Vapaa kuvaus

BimboL o Jumbo. Vaik Bimbon korvat o snadimmat mitä Jumbol, lysnaa Bimbo Jumboo.

Ku Bimbol kiire o, silloin häränsilmä* Bimbon auton tankis o.

*tamperelaiset tietää ainaski

Aloituksia

18

Kommenttia

883

  1. Mä+tykkäsin+tuost+lammest+&+tää+ol+sukulaisen+talo+kesäkäytös.Ku+ajokortin+sain,+kysyin+saanks+vuokraa+&+siit+lähtien+oon+asunu+tääl.+Lopult+ostettiin+yhes,+mut+meni+mun+nimiin.+Myyjän+vaatimus.Lampi+o+puhdasvetine+&+uimisest+diggaan.Sen+oikee+tuli+vastaan+frendin+ovel.+Mä+olin+kilauttamas+frendin+oviklokuu+ku+ovi+avautu+vauhdil+&+pamahti+ohimooni.Tarjos+anteekspyyntönä+aterian+ravintolas,+e+kyl+puhunu+juur+mtn.Mä+funtsin,+et+ei+ikinä+enää.+Kuiteski+pitkän+väännön+&+hänen+siskonsa+(frendini)+"Mee+ny+toistamiseen+treffeille,+et+pääsen+siit+itkust+eroon"+anelun+jälkeen,+suostuin.Herral+sattu+olee+yli+39+kuumet+tulles+paikalle.+Jouduin+sit+leikkii+sisar+hento+valkoist+sen+viikonlopun+&+jotenki+alko+synkkaa.Jossain+vaihees+hää+majottui+tuonne+vierashuoneeseen.+Mä+ku+olin+sillo+menos+aamust+iltaa,+ol+mukavatulla+kotiin,+ku+ootti+valmis+kahvi+&+monesti+valmiiks+lämmitetty+sauna.Siit+ne+tunteet+pikkuhiljaa+alko+voimistuu+&+välil+huomas+funtsivansa+enemmän+&+enemmän+hänt+lämmöl.Ekan+suukon+tasin+antaa+vast+vuoden+kuluttuu+enstapahtumast.
  2. Clinton+tietty.