Kuinka vanhoja kokemattomia miehiä olette?

Kyselijä-

Miksi olet kokematon?

27

502

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viihdettä.vaan

      Ei kukaan ole täällä oikeasti kokematon. Jotkut vain trollailevat olevansa neitsytsetiä.

    • Tasopoliisi

      37 vuotias olen, en ole kelvannut kenellekään. Nyt etsin tarpeeksi vajavaista naista jolle kelpaisin. Invalidikin kelpaa.

      • Nnnnainen

        Oletko koskaan saanut seksiä?


      • Tasopoliisi

        Olen suudellut sokeaa invalidia.


    • oyhfdsret

      Olen 39-vuotias mies ja harrastanut seksiä vain huorien kanssa. Lasken itseni kokemattomaksi, koska en ole saanut seksiä muuta kuin rahalla.

      • hitsivitsi

        Olet HC-ätmi. Otan osaa.


    • atm41

      Olen 41v ja kokematon oikeesti

    • nimisa

      En yhtään ymmärrä miten joku 4-kymppinen voi olla kokematon, kyllä luulisi nuorena jokaiselle tulevan joku kokemus. Eri asia tietysti nyt sitten 40-ikäisenä, kun yhä vaikeampihan niitä kokemuksia tuossa iässä on enään saada.

      • 897555

        40 v kokemattomaan peräkammarinpoikan tais kolahtaa:DDDDD


      • nörttimies11111

        Tämä kuulostaa minustakin ihan ihmeelliseltä, jos on edes hieman yrittänyt ollut aktiivinen naisrintamalla ja ei ole odottanut kuuta taivaalta. Itse olen nörtti, en todellakaan komea ja ei niitä naisia lukuisia ole ollut, mutta muutama kuitenkin. Yksi pitkä suhdekin ollut.


      • nörttimies11111 kirjoitti:

        Tämä kuulostaa minustakin ihan ihmeelliseltä, jos on edes hieman yrittänyt ollut aktiivinen naisrintamalla ja ei ole odottanut kuuta taivaalta. Itse olen nörtti, en todellakaan komea ja ei niitä naisia lukuisia ole ollut, mutta muutama kuitenkin. Yksi pitkä suhdekin ollut.

        Noo... ei tuo mielestäni mitenkään ihmeellistä ole, vaikkakaan en itsekään enää täysin kokematon ole. Mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että 21-26v tietämillä kävin PALJON viihteellä ja ulkona, otin osaa kotibileisiin ja illanistujaisiin. Ja eipä sieltä naisrintamalle muutosta tullut.


      • No itse en ole kovin aktiivinen ollut naisrintamalla. Varmaan juuri siksi jäänyt yksin, kun ei naiset tule kotoa hakemaan.


    • Oon 26 vuotta, ja kokemus naisista pyöreä nolla.

    • kepaaaina

      Parisataa muijaa listoilla. Hyvin iso kulli on niille kelvannut. Vielä tekee mieli kokemuksia.

    • Oon just 21 ja paras nuoruus on vasta edessäpäin!

      • en-ole-botti

        Ja sitten oikea ikä kiitos!


      • en-ole-botti kirjoitti:

        Ja sitten oikea ikä kiitos!

        Ikä on vain numero. >:-I


      • Asiasta.tietävä.taho
        en-ole-botti kirjoitti:

        Ja sitten oikea ikä kiitos!

        Eläkeikäinen se on melkein.


    • eyehsn

      37 vuotta. Ei sellaista yhdyntää, jossa penis olisi ollut vaginassa. Syynä se, että tarjoutuneet naiset eivät ole kelvanneet eikä ole tullut tehdyksi juuri töitä, että saisi korkeampitasoisia.

    • mietteitä

      Olin totaalikokematon 28 vuotiaaksi asti eli en ollut edes pitänyt naista kädestä enkä suudellut. Sen jälkeen ollut neljä naista.
      Jälkikäteen voin sanoa että johtui ujoudesta. Tavismiehen on pakko olla aktiivinen/rohkea saadakseen naisia, koska vain niitä 190cm mallimiehiä lähestyy naiset.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Olen 35, en ole edes halannut naista koskaan

    • Miesss32v

      Mua kiusattiin varhaisteininä ja eristäydyin vähän porukasta ja en ollut niin kiinnostunut tytöistä, vaikka toisinpäin löytyi kiinnostusta. Joskus 18-vuotiaana yksi nätti misu tuli yhtäkkiä istumaan bileissä mun syliin ja pyysi mut yöks sen luo ja siitä se lähti sitten.

      Joskus 20-22 v opiskelin täysillä ja en jaksanut bilettää, naisia oli vähemmän ja jollain treffeillä kävin ja lyhyitä juttuja oli. 23-vuotiaana tapasin tulevan vaimon ja 5 vuotta meni etten edes vilkuillut muita naisia. Sen jälkeen sorruin taas kun vaimo heitti "portit kiinni" ja tulevaisuus onkin vähän epäselvä mitä tässä alkaa tekemään.

    • H.C.ÄTMINKÄINEN

      Olen 38 vuotias totaalikokematon. Kärsin sosiaalisten tilanteiden kammosta ja tuppisuisuudesta. En tiedä kuinka tuttua teille on sellainen tilanne jossa mieleen ei tule mitään sanottavaa vaan vain nyökyttelee toisen sanomisille, tällaista minulla on 90 prosentissa sosiaalisista tilanteista eikä minulla ola aavistustakaan mistä se johtuu. On aika selvää etteivät naiset kiinnostu miehestä, joka kommunikoi yksi tai kaksisanaisesti. Minulle tätä tapahtuu sosiaalissa tilanteissa niin miesten kuin naisten kanssa enkä tähän ikään mennessä ole ongelmaa osannut ratkaista enkä kai koskaan ratkaisekaan. Jostain syystä osaan kuitenkin senverran kesksutella, että olen haastattelutilanteesta päässyt aina töihin eikä pitkäaikaistyöttömänä ole tarvinnut kärvistellä, joten kai minulla on jotain toivoa sen suhteen, että opin keskutelamaan myös sosiaalisissa tilanteissa.

    • 30jajotain

      Vähän päälle 30 ja kokematon, halaamista pidemmälle en ole päässyt. Nuorenpana melko ujo ja sosiaalisten tilanteiden pelko niin eipä sitä tyttöjen seurassa tullut oltua kouluja lukuunottamata. Ei ole kavereita joiden kautta löytäisi seuraa. Vieläkin jonkin verran ujo mutta helpottanut paljon vuosien varrella mutta silti keskustelun aikaansaaminen naisen kanssa niin livenä kuin netissä on edelleen täyttä tuskaa eikä naiset ole jaksaneet odottaa että alkujännitys loppuu ja alkaa uskaltaa olla rennommin tilanteessa.

    • työtönmies

      Olen liian lihava ei naiset halua lihavaa miestä

    • J.X.U

      Ikää 38 ja kaikki parisuhteeseen ja seksiin liittyvät asiat kokematta. Syitä en lähde luettelemaan, onhan niitä tässä viestiketjussa jo tullut esille. Mutta toisaalta, mikä ihme miehen kokemattomuus on Suomen kaltaisessa, pimeässä ja kylmässä maassa, jossa naapuritkin tunnetaan vain sukunimeltä...enemmän ihmettelen nykyään sitä, miten ylipäätään kukaan onnistuu löytämään suhteen? Missä ja miten se suhde alkaa?

    • Kohta 38v. Parisuhdekokemus puuttuu, eikä muitakaan kokemuksia ole kehuttavasti. Koska naisten lähestyminen ei onnistu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7160
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      331
      1018
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      855
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe