Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh..+Harvemmin+itseäni+nuorempi+mainitsee+miua+"pojaksi"+:)
Ihan+noin+mielenkiinnosta,+minkälaisissa+tilanteissa+ja+millaista+aikaa+jollekulle+olisi+odotettavissa,+mikäli+löytäisitte+toisenne+ja+saisitte+toisiltanne+rakkautta?+Olematta+kuitenkaan+parisuhteessa.
Miulle+tuo+kuulostaa+enemmänkin+sellaiselta+"hyvää+päivää,+nähdäänkö+tänään,+kaipaan+haleja+ja+suukkoja"-tilanteelta.
22.02.2017 22:10
Nainen+on+kyllä+hakusessa,+mutta+en+ole+hakemassa+rakkautta+ilman+parisuhdetta.
22.02.2017 21:49
:)+Heh..+Kiitos.
Kyllä+olen+ajatellut+ja+olen+kokeillutkin+ja+osittain+kesäaikaan+miltein+pakollistakin,+kun+olen+töissä+sen+2-3+viikkoa+putkeen.
Kokemukseni+mukaan+on+parempi,+että+kasvotuste+tapaaminen+tapahtuisi+kohtuu+pian.+Nimittäin+vaikka+kirjeiden/s-postien+välityksellä+voipi+vaihtaa+ajatuksia+helposti+ja+rennosti+omista+oloistaan,+niin+siitä+jää+puuttumaan+paljon+sanatonta+viestintää.+Myöskin+sitä+voipi+tahattomasti+luoda+toiselle+täysin+vääränlaisen+mielikuvan+itsestään,+joka+sitten+murskaantuu+tavatessa+kasvotusten.
Ja+oma+huomioni+on+sellainen,+että+aika+harva+jaksaa+viestitellä+pidempään.+Omien+kokemuksieni+pohjalta+reilun+viikon+viestittely+ennen+tapaamista+on+liian+pitkä+aika+ja+toinen+osapuoli+kyllästyy,+jonka+näkee+vastaus+viesteissä+siinä,+että+viestit+alkavat+olemaan+muutaman+sanan+mittaisia+toteamuksia+ja+ei+ole+yritystä+viedä+keskustelua+eteenpäin.
Toisaalta+netissä+pidempään+seikkailleena+en+paljoakaan+perusta+pelkkään+sähköiseen+viestittelyyn.+Kukatahansa+voi+kertoilla+ja+esittää+mitätahansa+täällä+netin+"villissä+lännessä".+Voin+'leikkiä'+mukana,+mutta+vasta+kasvotuste+tavatessani+uskon+että+henkilö+on+todellinen.+Tässä+ehkä+jonkinlainen+kyynisyys+nostaa+päätään.
Kaikesta+huolimatta+kyllä+tuo+viestittely+myös+miulle+passaa.+Ja+itseasiassa+olen+huomioinut,+että+tuon+paremmin+itseäni+esille+näin+kirjoittamalla+viestiä,+kuin+kasvotusten+keskustelemalla.+Ainakin+yleensä.+:)
18.02.2017 23:53
Ole+rohkeasti+oma+itsesi.+Elä+välitä+niiden+koulukiusaajien+sanoista+ja+mielipiteistä.
On+luonnollista+jännittää+ja+pelätä+uusia+asioita,+mutta+elä+anna+noiden+"jäädyttää+siua+pelokkaana+paikoillesi,+kuin+peura+ajovaloissa".+Aivan+yhtälailla+sitä+kaikki+jännittävät+uuden+ihmisen+ja+vastakkaisen+sukupuolen+kanssa+toimimista+ja+kohtaamista.+Pidä+kiinni+omista+ajatuksistasi+ja+mielipiteistäsi,+mutta+yritä+olla+hiukan+rennomi+ja+ei+kaikkia+asioita+tartte+jännittää+ja+pelätä.
Ei+se+seksi+mitään+maailmaa+mullistavaa+ole.+Turhaa+sie+sitä+murehdit.
18.02.2017 22:41
Ihan+mielenkiintoinen+artikkeli,+mutta+siitä+huolimatta+paita+housujen+päällä+näyttää+miusta+töröltä+ylipäätään.
