Sitkeys palkitaan?

Ei.röyhkeä

Kannattaako olla sitkeä naisen iskemisessä, vaikka saisi pakit tai nainen ei vaikuta kiinnostuneelta? Oletteko saaneet parisuhteen tai pimpsaa olemalla määrätietoinen ja sitkeä? Tykkääkö naiset siitä? Olen luovuttanut aina eka yrityksen jälkeen

17

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On asioita joissa sitkeyttä ei palkita eikä se ole edes ihailtavaa, kuten vaikka tuo väkivallan sietäminen. Ja on olemassa sitkeyttä joka on suotavaa, ihailtavaa ja jopa palkitsevaakin toisinaan. Ja unelmiensa toteuttaminen on yksi niistä tärkeimmistä, joiden vuoksi kannattaa olla sitkeä. Kunhan se sitkeys ei tee muiden elämästä piinallista eli et ala pommittamaan jotain naista/miestä sairaalloisen itsepäisesti. Saavuttaaksesi hänet/unelmasi.

      Pari kolme kertaa riippuen vastakaiusta vielä menee, mutta jo sen enempi alkaa mennä puolelle, et tajua koska on peräännyttävä. Se ei esitä enää edes vaikeasti tavoiteltavaa, vaan oikeasti ahdistuu piirityksestäsi.

      Kohtuus kaikessa, on opittavissa oleva juttu. Nyt päivänjatkoja!

      • Eivaanvoisanoa

        Entä jos kiinnostuksen kohde ottaa asian positiivisesti ja kertoo olevansa otettu häntä kohtaan osoitetusta huomiosta ja tunteista, mutta ilmoittaa, ettei ole varma omista tunteistaan ja että tarvitsee aikaa selvittää niitä. Jdtkatte ystävinä, niin kuin siihenkin saakka. Kun sitten myöhemmin (viikkojen päästä) tiedustelet, onko hän saanut tunteitaan selvitettyä, hän vaikenee täysin, vetäytyy, ei vastaa enää viesteihin, ei pidä yhteyttä. Kun tiedustelet syytä, oletko ehkä loukannut häntä jotenkin, hän vain vastaa "olen nyt tosi kiireinen, et ole loukannut, syy ei ole sinussa, jne". Ja sitten sama välttely jatkuu jälleen viikkoja, kuitenkin näet häntä silloin tällöin hengaamassa kavereidensa kanssa ja luet face-päivityksistä, kuinka hän nauttii kiirreettömistä päivistä. Pyydät häntä kahville ja juttelemaan hänelle sopivana ajankohtana, mutta et saa vastausta koskaan. Kun sitten pyydät anteeksi, että koskaan kerroit tunteistasi hänelle ja että ymmärrät, ettei hän halua olla missään tekemisissä kanssasi, ja toteat että taitaa olla parempi unohtaa kaikki, hän vastaa suuttuneena "No jos kerran niin haluat!"
        Että ota tuosta nyt sitten selvää..


      • Ei.muttia
        Eivaanvoisanoa kirjoitti:

        Entä jos kiinnostuksen kohde ottaa asian positiivisesti ja kertoo olevansa otettu häntä kohtaan osoitetusta huomiosta ja tunteista, mutta ilmoittaa, ettei ole varma omista tunteistaan ja että tarvitsee aikaa selvittää niitä. Jdtkatte ystävinä, niin kuin siihenkin saakka. Kun sitten myöhemmin (viikkojen päästä) tiedustelet, onko hän saanut tunteitaan selvitettyä, hän vaikenee täysin, vetäytyy, ei vastaa enää viesteihin, ei pidä yhteyttä. Kun tiedustelet syytä, oletko ehkä loukannut häntä jotenkin, hän vain vastaa "olen nyt tosi kiireinen, et ole loukannut, syy ei ole sinussa, jne". Ja sitten sama välttely jatkuu jälleen viikkoja, kuitenkin näet häntä silloin tällöin hengaamassa kavereidensa kanssa ja luet face-päivityksistä, kuinka hän nauttii kiirreettömistä päivistä. Pyydät häntä kahville ja juttelemaan hänelle sopivana ajankohtana, mutta et saa vastausta koskaan. Kun sitten pyydät anteeksi, että koskaan kerroit tunteistasi hänelle ja että ymmärrät, ettei hän halua olla missään tekemisissä kanssasi, ja toteat että taitaa olla parempi unohtaa kaikki, hän vastaa suuttuneena "No jos kerran niin haluat!"
        Että ota tuosta nyt sitten selvää..

        Ei se ole susta kiinnostunut. Piste.


      • vaikeatajuta
        Eivaanvoisanoa kirjoitti:

        Entä jos kiinnostuksen kohde ottaa asian positiivisesti ja kertoo olevansa otettu häntä kohtaan osoitetusta huomiosta ja tunteista, mutta ilmoittaa, ettei ole varma omista tunteistaan ja että tarvitsee aikaa selvittää niitä. Jdtkatte ystävinä, niin kuin siihenkin saakka. Kun sitten myöhemmin (viikkojen päästä) tiedustelet, onko hän saanut tunteitaan selvitettyä, hän vaikenee täysin, vetäytyy, ei vastaa enää viesteihin, ei pidä yhteyttä. Kun tiedustelet syytä, oletko ehkä loukannut häntä jotenkin, hän vain vastaa "olen nyt tosi kiireinen, et ole loukannut, syy ei ole sinussa, jne". Ja sitten sama välttely jatkuu jälleen viikkoja, kuitenkin näet häntä silloin tällöin hengaamassa kavereidensa kanssa ja luet face-päivityksistä, kuinka hän nauttii kiirreettömistä päivistä. Pyydät häntä kahville ja juttelemaan hänelle sopivana ajankohtana, mutta et saa vastausta koskaan. Kun sitten pyydät anteeksi, että koskaan kerroit tunteistasi hänelle ja että ymmärrät, ettei hän halua olla missään tekemisissä kanssasi, ja toteat että taitaa olla parempi unohtaa kaikki, hän vastaa suuttuneena "No jos kerran niin haluat!"
        Että ota tuosta nyt sitten selvää..

        Ota selvää = olis ok jatkaa kavereina tms niin että sitä sanatonta "ei kiinnosta" viestiä kunnioitetaan. Js ei sellasita tajua, niin sitten mennään draman kautta.


      • haloo.hei
        Eivaanvoisanoa kirjoitti:

        Entä jos kiinnostuksen kohde ottaa asian positiivisesti ja kertoo olevansa otettu häntä kohtaan osoitetusta huomiosta ja tunteista, mutta ilmoittaa, ettei ole varma omista tunteistaan ja että tarvitsee aikaa selvittää niitä. Jdtkatte ystävinä, niin kuin siihenkin saakka. Kun sitten myöhemmin (viikkojen päästä) tiedustelet, onko hän saanut tunteitaan selvitettyä, hän vaikenee täysin, vetäytyy, ei vastaa enää viesteihin, ei pidä yhteyttä. Kun tiedustelet syytä, oletko ehkä loukannut häntä jotenkin, hän vain vastaa "olen nyt tosi kiireinen, et ole loukannut, syy ei ole sinussa, jne". Ja sitten sama välttely jatkuu jälleen viikkoja, kuitenkin näet häntä silloin tällöin hengaamassa kavereidensa kanssa ja luet face-päivityksistä, kuinka hän nauttii kiirreettömistä päivistä. Pyydät häntä kahville ja juttelemaan hänelle sopivana ajankohtana, mutta et saa vastausta koskaan. Kun sitten pyydät anteeksi, että koskaan kerroit tunteistasi hänelle ja että ymmärrät, ettei hän halua olla missään tekemisissä kanssasi, ja toteat että taitaa olla parempi unohtaa kaikki, hän vastaa suuttuneena "No jos kerran niin haluat!"
        Että ota tuosta nyt sitten selvää..

        Tuohan on ihan ilmiselvä "En ole kiinnostunut" viesti. En ymmärrä miksi joillekin tuo pitää vääntää rautalangasta. Jos toinen on kiinnostunut niin hän hän haluaa pitää yhteyttä, vaikka olisi vähän ujompikin.


      • haloo.hei kirjoitti:

        Tuohan on ihan ilmiselvä "En ole kiinnostunut" viesti. En ymmärrä miksi joillekin tuo pitää vääntää rautalangasta. Jos toinen on kiinnostunut niin hän hän haluaa pitää yhteyttä, vaikka olisi vähän ujompikin.

        Itsenikin mielestä tuo viestittää, että "En ole kiinnostunut sinusta parisuhde mielessä, mutta ihan mukava kaveri kuitenkin olet."


      • rwywrstgweryt
        Eivaanvoisanoa kirjoitti:

        Entä jos kiinnostuksen kohde ottaa asian positiivisesti ja kertoo olevansa otettu häntä kohtaan osoitetusta huomiosta ja tunteista, mutta ilmoittaa, ettei ole varma omista tunteistaan ja että tarvitsee aikaa selvittää niitä. Jdtkatte ystävinä, niin kuin siihenkin saakka. Kun sitten myöhemmin (viikkojen päästä) tiedustelet, onko hän saanut tunteitaan selvitettyä, hän vaikenee täysin, vetäytyy, ei vastaa enää viesteihin, ei pidä yhteyttä. Kun tiedustelet syytä, oletko ehkä loukannut häntä jotenkin, hän vain vastaa "olen nyt tosi kiireinen, et ole loukannut, syy ei ole sinussa, jne". Ja sitten sama välttely jatkuu jälleen viikkoja, kuitenkin näet häntä silloin tällöin hengaamassa kavereidensa kanssa ja luet face-päivityksistä, kuinka hän nauttii kiirreettömistä päivistä. Pyydät häntä kahville ja juttelemaan hänelle sopivana ajankohtana, mutta et saa vastausta koskaan. Kun sitten pyydät anteeksi, että koskaan kerroit tunteistasi hänelle ja että ymmärrät, ettei hän halua olla missään tekemisissä kanssasi, ja toteat että taitaa olla parempi unohtaa kaikki, hän vastaa suuttuneena "No jos kerran niin haluat!"
        Että ota tuosta nyt sitten selvää..

        Koska naiset eivät osaa sanoa asioita rehellisesti ja suoraan voi tulkinta joskus johtaa harhaan. Tuo on ihan selvä tapaus, että paneksii muita. Ei kannata uhrata aikaa enempää.


      • Eivaanvoisanoa kirjoitti:

        Entä jos kiinnostuksen kohde ottaa asian positiivisesti ja kertoo olevansa otettu häntä kohtaan osoitetusta huomiosta ja tunteista, mutta ilmoittaa, ettei ole varma omista tunteistaan ja että tarvitsee aikaa selvittää niitä. Jdtkatte ystävinä, niin kuin siihenkin saakka. Kun sitten myöhemmin (viikkojen päästä) tiedustelet, onko hän saanut tunteitaan selvitettyä, hän vaikenee täysin, vetäytyy, ei vastaa enää viesteihin, ei pidä yhteyttä. Kun tiedustelet syytä, oletko ehkä loukannut häntä jotenkin, hän vain vastaa "olen nyt tosi kiireinen, et ole loukannut, syy ei ole sinussa, jne". Ja sitten sama välttely jatkuu jälleen viikkoja, kuitenkin näet häntä silloin tällöin hengaamassa kavereidensa kanssa ja luet face-päivityksistä, kuinka hän nauttii kiirreettömistä päivistä. Pyydät häntä kahville ja juttelemaan hänelle sopivana ajankohtana, mutta et saa vastausta koskaan. Kun sitten pyydät anteeksi, että koskaan kerroit tunteistasi hänelle ja että ymmärrät, ettei hän halua olla missään tekemisissä kanssasi, ja toteat että taitaa olla parempi unohtaa kaikki, hän vastaa suuttuneena "No jos kerran niin haluat!"
        Että ota tuosta nyt sitten selvää..

        Mun mutu menee samaa purkkiin edellisten kirjoittajien arvioiden kanssa. Hän ei ole sinusta kiinnostunut, siten kuin sinä hänestä. Mutta hän tahtoo pitää sinut kaverina. Jostain syystä ei vain sano asiaa suoraan. Ehkä pelkää, että poltat päreesi ja kaveruus kärsii?

        Sinun tilanteessasi minä antaisin hänen olla kaverina, jatkaisin elämää ja katsoisin joskos jostain muualta löytyy vastakaikua.


    • Kakkosenjokasalaa

      Kyllä tuo kakkonen näkyy sietävän hyvin ukon sitkeyttä asiassa. Vielä vastailee sen viesteihin. Sitten luulevat olevansa salassa. Onkohan taas päässyt saamaan pimpsaa siltä tuskin ne yhteyttä pitäisivät muusta syystä. Säälin molempia toinen vannoo ettei yhteyttä pidä ja toinen salaisena ota edes yhteyttä. Näin ainakin epäilen että ukko on sitkeä iskemään ja sitä pimpsaa siltä hakien lisää.

    • NainenOon

      Ei aina voi tietää kannattaako sitkeys. Kannattaa aina koittaa pitää yhteyttä lyhyesti, iloisesti ja kiinnostuen hänen kuulumistaan. Naiset ihastuvat viivelläkin, ihan siihen ihmiseen itseensä kun on on vähän tuntumaa ja heräävät et hei toihan onki ihana tyyppi.
      Eli jos vastauksia tulee niin pientä kiinnostusta on ja se voi hyvikin kasvaa. Voi kokeilla pientä flirttiä ja jos lähtee siihen mukaan ollaan jo hyväs mallis. Kun nainen alkaa itse ottaa ekana yhteyttä ja aloittaa keskustelua, tiedät jo varmasti että hän ajattelee sinua. Sitkeys saatetaan siis palkita ja nainen syttyy.

      Mut jos tulee vähänkin etäisyyden ottoa tms viileää, keskustelua tahdo syntyä edes 5 viesin verran kerrallaan, ei se siitä yleensä miksikään muutu enää: ei ole kiinnostunut eikä sitkeys kannata. Siin kohtaa ei tartte ees kysellä että kiinnostaako, saattaa tulla kierteleviä vastauksia kun ei kehtaa sanoa rumasti kun toinen kuitenkin kiva ihminen.

      • Tämäkin on kyllä ihan totta, minustakin. Että naiset voi tajuta vähän viiveellä jonkun miehen olevan just se mies, jonka kanssa löytyykin yhteinen sävel. Hitaasti lämpeneviä tai ei osaa oitis ajatella, että se oikea on lähempänä kuin joka hetki tajuakaan. :)

        Toi maltillinen yhetydenpito voi olla ihan viisastakin. Ja jos nainen pitelee yhteyttä se on parempi merkki, kuin ettei mitään kuulu. Varovaisen optimisti lienee paras vaihtoehto. :)


    • Normimies38

      Kannattaa olla sitkeä. Minä vonkasin yhdeltä naiselta kaksi vuotta ennen kun sain. Oltiin vaan kavereita ennen ja pidin sitä tosi nättinä naisena ja haaveilin että pääsisin naimaan sitä. Aloinkin sitten ehdottelee sille ja meni se kaksi vuotta ennen kun sain. Kyllä se oli hyvä kokemus sitten , yleensä luovutan heti jos en heti saa mutta tää kyseinen nainen olis ellainen että sitä oli pakko yrittää kun käytiin aina baareissakin yhdessä ja tehtiin kaikenlaista.

    • Ei kannata. Mitä vaikeammin saa naisen, niin sitä todennäköisemmin päätyy aisuriksi. Naiset arvostavat enemmän miehiä, joille he tekevät iskemisen todella helpoksi eivätkä esitä hankalaa ja paskatestaa miestä.

      • 456654

        Helposti sitä sullekin saa sitten pallon jalkaan jos erehdyt kerrankin jonkun kanssa sänkyyn asti :D


      • 456654 kirjoitti:

        Helposti sitä sullekin saa sitten pallon jalkaan jos erehdyt kerrankin jonkun kanssa sänkyyn asti :D

        Kuinka niin? Logiikkasi ontuu pahasti.


    • riemussa.pitelemistä

      Tiedän tapauksia, joissa näin todellakin on käynyt, eli sitkeällä piirittämisellä on vonkale väsytetty.

    • juujaei

      Tää on tosi hankala kysymys ja kannatan miettimään jokaista tapauskohtaisesti. Tässä hiukan valottavaa tarinaa itsestäni eli lukiossa yksi häiskä tykästyi munhun ja pyysi misukseen mutta annoin pakit vaikka olikin kiva tyyppi. Kuitenkin parin vuoden pääsät maailma menikin ympäri ja huomasin että olin salakavalasti alkanut tykkäämään siitä ja nyt ollaan 7v oltu yhdessä erittäin harmoonisessa suhteessa. Se mikä tässä on tärkeää on se että miksi annoin ekalla kerralla pakit olivat syyt: hän oli liian hätäinen enkä vielä tuntenut häntä kunnolla ja olin juuri lopettanut suhteen niin en halunnut mitään siinä kohtaan. Mutta vastaavasti lukio aikoina minulla oli jostakin syystä hirveesti hännystelijöitä perässä (jopa siis ihan tuntemattomia jäiskiä varjosti kaduilla. Olinko joku mini julkkis?) ja vaikka sanoin etten ollut kiinnostunut niin eivät lopettaneet mikä oli todella epämukavaa kun seurasivat kotiin asti välillä. Tarinoiden pointti kun saat pakit: mieti parin kysymyksen kautta miksi mahdollisesti sait pakit ja onko se jotakin mikä voi olla vain väliaikaista. ja hiukan tuuriakin kaivataan rakkaudessa ;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe