Jäin hieman alle vuosi sitten sinkuksi pitkän parisuhteen jälkeen ja päätin katsastaa millainen naistarjonta Happy Pancakes sivulla oli. Olen aika tavallisen näköinen mielestäni (pitkä, treenattu kroppa jne.) ja yleensä olen seurustellut ihan kauniiden- ja tavallisen näköisten naisten kanssa.
Tein profiilin missä näkyi muutama kuva itsestäni ja mielestäni ihan asiallisen kuvauksen itsestäni. Laitoin neljälle kiinnostavan oloiselle naiselle viestiä, mutta minkäänlaista vastausta ei tullut (viesti oli katsottu, mutta eivät edes käyneet profiilissani yhtä lukuunottamatta). Viestit eivät olleet myöskään mitään copy-pastea toisistaan vaan yritä tehdä omanlaisen viestin jokaiselle. Sen sijaan sain monia flirttejä / viestejä todella lihavilta ja suoraan sanottua erittäin rumilta naisilta. Siis niin rumilta, että voisin melkein luulla niiden olevan jotain feikkiprofiileja. Heille vastasin kohteliaasti muotoiltuna, ettei kiinnosta.
En ole käyttänyt nettideittailua vuosiin, mutta en muista koskaan sen olleen tällaista. Tinderistä saan paljon mätsejä ja keskusteluja aikaiseksi, mutta tuolla ei pääse edes keskustelemaan kenekään tavallisen näköisen kanssa. Luultavasti poistan tuon pian. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Happy Pancakes kokemus
84
1462
Vastaukset
- ätmiätmiätmi
Tuollaista se on kaikille ätmeille paitsi ettei saa yhtään mätsiä Tinderissäkään. Suohirviön näköiset naisetkin saavat aina seuraa ja siksi yrittävät heidän tasoaan korkeampia miehiä.
- Anonyymi
Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Kuinluotiotsassa
Tätäkö se sitten on sinkkuus?
Karmealta kuulostaa. - kokemustaon111
Jos miehiä on 70% enemmän kuin naisia, niin naisille tulee yksinkertaisesti liikaa valinnanvaraa, ettei heidän oman tasoisensa ja tavalliset miehet edes kiinnosta. Jos sinäkin saisit joka päivä kymmeniä viestejä naisilta niin et takuulla jaksaisi vastata kaikkiin tai edes kiinnittää niihin huomiota.
On paljon paremmat mahdollisuudet löytää sopiva nainen vaikkapa harrastuksen parista tai jopa baarista kuin nettitreffeiltä. Nettitreffisivustoilla olevat naiset luulevat kysynnän takia olevansa jotain malleja, vaikka ovat jopa keskivertoa rumemman näköisiä. - narsistinaiset
Eivät naiset tuolla, tai missään muussakaan deittipalvelussa, ole mitään oikeasti hakemassa. He ovat siellä testatakseen markkina-arvoaan eli nähdäkseen kuinka paljon ja ennen kaikkea millaisilta miehiltä yhteydenottoja tulee.
Naiset ruokkivat tuolla itsetuntoaan, siinä kaikki.- Naisasialooser1
Jos tarpeeksi komea mies pistää viestä niin kyllä ne naiset sitten oikeasti jotain myös siltä mieheltä hakevat. Toki tasoistensa miesten yhteydenotot eivät naisia kiinnosta.
- uusiosinkku1
Tuntuisi myös vähän siltä, ettei naiset ollenkaan lue ihannekumppanin tietoa.
Jos kriteereinä on, että etsin seuraa naisista jotka ovat hoikkia, normaalipainoisia tai treenattuja niin tämä ei tarkoita naisia joilla on ylipainoa 50kg. Tai, että etsin Lapista seuraa, jos kriteereinä on pääkaupunkiseutu. Tai, että lähes viisikymppiset naiset kiinnostaisivat, jos etsin alle kolmekymppisiä.
Tosin samasta kärsivät käsittääkseni monet naisetkin.- vainytmkelpaa
Naiset "kärsivät" tuolla siitä etteivät kaikki yhteydenotot ole top5%-miehiltä, vaikka nainen itse olisi jämäkastissa.
Pannari on ainakin parempi kuin Tinder. Itse olen jutellut monen tosi mukavan miehen kanssa sielä, harmitti vain että etäisyys on ollut tosi suuri enkä itse halua etäsuhdetta.
- niinjustjoo
Helppohan se naisena on valikoida vain komeita pelimiehiä.
- 11plus1
Mut saadun huomion tuottama egobuustihan se on tärkeintä, eiks jeh?
No minulle ei ainakaan. Oikeasti ahdistun jopa, kun viestejä tulee liikaa :( Ja kaikkiin kun yrittää, käytöstapoja omaavana, vastata niin en koe mitään agoboostia, koska kuvat eivät kuitenkaan koko totuutta itsestäni kerro.
Enkä etsi komeita pelimiehiä. Miellyttävän näköinen mies on mielestäni siististi pukeutuva, siistinnäköinen ja itsestään huolta pitävä mies. Tän kyllä heti näkyy kuvasta. Ehdoton turn off minulle on miesten kuvat, joissa mies esiintyy ilman paitaa. Kuvienkaan perusteella en yleensä tyrmää ketään, ymmärrän etteivät kaikki osaa selfieitä napsia. Liiallinen etäisyys, ja sitten keskustelun aikana ilmi tulevat asiat ovat se, minkä takia en jatkanut keskustelua.N38 kirjoitti:
No minulle ei ainakaan. Oikeasti ahdistun jopa, kun viestejä tulee liikaa :( Ja kaikkiin kun yrittää, käytöstapoja omaavana, vastata niin en koe mitään agoboostia, koska kuvat eivät kuitenkaan koko totuutta itsestäni kerro.
Enkä etsi komeita pelimiehiä. Miellyttävän näköinen mies on mielestäni siististi pukeutuva, siistinnäköinen ja itsestään huolta pitävä mies. Tän kyllä heti näkyy kuvasta. Ehdoton turn off minulle on miesten kuvat, joissa mies esiintyy ilman paitaa. Kuvienkaan perusteella en yleensä tyrmää ketään, ymmärrän etteivät kaikki osaa selfieitä napsia. Liiallinen etäisyys, ja sitten keskustelun aikana ilmi tulevat asiat ovat se, minkä takia en jatkanut keskustelua.Olet hauska ;)
"Ehdoton turn off minulle on miesten kuvat, joissa mies esiintyy ilman paitaa. "
Itseltäsi on unohtunut kuvasta sekä paita että housut :)LinerT.2 kirjoitti:
Olet hauska ;)
"Ehdoton turn off minulle on miesten kuvat, joissa mies esiintyy ilman paitaa. "
Itseltäsi on unohtunut kuvasta sekä paita että housut :)Mutta mulla on mekko ;D
Sitäpaitsi kuva ei ole minusta ;DLinerT.2 kirjoitti:
Olet hauska ;)
Itseltäsi on unohtunut kuvasta sekä paita että housut :)Tuo kuva on shutterstockista.
Ja käytetty esim tässä mtv:n artikkelissa.
http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/saako-nainen-olla-pyorea-miehet-vastaavat/3313250N38 kirjoitti:
Mutta mulla on mekko ;D
Sitäpaitsi kuva ei ole minusta ;D:) Tais ekaks tulla pikkasen väärä kuva.
pete_pjn kirjoitti:
Tuo kuva on shutterstockista.
Ja käytetty esim tässä mtv:n artikkelissa.
http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/saako-nainen-olla-pyorea-miehet-vastaavat/3313250Onko tuo "shutterstock" joku yleinen kuvanlainauspaikka?
Tuossa kuvassa ei muuten ole mekkoa, vaan kevyt korsetti ja alushousut. ;)LinerT.2 kirjoitti:
Onko tuo "shutterstock" joku yleinen kuvanlainauspaikka?
Tuossa kuvassa ei muuten ole mekkoa, vaan kevyt korsetti ja alushousut. ;)Shutterstock on paikka josta esim. mediatalot ja muuta graafisensuunittelun heput voivat ostaa esim brosyyreihin, verkkosivuille, uutisiin ja muihin kuvitus ja havannoillistamis kuvia.
pete_pjn kirjoitti:
Shutterstock on paikka josta esim. mediatalot ja muuta graafisensuunittelun heput voivat ostaa esim brosyyreihin, verkkosivuille, uutisiin ja muihin kuvitus ja havannoillistamis kuvia.
Okei, kiitos sivistämisestä :)
- tuurihaukka
Tuttava löysi kahdessa päivässä pannarista parikymppisen söpöläisen, jolla on kauniit kasvot, pitkä vyötärölle ulottuva tukka ja seksikäs vartalo. Kauneuden lisäksi tyttö on kiltti, älykäs (opiskelee kovia tieteitä) eikä ollut koskaan seurustellut. Muutaman vuoden ovat olleet nyt yhdessä.
- kyllä.kelpaa
Että ihan kovia tieteitä :D No jopas jotakin!
- tuurihaukka
kyllä.kelpaa kirjoitti:
Että ihan kovia tieteitä :D No jopas jotakin!
Parempi se kuin naistutkimus tai jokin muu huuhaa-ala.
- silver1412
Pannarista minäkin tykkäsin, sain heti vastauksia minun viesteihiin.
Mutta tuossa pannarissa on paljon yksinhuoltaja naisia.
Tinderiin ei minun taida ulkonäkö riittää. - 1212121212
Kaikkea nettideittailua sekoittaa kaksi tekijää:
- suurin osa miehistä tietää että vastauksia saa heikosti -> massaviestittäminen kaikille mukiinmenevän oloisille -> naiset saavat väärän kuvan kysynnästään
- naisen seksiMA>suhdeMA -> naiset saavat viestejä ja treffejä komeilta miehiltä joille kelpaisivat panoksi muttei enempää -> naiset saavat väärän kuvan kysynnästään
Koska nainen voi elätellä toiveita siitä että jospa seuraava ytmi rakastuisi, lopulta ytmit saavat helpot panonsa ja muut miehet eivät saa mitään. Naiset puolestaan jäävät ihmettelemään minne se sytyttävä mies katosi.- Naisasialooser1
Hyvin kuvailtu, juurikin noin se nettideiteillä menee ja se taannoinen juttu"deittiuupumuksesta" todistaa tuon 100% todeksi, top5% miehethän(femakoiden tekemä juttu ja vain top5% miehet ovat miehiä joten vain heitä haastateltiin, tavismiehen kokemukset taitavat olla hieman erilaiset) siinä kertoivat saaneensa helvetisti irtoseksiä nettideiteistä.
Kaikki kenelle olen pannarissa viestin laittanut ovat vastanneet ja niistä suurimman osan kanssa ollaan tavattu.
- pipopoipio
No en ihmettele.. Musamaku ainakin loistava!! <3
- Ruma-ätmi
Missään nettideitti sivulla ei pääse juttelemaan naisen kanssa. Varmaan noin 350 naiselle olen vastaillut vuosien aikana saamatta vastausta takaisin. Pancakessa en ole käynyt mutta aika monessa muussa kuten suomi24 treffeissä.
- silver1412
Suomi24:ssä suurin osaa naisista ovat rumia, lähetiin jotain 20 viestiä paremman näköisille naisille, enkä ole yhtään viestiä saanut heiltä.
- mietintinpä
Tekivätköhän he ihan samoin?
- silver1412
mietintinpä kirjoitti:
Tekivätköhän he ihan samoin?
Rumat ja ilman kuvia miehiä karsitaan tietenki.
Toiseksi katsotaan mihen tuloja, karsivat pienituloisia, vähitäin pitää olla keskituloinen vakituisessa työsuhdessa. - joillakinonnistaa
Lähipiirissäni on useampi vuosia yhdessä ollut pari, jotka tapasivat toisensa Suomi24-Treffien kautta. Normaaleja fiksuja kaikki osapuolet. Ihme sinänsä, että löysivät toisensa sitä kautta.
- valivalivalivali
Aloittajalle: ihan harmi ettei ekalla viestillä sulle toimitettu missiä kotiovelle. Melkein vuoden oot raukka sinkkunakin riutunut. Luovuta nyt jo ja pyydä jos äiti tuo sulle sohvalle pullamossoa.
- uusiosinkku1
Laitoin kylläkin ihan tavallisen näköisille naisille viestiä, mutta minkäänlaista vastausta ei tullut. En uskoisi olevani kauhean ruman näköinenkään, koska Tinderin kautta olen saanut paljon mätsejä, keskusteluja aikaiseksi ja päässyt useille treffeille. Yksi lyhyt suhdekin ollut tuossa vuoden aikana sen kautta. Ehkä kuvaukseni on sitten vaan huono pannarissa.
Muutenkin Tinderi on parempi vaihtoehto, koska kummankin tykätä toisen profiilista ennen kuin voi keskustella. Silloin ainakaan kukaan epämieluisa ei ota yhteyttä ja ei tule turhia yhteydenottoja. - plösöerik
Mä valkaan itselleni vaan korkeasti koulutetut brunetit, hoikat, kauniit ja hyväpalkkaiset. Vaikka olen itse plösö ja Kelalla "duunissa" nää kiltsit syö mun kädestä.
- vaikka.syövät.arsenikkia
Tuohan kuulostaa Francoise Saganin romaanilta. Paljon parempi stoori kuin aiemmat. Naisethan eivät ole rahanahneita, vaan ahneita romantiikalle, seksille ja vastaavalle hyvänäpitämiselle.
Happy Pancake on hyvä niille miehille, jotka haluavat päästä tekemisiin yksinhuoltajaäitien kanssa.
HC-ätmel kirjoitti:
En uso!
No minä esimerkiksi. :D minulla on yhteishuoltajuus enkä halua lapsilleni isää, heillä on ja hyvä sellainen :)
N38 kirjoitti:
No minä esimerkiksi. :D minulla on yhteishuoltajuus enkä halua lapsilleni isää, heillä on ja hyvä sellainen :)
YH= yksinhuoltaja tai yhteishuoltaja. Ei siis lapsettoman sinkkumiehen kannalta merkittävää eroa. Yksikään itseään kunnioittava lapseton mies ei ala seurustella yh-mamman kanssa. Vain tyhmät ja heikkoluonteiset suostuvat olemaan aisureita ja elättämään toisen miehen äpärälapsia.
- yhyykyynel
super-atm kirjoitti:
YH= yksinhuoltaja tai yhteishuoltaja. Ei siis lapsettoman sinkkumiehen kannalta merkittävää eroa. Yksikään itseään kunnioittava lapseton mies ei ala seurustella yh-mamman kanssa. Vain tyhmät ja heikkoluonteiset suostuvat olemaan aisureita ja elättämään toisen miehen äpärälapsia.
Aisurit, äpärälapset.. Selitystä riittää ja yksinäisen surkean kuopan kaivuuta.
yhyykyynel kirjoitti:
Aisurit, äpärälapset.. Selitystä riittää ja yksinäisen surkean kuopan kaivuuta.
Tuon naisen lapset ovat äpäriä ja tuleva mies on aisuri.
Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Onko sinulla asian suhteen jotain ongelmia?super-atm kirjoitti:
Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Onko sinulla asian suhteen jotain ongelmia?Jos haukut lapsiani äpärälapsiksi, niin kerro osoite tulen sinne ja lapseni isääkin lähetän. Päästään näistä sun mielipiteistä juttelee silloin ihan livenä. Muussa tapauksessa tuki suusi äläkä hauku kenenkään lapsia.
N38 kirjoitti:
Jos haukut lapsiani äpärälapsiksi, niin kerro osoite tulen sinne ja lapseni isääkin lähetän. Päästään näistä sun mielipiteistä juttelee silloin ihan livenä. Muussa tapauksessa tuki suusi äläkä hauku kenenkään lapsia.
Haista vittu!
Etsit itsellesi aisuria, eli beta-miestä joka ei kelpaa muuhun kuin elättämään toisen miehen äpärälapsia.
Mitä täällä tekisitte? Eikö sinun pitänyt olla eronnut miehestäsi ja nyt itket sitä pelleä vielä avuksi.
Taidat olla elämänkoulun käynyt white trash yh-mamma.- yhyykyynel
super-atm kirjoitti:
Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Onko sinulla asian suhteen jotain ongelmia?Jos sinun selittelysi on jollekin ongelma, se on sitä sinulle. Ennakkoluuloisuus ja toisten tuomitseminen tuntematta jonkun yksisilmäisen teorian pohjalta on este sinulle itsellesi elämästä elämää täydeltä laidalta.
yhyykyynel kirjoitti:
Jos sinun selittelysi on jollekin ongelma, se on sitä sinulle. Ennakkoluuloisuus ja toisten tuomitseminen tuntematta jonkun yksisilmäisen teorian pohjalta on este sinulle itsellesi elämästä elämää täydeltä laidalta.
"Jos sinun selittelysi on jollekin ongelma, se on sitä sinulle."
Ei ole ongelma. Muutenhan olisin kommentoimatta.
"Ennakkoluuloisuus ja toisten tuomitseminen tuntematta jonkun yksisilmäisen teorian pohjalta on este sinulle itsellesi elämästä elämää täydeltä laidalta."
Elän täysillä ja hyvää elämää, toisin kuin sinä ja kaikki muutkin yh-mammat. Minulle riittää tieto että joku onneton nainen on yh-mamma. Se kertoo jo ihan tarpeeksi siitä miten huonoon asemaan hänen viaton lapsensa on joutunut tyhmän ja itsekkään äitinsä ansiosta.
Olen tasa-arvon ja hyvän elämän puolestapuhuja. Yhteiskunannan ja lasten pahimpia vihollisia ovat feministit ja yh-mammat.- yhyykyynel
super-atm kirjoitti:
"Jos sinun selittelysi on jollekin ongelma, se on sitä sinulle."
Ei ole ongelma. Muutenhan olisin kommentoimatta.
"Ennakkoluuloisuus ja toisten tuomitseminen tuntematta jonkun yksisilmäisen teorian pohjalta on este sinulle itsellesi elämästä elämää täydeltä laidalta."
Elän täysillä ja hyvää elämää, toisin kuin sinä ja kaikki muutkin yh-mammat. Minulle riittää tieto että joku onneton nainen on yh-mamma. Se kertoo jo ihan tarpeeksi siitä miten huonoon asemaan hänen viaton lapsensa on joutunut tyhmän ja itsekkään äitinsä ansiosta.
Olen tasa-arvon ja hyvän elämän puolestapuhuja. Yhteiskunannan ja lasten pahimpia vihollisia ovat feministit ja yh-mammat."toisin kuin sinä ja kaikki muutkin yh-mammat." Vikaan meni taas, mutta siitä vain jatkamaan ennakkoluuloista laput silmillä -elämää.
super-atm kirjoitti:
Haista vittu!
Etsit itsellesi aisuria, eli beta-miestä joka ei kelpaa muuhun kuin elättämään toisen miehen äpärälapsia.
Mitä täällä tekisitte? Eikö sinun pitänyt olla eronnut miehestäsi ja nyt itket sitä pelleä vielä avuksi.
Taidat olla elämänkoulun käynyt white trash yh-mamma.Minä erosin miehestäni kyllä. Aikuisina, koulutetuina ihmisinä olemme kyllä jääneet ystäviksi. Ihan niin kuin normaalit ihmiset eron jälkeen.
