Mitä lupaatte uudelle vuodelle?
Minä lupaan itselleni karkoittaa HC-ätmiyden. Olen tavallaan jo päässyt siitä eroon, siis en ole näkymätön jokaiselle naiselle. Mutta jossain mielen sopukoissa vanha tottumus ja uskomus elää...enkä usko vaikka joku selvästi olisi kiinnostunut.
Tästä aion päästä eroon. Tasokkaammat voivat tietää, minun on uskottava. Uskottava että ihan selvät kiinnostukset merkit ovat sitä, eikä kuvitelmaa. Peikko on karkoitettava...lopullisesti.
Minulla on hyvät fiilikset nyt. Alan päästä tilanteeseen jossa en välitä kokemattomuudesta, tajuan etten ole mikään luuseri vaan minussa on paljon hyviä puolia joista naiset tykkäävät. Tämä ilta vahvisti käsitystäni entisestään.
Hyvää uutta vuotta palstalaisllle!
Uuden vuoden lupaukset
22
411
Vastaukset
Kokeillampas tällaista tapaa vastata. :)
http://vocaroo.com/i/s1VeLOPVevAg- Neitsytsetä
Kiitos!
Hyvää uutta vuotta sinulle myös. - hyvää.vuodenjatkoa
Wau, olipa jännä juttu. Miellyttävä ääni sinulla.
Superkiva idea tämä ääniviesti! 😍
Kiva viesti, mukava ääni sinulla.
Hyvää uutta vuotta sinnekin pete_pjn. 🖐👧Nainen34v kirjoitti:
Superkiva idea tämä ääniviesti! 😍
Kiva viesti, mukava ääni sinulla.
Hyvää uutta vuotta sinnekin pete_pjn. 🖐👧:) Heh.. Kiitoksia. Ja hyvää uuttavuotta myös siulle Nainen34v.
Ääneni tosin miusta kuulostaa omituiselta, mutta niin se kaiketi aika monesta oman äänen kuuleminen kuulostaa. Ei ole samanlainen mitä kuulee päänsä sisällä, ko puhuu.
Kuis siun ekat päivät vuotta 2017 on lähtenny käyntiin? Ja tuliko tehtyä uudenvuoden lupauksia?pete_pjn kirjoitti:
:) Heh.. Kiitoksia. Ja hyvää uuttavuotta myös siulle Nainen34v.
Ääneni tosin miusta kuulostaa omituiselta, mutta niin se kaiketi aika monesta oman äänen kuuleminen kuulostaa. Ei ole samanlainen mitä kuulee päänsä sisällä, ko puhuu.
Kuis siun ekat päivät vuotta 2017 on lähtenny käyntiin? Ja tuliko tehtyä uudenvuoden lupauksia?Kiitos myös sinulle 🤗
Oma ääni on kyllä melko kammottavaa kuunneltavaa, samaa mieltä. 😅
Kirjoittelin tuonne yhteen Pertti-sedän ketjuun suunnitelmistani. Linkitän sen tähän.
Tyttöjen kanssa oltiin vuodenvaihteessa ulkona pöyrähtämässä hauskaa pitämässä. Ja eilinen meni sitten enemmän tai vähemmän vaakatasossa hengaillessa. Mitäs sinun vuodenvaihteeseen kuuluu?
Täällä keskustelu: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14652505/suunnitelmia-2017-vuodelle
Oma vastaukseni on aika alhaalla. :)Nainen34v kirjoitti:
Kiitos myös sinulle 🤗
Oma ääni on kyllä melko kammottavaa kuunneltavaa, samaa mieltä. 😅
Kirjoittelin tuonne yhteen Pertti-sedän ketjuun suunnitelmistani. Linkitän sen tähän.
Tyttöjen kanssa oltiin vuodenvaihteessa ulkona pöyrähtämässä hauskaa pitämässä. Ja eilinen meni sitten enemmän tai vähemmän vaakatasossa hengaillessa. Mitäs sinun vuodenvaihteeseen kuuluu?
Täällä keskustelu: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14652505/suunnitelmia-2017-vuodelle
Oma vastaukseni on aika alhaalla. :)Heh. Vai että vaakatasossa tuli vietettyä päivää... :D Välillä tekee ihan hyvää lepuuttaa ihteään.
Vuodenvaihde män rauhallisissa ja hiljaisissa merkeissä kotonna kissojen kanssa ollessa ja katellessa Crunchyroll:ista anime sarjoja. Katit eivät oikein tykänneet ilotulitteiden paukkeesta.
Muuten tuossa tuli ennen vuodenvaihdetta pyörähdettyä kaverilla Hesassa kaffittelemassa. Reilun viikon olen myöskin hitaasti pyrkinyt opettelemaan pianon soittoa, ko tuollaisen kapistuksen ostin itselleni lahjaksi.
Muuten tässä olen ottanut rennostin näin "kesälomalla" ollessa. :D
Millassia muutostöitä ajattelit kämpässäs toteuttaa? Huonekalujen uudellenjärjestelyllä uutta ilmettä, vai ihan maalausta/tapetointia vai jotain isompaa?
Tuossa viimetalvena isäni kanssa rempattiin nykyistä kämppääni siten, että rakennettiin yksi kevytseinä takaisin, jotta vaatehuone olisi taas huone ja toisesta hevytseinästä lohkottiin puolet poies. Silleen että siitä tuli sellanen pien valaistu taso.pete_pjn kirjoitti:
Heh. Vai että vaakatasossa tuli vietettyä päivää... :D Välillä tekee ihan hyvää lepuuttaa ihteään.
Vuodenvaihde män rauhallisissa ja hiljaisissa merkeissä kotonna kissojen kanssa ollessa ja katellessa Crunchyroll:ista anime sarjoja. Katit eivät oikein tykänneet ilotulitteiden paukkeesta.
Muuten tuossa tuli ennen vuodenvaihdetta pyörähdettyä kaverilla Hesassa kaffittelemassa. Reilun viikon olen myöskin hitaasti pyrkinyt opettelemaan pianon soittoa, ko tuollaisen kapistuksen ostin itselleni lahjaksi.
Muuten tässä olen ottanut rennostin näin "kesälomalla" ollessa. :D
Millassia muutostöitä ajattelit kämpässäs toteuttaa? Huonekalujen uudellenjärjestelyllä uutta ilmettä, vai ihan maalausta/tapetointia vai jotain isompaa?
Tuossa viimetalvena isäni kanssa rempattiin nykyistä kämppääni siten, että rakennettiin yksi kevytseinä takaisin, jotta vaatehuone olisi taas huone ja toisesta hevytseinästä lohkottiin puolet poies. Silleen että siitä tuli sellanen pien valaistu taso.Joo, lähinnä vain väsytti valvominen. 😥😴
No kissat eivät kyllä tykkää pommeista. 🐱🐱 Meilläkin poikakissa otti suhteellisen lunkisti, mutta tyttökisu pelkäsi todenteolla. Tassut hikoili ja kisuli käveli häntä koipien välissä. Pieni raukka. Kissat eivät siis ole omiani.
Mitäs tänne nyt uskaltaa kirjoittaa. Olen alkanut miettiä, mitä on järkevää paljastaa itsestään.
Muutostöistä sen verran, että vähän isompaa projektia sauna- pesuhuoneosastolle olisi tarkoitus alkaa toteuttamaan. Aikataulut mennee kyllä jälkimmäiselle puolikkaalle, luulisin. En halua liikaa miettiä vielä ajankohtaa. :)
Tuossa säästää jonkin verran, kun itse tekee. Täällä se menee niin, että minä suunnittelen ja miehet toteuttaa. 😅
- hc-atn
Hyvä homma, onnea sulle !
- dead-line
Kuulostaapa hyvältä. Pelot pitävät meitä paikoillamme, mutta rohkeuskaan ei synny silmänräpäyksessä, koska se on uudenlaista toimintaa ja ajattelua, mitä pitää ensin vähän mutustella.
Lupaukset menevät usein pieleen siksi, että ne ovat liian kapeita ja ei-toiminnallisia. Sen takia teen harvoin varsinaisia lupauksia. Tein itselleni dead linen erääseen asiaan, that's all. Hieno asenne, juuri näin!
"If you do what you have always done, you'll get what you have always got"
Ja englannin kielellä tuo vaan kuulostaa kivemmalta kuin tönköllä suomen kielellä.
Oikein hyvää vuotta 2017 sinne sinulle. 😊- Yksinäinen.mies
Lupaan mennä huoriin
- Neitsyt-ATM
Lupaan oikein saamalla saada sitä pillua!
- Perttl-setä
Ei onnistu, ätminkäisyys on meikäläisessä liian syvällä.
- voi-surkeus
Voi Perde-raukka, mä oikein säälin sua!
- 10plus6
Viimeisen puolen vuoden aikana kuntoni on rapistunut elämässäni tapahtuneen suuren muutoksen takia, mutta lupaan päästä samaan kuntoon mitä olin viime vuoden keväällä. Lisäksi aion olla aktiivisempi naisrintamalla, koska tätä en ole ollut ollenkaan viimeisen puolen vuoden aikana.
- Rumasinkkumies-
En lupaa mitään.
- himorunkkaaja
Lupaan ahkerasti runkata.
- hekumablondi
En tule antamaan tänäkään vuonna luusereille. :)
- tytsy21
Mä rengastan valitsemani vielä tän kevään aikana.
It's a promis!!!!!
:D- liianlyhytAtm
Onnee vaan pariutuville. : /
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843987
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?311978Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271791- 311780
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell611720Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91507- 281491