Olenko epänormaali nainen

tuutinliisa

Tapailen miestä liikunnan ja retkeilyn merkeissä ja muutoinkin. Kun mennään syömään tai kahville hän käyttää sen ajan lehtien lukuun syventyen niihin. Minä tas haluaisin keskustella katsekontaktilla.
Olenko epänormaali kun pidän tuota käytöstä hyvin epäkohteliaana?

14

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjasto-65

      Ymmärrän, että sinua harmittaa. Voit puhua hänelle asiasta. Ehkä joku toinen mies sopisi sulle paremmin, mutta täydellistä miestä/ihmistä ei ole olemassa.

    • tuutinliisa

      Tuo on totta että joku joka kaipaa läheisyyttä enemmän sopisi minulle paremmin.

    • matkarunoilija

      On epäkohteliasta lukea, kun toinen haluaa keskustella.
      Ajatellaan, että teistä tulisi pari, näet jo nyt, miten hän pakenee keskustelua ja niin tulee tapahtumaan tulevaisuudessakin.
      Uutiset ei pakene lehdistä minnekkään.

      Miten tuo keskustelu liikunnan ja retkeilyn aikana?

      • tuutinliisa

        Keskustellaan lenkkeillessä, eli ihan ok. On käytöstapoja olemassa mm kännykkää ei ole korrektia räplätä seurassa, samoin jos istutaan kahden kahvilassa on mukavaa katsoa toista kasvoihin ja jutella molemia kiinnostavista asioista.


      • matkarunoilija
        tuutinliisa kirjoitti:

        Keskustellaan lenkkeillessä, eli ihan ok. On käytöstapoja olemassa mm kännykkää ei ole korrektia räplätä seurassa, samoin jos istutaan kahden kahvilassa on mukavaa katsoa toista kasvoihin ja jutella molemia kiinnostavista asioista.

        Kyse siis on miehen tavasta rentoutua. Vaikka se tuntuukin loukkaavalta


      • tuutinliisa
        matkarunoilija kirjoitti:

        Kyse siis on miehen tavasta rentoutua. Vaikka se tuntuukin loukkaavalta

        Todennäköisesti, täytyy nähdä asian sekin puoli, kiitos kaikille vastaajille.


    • tiedäntään

      ootko hänelle maininnut asiasta? Siis että haluat keskustella.

      • tuutinliisa

        Olen puhunut asiasta.


    • tyhjästänyhjästä

      Mistäs sä haluat oikein keskutella?

      Säästä ja meikkauksesta?

      Naiset usein valittaa keskustelemattomuudesta, mutta oikeasti niitä ei kiinnosta samat asiat, kuin mistä mies taas on kiinnostunut. Naisten jutut kun on yleensä tylsiä miesten mielestä ja toisinpäin. Lähinnä tylsää höpötystä tyhjän päiväisistä asioista, kuten vaikka salkkareista. Vai väitätkö, että keskustelua riittäisi kymmeniksi vuosiksi?

      Eiköhän ne puheenaiheet ole parissa kuukaudessa koluttu loppuun.

      • Meil riittäny juoruiluu koht vuosii kymmenen & lisää hiffataan.


      • no.tulihan.se

        me me ja minä minä


    • kaverit_kaverina

      jaa, olette kavereita jotka harrastavat silloin tällöin yhdessä liikuntaa ja retkeilyä.
      Kyllä kaverin seurassa saa lukea välillä lehteä, ei tarvitse koko ajan pälättää tyhjänpäiväisiä.

    • skljdkjdlsjs

      Jos kerran haluat kaakattaa niin hanki naiskaveri.

      • Iaskin..väärin

        Vaikka Jazuli, se jaksaa kaakattaa :/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe