pete_pjn

pete_pjn profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.

[email protected]

Liittynyt 14v sitten
80 aloitusta · 1559 kommenttia
Ja+tämän+suomi24:n+treffipuolella+noita+tuollaisia+viestejä+tuli+minullekin+reippaasti.+Nuo+yrittivät+mainostaa+muita+maksullisia+sivustoja.
Oma+vastaukseni+sivuten+tätä+kysymääsi+aihetta+juurikin+tuollaisessa+mainitsemassasi+ketjussa+oli+tällainen.http://keskustelu.suomi24.fi/t/14702128/miksi-suomalaiset-miehet-vihaavat-matkailua#comment-88567901En+tiedä+muista,+mutta+itselleni+matkustelu+ja+reissailu+on+ressaavaa+ja+ahdistavaa+hommaa.+Olen+vallan+tyytyväinen+ollessani+paikoillaankin.+En+tarvitse+niitä+reissuja+"irrottautumaan"+arjesta+ja+osaan+nauttia+sekä+kuvitella+itseni+muualle+arjen+keskellä.Nettideiteillä+kun+olen+lukenut+profiileja+joissa+matkustelu+on+mainittu,+niin+valta+osassa+on+ollut+sanamuotoja+"rakastan+matkustelua",+"matkustelu+on+minulle+henkireikä",+"paljon+on+matkusteltu,+mutta+paljon+on+vielä+näkemättä".+Ei+noissa+mitään+vikaa+ole+ja+kaikkea+hyvää+jos+hän+noista+nauttii,+mutta+en+usko+että+meillä+sitten+tulisi+olemaan+samanlaiset+mieltymmykset.Toisaalta+onhan+tyo+hyvinkin+mahdollista+myös,+että+monella+on+erilaiset+käsitykset+matkailusta+ja+reissaamisesta.+Toisille+matkustelu+tarkoittaa+nimenomaan+ulkomaan+matkoja,+toisille+naapuri+kylässä+vierailukin+on+matkustelua.Tosin+silleen+hiukan+ristiriitainen+on+miunkin+mieltymys,+että+vaikka+en+olekkaan+innostunut+ja+ymmärrä+ulkomaan+matkustelua+ja+reissaamista+sekä+paljon+vietän+aikaa+kotona,+niin+tykkään+kyllä+mökkeillä+ja+tehdä+autoreissuja+täällä+kotimaassa.+Mutta+nuo+ovat+sellaisia+extempore+juttuja.+En+oikein+ole+koskaan+tykännyt+kuukausiia/viikkoja+pähkäillä+ja+suunitella+mitään+matkustusta.+Osaltaan+siksi+että+tuollaista+fiilistä+tulee+suht+harvoin.
"Annat+kuvan+ettei+joku+nainen+olisi+hyvä.+Tai+tarpeeksi+hyvä+sinulle.+Kyse+ei+ole+hyvyyksistä+vaan+sopivuuksista."Tämä+on+ihan+asiallinen+pointti.++Tällä+hain+sitä+takaa,+ja+joka+se+oli+aiemmin,+että+en+hae+sitä+"rakkautta+ensisilmäyksellä"-fiilistä,+vaan+uskon+rakkauden+ja+kiintymisen+syntyvän+ajan+kanssa."Annat+kuvan+että+lukuisat+naiset+ottavat+sinuun+yhteyttä+ja+olet+nirso+ja+vaativa.+Jos+siis+pitää+erottua+muista,+luultavasti+sinulle+on+jo+nyt+seuraa+tarjolla.":D+Jos+luet+seuraavan+rivin+myös,+niin+huomaat+asiayhteyden."Nimittäin+nuo+idän-+ja+tsekin+kaunottaret+ja+muiden+maksullisten+palveluiden+mainostajat+näyttävät+massapostittavan+flirttejä."+Suomi24+treffeillä+huijarit+käyttävät+noita+flirttejä+kalastellakseen+muille+maksullisille+sivustoille+asiakkaita.+Joten+ensi+olettamukseni+on,+että+jokainen+joka+lähettää+flirtin+on+huijari.+Noita+tulee+keskimäärin+3+per+viikko.+Joskus+enemmän,+joskus+vähemmän.+Sama+kuin+nämä+naisille+satavat+seksi+vonkaus+viestit.:D+Kyllä+olen+käynyt.+"Jos+olet+33v,+älä+kerro+ensimmäiseen+3kk+ettet+ole+ikinä+ollut+parisuhteessa.+"Tässä+saatat+olla+oikeassa.+Mutta+tämä+on+jokatapauksessa+se+miten+olen+päättänyt+toimia.