Vapaa kuvaus

Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.

[email protected]

Aloituksia

80

Kommenttia

1559

1. Ja+tämän+suomi24:n+treffipuolella+noita+tuollaisia+viestejä+tuli+minullekin+reippaasti.+Nuo+yrittivät+mainostaa+muita+maksullisia+sivustoja.
  2. Oma+vastaukseni+sivuten+tätä+kysymääsi+aihetta+juurikin+tuollaisessa+mainitsemassasi+ketjussa+oli+tällainen.http://keskustelu.suomi24.fi/t/14702128/miksi-suomalaiset-miehet-vihaavat-matkailua#comment-88567901En+tiedä+muista,+mutta+itselleni+matkustelu+ja+reissailu+on+ressaavaa+ja+ahdistavaa+hommaa.+Olen+vallan+tyytyväinen+ollessani+paikoillaankin.+En+tarvitse+niitä+reissuja+"irrottautumaan"+arjesta+ja+osaan+nauttia+sekä+kuvitella+itseni+muualle+arjen+keskellä.Nettideiteillä+kun+olen+lukenut+profiileja+joissa+matkustelu+on+mainittu,+niin+valta+osassa+on+ollut+sanamuotoja+"rakastan+matkustelua",+"matkustelu+on+minulle+henkireikä",+"paljon+on+matkusteltu,+mutta+paljon+on+vielä+näkemättä".+Ei+noissa+mitään+vikaa+ole+ja+kaikkea+hyvää+jos+hän+noista+nauttii,+mutta+en+usko+että+meillä+sitten+tulisi+olemaan+samanlaiset+mieltymmykset.Toisaalta+onhan+tyo+hyvinkin+mahdollista+myös,+että+monella+on+erilaiset+käsitykset+matkailusta+ja+reissaamisesta.+Toisille+matkustelu+tarkoittaa+nimenomaan+ulkomaan+matkoja,+toisille+naapuri+kylässä+vierailukin+on+matkustelua.Tosin+silleen+hiukan+ristiriitainen+on+miunkin+mieltymys,+että+vaikka+en+olekkaan+innostunut+ja+ymmärrä+ulkomaan+matkustelua+ja+reissaamista+sekä+paljon+vietän+aikaa+kotona,+niin+tykkään+kyllä+mökkeillä+ja+tehdä+autoreissuja+täällä+kotimaassa.+Mutta+nuo+ovat+sellaisia+extempore+juttuja.+En+oikein+ole+koskaan+tykännyt+kuukausiia/viikkoja+pähkäillä+ja+suunitella+mitään+matkustusta.+Osaltaan+siksi+että+tuollaista+fiilistä+tulee+suht+harvoin.
  3. :D+Myö+taidetaan+olla+tämän+asian+tiimoilta+keskusteltu+aiemminkin.+Ainakin+muistelen,+että+noin+vuosi+sitten+samantyylisen+nimimerkin+kanssa+keskustelin+tästä+samasta+asiasta.+Ja+tulimme+lopputulemaan,+että+olemme+selkeästi+erimieltä+tästä+asiasta."Minäkin+olisin+rehellinen+jos+kertoisin+ekassa+viestissä+että+minulla+on+migreeni+mutta+ei+se+ainakaan+lisäisi+miesten+kiinnostusta.+"Tjaa...+eipä+tuo+miulle+mikään+kiinnostusta+heikentävä+asia+ole.+Ja+itseasiassa+se+että+kertoilee+omista+heikkouksista+ja+ei-niin-hyvistä+puolistaan,+osoittaa+miulle,+että+siellä+ruudun+toisella+puolella+on+elävä,+todellinen+ihminen+omine+vahvuuksineen+ja+heikkouksineen,+johon+voi+samaistua+ja+tykästyä.Osiltaan+juuri+ne+"huonot"+puolet+saattavat+olla+juuri+niitä+mihin+tykästyn.+Se+että+kertoilee+vain+positiivisia+asioita+ja+ja+näyttää+itsestään+vain+"timanttisen+säihkyvän"+pinnan,+saa+miut+varpailleen+ja+epäilemään,+että+tämä+on+jokin+huijaus.+"Jos+jokin+asia+näyttää+liian+hyvältä+ollakseen+totta...+"