Minä en etsi elättäjää. Perheeni lisäksi pystyn elättämään myös miehen tarvittaessa, sen verran tienaan.
Voit haukkua minua miten vain, et tunne minua. Enkä minä sinua. Jos olet yksin, niin ymmärrän kyllä miksi. Kuka tuollaista idioottia haluaisikaan. Kukaan normaali ihminen ei hauku lapsia... Toivottavasti itselläsi ei sellaisia ole eikä tule.N38 kirjoitti:
Minä erosin miehestäni kyllä. Aikuisina, koulutetuina ihmisinä olemme kyllä jääneet ystäviksi. Ihan niin kuin normaalit ihmiset eron jälkeen.
Minä en etsi elättäjää. Perheeni lisäksi pystyn elättämään myös miehen tarvittaessa, sen verran tienaan.
Voit haukkua minua miten vain, et tunne minua. Enkä minä sinua. Jos olet yksin, niin ymmärrän kyllä miksi. Kuka tuollaista idioottia haluaisikaan. Kukaan normaali ihminen ei hauku lapsia... Toivottavasti itselläsi ei sellaisia ole eikä tule."Minä erosin miehestäni kyllä. Aikuisina, koulutetuina ihmisinä olemme kyllä jääneet ystäviksi. Ihan niin kuin normaalit ihmiset eron jälkeen."
Tuo ei ole mikään yllätys. Ero tapahtuu lähes aina naisen tahdosta ja siinä ei ole mitään hienoa. Olet varmasti suunnitellut eron jo ennen lapsen syntymää. Yksinhuoltajanaisilla on Suomessa niin hyvä oltavat, että naiset käyttävät miehiä pelkkään hedelmöitykseen ja eron jälkeen kyllä holhousyhteiskunta ja feminstiset sosaalitantat auttaa naista.
"Minä en etsi elättäjää. Perheeni lisäksi pystyn elättämään myös miehen tarvittaessa, sen verran tienaan."
Älä puhu paskaa. Naisille kelpaa aina ylimääräinen raha.
"Jos olet yksin, niin ymmärrän kyllä miksi. Kuka tuollaista idioottia haluaisikaan."
Kiitos samoin. Olen samaa mieltä sinusta.
"Kukaan normaali ihminen ei hauku lapsia... Toivottavasti itselläsi ei sellaisia ole eikä tule."
Yksinhuoltajan ei tulisi puhua normaaliudesta mitään, koska on itse epänormaali. En ole haukkunut lapsia. Jos lapsi on äpärä, niin se on sinun vikasi, ei lapsen. Säälittävä uhriutumisyritys ja syyllistäminen sinulta.super-atm kirjoitti:
"Minä erosin miehestäni kyllä. Aikuisina, koulutetuina ihmisinä olemme kyllä jääneet ystäviksi. Ihan niin kuin normaalit ihmiset eron jälkeen."
Tuo ei ole mikään yllätys. Ero tapahtuu lähes aina naisen tahdosta ja siinä ei ole mitään hienoa. Olet varmasti suunnitellut eron jo ennen lapsen syntymää. Yksinhuoltajanaisilla on Suomessa niin hyvä oltavat, että naiset käyttävät miehiä pelkkään hedelmöitykseen ja eron jälkeen kyllä holhousyhteiskunta ja feminstiset sosaalitantat auttaa naista.
"Minä en etsi elättäjää. Perheeni lisäksi pystyn elättämään myös miehen tarvittaessa, sen verran tienaan."
Älä puhu paskaa. Naisille kelpaa aina ylimääräinen raha.
"Jos olet yksin, niin ymmärrän kyllä miksi. Kuka tuollaista idioottia haluaisikaan."
Kiitos samoin. Olen samaa mieltä sinusta.
"Kukaan normaali ihminen ei hauku lapsia... Toivottavasti itselläsi ei sellaisia ole eikä tule."
Yksinhuoltajan ei tulisi puhua normaaliudesta mitään, koska on itse epänormaali. En ole haukkunut lapsia. Jos lapsi on äpärä, niin se on sinun vikasi, ei lapsen. Säälittävä uhriutumisyritys ja syyllistäminen sinulta.Huh... sie otat hermoon, täytyy myöntää :D miten joku kehtaakin tehdä johtopäätöksiä ihmisestä, jota ei ole koskaan nähnyt eikä koskaan tuntenut :D mutta vastaanpa sinulle silti :) olet katkera ukko tekstien perusteella, mutta siihen sinulla on varmasti hyvä syy. Saat lisäksi sinua ällöttävän virtuaalipusun :* muiskis
1. Olen ollut 15 vuotta avioliitossa ja meillä on useampi yhteinen lapsi. Kyllä, aloitteen tekijä olin minä, mutta mies on samaa mieltä, että ero oli kummallekin oikea vaihtoehto. Emme osanneet hoitaa parisuhdettamme ruuhkavuosien aikana ja kasvoimme erilleen sekä jotenkin sisko-veli suhteeseen. Kumpikin kuitenkin tarvitsee sitä jotain, jota emme toisillemme enää osanneet antaa. Ex-miehelläni on hyvä parisuhde tällä hetkellä ja hän on onnellinen. Mun suhde kariutui, mutta en myöskään ole onneton. Eromme ei ole liittynyt suunnitelmallisuutta, eikä draamaa eikä pettämistä. Kunnioitan ex miestäni ja arvostan ystävyyttämme. Samoin hänkin tekee. Sen verran sitten ex avioliitostani sinulle. :*
2. Ylimääräinen raha kelpaa kenelle vain. Mä olen yrittäjä ja olen aina tullut toimeen enemmän kuin hyvin. Raha ja pinnalliset asiat ovat kivoja, kun niitä on, mutteivät ne määrittele eikä ohjaa valintojani elämässäni. Elän arvojeni ohjaamana ja näin jatkankin. Raha ja varallisuus tai ihmisten luokitteleminen varallisuuden perusteella olisi arvomaailmani vastaista toimintaa. Sen verran nyt maailmastani sinulle :*
3. Edelleen, älä hauku lapsiani äpäriksi. Heillä on sekä rakastava äiti, että rakastava isä, joita he näkevät yhtä paljon.N38 kirjoitti:
Huh... sie otat hermoon, täytyy myöntää :D miten joku kehtaakin tehdä johtopäätöksiä ihmisestä, jota ei ole koskaan nähnyt eikä koskaan tuntenut :D mutta vastaanpa sinulle silti :) olet katkera ukko tekstien perusteella, mutta siihen sinulla on varmasti hyvä syy. Saat lisäksi sinua ällöttävän virtuaalipusun :* muiskis
1. Olen ollut 15 vuotta avioliitossa ja meillä on useampi yhteinen lapsi. Kyllä, aloitteen tekijä olin minä, mutta mies on samaa mieltä, että ero oli kummallekin oikea vaihtoehto. Emme osanneet hoitaa parisuhdettamme ruuhkavuosien aikana ja kasvoimme erilleen sekä jotenkin sisko-veli suhteeseen. Kumpikin kuitenkin tarvitsee sitä jotain, jota emme toisillemme enää osanneet antaa. Ex-miehelläni on hyvä parisuhde tällä hetkellä ja hän on onnellinen. Mun suhde kariutui, mutta en myöskään ole onneton. Eromme ei ole liittynyt suunnitelmallisuutta, eikä draamaa eikä pettämistä. Kunnioitan ex miestäni ja arvostan ystävyyttämme. Samoin hänkin tekee. Sen verran sitten ex avioliitostani sinulle. :*
2. Ylimääräinen raha kelpaa kenelle vain. Mä olen yrittäjä ja olen aina tullut toimeen enemmän kuin hyvin. Raha ja pinnalliset asiat ovat kivoja, kun niitä on, mutteivät ne määrittele eikä ohjaa valintojani elämässäni. Elän arvojeni ohjaamana ja näin jatkankin. Raha ja varallisuus tai ihmisten luokitteleminen varallisuuden perusteella olisi arvomaailmani vastaista toimintaa. Sen verran nyt maailmastani sinulle :*
3. Edelleen, älä hauku lapsiani äpäriksi. Heillä on sekä rakastava äiti, että rakastava isä, joita he näkevät yhtä paljon."miten joku kehtaakin tehdä johtopäätöksiä ihmisestä, jota ei ole koskaan nähnyt eikä koskaan tuntenut :D mutta vastaanpa sinulle silti :) olet katkera ukko tekstien perusteella, mutta siihen sinulla on varmasti hyvä syy."
Syyllistyit juuri kaksinaismoralismiin. Teit itse johtopäätöksen ihmisestä jota et ole koskaan nähnyt etkä tuntenut.
Loppukommenttiisi totean että älä lässytä.super-atm kirjoitti:
"miten joku kehtaakin tehdä johtopäätöksiä ihmisestä, jota ei ole koskaan nähnyt eikä koskaan tuntenut :D mutta vastaanpa sinulle silti :) olet katkera ukko tekstien perusteella, mutta siihen sinulla on varmasti hyvä syy."
Syyllistyit juuri kaksinaismoralismiin. Teit itse johtopäätöksen ihmisestä jota et ole koskaan nähnyt etkä tuntenut.
