Miltä palstalaiset näyttävät?

kuvakas

Tähän kuvia minkä näköisiksi kuvittelet palstalaiset.

19

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai mitä häh? Siullahan ei ole kuvaa...

    • Veikkaan, että ihmisiltä näyttävät. :)

      • Teknodonna

        Oikeastaan voisi sanoa, etä olemme itsemme näköisiä.

        (reps)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Oikeastaan voisi sanoa, etä olemme itsemme näköisiä.

        (reps)

        Mjoo, ehkä se on rehellisempi vastaus. :)


      • Teknodonna
        zönggö kirjoitti:

        Mjoo, ehkä se on rehellisempi vastaus. :)

        Oikeasti ihminen näyttää siltä miltä hän kuulostaa. Olen päätynyt tähän aivokemian tuotokseen pitkällisen selaushistoriani kautta.

        (naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Oikeasti ihminen näyttää siltä miltä hän kuulostaa. Olen päätynyt tähän aivokemian tuotokseen pitkällisen selaushistoriani kautta.

        (naurua)

        Sä ajattelet tän asian hyvin fiksusti. Pakkoa sanoa, että pidän ajatuksestasi. :)


      • zönggö kirjoitti:

        Sä ajattelet tän asian hyvin fiksusti. Pakkoa sanoa, että pidän ajatuksestasi. :)

        Ja samalla siis ulkonäöstäsi. :)


      • Teknodonna
        zönggö kirjoitti:

        Sä ajattelet tän asian hyvin fiksusti. Pakkoa sanoa, että pidän ajatuksestasi. :)

        En minäkään nyt niin kusipää ole, että en sinua kommentistasi kiittäisi ja sitä arvostaisi.


      • Teknodonna kirjoitti:

        En minäkään nyt niin kusipää ole, että en sinua kommentistasi kiittäisi ja sitä arvostaisi.

        Heh, en mä sua kusipäänä ole koskaan pitänyt, mutta nyt kun otit itse asian esiin niin ei kannatakaan olla kusipää. ;D


      • Teknodonna
        zönggö kirjoitti:

        Heh, en mä sua kusipäänä ole koskaan pitänyt, mutta nyt kun otit itse asian esiin niin ei kannatakaan olla kusipää. ;D

        Joo ei

        Kusipäisyys on mun mielestä silloin hyvä työkalu, kun haluaa purkaa jonkin suhteen viimeistä piirtoa myöten maan tasalle; kusipäisyyshän on luultavasti ylimielisyyttä, itsekeskeisyyttä ja piittaamattomuutta muista. Kaikki "oman asiansa ihmiset" ovat aika yleisiä naudeis. Intuitiolle ja empatialle viitataan kintaalla ja niitä pidetään henkilökohtaisen menestyksen jarruna ja ei-toivottuina ilmiöinä. Lääkkeetkin on niitä vastaan jo keksitty.

        (reps)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Joo ei

        Kusipäisyys on mun mielestä silloin hyvä työkalu, kun haluaa purkaa jonkin suhteen viimeistä piirtoa myöten maan tasalle; kusipäisyyshän on luultavasti ylimielisyyttä, itsekeskeisyyttä ja piittaamattomuutta muista. Kaikki "oman asiansa ihmiset" ovat aika yleisiä naudeis. Intuitiolle ja empatialle viitataan kintaalla ja niitä pidetään henkilökohtaisen menestyksen jarruna ja ei-toivottuina ilmiöinä. Lääkkeetkin on niitä vastaan jo keksitty.

        (reps)

        Totta, suhteiden purkamisessa kusipäisyydestä on vaan hyötyä. Toimii pomminvarmasti. Yymm, oikeastaan minusta just intuitio ja empatia on avainn henkilökohtaiseen menestykseen ja onneen. Hyvänolon tunteisiin. ja työkaluksi käsitellä myös huonoja fiiliksiä. Jonka kautta se vaikuttaa myönteisesti muihinkin. Kun ihminen on kartalla itsensä kanssa, se yleensä pääsee helpommin kartalle muidenkin kanssa.

        Onnelliset ihmiset yleensä myötävaikuttaa muihinkin niin, että onnen määrä kasvaa ja leviää.


      • Teknodonna
        zönggö kirjoitti:

        Totta, suhteiden purkamisessa kusipäisyydestä on vaan hyötyä. Toimii pomminvarmasti. Yymm, oikeastaan minusta just intuitio ja empatia on avainn henkilökohtaiseen menestykseen ja onneen. Hyvänolon tunteisiin. ja työkaluksi käsitellä myös huonoja fiiliksiä. Jonka kautta se vaikuttaa myönteisesti muihinkin. Kun ihminen on kartalla itsensä kanssa, se yleensä pääsee helpommin kartalle muidenkin kanssa.

        Onnelliset ihmiset yleensä myötävaikuttaa muihinkin niin, että onnen määrä kasvaa ja leviää.

        Mjoo

        "Minulta pois on muille"

        "Meiltä pois on kelle?"

        Älä tosta välitä. Mä yleensä naputtelen tyhjää ajatellessani. Oikeastaan mä kallistun ajattelutapaan, minulle on meille.

        En yksinkertaisesti osaa kuvitella sellaista maailmaa, jossa 12mrd tyyppiä ajaa omaa asiaansa, mutta ymmärrän täysin, että se on mahdollista.

        (reps)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        "Minulta pois on muille"

        "Meiltä pois on kelle?"

        Älä tosta välitä. Mä yleensä naputtelen tyhjää ajatellessani. Oikeastaan mä kallistun ajattelutapaan, minulle on meille.

        En yksinkertaisesti osaa kuvitella sellaista maailmaa, jossa 12mrd tyyppiä ajaa omaa asiaansa, mutta ymmärrän täysin, että se on mahdollista.

        (reps)

        "Oikeastaan mä kallistun ajattelutapaan, minulle on meille. "

        Aamen, nimenomaan just näin.

        Joo, vois olla aika hankalaa olla niin uniikki. 12 mrd on kuitenkin melkoinen läjä populaa pallolla. :)


    • tavallinenpalstalainenon

      Sellaisilta aika nössön näköisiltä. Ovat joko ylipainoisia tai hyvin hinteliä eikä lihaksia ole. Hiukset ovat likaiset tai sitten ovat kaljuuntumassa. Eivät uskalla katsoa naisia silmiin ja hymyillä.

    • Iihatipunen

      Ätmeillä on paha akne ja hiusraja karannut jo nuorena.

    • toivossa-hyvä-elää

      Pikkukakkonen on omien sanojensa mukaan sen yhden hottisnäyttelijän näköinen, tumma, tuuheatukkainen, suurisilmäinen, söde. Ai niin ja lyhyehkö, 167cm. Hankkimassa kuulemma lihaksia. Toivottavasti ei liikaa. Se hottisnäyttelijä on just sopiva. Lihaksikkaat ei oikein iske.

    • kaisanoasaa

      Olen niin kamalan näköinen etten osaa edes sanoin kuvailla itseäni.

      • pillujen--asiantuntija

        Olet taatusti söpöläis hc-ätminkäinen <3


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe