Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En nyt sanoisi 'harrastaja', mutta viime kesänä kajakin ostin työkaverilta. Koskaan aiemmin kajakilla melonut tai käynyt mitän kursseja, mutta kyllä sillä pystyssä pysyy ja pääsee hyvin kulkemaan.
Ensimmäinen tunti pari oli totuttelua siihen ettei korjaa liikaa painopistettä kropalla, joka johti jatkuvaan huojumiseen ja kaatumisen tunteeseen. Tuon jälkeen homma alkoi lusitamaan. Itse suosittelen vuokraamista päiväksi tai kahdeksi ja päätä sen jälkeen haluatko ostaa, kun pirulaiset tuppaavat olemaan aika tyyrittä ostaa.
Muuten sanoisin että aika pitkälti samanlainen kokemus kajakilla ekat kerrat, kuin ekaa kertaa pyörällä ajaminen.
19.05.2016 20:55
33v mies.
Sellanen vähän reilu 7 vuotta sitten.
19.05.2016 19:58
Miun mielestä sie kyllä itse tässä käyttäydyit kuvailemallasi tavalla.
Sen tosin ymmärrän että vähän kettuuntuu väärin asetetusta korvamerkistä.
15.05.2016 21:51
Viime keskiviikkona töissä ollessa olin laivan(pikkunen 12m paatti) konehuoneessa ja kolautin pääni katossa olevaan tukipalkkiin. Kyllähän tuo jonkinverran sattui ja voimasanoja tuli päästeltyä.
15.05.2016 20:48
Näimpä. Omalla kohdallani tällainen asia oli tatuoinnit ja useat lävistykset kasvoissa.
15.05.2016 20:06
Cake is a Lie! :D
15.05.2016 19:42
Näin pikaisella silmäilyllä taisi olla. Eipä senpuoleen ei kyllä ihan minunkaan ihanne parisuhdetta vastannut. :) Mutta jokainen hakee omanlaista, minkä kokee itselleen toimivan.
15.05.2016 19:33
Itseasiassa kävin koluamassa tuon kirjoitukseni lävitse ja kyllähän sie olit sinne rustaillut. :)
15.05.2016 19:23
Ihan mielenkiinnosta, kun tuossa taannoin tuota kyselin. En nyt muista vastailitko siihen, mutta mitä tarkoitat kun sanot "24/7 suhde"?
15.05.2016 19:19
"Toisen läheisyyttä, halauksia ja sitä tunnetta että toinen ihminen välittää ja rakastaa sinua, näitä tulee kylläkin kaivattua aina ajoittain."
Ja kaivattua tulee myös sitä että näitä samoja asioita voisi toiselle osoittaa.
15.05.2016 18:43
Tosin osaltaan seksiä ei ole tullut kaivattua myöskään sen takia, että se ensimmäinen ja viimeinen kerta kokemuksena ei nyt ollut niinkään huippu hyvä. Enemmänkin niin että miellyttävämpää aikaa sitä itsekseen on viettänyt.
Toisen läheisyyttä, halauksia ja sitä tunnetta että toinen ihminen välittää ja rakastaa sinua, näitä tulee kylläkin kaivattua aina ajoittain.
15.05.2016 18:42
Tuohon oloon turtuu. Oppii nauttimaan niistä muista asioista, jotka tekevät itsensä onnelliseksi ja jotka tuovat positiivisia fiiliksiä.
Tietty sitten jos seksi ja toisen ihmisen läheisyys pidemmän ajan kuluttua tulee elämään, niin silloin tämän kanssa on peloissaan ja jännittää, kun tilanne on taas pitkästäaikaa uusi. Ei tiedä kuinka sitä pitäisi toimia.
15.05.2016 18:30
Tälle oli kyllä pakko purskahtaa nautuun... :)
15.05.2016 17:17
Ja miksi ei maitoa tai vettä? Maito kahvista en pidä ja jotta saisi saman verran juoksevalla vedellä jäähdytettyä kahvia kuin yhdellä ahvipalalla, niin tuo vesimäärä laimentaa kahvia liikaa.
15.05.2016 15:39
Heh. Jääpäala siksi että voi hörppiä nopeammin tuon kaffeen. Olen turhan usein polttanut kieleni ja kitalakeni kun hätäpäissäni olen hörässyt kuumaa kahvia.
Ja osaltaan sen takia että kylmä kahvi on niin perkeleen pahan makuista että tuo antaa herättävän ja piristävän puistatuksen heti, jonka jälkeen kofeiini alkaa potkia hereille.
15.05.2016 15:36
:) Kaffee aina kelpaa. Aina parempi jos on yksi jääpala jonka laittaa sekaan.
15.05.2016 15:31
Kirje-, harrastus-, ajatuksenvaihtokaveri..... Mitä näitä nyt on ja mitä kullekkin tuo tarkoittaa. Itse tulkitsisin tuon siten että haetaan hankilöä jonka kanssa viettää aikaa ja keskustela niitä näitä, ehkä käydä lenkillä taikka harrastuksissa yhdessä, mutta ei haeta seksikumppania, parisuhdetta tai muutakaan.
Esimerkiksi tilanne, jossa olet muuttanut kumppanisi luokse, itsellesi aivan uuteen paikkakuntaan, ja et tunnu saavan muuten ystäviä taikka tuttuja joiden kanssa veittäisi aikaa. Eli tunnet olevasi yksinäinen uudela paikkakunnalla. Ei ole muuta kuin kumppanisi ja mahdollisesti kumppanisi perhe sekä kaverit ystävinäsi.
15.05.2016 15:10
Tosin tutkimuksessa on itsessäänkin tehty typeriä ja ennakkokäsityksiä tukevia oletuksia/toimia, jotka eivät vastaa kerättyä tietoa.
15.05.2016 14:46
Itseasiassa tuota tutkimusta on siteerattu ja tulkittu miten sattuu, ottamatta huomioon mitä tutkimuksessa itsessään sanottiin.
15.05.2016 14:41
Ja itse linkki kyseiseen tutkimukseen.
http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0131613#sec002
15.05.2016 14:32
46 / 78