tuota samaa kuukausitolkulla eri nimimerkeillä.

Eikö ois pikkuhiljaa aika jo toteuttaa nuo sun "uhkaukset", jos kerran tuntuu että se on oikea ratkaisu.

• ugly truth

Ei sitä naista hakemalla löydä. Eikä kyllä muutenkaan kun naiset on niin nirsoja.

• Aito mies

Ei todellakaan näin!

Ainakaan minä en ole kiinnostunut naisista, joille baarielämä ja alkoholi maistuu. Sellainen ei ole omissa arvoissanikaan.

• Etsivä löytää

No kertokaahan armon herrat sitten 47 v. naiselle mistä me vapaat naiset miehen löydämme, jos emme kapakasta?

Olisin todella kiinnostunut, sillä en harrasta mitään miesmäistä, työpaikkani on naisvaltainen, yritetty on jopa ystävättären miehen kautta löytää sopivaa, mutta kun ei niin ei.

Nyt sitten vain miehet vinkkejä, sillä tämä lady lähtee lauantaina kapakkaan, jälleen ;) Saas kattoo ny, kuis käy. Tuleeko matkaan yhden yön suhde vai pidempiaikainen.

• Mies, 48, Hki

Arjesta. Saatan kävellä vastaan kaupassa, kirjastossa jne. Jospa joskus vaivautuisit ilmoittamaan itsestäsi.

• Tahdonpa tietää!
        Mies, 48, Hki kirjoitti:

Arjesta. Saatan kävellä vastaan kaupassa, kirjastossa jne. Jospa joskus vaivautuisit ilmoittamaan itsestäsi.

Ja mitenhän sen "ilmoittamisen" voisi tehdä täysin ventovieraalle vaikuttamatta seinähullulta tai epätoivoiselta? Miehiä kun lisäksi vaivaa nykyään hyvin yleisesti sitoutumiskammo, eivätkä halua avioitua, niin miten me naiset seuloisimme vapaat sormuksettomat miehet varatuista? Ettei saa riesoikseen varattujen miesten vokottelijan leimaa.

Kertokaa nyt ihmeessä OIKEITA ja käyttökelpoisia toimintaohjeita, joilla ei päädy vain nolaamaan itseään, kiitos.

• tuuporiin

kerran latotansseissa mukava blondi tuli juttelee mut intoni lopahti siihen kun huomasin kivesten vilahtavan hameen alla.

• Liikunnallinen

Minä olen nainen en tupakoi ja harvoin voin yhden drinkin juoda mutta ei enempää kuntoilun paljon ja olen sinkku vieläpä kaunis pitkät vaaleat hiukset ja kaunis vartalo myös. Olen järkyttynyt kun niin lihavia ja kalja ja tupakka miehiä paljon en halua sellasta sänkyynsä onneksi nyt löysin kuntosalilta ollaan käyty treffeillä. Eli kuntosali suosittelen jos haluatte ns.terveet aivot omaavan naisen tai miehen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2681
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      134
      2442
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2083
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      133
      2071
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1804
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      152
      1327
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1172
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1130
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1115
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1049
    Aihe