SADEPÄIVIEN MUSAKETJU

35

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LISÄÄN VIELÄ ETTÄ OLEN SAIRAS LASTENRAISKARI oho caps lock

    • Mistä tiesit että täällä on märkää😅

      • Katsoin sääkartasta. Nyt täällä paistaa aurinko, voisi mennä kitkemään tulevaa kukkapenkkiä... ei jaksa, kun ei ole multaa


      • runontaja kirjoitti:

        Katsoin sääkartasta. Nyt täällä paistaa aurinko, voisi mennä kitkemään tulevaa kukkapenkkiä... ei jaksa, kun ei ole multaa

        kitkemistä lapsissakin on riittää pahoja tapoja on juurtunut kiinni ja mitä isompia sitä vaikeampaa ne on saada pois mistä lie johtuu, siihen ei mullat auta.

        Kukat ovat aina kauniita ja luovaa. on hienoa nähdä että sinäkin kasvatat kauniita kukkia. Sinun pitää hakea sitä multaa.


      • goldrose kirjoitti:

        kitkemistä lapsissakin on riittää pahoja tapoja on juurtunut kiinni ja mitä isompia sitä vaikeampaa ne on saada pois mistä lie johtuu, siihen ei mullat auta.

        Kukat ovat aina kauniita ja luovaa. on hienoa nähdä että sinäkin kasvatat kauniita kukkia. Sinun pitää hakea sitä multaa.

        Ensin pitäisi kitkeä se puolimetrin korkuinen vuohenputkimeri. Tosin puolet on jo kitketty ja laitettu kukkasipuleita. Piikkiaralia, mikä tunnetaan myös pirunkeppinä, kasvaa hyvin.
        Tulppaanit ja narsissit jo kuivuneet.

        Taidan kohta mennä ja rentoudun sitten jalkapallon parissa


      • runontaja kirjoitti:

        Ensin pitäisi kitkeä se puolimetrin korkuinen vuohenputkimeri. Tosin puolet on jo kitketty ja laitettu kukkasipuleita. Piikkiaralia, mikä tunnetaan myös pirunkeppinä, kasvaa hyvin.
        Tulppaanit ja narsissit jo kuivuneet.

        Taidan kohta mennä ja rentoudun sitten jalkapallon parissa

        Minulla on pyykkimeri pieniä vaatteita, joita piisaa.vieläkin saisi ne ylimääräiset välistä pois.tyttö halusi lämmittää meille eilistä ruokaa. En jaksaisi näitä pyykkejä. Muuton jälkeen ne lisäänty vaikka ne pussissa ne levitettiin nukumahuone täyteen. Olen saanut 20pyykkikoneellista pestyä viime viikolla ja vielä kun saisi kaappii. Osa jo taas pyörii lattioilla ja välissä on "pieniä vaatteita" ei vaan jaksaisi.

        Sain vielä tämmöisen ja nyt kärsin erittäin paljon väsymyksestä koska ei pysty 2tuntia piteempää ja tottua yö unet ihan pilalla. Paineet miten sattuu.


      • goldrose kirjoitti:

        Minulla on pyykkimeri pieniä vaatteita, joita piisaa.vieläkin saisi ne ylimääräiset välistä pois.tyttö halusi lämmittää meille eilistä ruokaa. En jaksaisi näitä pyykkejä. Muuton jälkeen ne lisäänty vaikka ne pussissa ne levitettiin nukumahuone täyteen. Olen saanut 20pyykkikoneellista pestyä viime viikolla ja vielä kun saisi kaappii. Osa jo taas pyörii lattioilla ja välissä on "pieniä vaatteita" ei vaan jaksaisi.

        Sain vielä tämmöisen ja nyt kärsin erittäin paljon väsymyksestä koska ei pysty 2tuntia piteempää ja tottua yö unet ihan pilalla. Paineet miten sattuu.

        http://www.hengitysliitto.fi/fi/hengityssairaudet/uniapnea/cpap-laitteen-kaytto-ja-huolto

        Siis tämmöinen



      • runontaja kirjoitti:

        Ensin pitäisi kitkeä se puolimetrin korkuinen vuohenputkimeri. Tosin puolet on jo kitketty ja laitettu kukkasipuleita. Piikkiaralia, mikä tunnetaan myös pirunkeppinä, kasvaa hyvin.
        Tulppaanit ja narsissit jo kuivuneet.

        Taidan kohta mennä ja rentoudun sitten jalkapallon parissa

        Kitketty ja kylvetty. Enää 2 x 2 m tekemättä


      • En usko toi laite ei ole auttanut mitään. Miten ihmeessä pidän paineet kun siinä ei ole säätövaraa.
        Olen epäilyt jo pitkään ja diagnoosi vaan helpottaa ettei väsymys ole vain masennuksesta vaan masennus tulee väsymyksestä.

        Kummallakin vanhemmallani on uniapnea ja tytölläni todettiin 1v. Toivotaan että saan paineet kuntoon ehkä voin saada jotain muutakin hoitoa.


      • goldrose kirjoitti:

        En usko toi laite ei ole auttanut mitään. Miten ihmeessä pidän paineet kun siinä ei ole säätövaraa.
        Olen epäilyt jo pitkään ja diagnoosi vaan helpottaa ettei väsymys ole vain masennuksesta vaan masennus tulee väsymyksestä.

        Kummallakin vanhemmallani on uniapnea ja tytölläni todettiin 1v. Toivotaan että saan paineet kuntoon ehkä voin saada jotain muutakin hoitoa.

        Käy kysymässä mistä olet saanut, saisiko pienempää mallia.
        Tuolla kyllä sanotaan "Hoitohenkilökunta, yleensä unihoitaja, opettaa sinulle laitteen käytön, sovittaa oikeanlaisen maskin sekä opastaa niiden huollossa.". Ovat olleet huolimattomia


      • Tyyliin vaan sano että voin palauttaa koska vaan.
        Pesut juu opasti, ei hirveästi tukenut käyttöä,sano koska vaan voi palauttaa ettei jää käyttämättä.Ei kertonut että pitkäaikaiskäyttö vaan elokuussa menen takaisin. Vaikka lapuissa lukee pitkä aikaiskäyttö.
        Ei niitä paineita katsottu yhdessä ollenkaan vaan pesut kertoi. Kyllä naamaria sovitin ja ahtoi hapen tulla ja kehuin että tuntuu että saa muutenkin paremmin happea ja valitsi kokomaski.

        En edes tiennyt että piti osata paineita osata katsoa luin käyttö ohjeita ja tuo kone nostaa paineita ihan itse asteittain 10 kohalla koen etten saa happea ja 6 etten saa happea eli alussa mutta opasti myös soittaan mutta jos on opastanut jo niin monta voihan sitä olla unohtaa olla kertomatta jotain.

        Pitäis soittaa maanantaina kun koko viikolla ei ole saanut soitettua inhoan niin soittamista. Noi paineet ihan heittää, onko minulla väärä laite? Nousee 6-18. Sille se asetettu ja itse en pysty muuttaa niitä.


      • paakarianzzy
        runontaja kirjoitti:

        Ensin pitäisi kitkeä se puolimetrin korkuinen vuohenputkimeri. Tosin puolet on jo kitketty ja laitettu kukkasipuleita. Piikkiaralia, mikä tunnetaan myös pirunkeppinä, kasvaa hyvin.
        Tulppaanit ja narsissit jo kuivuneet.

        Taidan kohta mennä ja rentoudun sitten jalkapallon parissa

        parahin Ruuna

        vältä vuohenputkea...tekee impoxi

        Väinönputki taas on erektiota aiheuttavaa

        ex-muija toi sitä......jostain syystä.....

        Käytin sen pitkopullan leipomiseen

        Uunissa pullasta tuli jåttimäinen

        ei edes buddy olisi sitä kerrällä syönyt


      • goldrose kirjoitti:

        Tyyliin vaan sano että voin palauttaa koska vaan.
        Pesut juu opasti, ei hirveästi tukenut käyttöä,sano koska vaan voi palauttaa ettei jää käyttämättä.Ei kertonut että pitkäaikaiskäyttö vaan elokuussa menen takaisin. Vaikka lapuissa lukee pitkä aikaiskäyttö.
        Ei niitä paineita katsottu yhdessä ollenkaan vaan pesut kertoi. Kyllä naamaria sovitin ja ahtoi hapen tulla ja kehuin että tuntuu että saa muutenkin paremmin happea ja valitsi kokomaski.