No+jaa...+Mie+olen+olettanut+tuon+johtuvan+siitä+että+vaikka+olen+ihan+ok+näköinen,+niin+luonteeni+on+hiljaisempi+ja+introvertimpi.+Joten+en+kuulu,+näy+ja+ole+esillä+tarpeeksi+herättääkseni+miusta+mahdollisesti+kiinnostuneiden+huomion+ja+mielenkiinnon.+Ja+vaikka+herättäisinkin,+niin+naisten+kanssa+kanssakäumistaitoni+ovat+sen+verta+hatarammalla+pohjalla+olleet,+että+vaikka+potentiaalisia+kumppaneita+olisi+sattunut+eteen,+niin+ei+ole+asiasta+tullut+mitään.+Kun+vielä+tänäkin+päivänä+on+aika+yleistä+mentaliteetti,+että+se+on+miehen+velvollisuus+ja+tehtävä+tehdä+ensimmäinen+liike+ja+viedä+mahdollista+tapailua+eteenpäin.
Eli+korjausliike+jonka+voisin+tehdä+olisi+"opettele+olemaan+ekstorovertimpi+ja+aloitteellisempi".+Mutta+perimmäiseltä+luonteeltani+en+ole+tuollainen.+Olen+vallan+tyytyväinen+siellä+parrasvalon+varjoissa+ja+kuunnellessani+muiden+keskustelua.
18.02.2017 20:56
:D+Tästä,+"paita+housujen+sisään+vai+ei"+saa+aina+keskustelun+aikaiseksi.+Itse+en+tykkää+pitää+paitaa,+varsinkaan+kauluspaitoja,+housujen+päällä.+Näyttävät+äärettömän+töröiltä.+T-paidan+helma+housujen+päällä+mänee+vielä,+mutta+se+kertoo+miun+mielestä+enemmänkin+sellaisesta+"huolettomasta+mökkeily+fiiliksestä"+taikka+"olen+juuri+tullut+kuntosalilta+ja+en+välitä+ylkonäöstäni+"-asenteesta.
Mutta+jokaisella+on+omat+mielipiteet+tähän+asiaan.
Olen+tietoinen+kyllä+tuon+harmaan+trenssin+olevan+liian+iso.+Tuo+on+vain+erittäin+miellyttävä+käyttää+ja+ko+käytännössä+ilmaiseksi+sain,+niin+reippaassa+käytössä+ollut.
Mitä+tulee+parturiin,+niin+tukka+ja+parta+tyyli+vaihtelevat+siilistä/tuollaiseen+ja+parta+on+yleensä+sänkimallinen.+Jokatapauksessa+kiitoksia+kommentista.
Ja+mitä+tulee+tuohon+rohkeuteen+laittaa+kuvia+tänne...+meh...+Niistä+asioista+mitä+olen+täällä+itsestäni+kertoillut,+muutaman+vuoden+aikana,+ovat+riittäviä+tunnistamaan+miut+muutenkin.+Itse+olen+siinä+uskossa,+että+henkilöllisyyteni+on+palstalla+miltein+ns."julkinen+salaisuus"+muutenkin.
18.02.2017 17:59
Tjaa...+Ma+veikkaan+että+enemmänkin+tuo+lentäjä+ammatti+'kriteeri'+kertoo+siitä,+että+toisen+toivotaan+olevan+matkailusta+pitävä,+ehkäpä+maailmaa+nähnyt.+Kertoo+ehken+toiveesta+yhdessä+matkailuun+ja+seikkailuun.
Toisaalta+tuo+ammatti+on+sellainen,+jossa+ollaan+aikapaljon+poissa+kotoa,+eli+toiveissa+parisuhde+jossa+toisen+poissaolo+pidempiä+aikoija+ei+häirihde.
18.02.2017 17:45
Työssäni+joudun+kyllä+heräilemään+varhain+aamusta+ja+olemaan+skarppina+ja+tarkkaavaisena+heti,+mutta+iloisena+ja+hymyilevänä+ei+tartte+olla.
18.02.2017 15:47
Tässä+viestissä+olevat+pari+kuvaa+kertovat+ehken+enemmän+kuin+sanat.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14205992/kevaaseen-ja-kesaan-vaatteita-
http://aijaa.com/6BbvUw
http://aijaa.com/ZI9vRr
Mutta+noin+yleisesti+ottaen,+jos+kuvailisi,+niin+hoikka+ja+pitkähkö+"riisikeppi".+:)+Pukeutuminen+yleensä+tummanpuhuvaa+ja+kohtuu+rentoja+vaatteita.
Huvittavaa+näin+jälkikäteen+on+ajatella,+että+ennen+inttiin+menoa+en+suostunut+käyttämään+farkkuja+taikka+pukuja/suoriahousuja+kauluspaitoja+ollenkaan.+Nyttemmin+pääasiassa+käytän+farkkuja+ja+jonkin+verran+suoriahousuja/kauluspaitoja.
18.02.2017 15:40
Aikojen+saatossa+on+tullut+kokeiltua+vähän+kaikenlaista.+Joitain+varmaan+en+enään+muistakaan.
Suomi24+Treffit,+Eliittikumppani,+Tinder,+Happypancake,+Iskuri,+Match.com,+Deitti.net+ja+muutama+muu+joiden+nimiä+en+muista.
18.02.2017 15:04
Noo...+saattaa+olla+aito,+mutta+epäilen.+Kirjoituksesta+päätellen+ainakaan+ei+ole+ihan+syntysuomalainen.
Mutta+empä+lähtisi+laittamaan+viestiä,+vaikka+osuisikin+etsimääni+haarukkaan,+sillä+on+vain+kaksi+kertaa+ollut+kirjautuneena+ja+molemmat+ovat+olleet+11.11.2016+eli+milloin+profiili+on+luotu.+Eli+vaikuttaa+hylätyltä+profiillta.
08.02.2017 10:14
Jos+tarkoitat+luenko+omia+vanhoja+viestiketjuja,+joita+olen+käynyt+jonkin+naisen+kassa?+Kyllä.
07.02.2017 21:25
Tätä+mie+pikkasen+ihmettelen.+Ymmärrän+kyllä,+jos+on+introvertimpi+henkilö+ja+sosiaaliset+tilanteet+ressaa+ja+kuluttaa+voimia,+mutta+mikä+siinä+treffailussa+niin+ressaa+ja+kuluttaa?
Onko+samanlaista+ressausta+sitten+uusien+harrastuskavereiden+taikka+uuden+tuttavuuden+ilmestyminen+kaveriporukkaan+yhtä+ressaavaa?
Vai+johtuuko+se+siitä,+että+treffeillä+pyritään+kokoajan+tuomaan+vain+ne+parhaat+puolet+itsestämme+esiin?+Kokoajan+ns.+'framilla'+ja+pohtimassa+olisiko+tämä+'se+oikea',+kuinka+hän+nyt+tämän+käytöksen+tulkitsee?
Itse+olen+huomannut,+että+ko+deittailu+kulttuuri+on+mennyt+lähemmäksi+yhtä+päätöstä+treffeillä+joko+onnistuu+taikka+ei,+niin+tuohon+treffi+tilanteeseen+panostetaan+ja+ladataan+aivan+liikaa+henkistä+pääomaa+ja+tunteita.
07.02.2017 21:18
Mutta+mitä+arvelisin,+tuolla+nettideiteillä+useamman+vuoden+pyörineenä,+tuossa+tapahtuneen+on+että+löysi+toisen+kumppanin,+jonka+kanssa+treffit+menivät+niin+hyvin+että+poisti+profiilin.
Tai+ainakin+oman+kokemukseni+perusteella+tällainen+on+aika+yleistä.+Varsinkin+s24treffien+puolella,+kun+viesti+rajoitukset+ovat+voimassa,+niin+jos+on+useamman+kanssa+keskustellut+samaan+aikaan+niin+ei+voi+kaikille+lähettää+viestiä+että+näin+nyt+on+tilanne.
Tuo+ap:n+mainitsema+tilanne+mänee+aika+pitkälti+samaan+sumppuun+näiden+kokemusten+kanssa+jossa+treffit+on+suuniiteltu+ja+lyöty+lukkoon,+ja+päivän+lähestyessä+tulee+viesti+että+"Hei.+nyt+tänään+ei+sovikkaan+syystä+X".+Jonka+jälkeen+profiili+poistuu+taikka+keskustelu+kumppani+ei+vastaa+yhteenkään+viestiin+tämän+jälkeen.+Tästä+pitäisi+sitten+todeta,+että+"Löysin+toisen+kiinnostavamman."+taikka+"Et+ollut+tarpeeksi+kiinnostava"
07.02.2017 16:47
Noin+kerran+viikossa+pesen+ja+luuttuan+lattiat,+pari+kertaa+viikossa+imuroihten.+Yleensä+tavaroita/vaatteita+kyllä+kertyy+lattioille+ja+penkeille,+mutta+siivoilun+yhteydessä+nuo+kerään+omille+paikoilleen.
Vähemmällä+siivoilulla+kissankarvat+alkavat+vilistellä+omia+reittejään+silmien+alla.
Myös+kahvikuppeja+löytyy+aina+"yllättävistä"+paikoista.+Töissä+on+muodostunut+vitsiksi,+että+aina+kun+etsiskelen+kahvikuppiani,+niin+työkaverit+toteavat+"Oletko+katsonut+akkukotelon+päältä?"
07.02.2017 14:13
Noo...+ei+tuo+mielestäni+mitenkään+ihmeellistä+ole,+vaikkakaan+en+itsekään+enää+täysin+kokematon+ole.+Mutta+omasta+kokemuksestani+voin+sanoa,+että+21-26v+tietämillä+kävin+PALJON+viihteellä+ja+ulkona,+otin+osaa+kotibileisiin+ja+illanistujaisiin.+Ja+eipä+sieltä+naisrintamalle+muutosta+tullut.
07.02.2017 12:53
Tuossahan+on+paljon+mahdollisuuksia.+Löytänyt+jonkun+toisen,+poistanut+itse+profiilinsa+syystä+taikka+toisesta,+yms...
Taikka+mitä+miulle+kävi,+niin+ainakin+tuolla+suomi24+treffien+puolella+on+otettu+käyttöön+käytäntö,+että+jos+profiili+teksti+sisältää+mitätahansa+url+linkkejä+taikka+sähköpostiosoitteita,+niin+se+automaattisesti+ylläpidon+toimesta+jäädytetään+kunnes+asia+on+ratkaistu.+Tämä+näkyy+ylkopuoliselle+aivankuin+profiili+olisi+poistettu.+ELi+voipi+olla+myös,+että+oli+muokkaamassa+profiilitekstiään.
07.02.2017 12:47
Kieltämättä+kuva+on+suht+iso+osa.+Mutta+vaikka+olisi+kuvan+perusteella+erittäinkin++viehättävä,+niin+eipä+sitä+ekaa+viestiä+tule+lähetettyä+jos+profiili+on+muuten+tyhjä+taikka+omasta+mielestäni+tylsä.
05.02.2017 23:01
Tässä+ainakin+yksi+keskustelu+ketju+tuosta+"pilkettä+silmäkulmassa"+asiasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14106990/onko-sinulla-pilketta-silmakulmassa
05.02.2017 22:53
Itse+aika+useasti+skippaan+nuo+profiilit,+joissa+toivotaan+että+toisella+olisi+"pilkettä+silmäkulmassa",+sillä+olen+huomannut+että+tuo+tarkoittaa+jokaisella+vähän+eriasiaa.+Itselleni+tuosta+tulee+lähinnä+mieleen+henkilö,+joka+ei+ole+kasvanut+aikuiseksi,+on+pikkutuhmaa+flirttiä+heittävä+kujeilija.
Sama+kuin+tämä+miltein+jokaisen+viljelemä+"olen+huumorintajuinen"-mantra.+Emmeköhän+me+kaikki+mielestämme+ole+huumorintajuisia.
05.02.2017 22:50
16 / 78