Mitä olette mieltä?
Onko palstamiehillä toivoa?
30
591
Vastaukset
- KurppaTours
Oli tai ei, kuljetamme heidät aasiaan, kulttuurivaihtona (riiuureissulle).
Kiinan maaseudulta voi löytyä jopa 30-luvun naisia!- Aki.Palstamäki
Alkaisi taso riittämään harmaalle ritarillekin, laatunaisia.
- KurppaTours
Aki.Palstamäki kirjoitti:
Alkaisi taso riittämään harmaalle ritarillekin, laatunaisia.
Se tässä vähän ideana olikin, jostain päin aasiaa voisi löytyä jopa 1800- lukua. Varsinainen Shangri-La siis!
Lyhyt mies sopii afrikkalaisen miehen vaimoksi ja pitkä suomalainen mies sopii hyvin mustan alfauroksen satunnaiseksi panoksi.
- KurppaTours
Sulle siis Afrikan kiertomatka?
- AvioATmies
Matkustaisit sinäkin aasiaan, siellä olisit ihan keskimittainen mies eivätkä naiset ylenkatsoisi sinua sen takia.
- fla.vio
Ei. Paitsi minulla... :)
- namumeno
do do do
- fla.vio
namumeno kirjoitti:
do do do
???
Meinaatko, et olen toivoton tapaus? :) - hjkjjmlmlmlm
Et sinä sitten kauhean pitkään malttanut pysyä palstalta pois. ;)
- Ifkfufjfkg
On Darkfearilla, koska uudet finat toimii
- ytm-35
Naiset liian huonoja ätmeille.
Eipä miehillä muuta olekaan, kuin usko, toivo ja rakkaus. Naisilla kun on viina, tinder ja vastaanottokeskus. :-/
- Voi.jee.sus
Katkera, ah, niin katkera! Veikö mamut työpaikan lisäksi naisenkin?
- hgjfjhgfjhgffj
Pete, Eräkettu, Pujottelija, Tähänsekaappi, scrg, 12121212, Aki.Palstamäki..
Muilla ei. Liian outoja / estyneitä tms.:D Ai että me muut ei muka oltais outoja?
Miun mielestä myö kaikki ollaan omalla tavalla jokseenkin kajahtaneita tapauksia.- hgdfhgjfdhgfd
pete_pjn kirjoitti:
:D Ai että me muut ei muka oltais outoja?
Miun mielestä myö kaikki ollaan omalla tavalla jokseenkin kajahtaneita tapauksia.Ihana Pete.. <3
Tähän ei voi muuta vastata.. :)
(Palsta on julma, mutta loppupeleissä oikeudenmukainen. Aidosti hyvät voittaa, feikeistä ei pidä kukaan..) - AvioATmies
pete_pjn kirjoitti:
:D Ai että me muut ei muka oltais outoja?
Miun mielestä myö kaikki ollaan omalla tavalla jokseenkin kajahtaneita tapauksia."Outo" ja "liian outo" on kaksi eri asiaa.
- kaisanoasaa
Minä olen täysin toivoton.
- Voi.jee.sus
Palstamiehillä ei ole mitään toivoa,ainakaan saada naista. On tullut tällä palstalla aika selväksi, että vain paras A-ryhmä kelpaa naisille. Tätä mantraa hokee monikin palstamies. Totuushan on, että oikea mies pystyy mihin vaan, jos osaa muutakin tehdä kuin päivästä toiseen ruikuttaa netissä. Eli toivoa on, mutta pitää itsekin tehdä jotain eikä vain istua perseellään odottamassa, että joku tuo valmiiksi kaiken nenän eteen.
- hgfjghfvjhgfvjhgfjh
90% miehistä kelpaa. Ainakin jossain vaiheessa, joillekin naisille.
- pop98
hgfjghfvjhgfvjhgfjh kirjoitti:
90% miehistä kelpaa. Ainakin jossain vaiheessa, joillekin naisille.
"90% miehistä kelpaa. Ainakin jossain vaiheessa, joillekin naisille. "
-Joo näin oli ennen, mutta nyt kun on tullut maahan useita kymmeniä tuhansia miehiä lisää, niin naisia ei enää ole suomessa kuin noin 70% miesten määrästä, 20-40v ikäluokassa.
-Joten tulevaisuudessa on ehdoton maksimi miehistä jotka saa naisen noin 70%, ja 30% miehistä on koko ikänsä ilman.
-Ihan puhdasta matematiikkaa. - hgfdhgfdhgjfdh
pop98 kirjoitti:
"90% miehistä kelpaa. Ainakin jossain vaiheessa, joillekin naisille. "
-Joo näin oli ennen, mutta nyt kun on tullut maahan useita kymmeniä tuhansia miehiä lisää, niin naisia ei enää ole suomessa kuin noin 70% miesten määrästä, 20-40v ikäluokassa.
-Joten tulevaisuudessa on ehdoton maksimi miehistä jotka saa naisen noin 70%, ja 30% miehistä on koko ikänsä ilman.
-Ihan puhdasta matematiikkaa.Nuo on siis täysin kielitaidottomia ja persaukisia miehiä? Noille et pärjää? :D Jos nuo pystyvät viemään sun naiset, niin et olis kelvannut kenellekään muutenkaan.
Mulle kelpaa vaan suomalainen mies. (Ei tosin mielenterveysomgelmainen nuori eläkeläinen.. Aika paskaa ja epäonnistunutta on sunkin elämä, jos noita kadehdit..) - jtyrtewwq
hgfdhgfdhgjfdh kirjoitti:
Nuo on siis täysin kielitaidottomia ja persaukisia miehiä? Noille et pärjää? :D Jos nuo pystyvät viemään sun naiset, niin et olis kelvannut kenellekään muutenkaan.
Mulle kelpaa vaan suomalainen mies. (Ei tosin mielenterveysomgelmainen nuori eläkeläinen.. Aika paskaa ja epäonnistunutta on sunkin elämä, jos noita kadehdit..)Onko sinulle noin yllättävä tieto, että aika monen ihmisen elämä on paskaa ja "epäonnistunutta"? Se taas ei yllätä minua yhtään, että sinä ja kaltaisesi iloitsevat siitä, kun toisilla menee huonosti.
Kilpailla pitäisi ja koko ajan, mutta kukaan ei oikein ymmärrä ja tiedä miksi. Voittoakin suurempi ilo saadaan toisen epäonnistumisesta. Tämä palsta on arvokas juuri tämän vuoksi - ihmisten raadollisuus saa täällä muotonsa.
- stuck.ina.rut
Olisi ihanaa sanoa että on, niin kauan kun on elämää on toivoa!
..Mutta kun nyt ollaan rehellisiä, niin palstaheeboilla ei ole minkäänlaista toivoa niin kauan kun valitsevat jumittaa hikikomerossaan 247 muna kourassa runkkaamassa palstan jutuille. Aina on toivoa.
Usko ja rakkaus on ne mistä hirttää kiinnii.- UskoJaToivoOnMennyt
Palstamiehillä ei ole toivoa, joten rehellisellä linjalla on hyvä jatkaa. Palstanaiset taas voivat jatkaa toisenlaisella, viherpunaisella linjalla, jolle on tyypillistä aivan erilaiset arvot ja linjaukset.
Toivoa minkä suhteen?
Menestyn elämässä hyvin, joten turha tuollaista on edes miettiä.Toivoa on niin kauan, kun jaksaa toivoa. Mutta elämä voi jatkua ja yllättää ilman toivoakin. Riittää, että päättää elää kaikesta huolimatta. :)
- AvioATmies
Zönggöllä (Zöngöllä?) on pointti. Toivoa ihmisellä joko on tai ei, eri asia onko se toivo perusteltua, tai toteutuuko se toive koskaan.
Näin ollen toivonsa menettäneillä ei ole toivoa, eli pastan ikinegatiivisilla ei ole toivoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578807Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123469Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262660Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802040Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050