Loppukommenttiisi totean että älä lässytä.muttei katkera ihminen hauku ketään. Ja tekstistäsi paistaa katkeruus ja vihaisuus. Sul on varmaan siihen hyvä syy :)
puspuspus ja sydän vielä perään <3 tykkään haasteellisistä miehistä :D eteenkin, kun ei heillä mitään sanottavaa :DN38 kirjoitti:
muttei katkera ihminen hauku ketään. Ja tekstistäsi paistaa katkeruus ja vihaisuus. Sul on varmaan siihen hyvä syy :)
puspuspus ja sydän vielä perään <3 tykkään haasteellisistä miehistä :D eteenkin, kun ei heillä mitään sanottavaa :DMinulla on paljonkin sanottavaa ja jos vielä kauankin aiot olla palstalla ja yrität tehdä itsestäsi jonkun viattoman yh-mamman niin saat kuulla totuuksia jatkossakin.
super-atm kirjoitti:
Minulla on paljonkin sanottavaa ja jos vielä kauankin aiot olla palstalla ja yrität tehdä itsestäsi jonkun viattoman yh-mamman niin saat kuulla totuuksia jatkossakin.
Ja toivotaan että lämpenet uudelle ihailijallesi.
super-atm kirjoitti:
Minulla on paljonkin sanottavaa ja jos vielä kauankin aiot olla palstalla ja yrität tehdä itsestäsi jonkun viattoman yh-mamman niin saat kuulla totuuksia jatkossakin.
oih... nyt on pakko jäädä <3 muiskis :*
N38 kirjoitti:
oih... nyt on pakko jäädä <3 muiskis :*
Toivottavasti pidät rumista miehistä, joilla on poikuus tallella.
ouitty kirjoitti:
Ja toivotaan että lämpenet uudelle ihailijallesi.
Niin tuskin tulee tapahtumaan. Täytyy kuitenkin muistaa että N38 on itselleen aisuria etsivä yh-mamma. Olisin palstan ulkopuolella kelvannut joillekin yh-mammoille mutta se heidän valheellisuus ja pyrkimys miesten taloudelliseen hyödyntämiseen oli kuvottavaa ja todella läpinäkyvää.
super-atm kirjoitti:
Niin tuskin tulee tapahtumaan. Täytyy kuitenkin muistaa että N38 on itselleen aisuria etsivä yh-mamma. Olisin palstan ulkopuolella kelvannut joillekin yh-mammoille mutta se heidän valheellisuus ja pyrkimys miesten taloudelliseen hyödyntämiseen oli kuvottavaa ja todella läpinäkyvää.
Mites se syy ettet koskaan voi näyttää itseäsi? Vai oliko se vain paskapuhetta jota minulle syötit?
ouitty kirjoitti:
Toivottavasti pidät rumista miehistä, joilla on poikuus tallella.
Kauneus on katsojan silmissä, mie pidän haasteista :D
super-atm kirjoitti:
Sinun valheellisuus on kuvottavaa.
ouitty kirjoitti:
Mites se syy ettet koskaan voi näyttää itseäsi? Vai oliko se vain paskapuhetta jota minulle syötit?
Silloin vielä etsin itselleni naista niin netistä kuin netin ulkopuoleltakin. Osa yksinhuoltajista hyväksyy mehen rumuuden jos mies suostuu aisuriksi ja elättämään toisen miehen äpärälapsia.
Nuorempana en kelvannut yksinhuoltajille kun vielä opiskelin, eikä ollut tarpeeksi tuloja eikä omaisuutta kertynyt.
Oikeastaan kelpaaminen vain yksinhuoltajille oli viimeinen pisara naisten etsimisessä. Silloin ymmärsin viimeistään miten naiset jaottelevat miehet niihin joista ollaan oikeasti kiinnostuneita ja niihin jotka kelpaavat tietyssä vaiheessa elämää aisureiksi ja elättäjiksi. Minä kuulun jälkimmäiseen joukkoon. Arvostan itsäni kuitenkin sen verran paljon, enkä ole tyhmä, joten en suostu naisten ja feministien yrityksiin hyödyntää minua taloudellisesti.ouitty kirjoitti:
Sinun valheellisuus on kuvottavaa.
Housuissasi on kuvottavaa, koska jätit pyyhkimättä.
super-atm kirjoitti:
Housuissasi on kuvottavaa, koska jätit pyyhkimättä.
Tiedoksi, että jos minulle valehtelit ja alat täällä kuvia lähettelemään muille, niin olet todella alhainen valehtelijapaska. :)
ouitty kirjoitti:
Tiedoksi, että jos minulle valehtelit ja alat täällä kuvia lähettelemään muille, niin olet todella alhainen valehtelijapaska. :)
Kiitos tiedosta. En lähetä kuvaa, eikä kiinnosta myöskään millä nimellä minua kutsut.
super-atm kirjoitti:
Kiitos tiedosta. En lähetä kuvaa, eikä kiinnosta myöskään millä nimellä minua kutsut.
Toki se on sinun oma päätöksesi, enkä kenenkään onnen tiellä seiso, mutta silloin se tarkoittaisi, että et ollut rehellinen aiemmin. :)
Sanoin turhan tylysti.ouitty kirjoitti:
Toki se on sinun oma päätöksesi, enkä kenenkään onnen tiellä seiso, mutta silloin se tarkoittaisi, että et ollut rehellinen aiemmin. :)
Sanoin turhan tylysti.Olen ollut rehellinen ja olen edelleen. Säästä turhat kiukuttelusi itsellesi tai jollekin muulle.
super-atm kirjoitti:
Olen ollut rehellinen ja olen edelleen. Säästä turhat kiukuttelusi itsellesi tai jollekin muulle.
Kiukku pitää päästää ulos :D Niinhän muutkin täällä palstalla tekevät.
ouitty kirjoitti:
Kiukku pitää päästää ulos :D Niinhän muutkin täällä palstalla tekevät.
Olet tunteiltasi melko primitiivinen. Suutut ja kiukuttelet herkästi. Mutta varmasti leppyisit jos halaisi ja antaisi vaikka jäätelön.
super-atm kirjoitti:
Olet tunteiltasi melko primitiivinen. Suutut ja kiukuttelet herkästi. Mutta varmasti leppyisit jos halaisi ja antaisi vaikka jäätelön.
Olisiko mahdollista, että kirjoittaisin johonkin sähköpostiisi? En viitsisi tässä alkaa puida asioita ja olisi pari juttua sanottavana.
ouitty kirjoitti:
Olisiko mahdollista, että kirjoittaisin johonkin sähköpostiisi? En viitsisi tässä alkaa puida asioita ja olisi pari juttua sanottavana.
Ei vaadi varmaan erityistä päättelykykyä oivaltaa mikä on sähköpostiosoitteeni.
Kerro vaan asiasi, aina voi jutella. Mutta älä kerjää kuvaa, koska sitä en lähetä. Huonojen kokemusten takia mgtow.super-atm kirjoitti:
Ei vaadi varmaan erityistä päättelykykyä oivaltaa mikä on sähköpostiosoitteeni.
Kerro vaan asiasi, aina voi jutella. Mutta älä kerjää kuvaa, koska sitä en lähetä. Huonojen kokemusten takia mgtow.Ok, kiitos. Kirjoittelen sinne joku päivä. Ja ei, en ole kuvaa pyytämässä. Se asia on jo mennyt perille. :)
- silver1412
Eipä pannarissa kovin monta lapsetonta sinkku naista ollu. Lapsettomasta sinkku naisesta liian kova kilpailu.
- puuduttavaaseuraa
Aloittaja vaikuttaa pinnallisiin arvoihin keskittyneeltä: itsensä kuvailu rajoittuu treenattuun kroppaan ja naisia hän kuvailee vain ulkonäön mukaan. Siihen kelkkaan lähtee osa naisista, mutta ei läheskään kaikki.
- silver1412
Eipä kaikki naiset innostuu miehestä, jolla on huikkea kroppa.
Tietävät itsekin, että jossakin vaihessa pettää heitä.
Ei muuten käyttäisi hirveästi aika kroppan ylläpitämiseksi, jos ei ole tarkoitus jakaa oman kroppansa muiden naisten kanssa, eikä sen ainoan naisen kanssa.Öö, no ajatteleeko miehet naisista myös samanlailla? Jännää ajatusmalli... Mie pidän itsestäni huolta ainoastaan itseäni varten. Olen visualisti ja mun on tärkeää että olen tyytyväinen itseeni... En pidä itsestäni huolta miehiä tai naisia varten...
- justjoooooo
Paskapuhetta. Useimmat ihmiset pitävät itsestään huolta
a) Näyttääkseen hyvältä, että saavat itseluottamusta ja tuntea itsensä seksikkääksi
b) Näyttääkseen hyvältä kumppanin silmissä
c) Jaksaakseen enemmän arjessa ja vältelläkseen sairauksia N38 kirjoitti:
Öö, no ajatteleeko miehet naisista myös samanlailla? Jännää ajatusmalli... Mie pidän itsestäni huolta ainoastaan itseäni varten. Olen visualisti ja mun on tärkeää että olen tyytyväinen itseeni... En pidä itsestäni huolta miehiä tai naisia varten...
Mun isoin motivaattori treenaamiseen on mahdollinen flaksin parantuminen. Nykyinen treeniohjelma tähtää pelkästään esteettisyyteen.
- reenailenn
Ihan puhtaasti siitä syystä että olisi parempi olla. Ajattelin joskus että urheilullinen ulkomuoto on hyvää plussaa, mutta ilmeisesti tää sekopää ei ole ajatuksineen yksin. Aika rauhassa saa olla, ei pyöri naiset jaloissa.
- silver1412
Itsetuntoa huomattavasti parantaa, kun on hyvin treenatu mies.
Mutta on joitakin läski miehiä joilla on hyvä itsetunto, heille ei ole haittaa vaikka ovat keholta tuntuvan ylipainoisia.
Tuntuvan ylipainoisia yli 10 kiloa ylipainoisia, sanovat aina, että heillä ei ole yhtään läskiä, pelkästän lihasta. - silver1412
Ätmit kokeilkaa tuota victoria milania, malli näköiset pimut jatkuvasti pistävät muut suosikkeihin Tukholmasta.
Saatte Ruotsista 400€ arvosen naisen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491