Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh+:D
Tämä+toi+mieleen+"Delirium:+Rakkaus+on+harha"-+kirjasarjan.
http://www.risingshadow.fi/library/book/6367-delirium-rakkaus-on-harhaa
"[...]+tutkii+sopeutumiskykymme+rajoja+maailmassa,+jossa+yksilö+on+yksinäisempi+kuin+koskaan+ja+rakastuminen+rikoksista+pahin."
04.01.2017 02:13
:P
Miten+miulle+tuli+tuosta+puutarhanhoidosta+tämän+sketsipätkän+'puutarhanhoito'+mieleen.
https://youtu.be/P5r0dI6S_nM
03.01.2017 16:43
"Joustamisen+rajat+ehken+tulevat+siinä+vaiheessa+vastaan,+kun+ei+tunne+itseään+kotoisaksi/miellyttäväksi+omassa+kehossaan+taikka+tilanteessa.+"
Tähän+voisi+kyllä+myös+lisätä+sellaisen+poikkeuksen,+että+mikäli+näkee+että+kumppanille+asia+on+erityisen+tärkeä+ja+luo+iloa+sekä+onnellisuutta,+niin+silloin+on+valmis+kyllä+joustamaan+enemmän+omista+mieltymyksistä+asioista.
Tyyliin+jos+ei+niin+valtavasti+tykkää+käydä+kulttuuri+tapahtumissa+taikka+urheilemassa+yhdessä,+mutta+kumppani+selkeästi+nauttii+näistä+tilanteista+kanssasi,+niin+silloin+se+että+näkee+toisen+iloisena+ja+elämästä+nauttivana+kanssasi+tuo+itselle+myös+hyvää+oloa.
03.01.2017 16:21
Ma+luulen+että+nuo+asiat+missä+olisi+valmis+joustamaan+ja+tekemään+kompromisseja+vaihtelevat+rajusti+sen+perusteella+kuinka+pitkään+on+ollut+kyseisessä+parisuhteessa+ja+kuinka+syviä+tunteita+toistakohtaan+tuntee.
Veikkaisin+että+mitä+syvemmät+tunteet+toista+kohtaan,+niin+sitä+enemmän+tulee+joustettua.+Tietty+ihastuksen+alkuhuumassa+myös+tulee+joustettua+asioissa,+jos+niitä+joustamisen+aiheita+edes+huomaa.
Sinällään+mitään+yksittäisiä+asioita+en+osaa+sanoa,+sillä+mielestäni+kaikki+asiat+ovat+sellaisa,+joissa+voisin+joustaa/tehdä+kompromisseja,+mikäli+tunteet+toistakohtaan+ovat+tarpeeksi+voimakkaita+ja+syviä.+Joustamisen+rajat+ehken+tulevat+siinä+vaiheessa+vastaan,+kun+ei+tunne+itseään+kotoisaksi/miellyttäväksi+omassa+kehossaan+taikka+tilanteessa.
03.01.2017 15:44
"Todella+mukava+lukea+tuollaisia+kuulumisia!!+"
Ai,+mukava+kuulla+että+tapailut+eivät+muuttuneen+parisuhteeksi+ja+sinkkuna+olen+taas.+:D+:D+
Juu+juu...+Ymmärrän+kyl+mitä+tarkoitat.+:D+Kiitoksia.
03.01.2017 15:18
Saattais+lisätäkkin,+mutta+en+tykkää+käydä+salilla.
03.01.2017 15:07
Herne.
Hämärästi+muistan+että+taisi+joku+mainita+noina+aikoina+miulle+massan+hankkimisesta.+Tosin+niin+on+kyllä+muutama+muukin.+:)
Sinkkuna+sitä+vielä+ollaan.+Tosin+kyllä+tässä+parin+vuoden+sisällä+sellasta+parisuhderintamalla+on+tapahtunnu,+että+tuossa+viime+kesällä+muutaman+kuukauden+tapailin+erästä+naista,+jossa+kumpikin+meistä+tiesi+ettei+jutusta+voi+tulla+pitkäaikaista+ja+vakavaa,+sillä+meillä+oli+liian+erilaiset+elämäntilanteet.
Vuoden+jälkipuoliskolla+tapasin+toisen+naisen,+jonka+kanssa+toivoin+että+juttu+luistaisi+ja+syntyisi+jotain+pysyvää.+Harmittavasti+vain+syvempien+tunteiden+syntyminen+jäi+toispuoleiseksi.
Mutta+opettavaisia+tilanteita+olivatten+jokatapauksessa.
:D+Ja+mitä+tulee+massan+nousuun,+niin+eipä+tuota+ole+tullut+hankittua+lisää.+Ainakaan+tietoisesti.
03.01.2017 14:52
:)+Tuo+jos+on+totta,+niin+kuvattomille+profiileille+ei+pitäisi+tulla+ollenkaan+flirttejä.
03.01.2017 13:48
:)+No+juu...+kyllähän+tuon+voi+noinkin+tulkita.
Ja+kieltämättä+Plus+käyttäjänä+oli+kyllä+se+hyvä+puoli,+että+näki+kuinka+aktiivinen+toinen+on+ollut+viestittelyssä.
03.01.2017 11:59
Ma+veikkaisin,+että+useimmat+jättävät+vastaamatta+mitään,+jos+eivät+ole+kiinnostuneita+deitti+mielessä,+sillä+viestejä+kun+on+rajallisesti.
Itse+lähtisin+siitä,+että+mitä+mieltä+itse+olet+jos+tilanteet+olisivat+käännetty.+Eli+jos+itse+olisit+lähettänyt+flirtin,+niin+haluaisitko+toisen+laittavan+viestiä+siitä+huolimatta+ettei+ole+kiinnostunut.+Vaikkakin+vain+sanoakseen+että+"Kiitos+flirtistä,+mutta+ei+kiitos."+Vai+sopisiko+siulle+että+et+saisi+mitään+reaktiota?
Itse+lähettäisin+vastausviestin,+vaikka+en+olisi+kiinnostunutkaan.+Niihin+flirtteihin,+jotka+tulivat+selkeästi+mainostajilta+en+vastaillut.+Nämä+erotti+erittäinkin+hyvin+sentyylisistä+virkkeistä+kuin+"rohkeampia+kuvia+löydät+täältä+#######.###"
03.01.2017 11:48
Ihan+mielenkiintoinen+manga+sarjis,+mitä+nyt+tässä+muutaman+osion+pikaisesti+olen+tuota+lukaissut.
Kieltämättä+mangalle+tyypilliseen+tapaan,+tai+ainakin+miun+havaintojen+mukaan,+henkilöiden+reaktiot+ja+persoonat+ovat+liioiteltuja+ja+yliampuvia,+mutta+muuten+tuo+koulukiusaus+aihepiiri+osui+lähelle.
Pitääpi+lukaista+loppuun+saakka.
03.01.2017 11:39
Jos+taasen+tarkoitit+kysymykselläsi+mitä+tapahtuu+kun+painaa+flirtti+namiskaa,+niin+sitä+kun+painaa,+niin+sille+toiselle+lähtee+normaali+viesti+jossa+lukee+että+"Henkilö+X+flirttasi+sinulle."
03.01.2017 11:22
Riippuu+paljon+siitä+käyttäjästä.+Toisille+se+on+keino+näyttää+että+"hei+sie+olet+mielenkiintoisen+oloinen+henkilö"+toisille+se+on+vain+yksi+tapa+lisää+saada+kävijöitä+omaan+profiiliin.
Tuossa+taannoin+ko+s24+treffit+sivustolla+olin,+niin+aika+usain+nämä+muiden+maksullisten+sivustojen+mainostajat+lähettelivät+flirttejä,+jotta+kävisit+hänen+profiilissaan+ja+näkisit+mitä+sivustoa+mainostetaan.
Flirttejä+kun+pystyi+lähettämään+rajattomasti.+Ennen+fuota+flirttien+lähettämistä+rajattomasti+heidän+tapanaan+oli+ostaa+s24+treffeiltä+"plus"-profiili+ja+lähetellä+näin+rajattomasti+mainos+viestejä.+Nyt+kun+plussalaisilla+on+100+viestiä/pv,+niin+flirtit+ovat+tehokkaampi+tapa+lähestyä+mainostettavia.
03.01.2017 11:14
Noo....+EN+nyt+sanois+sen+muunkaan+olevan+kovinkaan+mairittelevaa....
En+nyt+muista+missä+ketjussa+oli,+mutta+taisi+olla+flowersreally,+joka+listasi+aikahyvin+sinkut+palstan+vakiopuheenaiheet.+Eivät+ole+kovin+moninaisia.
Käytännössä+seksi/tai+seksin+puute,+parisuhteen+puuttuminen,+syystä+X+naiset+eivät+kelpuuta+atm:ä+parisuhteeseen,+jakavat+'sitä'+jännämiehille+ja+täten+pitäisi+keittää/paloitella+yms...+tai+kuinka+ovatten+huoria+tai+muuta,+antakaa+sitä+'römpsää'+nyt+meille+atm:llekin....
Löytyy+sitä+muunlaisiakin+aloituksia+ja+ihan+mielenkiintoista+pohdiskelua,+mutta+ainakin+miun+fiiliksen+mukaan+nuo+ovat+yleisimmät+keskustelunavaukset+täällä.
02.01.2017 17:44
Noo...+en+ole+jatkuvasti+täällä+luuhaamassa,+mutta+ei+nyt+ihan+tällaisia+härdelleitä+jatkuvasti+ole+ollut.+Tai+en+ole+ainakaan+huomannut.
02.01.2017 17:05
Itse+turkulaisia,+joilta+kysellä,+ehken+löytyy+tältä+osiolta+enemmän.
http://keskustelu.suomi24.fi/paikkakunnat/varsinais-suomi/turku
02.01.2017 16:59
Identiteetti+vs.+anonymiteetti...+Tämä+on+kokoajan+nyt+käytävää+vääntöä+millainen+internetin+tulevaisuus+on.
Vähän+luettavaa,+mikäli+enklanti+taittuu.
https://www.theguardian.com/technology/2012/apr/19/online-identity-authenticity-anonymity
http://edlab.tc.columbia.edu/index.php?q=node/6278
Ja+tässä+on+videoesitelmä+yhdestä+hypoteettisestä+tulevaisuudesta,+jossa+yksityisyyttä+ei+enään+ole.
https://youtu.be/_kBlH-DQsEg
02.01.2017 16:01
Heh...
Tästä+tuli+mieleen+heti+tämä+meemi.
https://cdn.meme.am/cache/instances/folder404/47003404.jpg
Mutta+juu...+En+ehken+ihan+noin+kyyninen+viel+ole,+että+tuollaista+uskoisin.
02.01.2017 15:50
Heh.++Vai+että+vaakatasossa+tuli+vietettyä+päivää...++:D+Välillä+tekee+ihan+hyvää+lepuuttaa+ihteään.
Vuodenvaihde+män+rauhallisissa+ja+hiljaisissa+merkeissä+kotonna+kissojen+kanssa+ollessa+ja+katellessa+Crunchyroll:ista+anime+sarjoja.+Katit+eivät+oikein+tykänneet+ilotulitteiden+paukkeesta.
Muuten+tuossa+tuli+ennen+vuodenvaihdetta+pyörähdettyä+kaverilla+Hesassa+kaffittelemassa.+Reilun+viikon+olen+myöskin+hitaasti+pyrkinyt+opettelemaan+pianon+soittoa,+ko+tuollaisen+kapistuksen+ostin+itselleni+lahjaksi.
Muuten+tässä+olen+ottanut+rennostin+näin+"kesälomalla"+ollessa.+:D
Millassia+muutostöitä+ajattelit+kämpässäs+toteuttaa?+Huonekalujen+uudellenjärjestelyllä+uutta+ilmettä,+vai+ihan+maalausta/tapetointia+vai+jotain+isompaa?
Tuossa+viimetalvena+isäni+kanssa+rempattiin+nykyistä+kämppääni+siten,+että+rakennettiin+yksi+kevytseinä+takaisin,+jotta+vaatehuone+olisi+taas+huone+ja+toisesta+hevytseinästä+lohkottiin+puolet+poies.+Silleen+että+siitä+tuli+sellanen+pien+valaistu+taso.
02.01.2017 14:51
Shutterstock+on+paikka+josta+esim.+mediatalot+ja+muuta+graafisensuunittelun+heput+voivat+ostaa+esim+brosyyreihin,+verkkosivuille,+uutisiin+ja+muihin+kuvitus+ja+havannoillistamis+kuvia.
02.01.2017 13:34
27 / 78