        En edes tiennyt että piti osata paineita osata katsoa luin käyttö ohjeita ja tuo kone nostaa paineita ihan itse asteittain 10 kohalla koen etten saa happea ja 6 etten saa happea eli alussa mutta opasti myös soittaan mutta jos on opastanut jo niin monta voihan sitä olla unohtaa olla kertomatta jotain.

        Pitäis soittaa maanantaina kun koko viikolla ei ole saanut soitettua inhoan niin soittamista. Noi paineet ihan heittää, onko minulla väärä laite? Nousee 6-18. Sille se asetettu ja itse en pysty muuttaa niitä.

        Siis ilman ei happea.


      • apneaanzzy
        goldrose kirjoitti:

        Tyyliin vaan sano että voin palauttaa koska vaan.
        Pesut juu opasti, ei hirveästi tukenut käyttöä,sano koska vaan voi palauttaa ettei jää käyttämättä.Ei kertonut että pitkäaikaiskäyttö vaan elokuussa menen takaisin. Vaikka lapuissa lukee pitkä aikaiskäyttö.
        Ei niitä paineita katsottu yhdessä ollenkaan vaan pesut kertoi. Kyllä naamaria sovitin ja ahtoi hapen tulla ja kehuin että tuntuu että saa muutenkin paremmin happea ja valitsi kokomaski.

        En edes tiennyt että piti osata paineita osata katsoa luin käyttö ohjeita ja tuo kone nostaa paineita ihan itse asteittain 10 kohalla koen etten saa happea ja 6 etten saa happea eli alussa mutta opasti myös soittaan mutta jos on opastanut jo niin monta voihan sitä olla unohtaa olla kertomatta jotain.

        Pitäis soittaa maanantaina kun koko viikolla ei ole saanut soitettua inhoan niin soittamista. Noi paineet ihan heittää, onko minulla väärä laite? Nousee 6-18. Sille se asetettu ja itse en pysty muuttaa niitä.

        goldrose muruseni<3

        Umiapneetikot ovatn90% yhteiskunnan syöpä

        Syy on useimmiten läskinen kaksoisleuka

        järkkyjä bulimidisa kuorsaajia allihuuppa

        Tosin on myös ruipeloita apneetikkoja





        Tosin on


      • apneaanzzy kirjoitti:

        goldrose muruseni<3

        Umiapneetikot ovatn90% yhteiskunnan syöpä

        Syy on useimmiten läskinen kaksoisleuka

        järkkyjä bulimidisa kuorsaajia allihuuppa

        Tosin on myös ruipeloita apneetikkoja





        Tosin on

        Kiusaajan tunnistaa herjaamisesta


      • basisit_

        Kastele vuoteesi tai käy potalla


    • Sadepäivät alkaa ottaa jo pattiin. On ollut tosi kurja (lue: kiukkuinen) mieli pari päivää, kun ei päästä tekemään pihahommia. Siellä ne kaikki odottaa, litimärkänä, pitkin pihaa.
      Tänään pilkisti aurinko pilven raosta. Vihdoinkin!

      ~ Chicago - Nowadays ~
      (The final scene of the 2003 musical "Chicago" - Renee Zellweger and Catherine Zeta-Jones singing the song "Nowadays")

      https://www.youtube.com/watch?v=luef1H24hU8

    • Muksujen hiekkalodjun meri kuivui & märkää santaa flygannu. Riemu muksuil ylimmillään, kuin ladyil näil
      The Voice 2016 Battle - Shalyah Fearing vs. Tamar Davis: "Lady Marmalade"
      https://www.youtube.com/watch?v=BdjTFIO9U2A

      • ponurunoilija

    • Kaatohades
    • Pitkätukka-68
    • urheilurunoilija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe