Uuden vuoden lupaukset

Neitsytsetä

Mitä lupaatte uudelle vuodelle?

Minä lupaan itselleni karkoittaa HC-ätmiyden. Olen tavallaan jo päässyt siitä eroon, siis en ole näkymätön jokaiselle naiselle. Mutta jossain mielen sopukoissa vanha tottumus ja uskomus elää...enkä usko vaikka joku selvästi olisi kiinnostunut.

Tästä aion päästä eroon. Tasokkaammat voivat tietää, minun on uskottava. Uskottava että ihan selvät kiinnostukset merkit ovat sitä, eikä kuvitelmaa. Peikko on karkoitettava...lopullisesti.

Minulla on hyvät fiilikset nyt. Alan päästä tilanteeseen jossa en välitä kokemattomuudesta, tajuan etten ole mikään luuseri vaan minussa on paljon hyviä puolia joista naiset tykkäävät. Tämä ilta vahvisti käsitystäni entisestään.

Hyvää uutta vuotta palstalaisllle!

22

419

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Neitsytsetä

Kiitos!

Hyvää uutta vuotta sinulle myös.

• hyvää.vuodenjatkoa

Wau, olipa jännä juttu. Miellyttävä ääni sinulla.

• hyvää.vuodenjatkoa kirjoitti:

Wau, olipa jännä juttu. Miellyttävä ääni sinulla.

Kiitos.

• Superkiva idea tämä ääniviesti! 😍

Kiva viesti, mukava ääni sinulla.

Hyvää uutta vuotta sinnekin pete_pjn. 🖐👧

• Nainen34v kirjoitti:

Superkiva idea tämä ääniviesti! 😍

Kiva viesti, mukava ääni sinulla.

Hyvää uutta vuotta sinnekin pete_pjn. 🖐👧

:) Heh.. Kiitoksia. Ja hyvää uuttavuotta myös siulle Nainen34v.

Ääneni tosin miusta kuulostaa omituiselta, mutta niin se kaiketi aika monesta oman äänen kuuleminen kuulostaa. Ei ole samanlainen mitä kuulee päänsä sisällä, ko puhuu.

Kuis siun ekat päivät vuotta 2017 on lähtenny käyntiin? Ja tuliko tehtyä uudenvuoden lupauksia?

• pete_pjn kirjoitti:

:) Heh.. Kiitoksia. Ja hyvää uuttavuotta myös siulle Nainen34v.

Ääneni tosin miusta kuulostaa omituiselta, mutta niin se kaiketi aika monesta oman äänen kuuleminen kuulostaa. Ei ole samanlainen mitä kuulee päänsä sisällä, ko puhuu.

Kuis siun ekat päivät vuotta 2017 on lähtenny käyntiin? Ja tuliko tehtyä uudenvuoden lupauksia?

Kiitos myös sinulle 🤗

Oma ääni on kyllä melko kammottavaa kuunneltavaa, samaa mieltä. 😅

Kirjoittelin tuonne yhteen Pertti-sedän ketjuun suunnitelmistani. Linkitän sen tähän.

Tyttöjen kanssa oltiin vuodenvaihteessa ulkona pöyrähtämässä hauskaa pitämässä. Ja eilinen meni sitten enemmän tai vähemmän vaakatasossa hengaillessa. Mitäs sinun vuodenvaihteeseen kuuluu?

Täällä keskustelu: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14652505/suunnitelmia-2017-vuodelle

Oma vastaukseni on aika alhaalla. :)

• Nainen34v kirjoitti:

Kiitos myös sinulle 🤗

Oma ääni on kyllä melko kammottavaa kuunneltavaa, samaa mieltä. 😅

Kirjoittelin tuonne yhteen Pertti-sedän ketjuun suunnitelmistani. Linkitän sen tähän.

Tyttöjen kanssa oltiin vuodenvaihteessa ulkona pöyrähtämässä hauskaa pitämässä. Ja eilinen meni sitten enemmän tai vähemmän vaakatasossa hengaillessa. Mitäs sinun vuodenvaihteeseen kuuluu?

Täällä keskustelu: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14652505/suunnitelmia-2017-vuodelle

Oma vastaukseni on aika alhaalla. :)

Heh. Vai että vaakatasossa tuli vietettyä päivää... :D Välillä tekee ihan hyvää lepuuttaa ihteään.

Vuodenvaihde män rauhallisissa ja hiljaisissa merkeissä kotonna kissojen kanssa ollessa ja katellessa Crunchyroll:ista anime sarjoja. Katit eivät oikein tykänneet ilotulitteiden paukkeesta.
        Muuten tuossa tuli ennen vuodenvaihdetta pyörähdettyä kaverilla Hesassa kaffittelemassa. Reilun viikon olen myöskin hitaasti pyrkinyt opettelemaan pianon soittoa, ko tuollaisen kapistuksen ostin itselleni lahjaksi.

Muuten tässä olen ottanut rennostin näin "kesälomalla" ollessa. :D

Millassia muutostöitä ajattelit kämpässäs toteuttaa? Huonekalujen uudellenjärjestelyllä uutta ilmettä, vai ihan maalausta/tapetointia vai jotain isompaa?
        Tuossa viimetalvena isäni kanssa rempattiin nykyistä kämppääni siten, että rakennettiin yksi kevytseinä takaisin, jotta vaatehuone olisi taas huone ja toisesta hevytseinästä lohkottiin puolet poies. Silleen että siitä tuli sellanen pien valaistu taso.

• pete_pjn kirjoitti:

Heh. Vai että vaakatasossa tuli vietettyä päivää... :D Välillä tekee ihan hyvää lepuuttaa ihteään.

Vuodenvaihde män rauhallisissa ja hiljaisissa merkeissä kotonna kissojen kanssa ollessa ja katellessa Crunchyroll:ista anime sarjoja. Katit eivät oikein tykänneet ilotulitteiden paukkeesta.
        Muuten tuossa tuli ennen vuodenvaihdetta pyörähdettyä kaverilla Hesassa kaffittelemassa. Reilun viikon olen myöskin hitaasti pyrkinyt opettelemaan pianon soittoa, ko tuollaisen kapistuksen ostin itselleni lahjaksi.

Muuten tässä olen ottanut rennostin näin "kesälomalla" ollessa. :D

Millassia muutostöitä ajattelit kämpässäs toteuttaa? Huonekalujen uudellenjärjestelyllä uutta ilmettä, vai ihan maalausta/tapetointia vai jotain isompaa?
        Tuossa viimetalvena isäni kanssa rempattiin nykyistä kämppääni siten, että rakennettiin yksi kevytseinä takaisin, jotta vaatehuone olisi taas huone ja toisesta hevytseinästä lohkottiin puolet poies. Silleen että siitä tuli sellanen pien valaistu taso.

Joo, lähinnä vain väsytti valvominen. 😥😴

No kissat eivät kyllä tykkää pommeista. 🐱🐱 Meilläkin poikakissa otti suhteellisen lunkisti, mutta tyttökisu pelkäsi todenteolla. Tassut hikoili ja kisuli käveli häntä koipien välissä. Pieni raukka. Kissat eivät siis ole omiani.

Mitäs tänne nyt uskaltaa kirjoittaa. Olen alkanut miettiä, mitä on järkevää paljastaa itsestään.

Muutostöistä sen verran, että vähän isompaa projektia sauna- pesuhuoneosastolle olisi tarkoitus alkaa toteuttamaan. Aikataulut mennee kyllä jälkimmäiselle puolikkaalle, luulisin. En halua liikaa miettiä vielä ajankohtaa. :)

Tuossa säästää jonkin verran, kun itse tekee. Täällä se menee niin, että minä suunnittelen ja miehet toteuttaa. 😅

• hc-atn

Hyvä homma, onnea sulle !

• dead-line

Kuulostaapa hyvältä. Pelot pitävät meitä paikoillamme, mutta rohkeuskaan ei synny silmänräpäyksessä, koska se on uudenlaista toimintaa ja ajattelua, mitä pitää ensin vähän mutustella.

Lupaukset menevät usein pieleen siksi, että ne ovat liian kapeita ja ei-toiminnallisia. Sen takia teen harvoin varsinaisia lupauksia. Tein itselleni dead linen erääseen asiaan, that's all.

• Hieno asenne, juuri näin!

"If you do what you have always done, you'll get what you have always got"

Ja englannin kielellä tuo vaan kuulostaa kivemmalta kuin tönköllä suomen kielellä.

Oikein hyvää vuotta 2017 sinne sinulle. 😊

• Yksinäinen.mies

Lupaan mennä huoriin

• Neitsyt-ATM

Lupaan oikein saamalla saada sitä pillua!

• Perttl-setä

Ei onnistu, ätminkäisyys on meikäläisessä liian syvällä.

• voi-surkeus

Voi Perde-raukka, mä oikein säälin sua!

• 10plus6

Viimeisen puolen vuoden aikana kuntoni on rapistunut elämässäni tapahtuneen suuren muutoksen takia, mutta lupaan päästä samaan kuntoon mitä olin viime vuoden keväällä. Lisäksi aion olla aktiivisempi naisrintamalla, koska tätä en ole ollut ollenkaan viimeisen puolen vuoden aikana.

• Rumasinkkumies-

En lupaa mitään.

• himorunkkaaja

Lupaan ahkerasti runkata.

• hekumablondi

En tule antamaan tänäkään vuonna luusereille. :)

• tytsy21

Mä rengastan valitsemani vielä tän kevään aikana.
      It's a promis!!!!!
      :D

• liianlyhytAtm

Onnee vaan pariutuville. : /

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      140
      4827
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      79
      3492
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      27
      2514
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2203
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2018
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2003
    7. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1953
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1951
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1418
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      94
      1235
    Aihe