hankin just ketunrautoja

höönaYB

Mustilla on työuupumus Ellun vuoxi

7

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakirunoilija

      Odottelen täällä kanalan liepeillä sakkolapun kanssa.

      • foxyEllu

        Jaah, shit laitan sinne karhunrautoja


      • foxyEllu kirjoitti:

        Jaah, shit laitan sinne karhunrautoja

        Lainaaks mulle, verokarhuu varte.


    • No voi Musti-rukkaa, mitä sie oot Ellulle männy tekemään.

      Nyt sinä et hoida työuupumustasi, vaan hoidat alistamisfantasiaasi. Katsos, kun uupumustasi ei poista oikeutettu mielipahasi kanoja kohtaan, vaan tuntemasi myötätunto kanoja kohtaan vain pahentaa sitä. Sun pitää yksinkertaisesti hyväksyä se tosiasia, että jossain on nälkäinen kettu, joka vetää poskeensa hankkimansa saaliin ja sen onnettoman kanan elämä oli sitten siinä. Eihän se elämä hukkaan suinkaan mennyt. Hyvä kana, hyvä elämä ja vielä parempi ateria.

      Eihän siitäkään mitään tulisi, jos alkaisin omaa uupumusta hoitaakseni ammuskella asiakkaitani. Tarkemmin ajatellen voisin tietysti ampua ensin heidän omaisensa, koska ovat läheisensä siihen jamaan saattaneet, että änkeävät tyköni. Tässäkin pitää vain muistaa, että liiallinen myötätunto ihmistä kohtaan on yliarvostettua ja lopulta se kaatuu vastaanottajan niskaan tehden hyväätarkoittavasta ihmisestäkin yhden suuremman luokan perkeleen ruumillistuman joka maa päällänsä kantaa.

      Uupumus on niin salakavala tauti, ettei sitä edes hoksaa ennenkuin se kirjaimellisesti alkaa syödä sisuskalujasi. Silloinkaan ei vieä millään tahtoisi antaa periksi, mutta lopulta on vain hyväksyttävä se tosiasia, että hei, me ollaan hävitty tää peli.

      Rakkauden voi tappaa väkivallalla. Mutta se ei koskaan voita sitä ;)

      • loppuhuipennus

        Sinulla on liian karvaiset kädet sanomaan mitään.


      • loppuhuipennus kirjoitti:

        Sinulla on liian karvaiset kädet sanomaan mitään.

        Voi kuule. Minua ei muutamat karvat ole ennenkään estäneet.

        Siksi toisekseen käteni ovat täydelliset juuri tälläisinä. Älä viitti olla niin mustis ;)


      • Musti.fatique.gravis

        Ellu taas valehtelee

        Tärkeä osa ravinnostani kanaa tahi broileria

        Mut arvaas maistuuko kananreisi

        josson ketun hampaanjäljet?

        En rabiesriskin wuoxi voi syödä niitä rönttejä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe