Mitä tekisit, jos olisit Jeesus?

Itämaan.tietäjä

Mielikuvitus lentoon!

40

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säästäisin_taksimaksuiss

      .

      "Säästäisin taksissa kun vain liihottelisi jossakin yläilmoissa"

      har!11

      .

      • thö_ounli_van----

        .

        "Mutta ainoa oikea Jeesus on *T I M O S O I N I*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

        .

        har!11


      • NouWei-----

        .

        "Kyllä te olette nyt ihan # WÄÄRÄSSÄ !!1!!1!!1!!!11!!!11 #" rouwat hywät

        har!1

        .


    • ruumisrunoilija

      Nousisin kolmantena päivänä haudastani

      • Silloin_hyvä_ilmoittaa

        .

        "Silloin olisi hyvä ilmoittaa olevansa agnostikko-jeesus ja haluavansa # LISÄÄ TIETOA !!1!1!1!!!!!11!1!!111!1!!! #"

        har!1

        .


    • Ota huoles & käy

      • turboanzzy

        tarkoittako mämmy Kaanaan häitä?

        turbohiivaa veteen, nih jopa käyminen alkaa


      • turboanzzy kirjoitti:

        tarkoittako mämmy Kaanaan häitä?

        turbohiivaa veteen, nih jopa käyminen alkaa

        Tiiä e, kutsuttu häihin niihi e.


      • biibelbeltissä---
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Tiiä e, kutsuttu häihin niihi e.

        .

        "Biibelbeltissä sanottaisiin # KYLLÄ MEILLÄKI KUALLAHAN #"

        har!11

        .


      • antteexanzzy
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Tiiä e, kutsuttu häihin niihi e.

        Rakas mämmyseni

        Ehkäpä sekoin toiseen henkilöön..

        mutku iän puolesta tuumasin

        että olit tamburiininsoittaja Kaanaassa

        Ehkäpä väärinkäsitys johtui Raision Kaanaanmaalla

        töppöileviin mucisiaaneja?


      • antteexanzzy kirjoitti:

        Rakas mämmyseni

        Ehkäpä sekoin toiseen henkilöön..

        mutku iän puolesta tuumasin

        että olit tamburiininsoittaja Kaanaassa

        Ehkäpä väärinkäsitys johtui Raision Kaanaanmaalla

        töppöileviin mucisiaaneja?

        Mä muutenkaa e ois niihi bileisiin ehtiny.


    • Kuusus-Jevitelma

      Luullaksen pysyisin siellä "taivaassa" ja antaisin pitkät koko muulle helameinalle.
      Jos turistimatkalle kaipaisin en ainakaan sinne missä viimeiksi taaperreltiin "oppilasten" kanssa. Ei ollut kokemukset oikein ylentäviä. Jos paranteli sairaita keljuiltiin. Kun herätti kuolleen sama naljailu jatkui. Kun loihti leipää ja kalaa sekä vähän juotavaa hyvä ettei turpiin tullut, no sen ymmärtää kun katselee tuota "kauppajuttua". Kun käveli vetten päällä vinoiltiin siitäkin , eikä kalajuttukaan mennyt oikein putkeen, nythän niillä on jo kalatutkat. Joten kyllä täällä on rauhallista kun vaan eivät "harpuin ,huiluin ,kantelein" porukat soittaisi joskus liian kovaa. Että kyllä täällä on paljon mukavampaa. Ristitkään eivät ole niissä riippumista varten ja keihäillä ei pistellä henkeä pois !!

      • joooppssssss---

        .

        "Israelissa oli paljon # KÄRSIMYSTÄ !1!!1!1!!!!!1!!1!1!!1!11!!! #" kylä mä kärsin

        har!1

        .


      • jäärunoilija

        Historian tutkimuksen mukaan, kyseinen järvi oli jäässä.


    • Jessanzzy

      Kävelisin wetten päällä

      ja pilkkisin Pietarin kalasaaliin..

      Häissä muuttaisin veden kiljuxi....

      Rupeaisin sossutantaxi ja

      ruokkisin koko Suomen kahdella kalalla

      Astuisin alas ristiltä ja tekisin uuden testamentin

      • jeesus_kok_ehdokkaaksi

        .

        "Syökää työttömät # SILAKKAA!!!!!111!!11!!1!!1!1!111!!!! #"

        har!1

        .


    • raharunoilija

      Korkealla hinnalla ruokkisin maahantulijat.

      • huono_urakehitys

        Tietenkin vääräuskoinen profeetta tapetaan het wälittömästi


      • raharunoilija
        huono_urakehitys kirjoitti:

        Tietenkin vääräuskoinen profeetta tapetaan het wälittömästi

        Pitää laittaa maustetta sekaan, kuten syanidia...


    • miten niin "jos oisin"

      • SuuriManito

        Charruaintiaani monte hyvä..

        Et voi olla Jeesus, vaikka Jesus/hesus

        ovat deekumaissa yleisin nimi

        Olet Suuren Maniton poika (bastardo de Manito)

        Älä kuitenkaan häpeä sitä...

        Ajattele Ratikkaa, Mammonan orjaa


      • SuuriManito kirjoitti:

        Charruaintiaani monte hyvä..

        Et voi olla Jeesus, vaikka Jesus/hesus

        ovat deekumaissa yleisin nimi

        Olet Suuren Maniton poika (bastardo de Manito)

        Älä kuitenkaan häpeä sitä...

        Ajattele Ratikkaa, Mammonan orjaa

        Nyt taisi Anzzyltä runosuoli puhjeta.


    • Ihan ekaksi lakkauttaisin uskonnot. :)

      • jänkkäanzzy

        Nyt Jaana haaveilee vaan....

        Maailmassa on noin 30 000 uskontoa


      • jänkkäanzzy kirjoitti:

        Nyt Jaana haaveilee vaan....

        Maailmassa on noin 30 000 uskontoa

        Mitä eikö Jeesus olekaan ihmeidentekijä? :D


      • miracleanzzy
        sönkkö kirjoitti:

        Mitä eikö Jeesus olekaan ihmeidentekijä? :D

        Rakas Jaanaseni<3

        Maailmassa on kautta aikojen ollut

        ihmeidentekijöitä mm taikuri Iiro Seppälä

        Hän on Suomen Skepsis ry jäsen

        ja luvannut omasta pånbuukistansa

        10 000euroa , jos näkee yliluonnollisen ilmiön

        Hameniekat uskovat kaikkeen hölynpölyyn

        älynsä vähyydestä


      • miracleanzzy kirjoitti:

        Rakas Jaanaseni<3

        Maailmassa on kautta aikojen ollut

        ihmeidentekijöitä mm taikuri Iiro Seppälä

        Hän on Suomen Skepsis ry jäsen

        ja luvannut omasta pånbuukistansa

        10 000euroa , jos näkee yliluonnollisen ilmiön

        Hameniekat uskovat kaikkeen hölynpölyyn

        älynsä vähyydestä

        Emmä usko. :)


      • laskin..vaarin

        Niinpä

        Olets iis uskoton


      • laskin..vaarin kirjoitti:

        Niinpä

        Olets iis uskoton

        Oikea kirjoitusmuoto on uskonnoton. Eri asia kuin uskoton. Olen siis uskonnoton, en uskoton. :)

        Uskon moneenkin asiaan, mutten taivaanisään ja jeesukseen.


      • Agnostikko----

        .

        "Agnostikko ei ole jumalankieltäjä vaan haluaa # LISÄÄ TIETOA #"

        har!1

        .


    • Antaisin Cristiano Ronaldolle keltaisenkortin, ihan vaan huumori mielessä.

      • Kis_kisu

        Jopas vaari villiintyikin tästä aiheesta.


      • Kis_kisu kirjoitti:

        Jopas vaari villiintyikin tästä aiheesta.

        No, villi oli avauskin, ja sinulle järjestäisin paikan sirkuksesta, maailman karvaisempana naisena...vaikka luultavasti olet mies, joka tykkää esiintyä naisena netissä.


    • Hämeenhidalko

      Voisin mennä aasilla raveihin ja voittaa lähtöni..

      • Tasoitusajo, antais vielä kierroksen etumatkaa:D Tai volttilähtö, kuten täällä monella kirjoittajalla.


    • rahat_pois----

      .

      "Esiintyisin kaikissa tv-showssa Stiller ja mitä näitä kritiikittömiä nyyperi shouta on"

      har!1

      .

    • ensinnäkin lähtisin vihdoin iskän alaisuudesta ja ryhtysin freelanceriksi, se o niin kaavoihinsa kangistunut ukko,
      toiseks kirjottaisin kokonaan uuden raamatun, kuka edes jaksaa vielä tavata jotain 2000 vuotta vanhoja sepustuksia joista läheskään kaikki ei oo edes totta..
      lopulta kaikki kuitenki ymmärtäis taas kerran väärin kaikki mun yritykset opettaa vain hieman lähimmäisenrakkautta ja rauhassa elämistä ja kaikkeen kyllästyneenä liittyisin Lentävän Spagettihirviön kirkkoon ja eläisin rauhaiseloa jossain loppuikäni (kaukana risteistä!)

      • Lentävä_Spagettihirviö

      • Diskordianismi on paljon makeempi uskonsuunta, siinä jokainen jäsen saa olla paavi.


    • Antaisin ihmiskunnalle toivon ja rakkauden! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe