Tähän kuvia minkä näköisiksi kuvittelet palstalaiset.
Miltä palstalaiset näyttävät?
19
300
Vastaukset
Ai mitä häh? Siullahan ei ole kuvaa...
Veikkaan, että ihmisiltä näyttävät. :)
- Teknodonna
Oikeastaan voisi sanoa, etä olemme itsemme näköisiä.
(reps) Teknodonna kirjoitti:
Oikeastaan voisi sanoa, etä olemme itsemme näköisiä.
(reps)Mjoo, ehkä se on rehellisempi vastaus. :)
- Teknodonna
zönggö kirjoitti:
Mjoo, ehkä se on rehellisempi vastaus. :)
Oikeasti ihminen näyttää siltä miltä hän kuulostaa. Olen päätynyt tähän aivokemian tuotokseen pitkällisen selaushistoriani kautta.
(naurua) Teknodonna kirjoitti:
Oikeasti ihminen näyttää siltä miltä hän kuulostaa. Olen päätynyt tähän aivokemian tuotokseen pitkällisen selaushistoriani kautta.
(naurua)Sä ajattelet tän asian hyvin fiksusti. Pakkoa sanoa, että pidän ajatuksestasi. :)
zönggö kirjoitti:
Sä ajattelet tän asian hyvin fiksusti. Pakkoa sanoa, että pidän ajatuksestasi. :)
Ja samalla siis ulkonäöstäsi. :)
- Teknodonna
zönggö kirjoitti:
Sä ajattelet tän asian hyvin fiksusti. Pakkoa sanoa, että pidän ajatuksestasi. :)
En minäkään nyt niin kusipää ole, että en sinua kommentistasi kiittäisi ja sitä arvostaisi.
Teknodonna kirjoitti:
En minäkään nyt niin kusipää ole, että en sinua kommentistasi kiittäisi ja sitä arvostaisi.
Heh, en mä sua kusipäänä ole koskaan pitänyt, mutta nyt kun otit itse asian esiin niin ei kannatakaan olla kusipää. ;D
- Teknodonna
zönggö kirjoitti:
Heh, en mä sua kusipäänä ole koskaan pitänyt, mutta nyt kun otit itse asian esiin niin ei kannatakaan olla kusipää. ;D
Joo ei
Kusipäisyys on mun mielestä silloin hyvä työkalu, kun haluaa purkaa jonkin suhteen viimeistä piirtoa myöten maan tasalle; kusipäisyyshän on luultavasti ylimielisyyttä, itsekeskeisyyttä ja piittaamattomuutta muista. Kaikki "oman asiansa ihmiset" ovat aika yleisiä naudeis. Intuitiolle ja empatialle viitataan kintaalla ja niitä pidetään henkilökohtaisen menestyksen jarruna ja ei-toivottuina ilmiöinä. Lääkkeetkin on niitä vastaan jo keksitty.
(reps) Teknodonna kirjoitti:
Joo ei
Kusipäisyys on mun mielestä silloin hyvä työkalu, kun haluaa purkaa jonkin suhteen viimeistä piirtoa myöten maan tasalle; kusipäisyyshän on luultavasti ylimielisyyttä, itsekeskeisyyttä ja piittaamattomuutta muista. Kaikki "oman asiansa ihmiset" ovat aika yleisiä naudeis. Intuitiolle ja empatialle viitataan kintaalla ja niitä pidetään henkilökohtaisen menestyksen jarruna ja ei-toivottuina ilmiöinä. Lääkkeetkin on niitä vastaan jo keksitty.
(reps)Totta, suhteiden purkamisessa kusipäisyydestä on vaan hyötyä. Toimii pomminvarmasti. Yymm, oikeastaan minusta just intuitio ja empatia on avainn henkilökohtaiseen menestykseen ja onneen. Hyvänolon tunteisiin. ja työkaluksi käsitellä myös huonoja fiiliksiä. Jonka kautta se vaikuttaa myönteisesti muihinkin. Kun ihminen on kartalla itsensä kanssa, se yleensä pääsee helpommin kartalle muidenkin kanssa.
Onnelliset ihmiset yleensä myötävaikuttaa muihinkin niin, että onnen määrä kasvaa ja leviää.- Teknodonna
zönggö kirjoitti:
Totta, suhteiden purkamisessa kusipäisyydestä on vaan hyötyä. Toimii pomminvarmasti. Yymm, oikeastaan minusta just intuitio ja empatia on avainn henkilökohtaiseen menestykseen ja onneen. Hyvänolon tunteisiin. ja työkaluksi käsitellä myös huonoja fiiliksiä. Jonka kautta se vaikuttaa myönteisesti muihinkin. Kun ihminen on kartalla itsensä kanssa, se yleensä pääsee helpommin kartalle muidenkin kanssa.
Onnelliset ihmiset yleensä myötävaikuttaa muihinkin niin, että onnen määrä kasvaa ja leviää.Mjoo
"Minulta pois on muille"
"Meiltä pois on kelle?"
Älä tosta välitä. Mä yleensä naputtelen tyhjää ajatellessani. Oikeastaan mä kallistun ajattelutapaan, minulle on meille.
En yksinkertaisesti osaa kuvitella sellaista maailmaa, jossa 12mrd tyyppiä ajaa omaa asiaansa, mutta ymmärrän täysin, että se on mahdollista.
(reps) Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
"Minulta pois on muille"
"Meiltä pois on kelle?"
Älä tosta välitä. Mä yleensä naputtelen tyhjää ajatellessani. Oikeastaan mä kallistun ajattelutapaan, minulle on meille.
En yksinkertaisesti osaa kuvitella sellaista maailmaa, jossa 12mrd tyyppiä ajaa omaa asiaansa, mutta ymmärrän täysin, että se on mahdollista.
(reps)"Oikeastaan mä kallistun ajattelutapaan, minulle on meille. "
Aamen, nimenomaan just näin.
Joo, vois olla aika hankalaa olla niin uniikki. 12 mrd on kuitenkin melkoinen läjä populaa pallolla. :)
- tavallinenpalstalainenon
Sellaisilta aika nössön näköisiltä. Ovat joko ylipainoisia tai hyvin hinteliä eikä lihaksia ole. Hiukset ovat likaiset tai sitten ovat kaljuuntumassa. Eivät uskalla katsoa naisia silmiin ja hymyillä.
- Iihatipunen
Ätmeillä on paha akne ja hiusraja karannut jo nuorena.
- toivossa-hyvä-elää
Pikkukakkonen on omien sanojensa mukaan sen yhden hottisnäyttelijän näköinen, tumma, tuuheatukkainen, suurisilmäinen, söde. Ai niin ja lyhyehkö, 167cm. Hankkimassa kuulemma lihaksia. Toivottavasti ei liikaa. Se hottisnäyttelijä on just sopiva. Lihaksikkaat ei oikein iske.
- kaisanoasaa
Olen niin kamalan näköinen etten osaa edes sanoin kuvailla itseäni.
- pillujen--asiantuntija
Olet taatusti söpöläis hc-ätminkäinen <3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673